Zware hartkloppingen

Carlitos

Badass junkie
Hej,

Ik had coke gebruikt.
Eerst 1 lijntje,toen dacht ik laat ik er maar nog 1 doen.

En toen wou ik stoppen,maar het was even te lekker dus nog 2 lijntjes gedaan.

Effect,was super!

Maar me hart ging nog 3/4 uur door op heel hoog niveau in me bedje.
Erg irritant,ik kon niet slapen.

Ik dacht dit gaat ook weg als de coke uitgewerkt is,maar dat dus niet.
Was ook nog een tijdje 2/3 uur,vaag.

Is dit normaal ?
Ik zou dit al als reden gebruiken om te stoppen die kutheid van hartkloppingen..

Hoe kunnen sommige een hele gram wegsnuiven,hebben jullie dit dan niet en vinden jullie het niet irritant ?

Met xtc voel ik het tenminste niet :P

Wartaal

Belezen gebruiker
Ik heb het ook altijd met coke roken, alleen ben er nu mee gestopt. En doordat ik dan ook een beetje para ben, ben ik vaak bang dak een hartstilstand dan krijg. (Maar ook nuchter weet ik dat het gewoon kk slecht is).

Delirium

Badass junkie
Japi-10 zei:
Ik dacht dit gaat ook weg als de coke uitgewerkt is,maar dat dus niet.
Was ook nog een tijdje 2/3 uur,vaag.
De coke zat na die tijd nog steeds in je systeem, ook al was het voor jouw gevoel uitgewerkt.

Japi-10 zei:
Is dit normaal ?
Het internet is je vriend:
Erowid.org zei:
PHYSICAL EFFECTS:
Increases heart rate, blood pressure, body temperature, and sweating. Increases speed of respiration, dilates the pupils, decreased sleep and appetite. Can decrease seizure threshold and is associated with seizures, strokes, and heart attacks in susceptible individuals.

Het kan dus voorkomen en het is inderdaad niet prettig. Niet te veel en niet te vaak snuiven dus :wave:

Carlitos

Badass junkie
Ik was ook moe volgens,mij gaat je hart dan ook sneller kloppen als je iets doet :openmouth:

Mjah niet meer (veel) coke voor mij :)

Valentijntje

Bewuste gebruiker
ik lig ook altijd 2 uur wakker, te spacen in mn bedje.. hartkloppingen zijn normaal omdat je hart overtoeren maakt. T hoort erbij

EMKA

Newbie
Beste mensen het klopt wel dat je hartkloppingen van c kan krijgen maar ga er maar vanuit dat hier heel veel met speed wordt versneden. Ik ben er sinds kort achter dat dat vaak de reden is van de nare bijeffecten. Ik had dat namelijk zelf ook vaak hartkloppingen, steek en paranoia bij zelfs een lage dosering. Nu kreeg ik voor het eerst goede c, wel wat duurder en had helemaal nergens last van. Het duurde zeker een half uur voor het werkte, verdoofde nauwelijks en ik dacht zelfs ik ben opgelicht! Toen het begon te werken was alles subtiel verdoofd en werkte het super sterk en fijn en geen last van bovenstaande klachten. Wij worden gewoon verneukt hier met hele slechte kwaliteit die door de speed sterker lijkt. Vraag voor de gein maar eens aan een testcentrum of ze ook op amfetamines willen testen... Ik betaal vanaf nu liever iets meer voor het echte c gevoel!

Hoewel het moeilijk is te zeggen of het goede is hier wat tips uit eigen ervaring:

- wanneer het binnen een paar minuten werkt>>>>> hoogstwaarschijnlijk speed

- wanneer het binnen een paar minuten verdooft>>>>
lidocaine, codeine of ander verdovingsmiddel

- smaak moet meer zuur dan bitter zijn zoals speeds smaakt.

Het blijft natuurlijk nattevinger werk maar misschien heeft iemand er wat aan.

Gegroet

Seneca

Experimenterende gebruiker
Het is normaal dat je hart nog een tijdje tekeer gaat na een flinke cocaine high, vooral als je ook wat gedronken hebt. Dan ontstaat er namelijk in je lever cocaethyleen wat langer werkzaam is dan cocaine zelf en een wat zwaardere aanslag is op je hart/bloedvaten.

Carlitos

Badass junkie
Ja en ik merkte in bed let/voel je het zo erg.
Maar laast gewoon zonder te veel hartkloppingen gesnoven.

Zo ie zo geen amfetamines zitten erin volgens mij want het werkt ook maar 30 minuten,wel grote pupillen krijg ik er van.

Valentijntje

Bewuste gebruiker
als je een halfje snuift over een lange avond dan valt het rueze mee. Ik snoof eerst 1,5 gram op een avond en ja dan bonst mijn hart supererg. Komt ook omdat je een deel in je maag krijgt en je maag raakt erdoor van streek. (dat voel je ook wel soms)

Bollie

Bewuste gebruiker
slipperman89 zei:
Ik heb het ook altijd met coke roken, alleen ben er nu mee gestopt. En doordat ik dan ook een beetje para ben, ben ik vaak bang dak een hartstilstand dan krijg. (Maar ook nuchter weet ik dat het gewoon kk slecht is).

Ik heb dit ook :cry:

robbert87

Newbie
ach jo hoort erbij. heb een keer met mn gekke kop een hardslag meter omgedaan. in rust zonder wat te gebruiken zat is tegen de 75 aan en met sos op ging ik in rust al dit over de 150!!!

Bovenaan