zwaar verkouden! en dan?

nutsss

Wijs gebruiker
ik denk dat er een beschermengeltje op mn schouder zit en steeds als ik dan eens 'goede' sos ga proberen ben ik direct snip en snap verkouden.

Het kan ook zijn dat ik door de eerste lijntjes direct een hoeveelheid snot ga produceren waar je je eigen auto met de juiste apparatuur jarenlang op kan laten lopen. een soort allergie zeg maar.

Maar stel dat ik dus echt verkouden ben, mn neus zit dicht, kan amper lucht naar binnen halen, snuif me een breuk om het spul door de snotbarriere heen te loodsen maar ik heb het gevoel dat t allemaal blijft 'plakken' (excuses voor het goorheidsgehalte van deze post) aan troep en mn slijmvliezen amper bereikt op die manier.. spoelen, sprayen, snuiten, niets lijkt te helpen.

Hoe lossen jullie chef-koks dit op als je een flinke kou te pakken hebt?

yellowmoon

Bewuste gebruiker
door hooikoorts heb ik ook van april tot iets van augustus elke jaar volle neus zou het dan bij mij ook niet werken als ik coke zou gaan snuiven(ik wil wel een keertje proberen eigenlijk

A

Anonymous

Gast
Goed snuiten en je neus leegpeuteren(als niemand kijkt) voordat je begint?
Een andere oplossing weet ik niet..

Je had toch zo'n vicks neus inhaler bij de kruidvat die je snot heel vochtig maakt zodat je een loopneus krijgt? Waarom probeer je dat niet en snuit je erna je neus?

cunt

Wijs gebruiker
had een vriend van mij ook vaak en hij snoot z'n neus altijd heeeeel goed. en dan snel een lijn nemen voordat je neus weer vol zit.

lot

Badass junkie
Mr.jiho zei:
mss een domme oplossing maar gewoon 1heel grote lijn nemen?

maar als het blijft 'hangen' is het alleen maar zonde van je spul..

heel goed leeg snuiten en dan snel een lijn nemen idd..
is denk ik de beste oplossing

pillywilly

Experimenterende gebruiker
water opsnuiven....
neus goed snuiten....
dan vicks(geen kruitvat shit!) inspuiten...
nog een x snuiten ....

en hoppa de lijn kan naar binnen :grin:

Melksje

Newbie
Re:

Mr.jiho zei:
mss een domme oplossing maar gewoon 1heel grote lijn nemen?

heel slecht gedacht. hoe meer je optrekt hoe meer je je neus verstopt. je krijgt van de betreffende lijn wel wat door maar verstopt je neus alleen nog meer..

nutsss zei:
Hoe lossen jullie chef-koks dit op als je een flinke kou te pakken hebt?

fysologisch water gaan kopen bij de apotheker (vrij te koop in belgië, ik veronderstel in nederland)= water met zout ofzo, het maakt je neus en alle vaste kasten vrij.
tip bij gebruik= snuif zo goed door terwijl je het water in je neus spuit zodat het echt tot in je keel komt. je zal weliswaar direct moeten hoesten en fluim uitspugen. doe dit aan beide kanten wacht second of 10 en snuit keihard je neusgaten om zn beurt. (zal je serieus verschieten hoeveel van die dikke snotkasten er in je neus kan zitten)

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Cocaïne snuiven geeft een ander effect dan roken volgens mij, cocaïne dat je kan roken is denk ik ook anders, het heet crack in ieder geval :grin:

Wacky

Badass junkie
Als ik verkouden ben en ik snuif iets (nooit coke, maar pep of keta dan, zal niet zoveel uitmaken) dan maakt dat juist alles los in mijn neus en word ie redelijk leeg.

Dus eerst een lijn om de neus leeg te maken, daarna eentje voor het effect :tongueout:

acidboy

Badass junkie
Stoneboot zei:
Cocaïne snuiven geeft een ander effect dan roken volgens mij, cocaïne dat je kan roken is denk ik ook anders, het heet crack in ieder geval :grin:

Klasse jongen :)

Grappig dat jullie posten in een topic van 2 jaar oud, ik heb nutsss ook al heel lang niet meer op het forum gezien..

hannus

Bewuste gebruiker
Voor je op stap ga even een tijltje heet water met zout klaar zetten en met een handdoek over je hoofd even er boven hangen en diep inhalen, gegarandeert geen snot meer in je kop, en na sos is het meestal van die waterige snot gewoon goed ophalen (voor de zuinige) of je neus even flink leeg bleren in een doekje.

:wave:

Bovenaan