zuiverheid?

elfje76

Newbie
Hey,
ik heb nog niet zoveel ervaring met coke, maar heb al begrepen dat je ad bittere smaak de zuiverheid niet kan inschatten. Wel valt me op dat sommige grammen die ik krijg meer kristalachtig zijn, kan dit een teken zijn dat er meer of minder cocaine in zit?

xxmasterxx

Experimenterende gebruiker
het meest betrouwbaar (lees niet altijd)
is brokken
ivm dat weinig mensen een pers hebben om na dat de coke versneden is weer op nieuwe te persen en dus als je een brok koopt het meestal wel goed tot redelijk goed is

is mijn ervaring

want elke huis tuin en keuken homo kan versnijden en daarna zeggen dat het puur is en iemand die er niet veel van af weet word op die manier altijd genept en das wel lelijk

owja nog een tip koop bij dealer thuis en meerdere hoeveel heden in een keer

niet in de stad in een steegje achteraf ( dan is de kan op genept te worden grooter natuurlijk)

Frisko

Badass junkie
ja maar alsnog,volgens mij verschilt sossa vd streek oid vanwaar de planten groeien zeg maar! net zoals bijna elke wiet net iets anders is....
heb talloze keren echt HELE GOEIE 30%snijspul/70% sos-sos gehad en toch verschilt het soms hoe hij eruit ziet enz!!!
je hebt soms echt top poeder spul terwijl het andere keren weer keiharde witte brok is. keer erna zijn het wat geel/beige achtige vlokken!!! :)
iemand die veel gebruikt(en da is nie goed :smilingimp: ) weet wel hoe goeie te herkennen...maar dan ben je meestal al hooked!!
maar daar kom je na enige tijd pas achter!!! :wave:

Seneca

Er is geen enkele manier om van buitenaf te beoordelen of een poedertje goeie coke is of niet. Punt.

Iedereen die zegt van wel, liegt.

elfje76

Newbie
ik heb een nieuwe gram gekregen die zuiverder zou zijn, hij is wel doffer maar meer brokken . Geeft alleszins een meer zachtere roes, minder opgefokt ben ik ervan, hopelijk geeft dit geen vreselijke afkick...

elfje76

Newbie
volgens mij klopt de stelling hoe kristalachtiger hoe zuiverder want van die laatste gram krijg ik niet zo'n typische intense kick en de smaak is ook niet zo typisch bitter... :confused:

xxmasterxx

Dissonant zei:
xxmasterxx zei:
elke huis tuin en keuken homo

lol

ja idd toch zo kan iedereen het vermengen hoe die ma zelf wil en je hent altijd van die gasten die het toch wel kopen en dan achter af bweginnen te zijken

en om dat te verkomen zeg ik altijd ma koop in brok vorm en versnij het zelf

xxmasterxx

mmm ik weet ook niet echt hoe je het visueel kan controleren

kan denk ik niet

mja je moet gewoon testen dan kom je er achter mja dan heb je meestal al betaald

Yuppie 2 Waste

Ik weet het niet, ik merk pas welke kwaliteit het is als ik de eerste nif neem. Alhoewel waar ik het haal redelijk constant van Ik dacht altijd dat als het naar diesel smaakte dat het dan redelijk zuiver was, maar ook dat word soms nagebootst, verdoving in je mond doen ze met tandartsenspul. De beste test voor gebruik is denk ik een beetje verwarmen en kijken bij welke temp. het verbrand, ik meen dat het zo boven de 160 graden moet komen. (In de film Blow gezien, dus het zal wel kloppen. :) )

De beste manier is om het zo vlakbij mogelijk van de bron te kopen, in R'dam had je jarenlang een tent zitten waar echte goeie te koop was en van constante kwaliteit, das helaas over. Nu moet je het echt hebben van eerlijke gasten, ik heb weleens iets zomaar bij een vreemde gekocht en kreeg toen een soort hubba bubba sos. Erg smerig en flink versneden.

Yuppie 2 Waste

Ik weet het niet, ik merk pas welke kwaliteit het is als ik de eerste nif neem. Alhoewel waar ik het haal redelijk constant van kwaliteit. Ik dacht altijd dat als het naar diesel smaakte dat het dan redelijk zuiver was, maar ook dat word soms nagebootst, verdoving in je mond doen ze met tandartsenspul... "Go Figure". De beste test voor gebruik is denk ik een beetje verwarmen en kijken bij welke temp. het verbrand, ik meen dat het zo boven de 160 graden moet komen. (In de film Blow gezien, dus het zal wel kloppen. :) ) Maar zo'n scheikundeproef laat ik er niet op los.

De beste manier is om het zo vlakbij mogelijk van de bron te kopen, in de buurt hier had je jarenlang een tent zitten waar echte goeie te koop was en van constante kwaliteit, das helaas over. Nu moet je het echt hebben van eerlijke gasten, ik heb weleens iets zomaar bij een vreemde gekocht en kreeg toen een soort hubba bubba sos. Erg smerig en flink versneden.

Hykos

Newbie
goede herken ik en ik woon in florida!!aan geur smaak en hij moet vet zijn zeer belangrijk!!!!!!een lijn moet je naar de hemel brengen dan is het goed

thunder-droopy

Belezen gebruiker
florida is the place to be??/ hmm geen florida centen hier :confused: ,

wat ik tot nu toe heb gemerkt is dat als de coke niet superscherp in je neus prikt dat het dan wel goeie is.....hou me ten goede mensen is mijn ervaring tot nu toe he...
:wave:

Bovenaan