zware fouten op xtc nooit meer

nutsss

Wijs gebruiker
Ik vind dit waanzin.

Wat heeft dit met xtc te maken? NIKS

prullenbak

en snel.

Had je het bij mij geflikt dan had ik je nek gebroken lul!
opschepper!
rot op.

kees

Belezen gebruiker
Heb je soms met je kont op de kolenkachel moeten zitten ja hallo , ik ken dit forum niet en wist nog niet wat de regels zijn , vertelde gewoon mijn laatste ervaring met xtc en mijn boodschap is blijf er allemaal af en doe niets drink een biertje. En reageer normaal gozer !!!!!

Ceko

Belezen gebruiker
Nou ja zeg waar gaat dit over? Waarom raakt iedereen zo gepikeerd als iemand een slechte ervaring met XTC vertelt? Als je drugs gebruikt en je schijt iemands bed onder kan toch gebeuren? Hoef je toch niet gelijk zijn nek te breken? Als je drank op hebt en je kotst iemands bed onder gebeurt regelmatig, maar als er XTC bij komt kijken mag het ineens niet ofzo?

Ceko

Belezen gebruiker
Ik vond het trouwens wel een leuk verhaal, heb er wel even om moeten lachen, dus zou zonde zijn als ie verwijderd werd. Alleen die heetgeblakerde posts er achteraan hadden dan weer niet gehoeven van mij.

nutsss

Wijs gebruiker
Het heeft helemaal totaal niks met een trip-report te maken. Gooi het dan maar in onzin. En ik breek nog steeds zn nek.

kees

Belezen gebruiker
Denk dat nutss zijn kont verbrand is hij moest een te lange straf uitzitten op de kolenkachel :grin: . Wat is het jammer , moest ik een wens hebben was het dat ik jouw bed onderschijtte nutss i.p.v. mijn maat :P

nutsss

Wijs gebruiker
kees zei:
Denk dat nutss zijn kont verbrand is hij moest een te lange straf uitzitten op de kolenkachel :grin: . Wat is het jammer , moest ik een wens hebben was het dat ik jouw bed onderschijtte nutss i.p.v. mijn maat :P

mijn wens is dat ondertussen ook ja...

Djo

Badass junkie
nutsss zei:
kees zei:

mijn wens is dat ondertussen ook ja...

Zo is het maar net! :wink: :wave:

xtaz

Wijs gebruiker
:grin: Iemand zoals mij die amper groenten eet en niks van fruit, kan je het al inbeelden.. :rolleyes:
Dat moet wat zijn, zo op je bed schijten.. :)
Je kan meteen een nieuw huis kopen vanwege de stank. :wave:

(ok, ik geef toe, ik ben zat, en zever maar wat.. :( )

Lana

Wijs gebruiker
Ceko zei:
Nou ja zeg waar gaat dit over? Waarom raakt iedereen zo gepikeerd als iemand een slechte ervaring met XTC vertelt? Als je drugs gebruikt en je schijt iemands bed onder kan toch gebeuren? Hoef je toch niet gelijk zijn nek te breken? Als je drank op hebt en je kotst iemands bed onder gebeurt regelmatig, maar als er XTC bij komt kijken mag het ineens niet ofzo?

Waha ja.. Iemands bed onderkotsen doe je dan nog per ongeluk.
Maar deze gozer scheet uit baldadigheid!! :mrgreen:

Lana

Wijs gebruiker
Ceko zei:
Waar moet je dan schijten? In de tuin ofzo :) Zie die ouders al kijken zeg! :grin:

Hij had ook met z´n poepert uit t slaapkamerraam kunnen gaan hangen, geen mens die t in de gaten heb. En t komt toch in de tuin neer.

