Zware trip

peter19

Newbie
Zijn er meer mensen die na 6 pillen zwaar aan het trippen waren?, hallucineren niet meer goed kunnen horen(je hoort het wel maar vergeet het meteen) niet meer uit je woorden komen( gelijk vergeten wat je wou zeggen) slecht zien dat had ik allemaal tegelijk :smoke: voor de duidelijkheid als ik een blow draaide zag ik het tabak als schaamhaar en iedereen had een bril op zijn kop en als klapper zag ik de plattegrond van mijn woonplaats op iemand zijn gezicht voorbij komen errug vaag toch?

heidrun

Belezen gebruiker
in zekere zin herkenbaar.
zelf zie ik wel eens brillen enzo en ik heb mensen meegemaakt die compleet uit hun nek zaten te lullen. je vroeg ze dan wat en dan gaven ze een antwoord wat nergens op sloeg, omdat ze aan iets anders zaten te denken.
het ergste wat ik heb gehad was dat ik kusjes naar m'n broertje zat te geven, omdat ik dacht dat m'n dwergpapegaaitje tegenover me zat :confused: :P :rolleyes:

maar als ik zoiets doe merk ik dat gelijk, ik doe dat omdat ik heel diep in gedachten verzonken ben, een eigen werldje zeg maar. het zijn geen echte hallucinaties, eerder een beetje dagdromen

Bal0n

Badass junkie
Ah kom op man, dit soort gedrag noemen ze nou e-tards. Waarom slik je in vredesnaam 6 pillen? Dan vraag je er gewoon om..

Mac...

Badass junkie
Ach Balon, kan iedereen wel 's gebeuren...
Niet iedereen is net zo verstandig en wijs bezig met drugs als jij.
Ik ben zelf ook helemaal waus geweest, maar ben uiteindelijk toch nog op me pootjes terecht gekomen. Je moet niet iedereen lopen afzeiken die wel eens meer dan 2 pilletjes heeft gehad. Wat probeer je daarmee te bereiken???

Tuurlijk is het te zot voor woorden dat iemand 6 pillen loopt te vreten, daar geef ik je geen ongelijk in, maar vind niet dat je meteen iedereen kan gaan lopen afplassen omdat ze geen drugs gebruiken zoals jij het verstandig vind.

Bal0n

Badass junkie
Om drugs bespreekbaar en aanvaardbaar te maken in de samenleving, moeten de nodige negatieve effecten dusdanig worden opgeruimd, zodat de overheid misschien ooit eens hun ogen openen.

Als er mensen zijn die 6 (!!) pillen op 1 avond slikken, dan vraag je om problemen. Voor het zelfde geld zat er PMA in (wat nogal eens gedaan wordt) wat zou leiden in NOG een sterftegeval en daarmee weer flink bijdraagt aan de slechte naam die drugs op het moment hebben.

Waarom zou je ook inv redesnaam zoveel willen gebruiken, boven een bepaalde hoeveelheid wordt het effect niet eens zoveel beter meer.

Misschien heb ik het wat overdreven gebracht, maar ik vind dat je mensen moet kunnen benadrukken op hun fouten..

heidrun

Belezen gebruiker
ik vind 6 pillen ook erg veel, maar het ligt er natuurlijk ook aan hoe sterk die pillen zijn.
zelf neem ik meestal tussen de 1 en 3 pillen op een avond. ik begin met een hele, daarna neem ik meestal halfjes bij. ik neem dan rond 12 uur de 1e en neem bij tot wanneer ik het welletjes vind, vaak overleg ik ook met mijn vriend. het meeste wat ik ooit genomen heb is 4 op een avond.

ik blow er altijd bij, maar neem verder niks. geen alcohol en geen andere drugs. ik vind dat je niet moet mengen. vrienden van mij zuipen er ook flink bij en soms coke of pep en die worden dan echt wappie, kunnen het de volgende dag dan ook vaak niet herinneren :rolleyes:
dat vind ik echt onzin, waarom neem je drugs als je het de volgende dag niet meer weet? dan heb je eigenlijk niks aan je leuke avond gehad.

dus ik vind niet alleen de hoeveelheid drugs die je neemt maakt uit, maar ook wat je er verder bij neemt :wave:

peter19

Newbie
Ik gebruikte nooit xtc was me derde keer en ik nam die 6 niet achter elkaar maar over een periode van zkers 7 uur, maar inderdaad is het wel een beetje te veel van het goede en het waren ferrari's, ook was dat eenmalig, but thanks for the advice

Mac...

Badass junkie
Bal0n zei:
Om drugs bespreekbaar en aanvaardbaar te maken in de samenleving, moeten de nodige negatieve effecten dusdanig worden opgeruimd, zodat de overheid misschien ooit eens hun ogen openen.

