06/12 Houthalenaar krijgt 4 jaar cel voor foltering

Frisko

Badass junkie
De Hasseltse correctionele rechtbank heeft woensdag een 32-jarige winkelier uit Houthalen, Hakan G. (Gocmen), veroordeeld tot een effectieve celstraf van 4 jaar wegens foltering.

Selim A. (Ali), een 22-jarige Bulgaar, werd voor zijn betrokkenheid veroordeeld tot 2 jaar effectieve celstraf.

De rechtbank beval de onmiddellijke aanhouding van de winkelier en de Bulgaar. Jozef V. (Vliegen) (39) uit Meeuwen-Gruitrode kreeg 2 jaar cel, waarvan de helft met uitstel.

De feiten speelden zich af in Zonhoven op 23 april 2005. Hakan G. baatte op dat ogenblik een nachtwinkel uit in Zonhoven, waar het slachtoffer, een man uit Houthalen, werkzaam was.

In de nacht van 23 op 24 april 2005 werd hij door zijn baas en twee kompanen hardhandig aangepakt, omdat zijn baas hem ervan verdacht geld uit de kassa gestolen te hebben. In de kelder van de winkel kreeg het slachtoffer kreeg van zijn baas klappen toegediend met een ijzeren staaf.

De twee andere beklaagden hielden hem in bedwang. Ze wilden het slachtoffer de diefstallen uit de kassa laten bekennen. Zijn baas hield hem een vlam van een aansteker vlak onder zijn kin, totdat zijn huid verkleurde en hij probeerde tot tweemaal toe een trekhaak in het achterste van het slachtoffer te steken.

De twee kompanen sloegen en stampten het slachtoffer. Ze duwden hem in het toilet, terwijl de winkelier het toilet doorspoelde.

De vermeende diefstallen zijn nooit bewezen.

gekkkkkk :eek: :eek: :eek: die kerel(hakan g) is gewoon mijn coke dealer geweest vroeger....echt een gangstertype.

damn dies psies toch wel heel geschift... :wave:

compleet zot dit
en hij probeerde tot tweemaal toe een trekhaak in het achterste van het slachtoffer te steken.
:eek: :x

Afgaande van het achterste dan zou dat lijkt me uiterst onplierig zijn en eventule met schijten zullen kunnen optreden.

Voor de belgen

Kijk in de spiegel naar je schijtgat..... Vergelijk dat met een trekhaak .........

waarom word er na anderhalf jaar dan zo'n beetje actie ondernomen.
en ik vind 4 jaar wat weinig als ik zie wat die gozer heeft gedaan.

wwaazzaapp zei:
idd, wat voor een straf moete ze volgends jullie hebben dan?

Ik denk dat een gevangenisstraf niet veel effect zal hebben, die mannen hebben echt een psychisch probleem ofzo, voor zo'n dom feitje halen ze zo'n gestoorde streken uit. Psychiatrische hulp hebben ze nodig vind ik.

Als dat zo is worden ze geinterneerd. En dan weet je niet wanneer je weer vrij komt. Dan nog liever een gevangenisstraf (voor mezelf dan)...

BillyBilo zei:
wie gaat nou iemand zo mishandelen uit paranoia
ik ken een heleboel, geloof me als je coke verslaafd ben doe je alles om aan die coke geld te komen

een collega van me die zei toen hij voor hoge school in rotterdam zat iets van 1980 dat ie na een paar maanden basen al gekke ideen kreeg als overval te maken of drugs te smokkelen enzo

Terug
Bovenaan