1,2,3,4, 5,6x?

Judas

Wijs gebruiker
Vraag me af hoeveel keer jullie ongeveer per etmaal aan cocaine denken?
Een paar maal, tientallen keren, honderden of wellicht meer?
Gezien het heavy obsessieve karakter van dit snoepgoed ben ik benieuwd hoezeer SOS een ieders mind hier gepenetreerd heeft...

Chris Pontius

Badass junkie
denk zo'n 6x per dag... misschien meer.
bij zinnen als " ja ik'ook man " hoor ik ook altijd " ja coke man"
of die sos palen bij de metro :')
heb nooit veel gebruikt maar denk er wel veel aan.

Gemini

Badass junkie
Bijna elke keer als ik de wc van m'n stamkroeg binnenloop. De geur van die wc (nee, hij stinkt niet, gewoon die aparte geur) doet me nog altijd aan coke denken.

Zal dus een keer of 4/5 per maand zijn.

atbboy

Bewuste gebruiker
plantenbak zei:

Ik ook bij zinnen als ik'ook ... :grin:

Judas

Wijs gebruiker
Zelf dacht ik 2 jaar lang zo'n 20 x per uur aan cocaine, dus zo rond de 250 X per dag. Wat er tijdens mijn slaap gebeurde tel ik hierbij niet mee: ik droomde de hele nacht dat ik aan het snuiven was. En elke keer dat de gedachte aan sos in me opkwam had ik er vreselijke trek in... en dan toch soms een maand lang niet aan de verleiding toegeven... dat was best wel slopend. Wakker worden en dan onmiddelijk weer aan coca denken is ook niet zo'n prettig begin van de nieuwe dag.

Nu denk ik gemiddeld maar 10 a 20 x per dag eraan en dat ervaar ik als vrij probleemloos. Meestal gaan die gedachten niet met trek in het gevaarlijk lekkere goedje gepaard.
Soms mis ik de cravings zelfs :rolleyes: Ik weet hoe ik ze op kan roepen en dat gegeven heeft ze stukken minder intimiderend gemaakt. Nee zeggen is echter makkelijk als het er niet is, maar zodra het voor mijn neus ligt gaat de beer los. Dan denk ik niet aan cocaine maar maak ik het met een brute gulzigheid op tot de laatste crystal.

thrillseeker

Experimenterende gebruiker
Als ik vrijdagavond wil gaan stofzuigen, dan beginnen de kriebels al... :stoned:

Maar dat is niet meer dan normaal toch voor de fijnproevers onder ons?

Frisko

Badass junkie
yeti zei:
Zelf dacht ik 2 jaar lang zo'n 20 x per uur aan cocaine, dus zo rond de 250 X per dag. Wat er tijdens mijn slaap gebeurde tel ik hierbij niet mee: ik droomde de hele nacht dat ik aan het snuiven was. En elke keer dat de gedachte aan sos in me opkwam had ik er vreselijke trek in... en dan toch soms een maand lang niet aan de verleiding toegeven... dat was best wel slopend. Wakker worden en dan onmiddelijk weer aan coca denken is ook niet zo'n prettig begin van de nieuwe dag.

Nu denk ik gemiddeld maar 10 a 20 x per dag eraan en dat ervaar ik als vrij probleemloos. Meestal gaan die gedachten niet met trek in het gevaarlijk lekkere goedje gepaard.
Soms mis ik de cravings zelfs :rolleyes: Ik weet hoe ik ze op kan roepen en dat gegeven heeft ze stukken minder intimiderend gemaakt. Nee zeggen is echter makkelijk als het er niet is, maar zodra het voor mijn neus ligt gaat de beer los. Dan denk ik niet aan cocaine maar maak ik het met een brute gulzigheid op tot de laatste crystal.
kan mezelf hier ook wel een beetje in terug vinden...
ik kan niet precies zeggen hoeveel x per dag maar laten we het houden op veel te veel!! :confused: :rock:

Labrat88

Newbie
ik denk er niet elke dag aan maar dr zijn eenmaal soms momenten maar ik kan nee tegen mezelf zeggen maar mindstends 1 keer per jaar

* voor de mensen die er vaak aan denken : wrm denken als je het ook kan doen?

geekos

Bewuste gebruiker
0 keer per dag tenzij er hier op df iets over coke te lezen staat maar de gedachte alleen al om die rommel te gebruiken verziekt mijn dag volledig zodat ik er niet meer aan denk

jimi

Belezen gebruiker
plantenbak zei:

haha, ik ook.
en je hebt dat programma, sos sonja
het eerste wat ik dacht was haaaaaa nu weten we wat je echte geheim is om dun te zijn
sosososossssssss

raizeredge

Wijs gebruiker
als ik dronken begin te raken en als ik op bepaalde plekken kom waar ik altijd gebruikte zoals wc in kroeg parkjes noem maar op

Oom Klaas

Badass junkie
cropp zei:
Oom Klaas zei:
Als er een sealtje coke in m'n kast ligt zo'n 20 keer per dag :P
En anders zo'n 2 keer per maand.

precies, ik vind het ook niet zo'n boeiend spul...

