Zuiverheid MDMA-kristallen

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Joow iedereen,

Ik vroeg me eigenlijk af met wat voor crap MDMA-kristallen soms gemixt worden.
Ik las ergens dat deze kristallen bijna altijd extreem clean waren.
Maar kan er bijvoorbeeld Mcpp of PMA of wat dan ook tussen zitten zoals bij de pillen?

Grtz

TrippyShit

Badass junkie
Het zou natuurlijk kunnen. Maar ik heb het idee dat dit bij kristallen minder voorkomt. Waarom weet ik niet. Maar heeft dat trouwens met zuiverheid van de kristallen zelf te maken? Je kan toch mdma kristallen van 78% hebben waar iets anders nog bij zit?

Ik ben het iig nog nooit tegen gekomen en ken ook niemand die het wel tegengekomen is. Maarja, ook kristallen kan je laten testen he..

Wacky

Badass junkie
Ik weet ook niet of er troep in kan zitten, heb het nog niet meegemaakt, maar kunnen doet alles natuurlijk :)
Ik verwacht dat producenten meestal goede drugs proberen te maken, ze willen waarschijnlijk een goede reputatie hebben en zouden misschien ook niet eens weten hoe ze een ander chemisch trucje moeten doen dan ze altijd doen. Ammateur dealertjes zoalse deze viewtopic.php?f=4&t=18495&st=0&sk=t&sd=a&hilit=bloem gooien er allerlei troep door heen. Dat kan bij mdma dus al niet zonder dat het zichtbaar is.

MDMA is maximaal 84% puur, Die overige 16% weet ik niet precies wat het is, maar het is dus een noodzakelijk bijproduct in de productie ofzo. Afhankelijk van of de maker een goede of een matige chemicus is kan het een paar procentjes minder dan die 84 zijn.

JoshPit

Newbie
die overige 16% zijn bindingsstoffen als je echt goeie hebt. zonder die stoffen is het een pasta en is het niet geschikt voor consumptie. ik heb nu 80% pure met 20% bindingsstoffen :) (heb ik laten testen).. ik doe altijd punten (natte vingertopjes dippen) maar dan moet je wel uitkijken hoeveel je precies pakt. de ene punt kan 5x zo dik zijn dan de andere. de vorige keer was ik wat uitgeschoten en was veel te vaag, was niet leuk meer :P

maar ik heb ook vaak kristallen gehad en die zagen er dan ook uit als kristallen (bruinkleurig) en ik had het idee dat er vaak amfetamine bij zat. die mdma die ik nu heb (die dus zijn getest; 80% puur) zien er uit als wit poeder en is veel beter dan die kristallen

Wacky

Badass junkie
JoshPit zei:
die overige 16% zijn bindingsstoffen als je echt goeie hebt. zonder die stoffen is het een pasta en is het niet geschikt voor consumptie. ik heb nu 80% pure met 20% bindingsstoffen :) (heb ik laten testen).. ik doe altijd punten (natte vingertopjes dippen) maar dan moet je wel uitkijken hoeveel je precies pakt. de ene punt kan 5x zo dik zijn dan de andere. de vorige keer was ik wat uitgeschoten en was veel te vaag, was niet leuk meer :P

maar ik heb ook vaak kristallen gehad en die zagen er dan ook uit als kristallen (bruinkleurig) en ik had het idee dat er vaak amfetamine bij zat. die mdma die ik nu heb (die dus zijn getest; 80% puur) zien er uit als wit poeder en is veel beter dan die kristallen

De eerste alinea deed je het nog zo goed, waarom dan verpesten met de bullshit in de tweede ?

