MR_CHIP
Badass junkie
ben benieuwd hoe het gaat , @Zweevteev
Slecht.ben benieuwd hoe het gaat , @Zweevteev
Ga op zoek naar een behandeling die wel past. Je hebt nu meegemaakt wat niet werkt, daardoor heb je geleerd hoe het het anders zou moeten. Laat het gerust weten als ik met je mee kan denken.Slecht.
Ik heb 12 dagen in detox gezeten en had oprecht de tijd van m'n leven. De groep mensen waarmee ik zat was echt heel leuk en met 2 van hen heb ik nog steeds nauw contact mee. Ik heb zelfs gevolleybald met een BN'er die er zat, lmao. Direct na de detox werd ik overgeplaatst naar klinische DGT. Daar had ik absoluut niet de tijd van mijn leven. Ik voelde me heel erg eenzaam en buiten de boot vallen. Er was niemand waarvan ik het idee had dat ik er goed mee kon levelen. Ik zat veel op mijn kamer, omdat de sfeer vaak echt om te snijden was en ik me heel boos maakte om de schijnheiligheid van sommige mensen in de groep. Beetje lopen zeiken over elkaar achter elkaars rug, maar dan vervolgens wel leuk doen, terwijl je letterlijk moet samenwonen voor een half jaar.
Na een weekje of 3 leek ik eindelijk mijn plek gevonden te hebben, maar toen kreeg ik een terugval met snijden. Daar zit nog een heel verhaal bij, maar heb geen zin om dat helemaal uit te schrijven. Lang verhaal kort: de begeleiders twijfelden over de mate van bereidwilligheid die ik zou hebben en vonden me heel moelijk behandelbaar. Dat ze me niet bereidwillig genoeg vonden maakte me echt kwaad. De dag na mijn terugval dacht ik "Oké, ik weet dat ik het verneukt heb, maar ik accepteer gewoon de feedback die ik hierover krijg en ga hier alsnog voor," maar toen waren er 2 groepsgenoten die dingen tegen me zeiden die me zo onbeschrijvelijk woest gemaakt hadden dat ik na dat blok linea recta naar mijn kamer gegaan ben, m'n shit heb ingepakt en gewoon weggegaan ben. Ik kon terug als ik de dag erna van gedachten zou veranderen, werd er tegen mij gezegd in eerste instantie, maar toen ineens toch niet (echt extreem onprofessioneel, maar goed).
Nu zit ik thuis, gebruik ik iedere week fucking veel drugs, snijd ik weer en is er geen zorgplan. Ik probeer mezelf af te leiden door kunst te maken, maar niets is goed genoeg om mee door te gaan. Er is 1 ding dat wel goed gaat en dat is dat ik genoeg eet. Ik word binnenkort opgenomen om te voorkomen dat ik nog meer van het padje afraak. Ik weet niet voor hoe lang.
Ik heb net samen met m'n beste⁷ vriendin iets genomen waarvan we dachten dat 😐het LSD was, maar noooooohjeeenneeee dit is geen LSD en we zijn echt gruwelijk bad gegaan zeg. Jezus. We overwregen om zo naar het ziekenhuis binnen te lopen. Dit is echt niet normaal.
We worden gekAi dit klinkt heftig
Hoe gaat het nu met jullie?
We worden gek
Opheffen zal niet echt gaan. Met een Benzo of Antipsychoticum zal het een stuk minder / relaxter worden. Maar ook oppervlakkiger.Met welke medicatie kun je lsd opheffen?
Ik heb het echt uitgeschreeuwd van de hoofdpijn. Ik ben nog nooit zo dichtbij een punt geweest dat ik gewoon helemaal van de planeet was door de hoofdpijn en misseljkheid die ervaarde. We moesten de nacht overnachten op de intensive care. Ze mochten me niks geven buiten 1x paracetamol, ook m'n normale medicatie kreeg ik niet. Via via via heb hebben m'n beste vriendin en ik medicatie van iemand anders gekregen zodat ik we in ieder geval konden slapen, anders had ik echt heel fucking ziekenhuis bij elkaar geschreeuwd. Nu gaat het goed in hoeverre dat mogelijk is.In de zin van volledige mentale controle verlies? Psychose?
