• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

‘eerste keer XTC op latere leeftijd’

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

troksky

Newbie
Beste ,

Hier hetzelfde verhaal .

Wij doen zeker maximaal om de 3 maanden pas XTC in huiselijke kring als koppel .
Heel de tijd in bed liggen knuffelen als liefdeskoppel :)

Nu paddo's is ook leuk als koppel :wink:

Persoonlijk had ik wel angst voor die drugs maar heb het opgezocht inzake verslavingsfactor .
Resultaat is dat ik nooit geen alcohol gebruik en heel voorzichtig ben .

Tot de ontdekking gekomen dat ik adhd heb op latere leeftijd en in plaats van relatine begonnen met mindere schadelijke micro dosis paddo en lsd .
Na heel wat onderzoek tot de conclusie gekomen dat ik echt wel gezond wil leven en dat paddo's enz. niet de meest schadelijke stoffen zijn .
XTC is trouwens ook niet lichamelijk verslavend .

Gebruik verstandig zou ik zeggen en als je relatie goed zit is het wat een verdieping .
Maar xtc enz.. maken je relatie niet beter maar versterken het als het goed zit .

groetjes,

Rivalrie

Badass junkie
Beste ,

Hier hetzelfde verhaal .

Wij doen zeker maximaal om de 3 maanden pas XTC in huiselijke kring als koppel .
Heel de tijd in bed liggen knuffelen als liefdeskoppel :)

Nu paddo's is ook leuk als koppel :wink:

Persoonlijk had ik wel angst voor die drugs maar heb het opgezocht inzake verslavingsfactor .
Resultaat is dat ik nooit geen alcohol gebruik en heel voorzichtig ben .

Tot de ontdekking gekomen dat ik adhd heb op latere leeftijd en in plaats van relatine begonnen met mindere schadelijke micro dosis paddo en lsd .
Na heel wat onderzoek tot de conclusie gekomen dat ik echt wel gezond wil leven en dat paddo's enz. niet de meest schadelijke stoffen zijn .
XTC is trouwens ook niet lichamelijk verslavend .

Gebruik verstandig zou ik zeggen en als je relatie goed zit is het wat een verdieping .
Maar xtc enz.. maken je relatie niet beter maar versterken het als het goed zit .

groetjes,
Ritalin is ook niet verslavend trouwens. Microdose lsd werkt wel voor ADHD maar ik zou het zelf niet tijdens werk doen.

Dat truffels zouden werken ben ik niet van overtuigd. Heb zelf 2 weken dit getest en werkte niet.

Mdma is inderdaad niet verslavend maar wel schadelijk als je dit vaak doet. Eens per 3 maanden is prima.

troksky

Newbie
Ritalin is ook niet verslavend trouwens. Microdose lsd werkt wel voor ADHD maar ik zou het zelf niet tijdens werk doen.
Rilatine vond ik echt niet ok .

was voor mijn geestelijke geestelijk verslavend en ik verloor mijn persoonlijkheid .

Op een gegeven dat ik echt na 6 maand dat ik niet meer kon functioneren zonder Rilatine.

Dan heb ik opgezocht wat deed bij volwassenen en de bijwerkingen waren groot .

depressie enz..

Nu ik merk echt niets van micro dosis lsd behalve iets meer focus .

Denk ook weeral de persoonlijke gevoeligheid die ieder heeft .

Dat truffels zouden werken ben ik niet van overtuigd. Heb zelf 2 weken dit getest en werkte niet.

Bij mij werk dit het beste .

mijn vrouw is psychologe van opleiding en zij verkies dit bij mij .

zij merkte een aanzienlijke verbetering .

Mdma is inderdaad niet verslavend maar wel schadelijk als je dit vaak doet. Eens per 3 maanden is prima.
Verstandig gebruik :) zogezegd maar inderdaad toch oppassen . We verkiezen nu om de 6 maand en het heeft geholpen tegen mijn ptts .

Nu ik dronk veel in mijn jeugd en volwassenheid .

Verkies toch de iets minder schadelijke stoffen op de druglijst.

