zware spanning op je rug

yxes

Bewuste gebruiker
Hey,

Ik had laatst op 1,5 Q-dancje op van ~170 - 185mg p/s. Nou kreeg ik na een uurtje of 3 zwaar last van m'n rug. Zware spanning en wat ik ook probeerde niks leek echt te helpen (behalve heel hard doorstampen en het gevoel negeren). Maar het vervelend was dat het m'n space een beetje verneukte (omdat ik de hele tijd bezig was met hoe kan ik deze situatie verbeteren ipv. te genieten van het niks denken en dansen).

Er zijn vast ook andere mensen die dit hebben, wat doen jullie om dit tegen te gaan? (ik weet dat magnesium werkt tegen klapperkaak en spierspanningen dus dat zal ik de volgende keer maar eens proberen)
Want hoe ik ook stond of zat ik kreeg het niet voor elkaar m'n rug te ontspannen. iemand tips?

:wave:

DDeeJay

Belezen gebruiker
zouw het gwn bij een simpele reflex spray of dergelijke houden

veel meer opties zal je niet krijgen denk ik zo

yxes

Bewuste gebruiker
DDeeJay zei:
zouw het gwn bij een simpele reflex spray of dergelijke houden

veel meer opties zal je niet krijgen denk ik zo

reflex spray? van die zooi om je spieren op te warmen?

DDeeJay

Belezen gebruiker
Therapeutische indicaties:
Reflexspray wordt voorgesteld bij de symptomatische behandeling van traumatische en inflammatoire spier- en gewrichtspijn zoals kneuzing, verstuiking, verrekking, torticolis, lumbago

bij twijfel ,SPUITEN :grin:

luchtigtoetje

Badass junkie
Dit is wel grappig, ik doe het juist andersom. Ik heb chronische rugklachten en als ik xtc neem heb ik er 8 uur lang geen last van. Wat een verademing :hearteyes:

Drientje

DF-koning
Ik denk dat je last van je rug had omdat je juist veel aan het dansen bent geweest.

Af en toe even ergens zitten en dan met steun in je rug. Uitrekken is dan ook fijn.

Magnesium zal wel helpen, sowieso gewoon de week voor je gaat gebruiken flink wat magnesium slikken. Scheelt zoveel in de kater als je geen last heb van je spieren.

trippelh

Bewuste gebruiker
luchtigtoetje zei:
Dit is wel grappig, ik doe het juist andersom. Ik heb chronische rugklachten en als ik xtc neem heb ik er 8 uur lang geen last van. Wat een verademing :hearteyes:

Dat en nog meer fysieke pijnen die verdwijnen heerlijk

yxes

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
Ik denk dat je last van je rug had omdat je juist veel aan het dansen bent geweest.

Af en toe even ergens zitten en dan met steun in je rug. Uitrekken is dan ook fijn.

Magnesium zal wel helpen, sowieso gewoon de week voor je gaat gebruiken flink wat magnesium slikken. Scheelt zoveel in de kater als je geen last heb van je spieren.

zou je me kunnen vertellen hoeveel magnesium per dag? Ik heb hier tabletjes waarop de strip staat magnesium-hydroxide PCH eq 500mg Mg0 :P
op het doosje zit ook nog een sticker waarop staat magnesium HYD kauwt 724MG, ik verwacht dat er dus 500mg in zit :confused: gewoon 1 tabletje per dag? of halve? tis trouwens magnesium-hydroxide en geen magnesium weet niet of dit ook nog van belang is?

gr

yxes

Bewuste gebruiker
lama heb net al gelezen en het is niet het goede suplement :P, vroeg bij de apotheker om magnesium en krijg magnesium hydroxide. Is niet hetzelfde was maar 35 cent gelukkig :P het neutraliseerd wel t maagzuur wel een beetje dus mss gebruiken voor ik een pilletje naar binne gooi, kan het mss daar nog beetje helpen :P. :wave:

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
Over die magnesium, ik heb zo'n potje van het kruidvat en daar staat 300 mg per dag op...
dus 300 mg zal wel de goede dosis zijn...

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Magnesium kan wel wat helpen is mijn ervaring. Maar verwacht er geen wonderen van.

yxes

Bewuste gebruiker
trippelh zei:
yxes zei:
Petrovic zei:
Magnesium kan wel wat helpen is mijn ervaring. Maar verwacht er geen wonderen van.

oki thx, ik zal t zien morgen :grin: zinin!!

En hoe was het?
ik zelf heb altijd pijn in mijn onderrug en nek een dag erna

Heb rond kwart over 12 m´n eerste kwartje naar binnen gegooid, halfuur daarna nog een kwartje, uur later ofzo nog een halfje, en nog een uurtje later denk ik nog een halfje. Ik kreeg denk ik pas rond een uur of 6 lichtjes last van m´n rug. Ik weet niet of het door de magnesium kwam, want had er voorgaande tijden eigenlijk ook nooit zo´n last van of lichtjes. Maar het kost maar 2,50 ofzo bij de kruidvat dus kan geen kwaad om te proberen :wink:.

gr

Bovenaan