Zuiverheid van de drugs .....

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Nog iets:

Ik ben niet jaloers op diegene die iets zuivers hebben, ik heb geen afgunst tegen diegene die kalk snuiven. Ik wil al helemaal niet opscheppen dat mijn lul groter is dan die van julllie, daar gaat het ook niet om.

Ik wil louter en alleen iedereen erop wijzen dat getallen en schattingen die opgegeven worden door je dealer meestal in 99% voor geen reet kloppen.
Het is mijn diepste wens en verlangen dat iedereen op 1 niveau gaat denken.

Vooral de jongeren onder ons snuiven het liefst zo veel mogelijk poeder dat zo goedkoop mogelijk MOET zijn. Dat wil ik doorbreken, ik kan en wil niet de enige zijn, er is ALTIJD beter . Het voorrecht om zuivere drugs te mogen nemen is voor iedereen en allemaal die van zijn lichaam en drugs houdt.

Ik groet u allen vanuit een nuchter hoofd.

Stonie

Mindcontroller

Experimenterende gebruiker
Ik weet niet of je weet hoe coke gemaakt wordt die op de straat verkocht wordt, maar daar gaat bijna altijd kalk doorheen.
Waarschijnlijk één van de minst schadelijke stoffen van de stoffen die gebruikt zijn om coke te maken.

Sowieso heb ik het niet meer op snuiven, het zijn drugs die je de vernieling in helpen.
Je kunt beter op zijn tijd wat middelen gebruiken waar je echt wat aan hebt en die je geest verruimen.
Coke en speed zijn middelen die je afstompen van de wereld / maatschappij.

Funky Monkey

Badass junkie
^ Coke heb je helemaal geleik in, maar ik vind het alleen en beetje lullig dat je speed er ook tussen zetten. De kunst van speed is het gewoon maar af en toe te gebruiken :mrgreen:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
wiet maakt je ook sloom en stompt ook het rijkelijke leven van je af in bekrompen emoties ...

De truuk is met alle drugs :

Receatief gebruiken .... alleen na zonsondergang niet tijdens het werk .....
De wiet is net zoals de speed de coke en de GHB geen middel om de hele dag de hele week het hele jaar door te doen.

Wacky

Badass junkie
lysergine25 zei:
wiet maakt je ook sloom en stompt ook het rijkelijke leven van je af in bekrompen emoties ...

De wiet is net zoals de speed de coke en de GHB geen middel om de hele dag de hele week het hele jaar door te doen.

Yep, maar tis zo lekker he.... :smoke:

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
lysergine25 zei:

hmm, ik geef je gelijk over het feit van de zuiverheid van drugs, maar deze post ben ik niet volledig mee akkoord.

Als je wiet goed gebruikt, wordt je er niet sloom van en stompt het ook niet af. Let wel, ENKEL als je het GOED gebruikt. (vaporizen, af en toe gebruiken, ..)

Recreatief gebruik is niet de enige correcte manier van druggebruik hoor. Denk maar aan medicinaal en spiritueel gebruik. Er zijn waarschijnlijk nog wel correcte gebruikswijzen.

En inderdaad, niet tijdens je werk. Alhoewel ik denk dat sommige drugs mss wel bijdragen tot beter presteren op het werk, maar ik zeg niet dat dat correct gebruik is. En heb daar zelf geen ervaring mee.

Verder, keep on posting Lysergine25, je posts vind ik wel ok :tongueout: en altijd met jouw typische stijl :hearteyes: :wink:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
yo Argulas,

Ik ben een flinke wietjunk, mijn leven zo beter zijn als ik recreatief met de hennep om kon gaan.
Na 3 jaar intensief marijuana misbruik moet ik gewoon openlijk toegeven dat ik er niet beter op word.

Met de wiet is niks mis ... met mij veel meer.

Groet

Stonie

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
lol, het was niet persoonlijk bedoeld hoor, eerder algemeen gericht :wink:

Maja, vanuit uw perspectief snap ik (nu) wel uw post :tongueout:

inferno33

Bewuste gebruiker
Nooit gedacht dat t opschepperij was hoor, en toch alleen maar mooie informatie als iemand aan 77% MDMA, 70% dex en ander mooi spul kan komen niet?

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Als ze nu eens gingen versnijden met stoffen die op zichzelf geen werking hebben... door speed te verneuken met talkpoeder ipv caffeine
(zomaar een voobeeld)

dan hoef je alleen maar meeer te gebruiken, en een andere dealer zoeken. zonde geld, maja geen gevaarlijke stoffen.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ja kan met cafeine versnijden maar ook met insonitol.
ik heb de kg priijzen wel gezien waar je het kan kopen.
Het is gewoon schandalig dat iemand eenzuiver produkt verzwaard met troep.

Maar goed gelukkig kunnen we testen in nederland.

:wave:

Wirwar

Belezen gebruiker
ik ben het helemaal met je eens..
Een vriend van mij over pilletjes: ze zijn getest op 180mg dus ik vraag, heb je het test rapport gezien dan?
Nee.. maaar het is een goeie vriend van me.. :confused:
Dan is het voor mij dus alleen een dealer praatje en geloof ik er geen reet van.