Ceko

Belezen gebruiker
Whaha, wat een lol om zo'n belg :beer: Je zou maar over straat lopen en er schijt iemand vanuit het raam op je hoofd!

melissa

Wijs gebruiker
dit is echt lachen zo op zondagochtend :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
dikke lol :mrgreen: :mrgreen:
ik had ooit eens een date met een jongen 2de afspraakje....
en als we samen gingen snuifen moesten we ff de club verlaten en een eindje gaan wandelen..
maar telkens als we buiten waren moest ik zeiken als een reiger...
met mijn zatte en besnoven kop liet ik hem er dan voorstaan(pijnlijk)
en dan op je hurkjes(zo charmant)en dan moest hij aan de kant springen vanwege een waterval die richting zijn voeten liep.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
die avond heeft hij meerdere malen braaf de wacht gehouden....
maar toch kon ik hem niet meer onder ogen komen....
einde relatie :wink:

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Ooit van LEESTEKENS gehoord. Leest echt niet lekker weg zo..... vind het maar een vreemd verhaal trouwens. Heb het nog niet meegemaakt dat mensen zo gemeen tegen elkaar doen na X. Wordt je toch juist lief van?

xtaz

Wijs gebruiker
Miss-Behaviour zei:
Ooit van LEESTEKENS gehoord. Leest echt niet lekker weg zo..... vind het maar een vreemd verhaal trouwens. Heb het nog niet meegemaakt dat mensen zo gemeen tegen elkaar doen na X. Wordt je toch juist lief van?
Ik word er ook lief van, maar dat is denk ik alleen tegen de meisjes dan.. :grin:
Toen ik eens in een zaal ging liep ik onwetend 5 jassen van de kapstok.
Daarna zag ik het, en had zo een gemeen lachje op m'n gezicht.. :P

lot

Badass junkie
kortom hij kan op slot in de prullenbak verplaats of weet ik het wat
iig WEG HIER! :wave:

p.s Kees lees eerst de forumregels en de sticky als je hier nieuw bent

yellowmoon

Bewuste gebruiker
wt een mooie zondag is het weer ik lach nog steeds kapot van het verhaal hoor, per ongeluk kotsen in me vriends bed is ook wel eens gebeurd maar dit is muahuahua :mrgreen:

minn

Badass junkie
Ahh. Ik vind het wel sneu.
Door een van de levensbehoefte je vriend kwijtraken. beetje jammer toch?

(giegelt)

Lana

Wijs gebruiker
lot zei:

Omdat jij één van de weinigen bent die het niet grappig vindt?
Zoek zelf een ander plaatsje! Doeiii.. :wave:
:tearsofjoy:

lot

Badass junkie
Lot+minn aan de speed:

*lot snuift* *minn ook*
Lot: minn!! minn!! ik moet piese
Minn: Hah Lekker puh jij mag lekker niet *minn gaat de wc in en doet m opslot*
Lot: nou dan ga ik wel benee
Minn: nee dat kan niet daar zitten me ouders
Lot: miiinnnn doe nu die deur open!
minn: neeeee lekker puh
*lot piest op minn dr bed*
Minn: wat doe je?! *minn geeft lot een klap*
Lot: ik moest zo nodig *lot slaat minn terug en rent weg*
Minn: stom kutwijf! *minn steekt lot dr fiets in de fik*

Jeller

Badass junkie
ik vind het ook wel jammer voor hem en spijtig dat zoiets dom echtzo extreme gevolgen kan hebben...

maar dat neemt niet weg dat ik hier bijna van mijn stoel lig van het lachen, tzou precies iets voor Trainspotting 2 zijn :P

nutsss

Wijs gebruiker
Lana zei:
lot zei:

Ik vind het ook niet grappig omdat ik dat één van de smerigste dingen is die ik me kan voorstellen en bovendien is dit GEEN TRIPREPORT. Als er dan zoveel om gelachen kan worden moet het naar onzin of xtc. Maar niet hier.

lot

Badass junkie
Lana zei:
lot zei:

ik heb nog nooit zo hard gelachen om een 'trip report' hoor :wink: maar zet m dan bij onzin of GENERAL CHAT :tongueout:

Bovenaan