Er zit geen speed in pillen, en al helemaal niet in kristallen. En poeder moet je niet kopen, dan loop je wel het risico dat er troep door zit. (Je hebt het laten testen, dus je weet nu dat je geluk hebt gehad)

TrippyShit

Badass junkie
Idd. Als alles tot poeder vermalen is kan er eventueel wel iets anders door heen verpoederd zijn aangezien je het dan toch (bijna) niet meer ziet. En waarom zou een dealer al zijn kristallen verpoederen :P

Dat speed bij mdma denken ook veel te veel mensen. Als je de ene keer actiever bent dan de andere keer dan ligt dat gewoon aan hoe je je voelt als je het inneemt. Als jij gewerkt hebt, thuis zit met wat vrienden en een rustig muziekje aanhebt zal je minder actief zijn dan wanneer je uitgerust in een discotheek met eventueel wat hardere muziek staat. Dat heeft niks met speed te maken dus.

Chris Pontius

Badass junkie
TrippyShit zei:
Idd. Als alles tot poeder vermalen is kan er eventueel wel iets anders door heen verpoederd zijn aangezien je het dan toch (bijna) niet meer ziet. En waarom zou een dealer al zijn kristallen verpoederen :P

Dat speed bij mdma denken ook veel te veel mensen. Als je de ene keer actiever bent dan de andere keer dan ligt dat gewoon aan hoe je je voelt als je het inneemt. Als jij gewerkt hebt, thuis zit met wat vrienden en een rustig muziekje aanhebt zal je minder actief zijn dan wanneer je uitgerust in een discotheek met eventueel wat hardere muziek staat. Dat heeft niks met speed te maken dus.
Ik heb een keer onbekende pillen gehad, ik had er 2 en half van op die avond en ik voelde me ook veel op gefokter. Het was gewoon thuis bij iemand met vrij rustige muziek. Beetje het tegen overgestelde van een Loverush. Daarbij kwam ook nog eens dat ik ze half 9 in nam, en om 6 uur nog niet lag te slapen, toen ik eindelijk sliep was dit ook voor maar ander half uur.
Terwijl ik op "normale" pillen gewoon lekker kan slapen.

Zelf had ik wel het gevoel dat daar speed inzat, iig geen MDMA :(

JoshPit

Newbie
Wacky zei:
JoshPit zei:

De eerste alinea deed je het nog zo goed, waarom dan verpesten met de bullshit in de tweede ?

Er zit geen speed in pillen, en al helemaal niet in kristallen. En poeder moet je niet kopen, dan loop je wel het risico dat er troep door zit. (Je hebt het laten testen, dus je weet nu dat je geluk hebt gehad)

ja oke.. daarom ik zeg ook dat ik het -idee- had dat er amfetamine bij zat. ik weet verder dus niet of dat zo is. toch heb ik altijd gedacht dat er vaak amfetamine bij xtc en kristallen gedaan wordt. mja.. in ieder geval, dat witte poeder wat ik nu heb is stukken beter dan die bruine kristallen. als dat poeder op is en niet meer te krijgen is, of wanneer ik een ander mdma-product aanschaf, laat ik het eerst even testen voordat ik een grotere hoeveelheid haal. het is toch fijn dat je weet wat je in huis hebt

The Supplier

Experimenterende gebruiker
hier op moment ondanks de schaarste wel goede kristallen te krijgen. rond de 75 % alleen je betaald er wel voor helaas.

ja88

Newbie
niks bij de supplier kopen!!

want hij verkoopt zetmeel met vitamie C als dex.
dan zal die wel kandij-suiker als mdma verkopen.

NOISESUPRESSOR

Belezen gebruiker
plantenbak zei:
TrippyShit zei:

Ik heb een keer onbekende pillen gehad, ik had er 2 en half van op die avond en ik voelde me ook veel op gefokter. Het was gewoon thuis bij iemand met vrij rustige muziek. Beetje het tegen overgestelde van een Loverush. Daarbij kwam ook nog eens dat ik ze half 9 in nam, en om 6 uur nog niet lag te slapen, toen ik eindelijk sliep was dit ook voor maar ander half uur.
Terwijl ik op "normale" pillen gewoon lekker kan slapen.

Zelf had ik wel het gevoel dat daar speed inzat, iig geen MDMA :(

Ooit van MDEA gehoord?

Bovenaan