Zware Afkick Achter Elk Gebruik

MMDMA

Newbie
Vroeger 2 Jaartjes geleden toen ik starte met drugs was ik de dag erachter wat moe,maar voor de rest niks speciaals.

Maar als ik nu nog een Pilletje neem of een lijn snuif uit dat zich in een vervormd gezicht barstende koppijn,3 dagen niet kunnen slapen en lijkbleke huid.

Ik vraag me uigen hoe dat nu eigenlijk komt ik had een pauze van 7 maanden ingelast maar dat leek niet te helpen want na de eerste lijn die ik snoof was het de volgende dag gwn vanhetzelfde.

MMDMA

Newbie
Ben niet oud hoor net 19,en het is altyd ander spull het valt me well op dat het alleen bij Pep en Xtc gebeurt (bij coke of wiet niet) je ziet dan echt duidelijk aan mijn gezicht dat er iets niet klopt en dat is zo lastig.
Het moet dan niet om een grote hoeveelheid gaan...vroeger schoof ik 12 pillen achterover en kvoelde het amper nu is 1 genoeg en keb direct ne bad trip. niet dat spacy gevoel van vroeger
bij pep is alleen die afkick erger en erger geworden.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik vraag me ten zeerste af wat voor rommel jij je neus in douwt (ik zou gokken op meth of iets dergelijks), maar ik zou het eens laten testen. Verder, als je van een lijntje normale pep 3 dagen naar de tyfus bent zou ik toch langs de huisarts gaan, dat kan er op duiden dat er bijv. iets niet goed is met je lever.

Flameon

Badass junkie
Inderdaad ... de kans is best aannemelijk dat je iets aan je lever hebt.
Vaak combinatie speed en drank? Of in het algemeen veel drank je keel laten afglijden de laatste tijd?

Verder denk ik dat je beter bij een vaste dealer je pep kan halen, iets meer betalen en dan 'fantsoenlijke' kwaliteit krijgen. Bindmiddelen is vaak troep en daar kun je vaak nog meer van naar de klote gaan dan van de pep ansieg

Oom Klaas

Badass junkie
Of je hebt je lichaam zo verneukt dat ieder lijntje nu gewoon een klap is die niet opgevangen kan worden.

Dan ben je genaaid, en hebben de drugs zich tegen je gekeerd :openmouth:

MMDMA

Newbie
Keb did al paar maanden hoor dus tis zeker niks aan men lever en ik drink niet veel alcohol
Aan de speed ligt het ook niet want die is getest.

Ik denk idd dat Oom Klaas gelijk heeft,daarom was ik ook een tijdje gestopt omdat je hersenen dan de afgebroken stoffen terug proberen aanmaken.

Flameon

Badass junkie
MMDMA zei:
Keb did al paar maanden hoor dus tis zeker niks aan men lever

Juist daarom ... of hoe weet je dat je niks aan je lever hebt dan?
Je hoeft niet gelijk geel uit te slaan bij lever infecties.
Wil je het zeker weten dan moet je bloed gaan prikken bij je doktor. Die kan je vertellen of er ergens afwijkingen zijn betreffende lever, nieren, vitamine etc

MMDMA

Newbie
nu heb ik paar dagen,speed genomen soms is een dag tussen.
Want ik doe het aleen maar als ik er zin in heb, het is niet van moeten.
Beetje beter op de dosering gelet ook.

Viel me op dat na de 2-3 de keer al niks meer van de neven effecten te voelen was, ik heb er ook niet op zitte letten hoe ik eruit zag,voelde me goed,strak,wakker en spraakzaam.en op mijn gemak.Ik heb een aantal keer in de spiegel gekeken en er was niks speciaal meer aan men gezicht te zien,geen extreem rode of witte kleur geen gespannen kaken,en ook geen grote pupillen meer. En ook niet dat aangezicht dat je niet van deze planeet bent.

Denk dat mss aan de spanning lag,mezelf mss te veel druk maak.

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
... :rolleyes: als je ipv 1x speed nemen gewoon rustig doorgaat met (bijna) dagelijks gebruik zul je je idd voor even goed blijven voelen..maar op een dag kom je voor de keuze te staan of je gewoon volledig stopt of een junk wordt want blijkbaar lukt eenmalig gebruik niet echt bij je..

MMDMA

Newbie
Flunitrazespeed zei:
... :rolleyes: als je ipv 1x speed nemen gewoon rustig doorgaat met (bijna) dagelijks gebruik zul je je idd voor even goed blijven voelen..maar op een dag kom je voor de keuze te staan of je gewoon volledig stopt of een junk wordt want blijkbaar lukt eenmalig gebruik niet echt bij je..

Ik ben al veel ervaring hoor :wink: +- 3 Jaar (niet die hele periode actief gebruikt)
Dit mag meschien heel erg cliché klinken maar ik geraak niet verslaafd.
Mijn lichaam wordt niet afhankelijk van de middelen die ik neem.