Laat het een les zijn zou ik zeggen. Hoe vervelend het ook was. De boodschap lijkt me duidelijk.Ik heb het echt uitgeschreeuwd van de hoofdpijn. Ik ben nog nooit zo dichtbij een punt geweest dat ik gewoon helemaal van de planeet was door de hoofdpijn en misseljkheid die ervaarde. We moesten de nacht overnachten op de intensive care. Ze mochten me niks geven buiten 1x paracetamol, ook m'n normale medicatie kreeg ik niet. Via via via heb hebben m'n beste vriendin en ik medicatie van iemand anders gekregen zodat ik we in ieder geval konden slapen, anders had ik echt heel fucking ziekenhuis bij elkaar geschreeuwd. Nu gaat het goed in hoeverre dat mogelijk is.
Vriend van de dealer die de zegels verkocht heeft aan hem gevraagd om hij nog een zegel van 'm kon kopen, zodat we het naar het lab konden laten sturen. Zijn reactie: hij werd boos op hem. 😂 We weten genoeg.
Ik heb het echt uitgeschreeuwd van de hoofdpijn. Ik ben nog nooit zo dichtbij een punt geweest dat ik gewoon helemaal van de planeet was door de hoofdpijn en misseljkheid die ervaarde. We moesten de nacht overnachten op de intensive care. Ze mochten me niks geven buiten 1x paracetamol, ook m'n normale medicatie kreeg ik niet. Via via via heb hebben m'n beste vriendin en ik medicatie van iemand anders gekregen zodat ik we in ieder geval konden slapen, anders had ik echt heel fucking ziekenhuis bij elkaar geschreeuwd. Nu gaat het goed in hoeverre dat mogelijk is.
Vriend van de dealer die de zegels verkocht heeft aan hem gevraagd om hij nog een zegel van 'm kon kopen, zodat we het naar het lab konden laten sturen. Zijn reactie: hij werd boos op hem. 😂 We weten genoeg.
Ik heb niet snel een oordeel over iemand.Ik heb het echt uitgeschreeuwd van de hoofdpijn. Ik ben nog nooit zo dichtbij een punt geweest dat ik gewoon helemaal van de planeet was door de hoofdpijn en misseljkheid die ervaarde. We moesten de nacht overnachten op de intensive care. Ze mochten me niks geven buiten 1x paracetamol, ook m'n normale medicatie kreeg ik niet. Via via via heb hebben m'n beste vriendin en ik medicatie van iemand anders gekregen zodat ik we in ieder geval konden slapen, anders had ik echt heel fucking ziekenhuis bij elkaar geschreeuwd. Nu gaat het goed in hoeverre dat mogelijk is.
Om 12u30 hadden we het genomen en vrij kort erna zeg ik zo: "Uhm, ligt het aan mij of smaakt dit heel vreemd? Een beetje metaalachtig of zo? Het verdooft ook mijn tong." Zij vond het ook heel vreemd smaken. Even later zeg ik: "[naam], ik heb een heel sterk vermoeden dat dit mogelijk foute boel is. Dit is geen LSD denk ik. Ik denk dat we mogelijk naar het ziekenhuis moeten." We hebben het 2 á 3 uur geprobeerd uit te zitten, maar het ging heel snel heel erg slecht en besloten we hulp in te schakelen.Wat een ervaring zeg
Ben wel eens benieuwd wat jullie binnen hebben gekregen.
Maar top dat jullie naar het ziekenhuis gegaan zijn dus. Want je blijft niet voor niks een nacht op de IC.
Hoe reageerde ze eigenlijk in het ziekenhuis toen je de SEH binnen kwam? Vraag me altijd af of daar enige vorm van begrip is voor alcohol maar zeker voor drugs problemen?
