Nee, vast een stille aanbidder?‘k Heb dat net gedaan, maar het tel.nr. is al buiten gebruik.
Heb je dan tóch toegehapt @De Dunne ?![]()
Nee, vast een stille aanbidder?‘k Heb dat net gedaan, maar het tel.nr. is al buiten gebruik.
Heb je dan tóch toegehapt @De Dunne ?![]()
Woepsie... Ben gewoon zo van de leg door het aanzoek dat ik fouten maak!@De Dunne Gevleid![]()
CASaanbidder bedoel je?Nee, vast een stille aanbidder?
Woooohoooooooooo Is dat een Ja!?We houden het wel klein!
Oh shit, wat heb ik nu weer gesegd..Woooohoooooooooo Is dat een Ja!?
Alweer 12 jaar geleden, maar het verhaal is van een tijdloze charme. Hahaha...Mijn verhaal , een jaar geleden ben ik ongeveer begonnen met xtc en speed maar een maand geleden ben ik zwaar in de fout gegaan bij een vriend we hadden elk 3 p. binnen en rond een uur of 23u moest ik dringend naar de grote wc mijn beste vriend die klote mij door naar het wc te gaan en de deur vasttedoen ik was zo goed als in mijn broek aan het schijten en kon het niet meer houden en toen heb ik iets heel doms gedaan ik liet mijn broek zakken en schijte zijn bed onder mijn maat kwam binnen en flipte als nooit te voren sloeg mij een blauw oog kreeg een radio tegen mijn rug en smeet mij buiten ik nog volledig aan het flashen naar een speelplein om eventjes bij positieven te komen en een of 2 later naar huis , toen ik thuiskwam zat de politie bij mij thuis ( wachtte tot ze weg waren ) ik dacht dat dit met mij druggebruikt te maken had maar het verhaal had een andere wending mijn maat had mij aprilla scooter in de fik gestoken , ik razend en weer naar mijn ex maat op waar het tot een gevecht kwam en lelijk op mijn gezicht gekregen , hij heeft mij een week later 300 euro gegeven en wil niets meer van me weten wat ik volledig begrijp wat ik deed is onvergevelijk is zeg jullie allen hou het bij een biertje maar niets meer.
Ja, paar keer het bed ondergescheten van mijn beste vrinden. Ben er gewoon op gaan staan en poepen maar. Maar aangezien het m'n beste vrinden zijn accepteren ze het van me.Het was een smerige streek van hem maar hoe zou jouw maat reageren moest hij heel je bed onderschijten ik vind dit heel laag van mij ik had moeten buitenlopen mijn scooter was erg maar die was al oud en versleten dus dat viel nog mee en een vraag voor allen hebben dit nog mensen al eens voor gehad?????
Ja, paar keer het bed ondergescheten van mijn beste vrinden. Ben er gewoon op gaan staan en poepen maar. Maar aangezien het m'n beste vrinden zijn accepteren ze het van me.
Één ding is zeker, met die Belgen valt niet te spotten.Tis da, aj moe kakken, moej kakken é.
(Nu ik dan toch al in een Belgische bui was kon deze er nog wel even bij. xD)
Wel haha! Waarom neemt een Belg een mes mee in de auto?Één ding is zeker, met die Belgen valt niet te spotten.
Omdat ie anders op je gaat poepen?Wel haha! Waarom neemt een Belg een mes mee in de auto?
Omdat ie anders op je gaat poepen?
Ik vraag het me al de hele dag af...Om de bocht mee af te snijden!
En waarom neemt een Belg ook een vork mee in de auto?
Ik vraag het me al de hele dag af...
Ik hoorde net van een vriendin die een dementerende patiënt verzorgt voor haar beroep dat de demente vrouw vergeten was hoe ze moest poepen. De vriendin heeft toen met haar vingers in de kont van de bejaarde moeten graven om het kak er zelf uit te halen. Maar dit terzijde.
Voor als tie zn auto in de prak rijdt!
Gatver!Ik hoorde net van een vriendin die een dementerende patiënt verzorgt voor haar beroep dat de demente vrouw vergeten was hoe ze moest poepen. De vriendin heeft toen met haar vingers in de kont van de bejaarde moeten graven om het kak er zelf uit te halen. Maar dit terzijde.
Ze zei tegen me dat ze de geur van die kak niet van haar hand af krijgt en ze er tegen op ziet om vanavond eten klaar te maken... Of ik zin heb voor haar te koken. Maar ik laat het even lekker voorbij gaan. Heb geen zin in die kaklucht aan haar handGatver!![]()
voel je niks van hoorZe zei tegen me dat ze de geur van die kak niet van haar hand af krijgt en ze er tegen op ziet om vanavond eten klaar te maken... Of ik zin heb voor haar te koken. Maar ik laat het even lekker voorbij gaan. Heb geen zin in die kaklucht aan haar hand
Zo kan ie wel weer!Ze zei tegen me dat ze de geur van die kak niet van haar hand af krijgt en ze er tegen op ziet om vanavond eten klaar te maken... Of ik zin heb voor haar te koken. Maar ik laat het even lekker voorbij gaan. Heb geen zin in die kaklucht aan haar hand
Om de bocht mee af te snijden!
En waarom neemt een Belg ook een vork mee in de auto?
Mijn verhaal , een jaar geleden ben ik ongeveer begonnen met xtc en speed maar een maand geleden ben ik zwaar in de fout gegaan bij een vriend we hadden elk 3 p. binnen en rond een uur of 23u moest ik dringend naar de grote wc mijn beste vriend die klote mij door naar het wc te gaan en de deur vasttedoen ik was zo goed als in mijn broek aan het schijten en kon het niet meer houden en toen heb ik iets heel doms gedaan ik liet mijn broek zakken en schijte zijn bed onder mijn maat kwam binnen en flipte als nooit te voren sloeg mij een blauw oog kreeg een radio tegen mijn rug en smeet mij buiten ik nog volledig aan het flashen naar een speelplein om eventjes bij positieven te komen en een of 2 later naar huis , toen ik thuiskwam zat de politie bij mij thuis ( wachtte tot ze weg waren ) ik dacht dat dit met mij druggebruikt te maken had maar het verhaal had een andere wending mijn maat had mij aprilla scooter in de fik gestoken , ik razend en weer naar mijn ex maat op waar het tot een gevecht kwam en lelijk op mijn gezicht gekregen , hij heeft mij een week later 300 euro gegeven en wil niets meer van me weten wat ik volledig begrijp wat ik deed is onvergevelijk is zeg jullie allen hou het bij een biertje maar niets meer.
ik hou van je quote, pep is namelijk ook mijn beste vriend
☝️Toch deze wijze les weer eens bumpen voor de nieuwe leden.
Zeg nu niet dat dat jou niet zal gebeuren, want het kan de besten overkomen! Pas op met XTC want voor je het weet zit je op je maat z'n bed te schijten.![]()