Northawke

Wijs gebruiker
Tja, ik denk ook dat er heel veel jongeren zijn die gewoon nog niet met goed spul in aanraking gekomen zijn en daarom niet echt kritisch zijn.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
net zoals vroeger niemand de dokter tegen durfte spreken zal dit ook met de klant / dealer zo gaan lopen.

Wees niet bang, laat zijn shit keer op keer opnieuw testen, het kan alleen maar leiden naar een beter leven.

Stonie

azgaza

Badass junkie
Bij wat ik zelf neem vertrouw ik de kwaliteit wel, althans, van de LSD zal het wel goed zitten. Ik heb een keer iets laten testen op specefieke inhoud, niet op ug, omdat ik de lengte van de trip niet vertrouwde; maar het bleek toch gewoon LSD te zijn. Had ik natuurlijk ook kunnen verwachten als het in 20 minuten opkomt met gekleurde fractal achtige patronen; maargoed, natuurlijk is het bij LSD ook minder sprake van de puurheid dan bij andere dingen, omdat het allemaal in de ug range zit, dus waar ze de kristallen vóór ze op de blotter kwamen mee versneden hebben: de kans is zeer hoog (niet 100% maar wel heel hoog) dat je er niks van gaat merken als je maar 1-2 zegels neemt. Dus vind ik het wel best zo.
Verder vind ik ook wel dat (vooral bij pillen en poeders) mensen eigenlijk gewoon altijd zouden moeten testen. Dat legt ook weer wat druk op de dealers en mensen die het maken, als iedereen weet wat ie krijgt en slecht spul vermijdt, op en duur zou de kwaliteit daardoor beter moeten worden.

Ik zou trouwens willen dat je hasj naar een testpunt zou kunnen brengen, ik wil wel eens echt weten wat ik nou rook..

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
@ Azgaza,

THC produkten worden in heel nederland resoluut geweigert.
Geen wiet hasj of hasjolie word er getest.
Heel jammer, zeker met de vermalen hoaxen die de wiet zou meoten verzwaren zou een test voor vele wel helderheid kunnen brengen.

Stonie

azgaza

Badass junkie
lysergine25 zei:
@ Azgaza,

THC produkten worden in heel nederland resoluut geweigert.
Geen wiet hasj of hasjolie word er getest.
Heel jammer, zeker met de vermalen hoaxen die de wiet zou meoten verzwaren zou een test voor vele wel helderheid kunnen brengen.

Stonie

Ja.. en als je engelse hasj hebt gezien, dan kan je je toch afvragen of het hier ook gebeurd, natuurlijk niet zo erg als daar (dat verschil proef je wel aan de smaak); maar ik vind het wel jammer dat het niet kan.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ach, toen ik werd verneukt door een dealer, zei die dat het mijn eigen schuld was... en dat je dan een mes op z'n keel moet zetten om je geld terug te krijgen vind ik ook zo een gedoe...

BelgonX

Belezen gebruiker
loadrunner zei:
Ach, toen ik werd verneukt door een dealer, zei die dat het mijn eigen schuld was... en dat je dan een mes op z'n keel moet zetten om je geld terug te krijgen vind ik ook zo een gedoe...
Mes hoeft toch niet... Als hij het niet wil teruggeven pak je gewoon je geld, zijn voorraad en de rest van zijn geld. Ik heb respect voor dealers, ze bezorgen uiteindelijk iedereen hun spul, maar vanaf ze je gaan bestelen is het tijd om dat uitschot van de straat te verwijderen voor het welzijn van jij, je vrienden, je nakomelingen,... :stoned:

Tony Montana

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
Nog iets:

Ik ben niet jaloers op diegene die iets zuivers hebben, ik heb geen afgunst tegen diegene die kalk snuiven. Ik wil al helemaal niet opscheppen dat mijn lul groter is dan die van julllie, daar gaat het ook niet om.

Ik wil louter en alleen iedereen erop wijzen dat getallen en schattingen die opgegeven worden door je dealer meestal in 99% voor geen reet kloppen.
Het is mijn diepste wens en verlangen dat iedereen op 1 niveau gaat denken.

Vooral de jongeren onder ons snuiven het liefst zo veel mogelijk poeder dat zo goedkoop mogelijk MOET zijn. Dat wil ik doorbreken, ik kan en wil niet de enige zijn, er is ALTIJD beter . Het voorrecht om zuivere drugs te mogen nemen is voor iedereen en allemaal die van zijn lichaam en drugs houdt.

Ik groet u allen vanuit een nuchter hoofd.

Stonie

So true. Er is teveel shit in de handel. En dat maakt het allemaal kapot.
Vooral idd de jongeren. Het moet goedkoop zijn, liefst nog veel en dan nog niet te spreken over de hoeveelheid die ze in 1 keer naar binnen werken.

Wij die strijden tegen slechte shit groeten u.

Bovenaan