zware afkick?

GabberFreak17

Belezen gebruiker
als jullie speed gebruiken..de dag erna krijgen jullie dan ook last van depresief zijn..en nogal lusteloos... en voral emotioneel heel labiel...

pepgirl

Experimenterende gebruiker
yep, weet wat je bedoelt, ik denk de meeste gebruikers wel
:cry: .........hoelang gebruik je eigenlijk al??

GabberFreak17

Belezen gebruiker
ongeveer iets meer als een half jaar.. begon met xtc.. en eigk sinds 4 maanden echt speed..en dan sinds 2 maanden denk ik echt elk weekend.. gewoon verslaaft mjah... leer er hoop van.. door de weeks gebruike doe ik gelukkig niet echt meer.. mja.. t blijft een moetje.. dat is echt vervelend..
heb jij niet dan zodra het begint uit te werken.. j denkt beter meer pakken anders voel ik me alleen maar klote?

Mac...

Badass junkie
Ach ja, een beetje. Volgens mij niet zo erg als de meeste gebruikers heb ik het idee, sinds ik op dit forum zit. Eigenlijk alleen wat duf en snel geprikkeld, maar niet de neiging om nog meer te pakken of echt down. Voel me gewoon een beetje gaar, mja, bekijk het van de mooie kant, normaal betaal je ervoor om gaar te zijn en nu krijg je het bij de pep cadeau :grin:

lady

Newbie
GabberFreak17 zei:
als jullie speed gebruiken..de dag erna krijgen jullie dan ook last van depresief zijn..en nogal lusteloos... en voral emotioneel heel labiel...

ik herken da gevoel wel ja....vooral het depressieve, dat alles om je heen kut lijkt, overal zomaar om kan gaan janken als je zou willen en alles is gewoon ff kut....veel nadenken ezow
maarja ik gebruik nie vaak speed ofzow maar als ik het heb gebruikt is het de dag erna echt super erg....

Mac...

Badass junkie
Beste tip blijft toch, denk dat het door de pep komt en je voelt je meestal al een heel stuk beter. Alles hoe je je voelt enzo heeft voornamelijk daarmee te maken en ook het gevoel zit slechts tussen je oren, dus kun je er ook wat aan doen.

fokker

Belezen gebruiker
zo blij dat ik al drie jaar van de speed af ben als ik dit zo hoor, XTC gebruik ik nog wel eens twee tot drie keer per jaar, paddo's zijn heftig en af en toe een blow is goed tegen mn stress! De rest wat ik gebruikte heb ik trouw afgezworen...

Je verhaal komt me zoooo bekend voor...

Op de speed heb ik echt depressies gehad, emotioneel heel labiel zoals je al zegt... de dag erna me verkankert voelen joh! Lichamelijk speelde t ook goed door, echt misselijk gewoon, rusteloos, en depri gewoon... en dan ging ik maar weer meer snuiven om van t depri zijn af te komen, en werd alleen maar erger :openmouth:

Bovenaan