• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Zware pervitine trip

rosa

Newbie
Hallo me eerste bericht en gelijk een goeie!!
Ben nog steeds wakker na een paar lijntjes pervetin vanmiddag! Wat is dit spul zwaar doe het nooit meer!! Je moet heel de tijd blijven bewegen (huisje nu wel schoon ) Heb me lesje geleerd, zo eng als het uitwerkt dacht dat ik dood ging, ging ook gelijk op google zoeken of ik een overdosis of iets had werd nog meer paranoia ervan :openmouth:
toen dacht ik dat ik uitgedroogd was ofiets, continu duizelig, zware hartkloppingen. Ik kan geen tv of computer kijken.....
Blijf maar wachten totdat ik in slaap val heb net een slaappil ingenomen ben bang dat het niet werkt.. Nee doe mij maar liever coke :grin:
Ik laat het jullie nog weten wanneer deze paranoia trip voorbij is en hoe lang het totaal duurde!!
Doeiiiiiiii

rosa

Newbie
Nou hier ben ik weer, viel om half 8 gelukkig gelijk in slaap, werd wel al om 11 uur wakker met gevolg dat ik me eigen nu nog beroerder voel en nog steeds hartkloppingen dat word hoop ik wel minder.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Dat klinkt echt als verschrikkelijke troep dat pervitine, hoe kom je er zo bij om dat te nemen? Is het voor medicatie of wilde je het recreatief gebruiken?

En ik moet zeggen, ik heb betere eerste berichten gelezen. :P

fatsoen1

Experimenterende gebruiker
Klinkt niet lekker al die bijwerkingen, ik ga het binnenkort ook proberen, crystal meth en hoop dat ik er geen duizelingen en hartkloppingen van krijg.

raging_bull

Bewuste gebruiker
je moet een downer pas nemen als de shit uitgewerkt is, zo krijg je alleen nog maar meer hartkloppingen.. Tip, koop een dikke zak weed voor je lang strak wil staan.. das ook wat minder zwaar want de meeste DF'ers hebben er een mooie tolerantie voor opgebouwd in hun jaren ervaring.. er zijn er toch nie veel die zonder eerst blowen aan harddrugs beginnen?

Chris Pontius

Badass junkie
raging_bull zei:
je moet een downer pas nemen als de shit uitgewerkt is, zo krijg je alleen nog maar meer hartkloppingen.. Tip, koop een dikke zak weed voor je lang strak wil staan.. das ook wat minder zwaar want de meeste DF'ers hebben er een mooie tolerantie voor opgebouwd in hun jaren ervaring.. er zijn er toch nie veel die zonder eerst blowen aan harddrugs beginnen?
ik heb een paar x geblowd maar dat is het.. heb meer "harddrugs" gebruikt dan wiet/hasj ..

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Drientje zei:
Ik blow nooit, dus het is niet echt een regel ofzo. Ga niet van jezelf uit vent.

Geen enkele 'regel' kan voor de volle 100% van de doelgroep opgaan. Er zijn er altijd wel enkele die het niet doen, niet mogen, allergisch zijn,... maar deze minoritaire punten zijn uiteraard bijzaak.
Je kan altijd wel iets verzinnen tegen elke goede 'regel' qua uitzondering.
Voor dergelijke gevallen is deze 'regel' ook niet ontworpen.

In plaats van zo gepiqueerd te reageren, had je beter beseft dat raging_bull niet voor zichzelf, als wel voor de meerderheid der meth-gebruikers spreekt. En die hebben nu eenmaal wel ervaring met wiet.
N'est-ce pas?

OT: ik vind dit overigens een gruwelijk oninteressant en niet passend trip report dat er helemaal geen is.

Bovenaan