Ik was bijna 60 toen ik voor het eerst xtc gebruikte. Ik vond het meteen fantastisch. Maar heb me zelf beperkt tot een keer of 4 per jaar. Maar dan gebruik ik best veel en ga liefst zo lang mogelijk door. Ik heb wel een behoorlijke later achteraf.
Heerlijk verhaal. Heel herkenbaar. Wij (mijn maatje en ik) zijn wel ‘s te ver gegaan. Vier keer per jaar is “verstandig”. Ik vind inderdaad 4 cl. GHB wanneer de X omlaag komt superGeil. Tomeloze energie en zeer opwindend. We doen óf een middag of een nacht doorhalen. Eerst goed eten, veel fruit of yoghurt klaarzetten van te voren. Dat samen geil opeten tussendoor in bed. Yoghurt eten met veel zoenen. Vruchtensappen, koffie of thee. Bad en douche (licht uit) binnen handbereik. Intensief voelen en zoenen. En dan de dag erna uitbrakken.
je kunt post-XTC spullen kopen die de dip achteraf wat opvangen. Mmm.

Frenk070

Newbie
Ik eet tegenwoordig wat meer fruit tussen door. Dat helpt wel wat tegen de kater. Verder drink ik veel. Ik ben ook vooral graag oraal bezig... 🤪😍😀👍

debkb

Newbie
Ik ben nu midden 40 en ben heel blij dat ik 'beter laat dan nooit' in aanraking ben gekomen met Mdma (en alle andere smaakjes sindsdien)...
Toch heb ik er ook een beetje een 'had ik dit maar 20 jaar eerder geweten'-gevoel bij. In mijn jonge jaren zat ik in allerlei coverbandjes, dus als andere mensen aan het feesten waren, was ik veelal aan het werk. Op het gebied van drugs ben ik erg beschermd opgevoed, met nul voorlichting en een meegegeven overtuiging dat als je drugs neemt, dat je dan automatisch eindigt in de goot. Dat xtc, speed, coke etc best mainstream waren, ging destijds volledig langs me heen. En ik weet nog goed hoe ik vaak echt stomverbaasd was over hoe mensen zich soms gedroegen in kroeg of club...
Ik dacht dat mensen zo euforisch, zo zelfverzekerd waren van zichzelf (wat ik me toen niet kon voorstellen), of van de alcohol. En ook daar snapte ik niets van, want op mij had alcohol dat effect zeker niet. Achteraf gezien had ik het fijner gevonden als iemand mij rond mijn 25e had overgehaald om ook eens xtc te proberen...
Maarja, het is wat het is. En ik ben lig blij dat ik het nú ken!

Zeehond

Bewuste gebruiker
Ik ben nu midden 40 en ben heel blij dat ik 'beter laat dan nooit' in aanraking ben gekomen met Mdma (en alle andere smaakjes sindsdien)...
Toch heb ik er ook een beetje een 'had ik dit maar 20 jaar eerder geweten'-gevoel bij. In mijn jonge jaren zat ik in allerlei coverbandjes, dus als andere mensen aan het feesten waren, was ik veelal aan het werk. Op het gebied van drugs ben ik erg beschermd opgevoed, met nul voorlichting en een meegegeven overtuiging dat als je drugs neemt, dat je dan automatisch eindigt in de goot. Dat xtc, speed, coke etc best mainstream waren, ging destijds volledig langs me heen. En ik weet nog goed hoe ik vaak echt stomverbaasd was over hoe mensen zich soms gedroegen in kroeg of club...
Ik dacht dat mensen zo euforisch, zo zelfverzekerd waren van zichzelf (wat ik me toen niet kon voorstellen), of van de alcohol. En ook daar snapte ik niets van, want op mij had alcohol dat effect zeker niet. Achteraf gezien had ik het fijner gevonden als iemand mij rond mijn 25e had overgehaald om ook eens xtc te proberen...
Maarja, het is wat het is. En ik ben lig blij dat ik het nú ken!
Grappig om te lezen. Om eerlijk te zijn is het bij mij vroeger gewoon totaal langs me heen gegaan. Ik snap nu echt niet hoe dat kan 😂😂

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan