Wat we in ieder geval niet willen zien:
*Niet beledigen van andere members, we zijn allemaal gelijk
kees zei:Denk dat nutss zijn kont verbrand is hij moest een te lange straf uitzitten op de kolenkachel. Wat is het jammer , moest ik een wens hebben was het dat ik jouw bed onderschijtte nutss i.p.v. mijn maat :P
nutsss zei:kees zei:Denk dat nutss zijn kont verbrand is hij moest een te lange straf uitzitten op de kolenkachel. Wat is het jammer , moest ik een wens hebben was het dat ik jouw bed onderschijtte nutss i.p.v. mijn maat :P
mijn wens is dat ondertussen ook ja...

Ceko zei:Nou ja zeg waar gaat dit over? Waarom raakt iedereen zo gepikeerd als iemand een slechte ervaring met XTC vertelt? Als je drugs gebruikt en je schijt iemands bed onder kan toch gebeuren? Hoef je toch niet gelijk zijn nek te breken? Als je drank op hebt en je kotst iemands bed onder gebeurt regelmatig, maar als er XTC bij komt kijken mag het ineens niet ofzo?

Ceko zei:Waar moet je dan schijten? In de tuin ofzoZie die ouders al kijken zeg!
![]()
Ik word er ook lief van, maar dat is denk ik alleen tegen de meisjes dan..Miss-Behaviour zei:Ooit van LEESTEKENS gehoord. Leest echt niet lekker weg zo..... vind het maar een vreemd verhaal trouwens. Heb het nog niet meegemaakt dat mensen zo gemeen tegen elkaar doen na X. Wordt je toch juist lief van?
lot zei:kortom hij kan op slot in de prullenbak verplaats of weet ik het wat
iig WEG HIER!
p.s Kees lees eerst de forumregels en de sticky als je hier nieuw bent

lot zei:kortom hij kan op slot in de prullenbak verplaats of weet ik het wat
iig WEG HIER!
Lana zei:lot zei:kortom hij kan op slot in de prullenbak verplaats of weet ik het wat
iig WEG HIER!
Omdat jij één van de weinigen bent die het niet grappig vindt?
Zoek zelf een ander plaatsje! Doeiii..![]()
![]()
Ook niet fijn als je fiets in de fik staat...lot zei:Minn: stom kutwijf! *minn steekt lot dr fiets in de fik*
Lana zei:lot zei:kortom hij kan op slot in de prullenbak verplaats of weet ik het wat
iig WEG HIER!
Omdat jij één van de weinigen bent die het niet grappig vindt?
Zoek zelf een ander plaatsje! Doeiii..![]()
![]()