Zou weer graa

Wallie80

Newbie
Beste forumleden,

Al enige tijd volg ik dit forum met veel plezier!
Ongeveer een jaar geleden tijdens een etentje maakte een vriend van me een grapje dat het weer tijd werd om xtc te gebruiken. Voor beide alweer ruim 10 jaar geleden, maar toch erg nieuwsgierig geworden.

We hebben veel herinneren opgehaald en toen besloten om van het grapje werkelijkheid te maken.

Het moeilijkste was toch om aan de xtc te komen.
Alle plannen waren gemaakt, datum bekend, locatie bekend maar nog steeds geen xtc gevonden.....

En helaas is het vinden 2 maanden voor de afgesproken datum niet gelukt. Toen hebben we besloten om het allemaal maar uit ons hoofd te zetten. De volgende dag kwam ik iemand tegen en toen kwam het gesprek op xtc.......en ja........het kon geregeld worden!!
Wat waren we blij, maar het viel helaas erg tegen.

Verkeerde set en en setting. Ik ging uit mijn dak l, maar die vriend van mij bleef de heel tijd roepen dat hij niets voelde en was daardoor niet te genieten. Ik werd door zijn negatieve houding meegesleurd. Ik vond de locatie ook een drama en kon daardoor niet genieten. Hij bleef maar bij pakken, terwijl we genoeg op hadden. Ik heb ongeveer 2,5 mg per kg gewicht genomen. Dat is voor mij teveel waardoor de bijwerkingen de overhand namen, vooral bij hem. Helaas...

Later gaf hij toe dat we het de volgende keer totaal anders moeten aanpakken.
Jammer genoeg wil hij uiteindelijk niet meer, omdat hij het allemaal stiekem moet doen. Zijn vrouw mag het absoluut niet weten. Mijn vrouw heeft er totaal geen problemen mee.

Nu wil ik het graag nog een keer doen, maar ik ken helaas niemand die dat zou willen.

Zijn er mensen bij wie ik kan aansluiten om een keer xtc te gebruiken of misschien zijn er mensen die vroeger wel eens wat hebben gebruikt en dat weer een keer willen doen?
Dit doe ik graag in een tbuis setting.
Ik hoop dat ik iemand kan vinden, want wil graag een goede ervaring. Ik heb geleerd van de fouten van de vorige keer.

Ik ben een man. Ben 36 jaar oud. Tussen mijn 21e en 26e vooral xtc gebruikt, maar ook af en toe cocaïne.
Tussen mijn 21e en 26e heb ik veel xtc gebruikt en het laatste jaar vooral de witte sloper.
De afgelopen 10 jaar helmaal niets aan drugs gebruikt.
De grap werd werkelijkheid.....viel erg tegen. Verkeerde set en setting....
Hij wil niet meer, ik zou het graag een keer over doen in een goede

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Heb het maar laten staan misschien weet iemand een goede tip voor je. Maar het is geen dating forum :)

Yaizer

Bewuste gebruiker
Hallo Wallie80,

Jammer om te horen dat de vorige keer niet zo lekker ging. Ik snap je maat wel, dat stiekeme gedoe is helemaal niks. 2.5 mg per kg gewicht is inderdaad aardig wat. Afgelopen zondagavond ook echt overmatig mdma kristallen misbruikt. Nacht van mijn leven maar ik zit nu flink op de blaren er voor.

had je graag mee willen nemen maar er zit een leeftijdsverschil van 18 jaar tussen ons. Aardig veel en kan niet zeggen dat ik nou echt "enorm" volwassen ben voor mijn leeftijd.

Is je vrouw niet geïntereseerd? Als ze de interesse niet heeft zou ik het ook niet proberen op te wekken. Heb ik wel in het verleden gedaan, allemaal goed gegaan maar toch.

Je kan ook altijd naar een leuk feest. Ik weet niet wat voor muziek je luisterd maar er zijn heel veel leuke festivals en feesten. Nodig je vrouw en/of je vrienden uit en ga er gewoon naar toe. Stop dan geen 2.5 mg/kg in je lichaam maar gewoon rond de 1.5 mg/kg (vind ik persoonlijk toch wel het minimale als je alleen xtc/mdma doet). Je ontmoet er veel mensen en voor mijn gevoel is echt letterlijk +50% aan de drugs. Ik was bij Valhalla (indoor-techno festival) en ik zag echt bijna iedereen met een waterflesje en een prachtige-lama-hoofd.

Als je toch de thuis-setting leuker vind zal ik toch even zoeken wie dat ook leuk lijkt. Ik zelf doe het ook alleen maar in een thuis-setting maar dat is eigenlijk alleen maar knuffelen etc.

Succes!

