Zware lichamelijke klachten

pythregius

Bewuste gebruiker
Afgelopen nacht heb ik weer eens op de paddo's gezeten met 3 vrienden.
ik had 4 porties mexicaans gedroogd van eigen kweek, die heb ik in stukken gesneden en door gesmolten chocolade geroerd.
na dat we het op hadden en we lekker aan het trippen waren wou een maat van me terug naar de woonkamer, omdat het een beetje zwaar werd. hij ging in de kamer zitten en chraste bijna, werd dood moe, bloedheet en het zweet liep over zen wangen, snel een ijszak op zen hoofd gelegd en na 5 minuten was het helemaal voorbij temperatuur was weer in orde en hij zwete ook niet meer, het voelde heel erg kut en even extreem moe volgens hem, maar kon het niet begrijpen, 30 minuten later gebeurde het weer, en na koelen was het ook weer zo weg, en kon hij weer lol maken, aan het eind van de trip had hij het buiten in het bos weer, dit maal 10 minuten en veel zwaarder dan eerst.
wat kan dit geweest zijn? het was doodseng, stond steeds op het punt om de ambu te bellen.
hij was alleen erg moe van de week vertelde hij later mischien dat het daar door kwam, maar dat lijkt me onwaarschijnelijk, hij was op die momenten dan ook echt heel erg heet.
nu gaat het weer prima met hem na een nacht slapen.
maar ben er wel van geschrokken.

regardz

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Heb ik ook wel eens gehad. Bij mij kwam het doordat ik toen nog niet veel tripervaring had en ik werd overweldigd door de effecten. Ik ging me er tegen verzetten terwijl ik wist dat dit niet goed was. Hierdoor licht in paniek geraakt waardoor het nog erger werd. Maar its all in the mind (bij mij althans), kan er nu ook veel beter mee omgaan.

azgaza

Badass junkie
Erg appart, het enige dat ik ooit mee heb gemaakt dat vergelijkbaar is is dat in twee paddotrips in mijn verleden twee verschillende vrienden wel eens zijn flauwgevallen.
De eerste keer, in de 2005 ofzo, was een jongen met insomnia die dus al een week niet geslapen had. Die stond eerst recht, werd toen groen en viel plat achterover. Die had toen ook een scheur in zijn achterhoofd en we moesten naar het ziekenhuis enzo.. Niemand ging vreemd genoeg bad, wij niet en hij niet.
De andere keer, minder dan 2 maanden geleden was met een vriendin van mij die in de kamer stond, zei dat het zwart werd, ging zitten en meteen knock out lag, maar dan gorgelend, en helemaal wit. Toen ze bij kwam kreeg ze het ook ineens heel erg heet, maar een halfuurtje later ging het met haar ook weer prima.
Ik heb zelf nooit lichamelijk apaprte reacties gehad. Misschien zijn sommige mensen overgevoelig lichamelijk?

Fractal

Belezen gebruiker
Was het de eerste keer dat hij paddo's deed? Vreemde ervaring alvast, maar het is denk ik wel mogelijk dat mensen allergisch zijn aan bepaalde delen van paddo's.
Wat denkt hij zelf? Vond hij zelf dat hij "bad" aan het gaan was? Heeft hij ook in het normale leven last van dergelijke symptomen, bijvoorbeeld bij stressvolle situaties?

Hype

Bewuste gebruiker
hm ik vind het lichamelijk best heel vermoeiend om paddo's te doen, misschien niet helemaal fris eraan begonnen?

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Wie weet, misschien een vitamine C tekort?

Die maat van mij die out ging dronk vlak daarvoor trouwens een energydrink, zou me niets verbazen als dat er iets te maken had. Ook vreemd dat je in een paddotrip behoefte hebt aan zo'n smerig synthetisch drankje vol caffeine, guarana, taurine en suiker... :confused:

pythregius

Bewuste gebruiker
die vriend van mij had al vaker met mij paddo's gehad, en we zaten leuk een filmpje te kijken op youtube, toen vertelde hij dat hij even moest gaan zitten, terug in de woonkamer werd hij ontzettend heet en het zweet droop echt hard uit zen lichaam, dit was puur lichamelijk.
ik was zelf behoorlijk in de war, maar toen dat gebeurde werd ik in eens helemaal nuchter en de visuals waren ook ongeveer gestopt.
ik heb nog nooit iemand zo heet gevoeld zelfs neit met hoge koorts.

wat ik me net onder men werk bedacht was, dat we chocolade hadden gehad, dat is dus een mao remmer, maar ik had nooit gedacht dat chocolade sterk genoeg was om zulke klachten te doen opspelen, we hebben ons neit aan een dieet gehouden of iets dergelijks, en de andere twee hadden ook nergens last van.
nog een optie wat ik nu zelf denk is dat hij het erg druk heeft daarom ook moe, kan het daarom zijn dat door de werkzame stoffen in zijn lichaam een soort van error in zijn hersenen ontstond alsof de thermostaat van de kachel doorslaat en aangeeft dat het te koud is? hij was niet heet maar wanneer hij er last van kreeg gebeurde het binnen 20 seconden dat de klachten de top berijkten en na 5 a 10 minuten weer afgelopen waren.
zelf is niemand ind e trip "bad" gegaan ook niet wanneer het gebeurde net als bij die ervaring van jou azgaza, wat jij ook verteld wat 2 maand geleden is gebeurd daar lijkt het heel erg op maar dan minder erg omdat hij bij bleef en het korter duurde.
iniedergeval zal ik voortaan men mede trippers aan een gestapo verhoor leggen :P ze moeten die week goed hebben geslapen en al hun vitamientjes binnen hebben gekregen :beer:

Bovenaan