Ik ben ongeveer 2 jaar roker geweest,op het werk sigaretje opsteken omwat spaning wegteblazen,maar eens ik thuis kwam raakte ik geen sigaret meer aan.
Van de 1 op de andere dag heb ik gezegd dat het niet meer nodig was,heb sindsdien geen sigaret meer aangeraakd,als er iemand een sigaret opsteekt naast me doet mij dat niks.

Het zelfde geld voor Drugs,als ik geen geld meer aan die zooi wil geven is het gedaan
en dan ga ik daar geen moer om geven,als ik dan nog is keer zin heb om wat te doen zie ik wel.

Die gedachte was vroeger anders (jonger = dommer), van alles wat daar nog pilletje hier nog een lijn nog een vodka naarbinnen, smorgens nog eens een joint.
Met de gevolgen vandien dat ik enorme bad trip had in men slaap dat zich uite in een hyperventilatie in mijn slaap dat is een ervaring die ik niemand toewens,het is schadeloos maar het was waarschijnlijk een waarschuwwen van mijn lichaam dat ik verkeerd bezig was.Sindsdien zijn all die neveneffecten begonnen...
Ik ben erg blij dat ik er nu van af ben,en zal er ook op letten dat ik het op een rustige manier af en toe kan gebruiken.zonder te overdrijven.

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
goed voor je dat je er meestal vanaf kan blijven..echt..volhouden zo..maar veel van die bijwerkingen komen blijkbaar van vroegere herinneringen en de angst dit opnieuw mee te maken..
Ik zou natuurlijk zeggen: neem es een lexotan als angstremmer erbij.. :hearteyes: ..maar zo simpel is het allemaal niet uiteraard..het zal wel dieper gaan dan dit maar daarvoor heb ik nu te veel valium in mn bloed..
good luck alvast!

Arenshi

Bewuste gebruiker
MMDMA zei:
Ben niet oud hoor net 19,en het is altyd ander spull het valt me well op dat het alleen bij Pep en Xtc gebeurt (bij coke of wiet niet) je ziet dan echt duidelijk aan mijn gezicht dat er iets niet klopt en dat is zo lastig.
Het moet dan niet om een grote hoeveelheid gaan...vroeger schoof ik 12 pillen achterover en kvoelde het amper nu is 1 genoeg en keb direct ne bad trip. niet dat spacy gevoel van vroeger
Als je vroeger 12 pillen achterover schooft getuigd van dom gedrag en dan nog niet gesproken van de fysieke risico's. Als het al waar is zou je zo'n kleine 100-110kg moeten wegen om 12 pillen aan te kunnen.

geekos

Bewuste gebruiker
Pwn3D zei:
MMDMA zei:
Als je vroeger 12 pillen achterover schooft getuigd van dom gedrag en dan nog niet gesproken van de fysieke risico's. Als het al waar is zou je zo'n kleine 100-110kg moeten wegen om 12 pillen aan te kunnen.
² @ dom gedrag
en ik denk dat om amper iets te voelen van 12 pillen dat je eerder 300kg moet wegen
of het zijn gewoon pillen met cafeïne in natuurlijk

MMDMA zei:
Keb did al paar maanden hoor dus tis zeker niks aan men lever en ik drink niet veel alcohol
Aan de speed ligt het ook niet want die is getest.

Ik denk idd dat Oom Klaas gelijk heeft,daarom was ik ook een tijdje gestopt omdat je hersenen dan de afgebroken stoffen terug proberen aanmaken.

Nou, ik ben het (tot nu toe nog levende :rolleyes: ) bewijs dat je wel degelijk wat aan je lever kan hebben zonder dat je overmatig alcohol gebruikt.
Vorig jaar heeft men bij mij 3 stukjes van m'n lever genomen die volledig dood waren...
Ook na de operatie heb ik nog een tijdje last gehad met m'n lever
Ben laatst terug op controle gemoeten, nu staat er nog één litteken op m'n lever... mr dat mag voorlopig blijven staan, maar 'k moet gewoon regelmatig op controle gaan.
'k Heb de dokter gevraagd of het door gebruik kon komen... hij kon dat noch bevestigen noch ontkennen. Hij kon enkel sterk vermoeden dat het één wel wat te doen had met het andere...
Dus mss toch maar eens ff een afspraak maken in het ziekenhuis bij de dienst "Abdominale heelkunde"... het kan ook zijn dat je schildklier of dergelijke niet naar behoren werkt. Toch maar laten checken dus, voor je je lichaam helemaal naar de kl*te helpt.

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
geen elke pep is het zelfde

het is iedere keer weer een verassing

iemand die zegt altijd het zelfde is niet waar elke partij is anders dus elke keer weer een verassing :smoke: :smoke:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
tipsyflipsy zei:

iemand die zegt altijd het zelfde is niet waar elke partij is anders dus elke keer weer een verassing :smoke: :smoke:
Wat een onzin komt er uit jou zeg.

knolselderij

Wijs gebruiker
tipsyflipsy zei:

zoveel verschil zit er egt niet in.

Bovenaan