Wallie80

Newbie
Hoi Yaizer,

Ik zal(als dat er ooit van komt...) de volgende keer zeker minder gebruiken.
Mijn vrouw wil het echt niet. Gelukkig krijg ik de vrijheid, maar ze heeft nog nooit wat gebruikt en gaat dat ook echt niet doen.

Voorheen ging ik regelmatig naar een feest, maar tegenwoordig alleen nog naar Mysteryland. Hier gebruik ik geen drugs. Ben dan altijd met een paar vrienden en mijn vrouw die allemaal niets gebruiken(vrienden trouwens vroeger wel).
Niemand in mijn omgeving gebruikt nog xtc of zouden het weer een keer willen proberen.

Zou het ook alleen nog een keer willen proberen in een thuis setting(vroeger vond ik dat ook het leukste!). Helaas wil die vriend van met het niet meer proberen, maar ik zou zo graag nog een keer willen proberen om het beter aan te pakken en meer er van te kunnen genieten. Vandaar dat ik opzoek ben naar een oplossing en opzoek naar mensen waar ik evt. kan aansluiten.

Zal wel lastig zijn omdat de grootste groep xtc gebruikers jaren jonger, maar dat is voor mij geen probleem.

Bedankt voor je bericht!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Je kan het ook prima in je eentje doen hoor. Sommigen vinden dat misschien niet passen bij mdma, maar dat komt waarschijnlijk door het beeld wat ze erbij hebben. Misschien wil je vrouw er wel gewoon bij zijn als jij het neemt?

Wallie80

Newbie
Alleen heb ik ook overwogen, maar dat vind ik toch een stap te ver. Dan lijk ik wel verslaafd voor mijn gevoel. Mijn vrouw vindt het goed, maar wil het absoluut niet zien.

t3ll4v1st

Experimenterende gebruiker
Wallie80 zei:
Hoi Yaizer,
tegenwoordig alleen nog naar Mysteryland. Hier gebruik ik geen drugs. Ben dan altijd met een paar vrienden en mijn vrouw die allemaal niets gebruiken(vrienden trouwens vroeger wel).
Niemand in mijn omgeving gebruikt nog xtc of zouden het weer een keer willen proberen.

Het spijt me zeer kerel, maar als ik je ergens kan aanraden om XTC te slikken, dan is dat wel mysteryland :hearteyes:
Hier ga je ook gauw zat medegebruikers vinden! :wink:
Sterker nog, loop de milkshake tent in (donker techno hol) kijk naar iemand met een waterflesje, leg uit dat je graag wil gebruiken maar dat je dat het liefste met medegebruikers doet en sluit je aan. Jij lekker genieten met je nieuwe vrienden, je andere vrienden lekker genieten zonder drugs.

Win/Win lijkt me :grin:

Mysteryland is echt bij UITSTEK het festival waar iedereen elkaar lekker laat gaan, iedereen open-minded is en ALLES kan...

Ben er zowel zonder, als met drugs geweest. En dit jaar voor het eerst 4 dagen op de camping. ga ook zeker 1 festival dag met MDMA op mee maken (samen met m'n vriendin).
Als je dan nog een buddy zoekt, wie weet :wink: leeftijdsverschil boeit mij niet :)

Wallie80

Newbie
Dat zou zeker een win win situatie zijn! Wie weet komen we elkaar daar tegen.
Jaren geleden deed ik nog xtc op Mysteryland en het is zeker een fijne plek om dat te doen.

Yaizer

Bewuste gebruiker
Ik heb wel is contact met een ouder iemand die ook niet vies is van drugs maar hij geeft aan des te ouder je wordt des de erger hij last heeft van een "dinsdag-dip".

Hij is er eigenlijk een hele week kapot van. Ervaar jij dit ook?

Wallie80

Newbie
Toen ik 10 jaar geleden met regelmaat gebruikte werd de kater steeds erger en dat was het niet meer waard. Toen ik er net mee begonnen had ik heel lang geen katers. Paar maanden geleden weer voor het eerst gebruikt. Kater duurde wel een paar dagen, maar niet zo erg als ik verwacht had.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Als je nou eens de helft van je normale dosering gebruikt. Oké, het effect zal wat minder zijn, maar de kater ook. Sterker nog, ik heb het laatst geprobeerd en had weer helemaal geen kater, net zoals bij de eerste keer. Zo kun je er toch van genieten en blijft het waarschijnlijk ook langer leuk.

stomme eend

Bewuste gebruiker
Hier is het vooral het doorhalen van de nacht wat er -nu ik wat ouder word- voor zorgt dat ik dagen nodig heb om weer bij te komen. Neem ik mdma overdag of in de avond zodat ik min of meer normale tijd naar bed kan, dan zijn de katers in mijn beleving niet erger dan pak um beet 15 jaar geleden.

Bovenaan