Zou jij ooit afscheid nemen van LSD?

Atropa

Bewuste gebruiker
En dan bedoel ik qua keuze en niet omdat je geen bronnen meer hebt.

Persoonlijk heb ik het gevoel dat LSD qua basis insteek niet anders is dan psilo, cactussen en DMT. Deze vier blijf ik sowieso tot m'n dood doen.

Maar eigenlijk heb ik bij acid nog meer het idee dan wat anders dat ik dit als bejaarde nog steeds zou nemen terwijl die andere 3 tegen die tijd hun hoorzittingen over 't leven wel gegeven hebben.

Opa

Bewuste gebruiker
Atropa zei:
Maar eigenlijk heb ik bij acid nog meer het idee dan wat anders dat ik dit als bejaarde nog steeds zou nemen terwijl die andere 3 tegen die tijd hun hoorzittingen over 't leven wel gegeven hebben.

+1 LSD till I die!!!

Opa zegt: ZEG GEEN NEE TEGEN LSD!!! :sunglasses:

L

Lid 6909

Gast
ik weet het niet, misschien later wel met mindere regelmaat dit nemen.

dus dan 1 keer per jaar ofzo, ipv 4 keer per jaar ofzo.

azgaza

Badass junkie
Ik zie mezelf geen afscheid nemen van lsd, al zal de frequentie van gebruik denk ik wel dalen, naar bijvoorbeeld een keer in het jaar of half jaar of zo in plaats van hoe vaak ik het nu doe maar ik wil heel graag af en toe blijven trippen op lsd tot aan mijn dood, dat weet ik vrij zeker.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Als ik nog 24 uur te leven had, nam ik alsnog 2 zegeltjes van 250mics... Nee. ik zou er niet mee stoppen uit eigen keuze, alleen maar om er mee te stoppen zeg maar

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Ligt er echt beetje aan hoe mijn leven verloopt, denk als ik ooit huisje, boompje & beestje heb dat ik wel stop met drugs. Heb er al zoveel van geleerd, en zulke mooie trips gehad, op een gegeven moment moet het ook een keer afgelopen zijn. Ben er nu al bijna klaar mee, eigenlijk boeit alleen LSD me nog echt, denk dat dat ook nog wel verdwijnt op een gegeven moment. Voorlopig trip ik nog even rustig verder in ieder geval :mrgreen:

Spor

Wijs gebruiker
loadrunner zei:
Als ik nog 24 uur te leven had, nam ik alsnog 2 zegeltjes van 250mics... Nee. ik zou er niet mee stoppen uit eigen keuze, alleen amar om er mee te stoppen zeg maar

Hehe juist ! en een heftige hijs DMT in het laatste uurtje :wink:

Ik zie mezelf ook niet zo 123 stoppen met tripmiddelen... Veels te leuk :grin:

Angramar Temenos

Badass junkie
Nooit.. Misschien als ik later een vrouw, kinderen en een auto heb (wat ik niet zo snel zie gebeuren, ik heb liever een leuke trippende vriendin waarmee ik over de wereld mee kan reizen :grin:) dat ik het bijv nog maar 1-2 keer per jaar doe, i.p.v 10-15 keer.

tomz0r

Badass junkie
Ja. Ik ben nu een nieuwsgierig 18-jarig jochie dat eigenwijs is en kicks nodig heeft, maar dat gaat veranderen als ik wat ouder en rustiger word.

Mindgamer

Badass junkie
Echt afscheid nemen van de psychedelische ervaringen die je hebt ondergaan, doe ik niet, maar om nieuwe ervaringen op te doen, heb ik niet meer zo heel veel baat bij. De tijd na een trip ben ik er veel mee bezig. Ik verander van een extraverte adhd'er, in een zwevend persoon met hele dikke dekens op alle eigenschappen die ik bevat. LSD is een prachtig middel, maar je geest is een belangrijke mechaniek.

L

Lid 6909

Gast
ik weet het niet, ik zie wel wat het leven brengt.
ik maak geen plannen.

aapkut

Badass junkie
ik denk wel dat het gebruik zal minderen naar maten je ouder wordt.
maar als ik 70+ ben ga ik dus gewoon iedere dag van alles gebruiken =D

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik kan niet in de toekomst kijken, en ik ben al zo vaak veranderd in de afgelopen paar jaar, dus geen idee.