Dat ik via iemand anders mijn eigen medicatie van 400mg quetapine heb gefixt, 2 paracetamollen (deden ze uren moeilijk over), een OTC-antihistaminicum en 10mg oxazepam om wat sneller in slaap te komen, heb ik mezelf 100% een deugd mee gedaan. Als het aan hen lag, dan had ik heel de nacht gecrepeerd, want ik moest het gewoon "uitnuchteren." Toen ik de zoveelste pijnaanval had en er voor mij door de mensen om me heen op de assistentieknop gedrukt was, kwam er een dokter of verpleger binnen om te vragen wat er was. Iemand zei toen dus dat ik zo liep te creperen van de hoofdpijn en diegene zei toen: "Oh, ja, maar ze tript toch gewoon?" en liep toen gewoon weer weg. Wat ben ik dankbaar voor het feit dat er de gehele trip mensen bij zijn geweest die volledig nuchter waren en ook woord voor woord, actie voor actie hebben meegekregen hoe wij gisteren zijn behandeld door "hulpverleners," want het was zo surrealistisch absurd dat ik meermaals bevestiging heb moeten vragen aan de mensen die nuchter waren of ik psychotisch aan het worden was en dat zij me direct zeiden dat wat ik dacht dat er gaande was werkelijk zo gebeurd was. De hele ervaring was een horrorfilm waar gewoon geen einde aan kwam.je gaat naar het ziekenhuis en regelt achter de rug van het medisch personeel via via medicatie?
Dus om hier kort op te antwoorden: ze reageerden zeker begripvoller in het echt dan aan de telefoon, maar ook bij bepaalde hulpverleners in persoon was empathie echt nergens te vinden. Het vooroordeel dat je sowieso wel koekoek moet zijn en dus niet al te serieus genomen hoeft te worden als je hulp vraagt voor intoxicatie van een psychedelicum is me gisteren glashelder geworden.Hoe reageerde ze eigenlijk in het ziekenhuis toen je de SEH binnen kwam?
Kan je niet iemand anders een zegel laten kopen? Een onbekende van de dealer.Het is jammer dat ik geen zegel ga krijgen om te te sturen naar het lab
Bij mij gaan dan alle alarmbellen af; 25x-NBOMe.Uhm, ligt het aan mij of smaakt dit heel vreemd? Een beetje metaalachtig of zo? Het verdooft ook mijn tong.
(1P-)LSD kan ook ietswat 'metalic' smaken toch? Ik heb maar 2x een microdose gedaan (20 & 10ug) maar dat viel me op en las ik ook terug op internet. Dit was wel 1P-LSD.Bij mij gaan dan alle alarmbellen af; 25x-NBOMe.
ik ben in totaal 3x beland op de SEH en telkens waren het het hele lieve mensen die er alles aan doen zodat alles beter gaatHoe reageerde ze eigenlijk in het ziekenhuis toen je de SEH binnen kwam? Vraag me altijd af of daar enige vorm van begrip is voor alcohol maar zeker voor drugs problemen?
Benzo's zijn niet de oplossing maar ik snap wel dat je enige vorm van rust zoekt en nodig hebt
Nu voor de vierde keer.Als je nog steeds aan het lezen bent: dankjewel.
Mochten er mensen zijn die hadden gereageerd: ik kom erop terug op een moment dat ik mezelf weer enigszins ben.
Korte update:
Had best wel diep geautomutileerd een paar dagen terug, waar m'n psychiater nogal van geschrokken was. Hij zei dat het 3-5 dagen kon duren voor opname. Vandaag zou ik eigenlijk opgenomen moeten worden, maar hij belde me met dat hij niets gehoord had. Dat is toen helemaal misgegaan. Met 10mg desmethylflunitrazepam twee uurtjes kunnen slapen, opnieuw m'n arm open gesneden, omdat ik gewoon helemaal gek worden was. Had het ook echt verwikkeld in een vieze handdoek met ducttape, omdat het me allemaal niet meer kon schelen of het zou gaan infecteren of iets. M'n huisgenoot had me net toevallig aangetroffen en die gaat me zo helpen met het ontsmetten/verbinden van m'n wond. Mja, gaat echt zwaar fucked up dus en ik moet gewoon z.s.m. opgenomen worden. Denk dat echt een keer m'n dood gaat worden als ik in zo'n staat van agonie en wanhoop verkeer, maar tegelijkertijd ook niet meer bij bewustzijn ben door een zware benzodiazepine-overdosis. 't Zou letterlijk niet eens de eerste keer zijn.
Om iets van een schatting te geven:
|
Had best wel diep geautomutileerd een paar dagen terug, waar m'n psychiater nogal van geschrokken was. Hij zei dat het 3-5 dagen kon duren voor opname. Vandaag zou ik eigenlijk opgenomen moeten worden, maar hij belde me met dat hij niets gehoord had. Dat is toen helemaal misgegaan.
....idem op een later moment.ben benieuwd hoe het gaat , @Zweevteev