Als er mensen zijn die 6 (!!) pillen op 1 avond slikken, dan vraag je om problemen. Voor het zelfde geld zat er PMA in (wat nogal eens gedaan wordt) wat zou leiden in NOG een sterftegeval en daarmee weer flink bijdraagt aan de slechte naam die drugs op het moment hebben.

Waarom zou je ook inv redesnaam zoveel willen gebruiken, boven een bepaalde hoeveelheid wordt het effect niet eens zoveel beter meer.

Misschien heb ik het wat overdreven gebracht, maar ik vind dat je mensen moet kunnen benadrukken op hun fouten..

Ik sluit me helemaal aan bij je verhaal hoor, dus we zitten wel op 1 lijn (haha ook grappige woordspeling), maar het viel me op dat je al eens vaker commentaar gaf op het gebruik van andere mensen. Ik vind het heel correct van je als je mensen probeert bewust te maken als ze verkeerd bezig bent, maar dat kan ook op een wat andere manier. (mss beeld ik me maar in dat je zo reageert en dan moet je nix van me aantrekken) maar goed. Vind je adviezen en verder wel oké :) en je hebt er ook verstand van, dus zou zeggen: GA ZO DOOR :wink:

eevje18

Newbie
jah lieverd.. t`was misschien wel een beetje veel :mrgreen: hahah maarja die hoeveelheid was eenmalig toch :wink:

kus kus kus :stoned:

jb

Newbie
je moet mijn verhaal maar lezen stop er mee voor dat je hier last van blijft houden geloof me het is het niet waard je hebt aanleg hier voor :wave:

Lode78Zer

Experimenterende gebruiker
Ik heb weleens heel erg zwaar getript met 2 pillen op. Ik had er al 1 ingenomen, waar ik na ruim drie kwartier nog niks/nauwelijks iets van voelde, en toen nam ik er maar nog 1. Na een kwartier ofzo sloeg dit echter zo enorm in dat ik compleet de weg kwijt was en een vriend me tot bedaren moest brengen. Dubbele inslag waarschijnlijk... :confused:

Iki heb de hele avond aan 1 stuk gehallucineerd, en me van binnen op het randje van waanzin bevonden. Ik gebruik geen xtc voor de hallucinaties, maar voor het gevoel, en het fijne gevoel kon ik nog maar net vasthouden. Het had een haar gescheeld of ik was ENORM geflipt. Ik moet die vriend van me echt bedanken, hij had zelf ook geslikt (2.5 in 1 keer) en wist mij nog te helpen!!! :)
Ach xtc is niet echt voor mij. 2 van de 6 keer werd ik er van zoals hierboven al beschreven is. Gek eigenlijk, dat ik er zo onrustig van kan worden, dat is echt een paradox met de eigenlijke werking van het spul.
Explosion is fijner!

Superman

ik heb dit jaar carnaval op een dag begon rond 6 uur tot 4 uur snachts
14 pillen weg gewerkt dit waren dubbelen kersen mitsubitshis en arminis
ik ging toen ook erg hard en weet eik vrij weinig meer van die avond LOL
majah moet eik wa minder gaan gebruiken want ik doe et elke week en het effect is echt heel erg verzwakt :cry:

groetjes superman freak

fokker

Belezen gebruiker
Meestal heb ik er 5 op 1 avond ook.. 1e neem ik rond n uur of 9, dan komt ie me tussen half 10 en 10 meestal op, en dan om de anderhalf tot 2 uur slik ik bij, meestal heb ik rond 6 uur ´s morgens de laatste al op.

Doe wel voorzichtig, ik voel meestal aan hoe de eerste en de tweede in slaat hoe heftig t spul is, en voel wel aan wanneer ik moet kappen... als ik me niet helemaal zeker erbij voel stop ik gewoon... er zijn ook avonden geweest dat ik er 6 tot 8 mn keel af werkte, beetje afhankelijk van hoe de kwaliteit was, de laatste keer was dus zo´n keer dat ik echt rommel had volgens mij, want pas na 7 schijven voelde ik ze pas echt goed, de 8e nog genomen en na anderhalf uur was t al weer weg heel t effect... ben maar gaan slapen en heb me voorgenomen n andere dealer te zoeken... maarja, vind die maar eens :(

Superman

lol heb zelf ook ooit gehad dat ik niet meer kon praten alleen brabbellen dat is wel minder majah
groetjes

he yo

Newbie
Jazeker heb ik dat wel eens gehad. Als ik dan naar mijn telefoon kijk wordt ik helemaal gek. Ook een shagie draaien kan wel 10 minuten duren, omdat ik geen gevoel meer heb in mijn handen.......De vloei voelt erg raar an.........

Superman

lol ik bereid me altijd beter voor de laatste tijd koop ik filters als ik ga trippen en telefoon daar kijk ik om de 2 minuten op dan kijk ik voor de tijd en dan vergeet ik het gelijk weer :) groete

Bovenaan