Nu vind ik het leuk om mezelf voor te nemen, om gewoon door te gaan met gebruik zoals ik het nu doe, wat behoorlijk bescheiden is naar mijn idee. Toch spreken de 'plantleraren' me meer aan, dan 'Shulgin-stijl' alles te willen proberen.

Wie weet, als ik ooit van intensieve meditatie alle kanten op kan gaan, heb ik natuurlijk niets meer nodig :)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik merk zoals bij alle drugs dat ik in het begin heel veel ga gebruiken en later weer afbouw/stop. Ik heb nu al zat soorten drugs gehad en ook weer mee gestopt, en ik vind het leven nuchter veel te leuk om altijd onder invloed te zijn. Ik probeer zo'n 6 keer per jaar te trippen, maar meestal is dit maar 3 a 4 keer.
Tot nu toe zijn THC en psychedelica de enige drugs waar ik niet helemaal mee stop, gewoon sterk gemindert. Op dit moment denk ik ook dat die 2 wel lang bij me zullen blijven, maar het kan maar zo zijn dat ik later verrander en er helemaal mee stop. Of mischien ga ik juist wel meer gebruiken.

Op dit moment geniet ik gewoon en ben er niet mee bezig of ik later wel of niet zal gebruiken.
Wat ik wel denk is dat ik over een 10-tal acid trips wel klaar ermee ben, en dan alleen nog op planten zal trippen.

Ligt er een beetje aan of ik ooit een partner vind of voor altijd met mensen samen zou zijn met die ik relaxed kan trippen. Alleen heb ik inmiddels wel genoeg met acid geëxperimenteerd, dat hoeft niet meer zo nodig. In de toekomst wil ik zeker nog met wat vrienden door de wereld reizen en daarbij als aanvulling ook nog wel wat LSD trips nemen. Tja, verder lijkt het me wel lijp om later als gepensioneerde ouwe hippie al trippende in volkstuintjes te zitten feesten en vrije liefde te bedrijven, maar dat moet er dan maar van zelf van komen. Geen serieuze toekomstdroom dus...

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ellesdee zei:
laat me niet in de steek :openmouth:

Ahhh, sorry elles. Het is niet persoonlijk hoor, maar mijn lijf heeft moeite met chemicaliën.
Maar ookal hou ik het in de toekomst alleen bij de plantjes, ik zal altijd aan je blijven denken en je bewonderen om je mystieke wereld. :hearteyes: :grin:

Ellesdee

Badass junkie
DrippTone zei:
Ellesdee zei:
laat me niet in de steek :openmouth:

Ahhh, sorry elles. Het is niet persoonlijk hoor, maar mijn lijf heeft moeite met chemicaliën.
Maar ookal hou ik het in de toekomst alleen bij de plantjes, ik zal altijd aan je blijven denken en je bewonderen om je mystieke wereld. :hearteyes: :grin:
:hearteyes:

DirEnGrey

Experimenterende gebruiker
Hmm, zou echt niet kunnen zeggen of ik het later nog doe. Ben iig nog niet van plan te stoppen, wel de frequentie wat te minderen. Maar ik zie t niet echt zitten om met vrouw en kinderen soms een hele dag als een sociaalgestoorde dwaas in mn kamer te gaan lonen.

_Kat_

Bewuste gebruiker
Spor zei:
loadrunner zei:
Als ik nog 24 uur te leven had, nam ik alsnog 2 zegeltjes van 250mics... Nee. ik zou er niet mee stoppen uit eigen keuze, alleen amar om er mee te stoppen zeg maar

Hehe juist ! en een heftige hijs DMT in het laatste uurtje :wink:

Ik zie mezelf ook niet zo 123 stoppen met tripmiddelen... Veels te leuk :grin:

Grootste verspilling van DMT ooit aangezien je bij het sterven gratis en voor niets de grootste DMT trip van je leven krijgt. :tearsofjoy:

nicolai

Wijs gebruiker
ik zal nooit afscheid nemen van geen een van drugs. kan nu niet zeggen dat ik 55 jaar niets meer zal gebruiken

Bovenaan