Zwakke, maar "zuivere" speed

kildeer

Belezen gebruiker
Helloes!

Op het gebied van pep ben ik een vrolijke newbie -- heb een vraag die ik zo snel niet in de andere topics terug kon vinden.

Laatst een pakje laten testen op 15% amf... :( Alvorens ik drifitg het nummer van de Ombudsman begon te draaien kon het testpunt me gelukkig wel vertellen dat er maar 1% caffeïne in te bespeuren viel en verder zaten er in ieder geval geen andere actieve stoffen in.

Ik zit dus met een ladinkje zeer zwakke, maar relatief "zuivere" speed. Ik vraag me af hoe ik deze rotzooi nu het best tot me kan nemen om er nog wat plezier uit te halen, zonder een hele neus manitol te hoeven halen door het hele pakje ineens weg te snatsen. Combi bommetje/meerdere lijntjes? En wat merk je verder voor 'n verschil tussen een beetje sterke pep en veel zwakke pep? Alvast bedankt,

:wink: kildeer

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Mannitol is gewoon een soort suiker he, ook niet werkzaam op het centrale zenuwstelsel.

Denk gewoon logisch:

15% is weinig 45% is redelijke speed, dat is 3x zo veel.
Een normale dosis is ongeveer 100 mg (persoons afhankelijk natuurlijk) Wil jij dus met die kutspeed een goed effect hebben maak je een bommetje van 300 mg.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
Nick de Neger zei:
psychopsychedelic zei:
hehehe,, hoofdrekenen gaat achteruit op het forum :confused: :stoned:
peace

psychopsychedelic zei:
inderdaat ??een zielig pepje:wink:
Het Nederlands gelukkig ook... zelfs ik zie het en das wel heel erg :openmouth: :beer: :P

''das wel heel erg'' das is duits ook geen nederlands,, kijk op de computer letten we allemaal niet zo op spelling,, hoewel ik er ook nooit goed in ben geweest :stoned:
peace

Taat

Bewuste gebruiker
indertaat :sunglasses:

Mja 15% is maar schrale rommel, als je geen tolerantie hebt kun je met wat geluk 1, misschien 2 leuke avondjes houden

Heb ik iets gemist ofzo? Misschien heb je 15%speed ook in die verhouding betaald?

Die koeriertjes maken alles kapot. Er was een tijd dat ik ook eens zulke kwaliteit kreeg... Jammer maar ben toen even vriendelijk gaan vragen of ze liever mijn geld teruggeven of mij "zuivere" te bezorgen OF ... vul maar in. Heb een 70/30 verhouding gekregen (had ik ook voorgesteld).

Mensen bestelen of bedriegen is niet mooi.

Zuiveren

Je kan een acid/base extractie doen maar om het niet ingewikkeld te maken kan je alle troep eruit halen met koude droge aceton. De aceton dient droog te zijn (anhydreus of zonder water) want amfetaminesulfaat lost op in water. Doe de "rotzooi" in een bekerglas en besproei het met watervrije aceton, roer enkele minuten en laat de vaste stof bezinken. Neem nu een koffiefilter die je eerst bevochtigt met acetone met daaronder een zuiver bekerglas en decanteer langzaam alles door de filter.
De meeste troep in speed lost op in acetone dus wat in je filter blijft liggen is zuivere speed.
MINSTENS 48 UUR LATEN DROGEN VOOR CONSUMPTIE.

Een a/b extractie is natuurlijk het beste maar er is op dit forum blijkbaar geen chemie subforum, jammer.

kildeer

Belezen gebruiker
Bedankt voor de reacties, 1 leuk avondje moet er nog wel in zitten hoop ik..
Ik heb de aceton zuivering al gedaan, dus die 1% caff is er in ieder geval uit :tearsofjoy:

@ madclubber: Chemie-gerelateerde topics kan je denk ik het best kwijt in de Kweek en Creahoek

Deep Blue

Bewuste gebruiker
Madclubber zei:
Heb ik iets gemist ofzo? Misschien heb je 15%speed ook in die verhouding betaald?

Die koeriertjes maken alles kapot. Er was een tijd dat ik ook eens zulke kwaliteit kreeg... Jammer maar ben toen even vriendelijk gaan vragen of ze liever mijn geld teruggeven of mij "zuivere" te bezorgen OF ... vul maar in. Heb een 70/30 verhouding gekregen (had ik ook voorgesteld).

Mensen bestelen of bedriegen is niet mooi.

Zuiveren

Je kan een acid/base extractie doen maar om het niet ingewikkeld te maken kan je alle troep eruit halen met koude droge aceton. De aceton dient droog te zijn (anhydreus of zonder water) want amfetaminesulfaat lost op in water. Doe de "rotzooi" in een bekerglas en besproei het met watervrije aceton, roer enkele minuten en laat de vaste stof bezinken. Neem nu een koffiefilter die je eerst bevochtigt met acetone met daaronder een zuiver bekerglas en decanteer langzaam alles door de filter.
De meeste troep in speed lost op in acetone dus wat in je filter blijft liggen is zuivere speed.
MINSTENS 48 UUR LATEN DROGEN VOOR CONSUMPTIE.

Een a/b extractie is natuurlijk het beste maar er is op dit forum blijkbaar geen chemie subforum, jammer.

dus amfetamine is niet oplosbaar in aceton? waarom niet?

Taat

Bewuste gebruiker
Amfetamine lost gewoon niet op in (watervrije!!)aceton..
Cafeine daarentegen wel..

Deep Blue

Bewuste gebruiker
aceton en amfetamine zijn toch beide polaire moleculen...dus zou ik denken dat het wel oplost.
iemand met een chemische verklaring?

(kheb al gezocht op andere fora maar vind er geen uitleg over)

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Geen idee over de chemische vraag.

Wel een nog betere methode om echt pure speed te krijgen. Deze ga ik uiteraard uitgebreid testen ergens deze maand :grin:

So the procedure: Put your speed into a flask, beaker or some other container you can heat on a stove (note: use a stove without a naked flame, as these volatile organic chemicals produce explosive vapours). Pour acetone into the container so that the speed is completely submerged in it with a centimetre or 2 of excess liquid and swish it around to dissolve any soluble impurities. Next gently heat the acetone until it boils, and then take it off the heat. Now slowly add (with an eyedropper or pipette) just enough alcohol for all the speed to dissolve - stirring gently until the speed dissolves. If you add too much alcohol you won't get as high a yield as possible so don't add too much. Anything that doesn't dissolve is adulterant and should be separated out by filtration: use 2 coffee filters in a funnel to filter the solution, then cover it so a little air can escape and leave to cool to room temperature. Once it has cooled down you should notice crystals starting to form. Put the container in the fridge, and then the freezer to encourage more crystals to form (i.e., increasing the yield). The slower the solution cools, the larger the dry crystals will be. Once the solution has been freezer cooled, filter the crystals out with some coffee filters, then wash the filtered out solid in the funnel with a few drops of alcohol and allow to dry. Voila, you have pure speed. :rock: Save the acetone, it can be reused.

de GT

Bewuste gebruiker
nou nog iemand die een manier heeft om het levo-amfetamine eruit te halen..

hiervoor moet je dus een chiraal zuiver reagens hebben. (klik voor uitleg)

maarja, wat je daarvoor moet hebben weet zeker niemand hier?

Drientje

DF-koning
Ik zou het in ieder geval pluggen...Snuiven werkt minder lang en slikken heb je meer nodig dan pluggen. 1 capsule gegarandeerd 8 uur rushen!!!

X

Bovenaan