Fat Freddy's cat zei:of in een hondehok om te roken enzo... those where the days![]()
Gaafheid!
Fat Freddy's cat zei:of in een hondehok om te roken enzo... those where the days![]()
het enige wat ik er nog van weet is dat ik kk stoned was
Maar m'n eerste joint is al weer 12 of 11 jaar geleden, denk ik. Toen ging ik om met een paar die-hard blowers. Daarna jaren heel zelden en nou de laatste paar jaar weer regelmatig.
Dags zei:Waarom: Omdat we tijdens verzorging een voorlichtingsvideo hadden gezien over drugs en dat ons heeft overtuigd om het te doen(serieus).
, en die heb ik zaterdagmiddag opgerookt met m'n toenmalige beste vriend. Ik voelde er niets van, en mijn vriend ook niet echt, hoewel hij wél wist hoe je moet inhaleren (hij rookt)
), maar mijn maat had meer karakter en hield zich aan de aangegeven 5 minuten. No need to say dat dat de beste maaltijd was die ik ooit gegeten heb. Na het eten voelden we ons blij en verzadigd, en hebben we nog een uur of 2 lekker mellow liggen napraten.
echt begonnen met blowen deed ik pas toen ik 14 was (ook nog jong weet ik) ik ben inmiddels 16 en al heel wat blows verder maar goed ik gebruik in ieder geval nog maar heel weinig harddrugs

dus dat telt niet Met andere woorden, dieper in bepaalde dingen inleven. Zoals een film bv. Dan wil ik altijd wel roken om de film beterder te snappen, gewoon er echt in te leven.nicolai zei:bij een eerste joint hoort ook eigenlijk een zware lachkick.
heb dat nu nog weleens als ik friends kijk of een van de american pie films.
als ik stoned bent wordt ik altijd veel emotioneler dan normaal. (en ik ben al best emotioneel ingesteld) ik lijk dat net een filosoof of een romanticus.
Wacky zei:bevrijdingsdag 1995
"Moet je die eend zien"
-Ja?
"Die zwemt"
-![]()
Geweldig![]()

Osi` zei:Met andere woorden, dieper in bepaalde dingen inleven. Zoals een film bv. Dan wil ik altijd wel roken om de film beterder te snappen, gewoon er echt in te leven.nicolai zei:bij een eerste joint hoort ook eigenlijk een zware lachkick.
heb dat nu nog weleens als ik friends kijk of een van de american pie films.
als ik stoned bent wordt ik altijd veel emotioneler dan normaal. (en ik ben al best emotioneel ingesteld) ik lijk dat net een filosoof of een romanticus.
Helpt bij mij echt ^^
Lachkicks heb ik bv nu niet meer echt, alleen voor een echte goeie DROGE joke. Wel lul ik meer dan normaal.

CyberMonkey zei:Dan es met een jointje geprobeerd een beetje rook diep te inhaleren, wat lukte en ik voelde mezelf scheef gaan. Maar we moesten op weg naar de bioscoop en toen heb ik mezelf geforceerd waardoor ik na vijftig meter op de fiets me kotsmisselijk aan de kant van de weg heb gezetToen had ik het wel goed zitten; braakneigingen, bleek wegtrekken, zweten, rillen, zwart gezichtsveld... Precies of ik was aan het flauwvallen. Na tien minuutjes neerzitten was ik opeens weer de oude
![]()

Ik heb dus al keer eerder gehad maar weinig dus van gemerkt. nou zegt iemand dat ik vet misselijk ga worden omdat dit me 1e keer word en mischien dus ga kotsen. tips om dit te voorkomen?PComplay zei:Ik heb 1 keer geblowt toen ik 14 was, heb er jammergenoeg niks van gemerkt terwijl die anderen deden of ze helemaal lijp werden. enige tips voor een goede joint en hoe deze op te smoken? want wil toch weten wat de perfecte manier is voor volgend weekend![]()