Zou je het proberen?

speeseend

Wijs gebruiker
Okay, ik dacht dat we het over Hero hadden. Dit is, indien je het dagelijks gebruikt (voor zo'n kleine maand) én goede kwaliteit hebt natuurlijk, superverslavend. Zelfs voor mensen die zwaar tegen welke vorm van verslaving ook zijn :wink:

Echte Hero, dus niet die vieze straatzooi van vijf-en-twintig gulden per balletje (toentertijd... 2,5 - 3,0 streep) zorgt voor een gegarandeerd effect, ook al na één keer. Zolang je ervoor zorgt dat je het niet dagelijks / om de dag neemt, zie ik niet zoveel risico's qua verslaving.

Miniscule uitzonderingen daargelaten..

JUNGLIST

Experimenterende gebruiker
Ik denk niet dat ik het zou doen. Ik ben er wel heel nieuwschierig naar, want ik kan me echt niet voorstellen wat voor gevoel het zou geven. Mischien geeft het je het beste gevoel dat je ooit kan krijgen? Maar toch zou ik het niet eens durven gebruiken omdat ik bang ben om verslaafd te worden. Ik ken mezelf en ik weet dat ik snel vatbaar ben voor verslaving, daarom zou ik het niet doen.

speeseend

Wijs gebruiker
Het is niet wat je verwacht, maar lekker genoeg om ermee door te gaan / het vaker te doen. Het voelt allemaal heel onschuldig. Tot die koude kalkoen aanklopt.

BillyBilo

Badass junkie
Bcore zei:
Vanadesse zei:
Bcore zei:
Ik wil het wel.
maar ik ben bang voor spuiten.
Dat zou mijn enige reden zijn waarom ik het niet zou doen.
De enige nog wel.. Dus verslaving ed komt bij jou niet op?
Ik ben niet verslavingsgevoelig.
En ik weet wanneer ik moet stoppen met iets, hoe hard het ook is, ik stop.
En ik weet dat m'n vrienden me altijd zullen helpen met zulke dingen.

hahaha ga je gang gek, en ik zie je wel op de straat binnenkort.

't onvermijdelijke

Belezen gebruiker
Ja en Nee.

Ik heb het tot een half jaar geleden een keer of 10 gedaan (in een tijdsbestek van 2 maanden denk ik), maar ik vond het eerlijk gezegd niet zo'n fijn gevoel. Ben der via een vriend aangekomen die het spul (zo'n 10 gram) had meegenomen met een uitzetting van een flat.

Heb het 2 keer gerookt en alle andere keren gesnoven. Ik moet er wel bij zeggen dat het volgens mij niet zo'n goede kwaliteit was, omdat ik vrij veel nodig had voordat ik het pas echt voelde. Maar nadat ik het gebruikt had voelde ik me duizelig, dromerig, zware benen en ik moest de hele tijd kotsen. Daarbij viel ik ook nog een paar keer in slaap, wat ik eigenlijk wou voorkomen, omdat ik ergens had gelezen dat je in je eigen braaksel kon stikken als je teveel gepakt had.

Maar ik denk als het nu voor me lag ik het weer zou doen, want ik had geen enkel moment het gevoel dat ik aan deze drug verslaafd zou kunnen raken. Misschien zijn de zojuist genoemde verschijnselen van kostsen etc. ook wel mijn redding geweest dat ik er niets aan vond, omdat dit bij vrij veel mensen voorkomt die bruin voor de eerste keer/keren gebruiken.
Dus als ik het misschien over een langere periode gebruikt had en die nare bijverschijnselen verdwenen waren, had ik het effect waarschijnlijk wel kunnen waarderen.

Dus het blijft voor mij een twijfelgeval, want het blijft toch heroïne he...

TrippyShit

Badass junkie
Nee en ja.

Nee, k zou het niet doen als het nu voor mijn neus lag. Ik raakte aan wiet al flink geestelijk afhankelijk. Ik weet zeker dat ik er snel verslaafd aan raak.

Ja, als ik zou horen dat ik ongeneeslijk ziek was ofzo. Zou ik het misschien wel proberen. Want hoe dan ook ben ik best nieuwschierig naar het gevoel. Als het zoooo lekker en goed moet zijn.

Maar ik denk niet dat het er ooit van gaat komen.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Nee, absoluut niet. Ik ben intens verslavingsgevoelig. En één hard drugs verslaving overwinnen vond ik eigenlijk al wel genoeg..

MIssJay

Newbie
Nee, totaal niet... :kots:

Waarom? Omdat heroïne simpelweg mijn hele relatie naar de klote geholpen heeft.
De enige reden die ik kan bedenken om het te proberen is om te weten wat voor bijzonder gevoel het dan wel zou moeten geven, als je daardoor alles en iedereen in je leven gewoonweg minder belangrijk vindt dat dat gevoel, en dat je daardoor alles wat goed is in je leven gewoon laat verrekken :( inlcusief werk, familie en vooral degene waarvan je zegt te houden. Want dat kan ik me gewoon niet voorstellen, het moet toch wel heel bijzonder zijn dan...
En daarmee wil ik niemand beledigen, er zijn ook zat gebruikers die dat soort dingen niet doen, maar ik vind het gewoon een klote drug... :angry:

speeseend

Wijs gebruiker
Je hebt voor mij gelijk :wink:

Hero is een egoïstische drug. Het zal niets bijdragen aan een langdurige relatie, op bijna elk vlak.

Je kan het beste als een kluizenaar gaan leven. Op die manier raak je zo min mogelijk mensen definitief kwijt.

groeten, eend

_Kat_

Bewuste gebruiker
dollegekske zei:
Zou je heroine nu proberen als het voor je neus lag?
Waarom wel/niet
Op dit moment zou ik alles proberen, ik verveel me dood... Een naald dat gaat me nog iets te ver maar voor de rest. Dit komt allemaal door de alcohol overigens, ik blijf in het vervolg van de alcohol af. Dat lijd bij mij altijd naar meer drugs gebruik. :openmouth:

Bovenaan