Ik ben er zelf ook een beetje overheen geraakt sinds de laatste keer,
betaal ik 37,5 euro voor 4/5 uur "plezier" aka paranoia en alleen maar kunnen denken aan de volgende lijn om vervolgens wanneer het op is me totaal kut en leeg te voelen voor 2 dagen.
Alleen die eerste lijn vind ik echt lekker, de rest is voor mij de drang naar en niets meer.

TrippleKX

Belezen gebruiker
De gehele dag.. varieert denk ik van 100 tot 500 keer per dag. Zou het niet in kunnen schatten.
Dus daarom mag ik nu naar een afkickkliniek voor 3 maanden :wave: Leuk ik mis mijn opleiding nu en ik mag niet blijven werken waar ik nu werk.
Kben nu 1,5 jaar verslaafd.. ben net 17. Leuk! :(

royvdh65

TrippleKX zei:
De gehele dag.. varieert denk ik van 100 tot 500 keer per dag. Zou het niet in kunnen schatten.
Dus daarom mag ik nu naar een afkickkliniek voor 3 maanden :wave: Leuk ik mis mijn opleiding nu en ik mag niet blijven werken waar ik nu werk.

Waar tover je het geld vandaan dan op zo'n jonge leeftijd, en hoe heb je het zover kunnen laten komen op zo'n leeftijd?

Chris Pontius

Badass junkie
royvdh65 zei:
TrippleKX zei:

Waar tover je het geld vandaan dan op zo'n jonge leeftijd, en hoe heb je het zover kunnen laten komen op zo'n leeftijd?
ben ook 17 maar als je een beetje werkt kan het best.
toen ik 16 was had ik eigenlijk al het geld.

TrippleKX

Belezen gebruiker
royvdh65 zei:
TrippleKX zei:

Stelen. Ik heb in 1 jaar tijd meer dan 4000 euro gestolen van mijn ouders. Dus die hadden het niet altijd door als er wat weg was. Want er was altijd veel geld.

royvdh65

TrippleKX zei:
royvdh65 zei:
TrippleKX zei:

Stelen. Ik heb in 1 jaar tijd meer dan 4000 euro gestolen van mijn ouders. Dus die hadden het niet altijd door als er wat weg was. Want er was altijd veel geld.

Ja dan is het voort erg als je van je ouders steelt

TrippleKX

Belezen gebruiker
Werken en stelen.
Ben nu een week terug vanuit de kliniek..
Maar die kutcoke trekt nu weer hard aan me zeg..
Later :wave:

Ewie

Belezen gebruiker
Alleen als ik weet dat ik 's avonds uit ga en bier ga drinken, verder eigenlijk nooit...

alcoholist

Wijs gebruiker
Oom Klaas zei:
cropp zei:
Oom Klaas zei:

betaal ik 37,5 euro voor 4/5 uur "plezier" aka paranoia en alleen maar kunnen denken aan de volgende lijn om vervolgens wanneer het op is me totaal kut en leeg te voelen voor 2 dagen.
Alleen die eerste lijn vind ik echt lekker, de rest is voor mij de drang naar en niets meer.

jep

Elfquest

Bewuste gebruiker
Ik denk alleen maar aan coke na een avondje stevig drinken. Als ik dan een lijntje neem of miss twee heb ik de volgende dag geen kater. Dat is het enige wat ik er positief aan vind ook, voor de rest voel ik alleen maar een soort opgefoktheid en trek in meer, terwijl ik er niet eens zoveel aan vind.

De Mosselman

Bewuste gebruiker
Het is veel minder geworden hier.. Een half jaar terug was het wel iets wat me dagelijks bezig hield.. Gaat er van het weekend weer sos gehaald worden? Of zie ik vandaag of morgen nog iemand die ook wel zin heeft om wat te gaan halen?

Toen ik dexamfetamine ontdekte was mijn trek naar sos eigenlijk in 1 klap voorbij. De afgelopen maand is er alweer bijna elk weekend (en een enkele doordeweekse dag her & der) tevoorschijn gekomen, ik vind t dan gewoon lekker en mn crash is nog steeds same (icm met pep niet though) maar ik denk er niet meer dagelijks aan. De craving is wel aardig weg zeg maar..

linke

elke dag meerdere malen, al is het alleen maar terugdenken al die keren die echt master waren. Dinsdags worden er meestal smsjes verstuurd binnen mijn vriendengroep van: "volgend weekend gaan we alleen zuipen! " en dan als het donderdag is beginnen we al te twijfelen en vrijdagavond zijn we allemaal 50 a 100 euro armer.

alcoholist

Wijs gebruiker
linke zei:
elke dag meerdere malen, al is het alleen maar terugdenken al die keren die echt master waren. Dinsdags worden er meestal smsjes verstuurd binnen mijn vriendengroep van: "volgend weekend gaan we alleen zuipen! " en dan als het donderdag is beginnen we al te twijfelen en vrijdagavond zijn we allemaal 50 a 100 euro armer.

hahahahahahahhahahahaha precies zo was het vroeger ook bij ons man
nu is r geen twijfel meer,nu wordt er gesnoven..

jason-

Oom Klaas zei:
cropp zei:
Oom Klaas zei:

ik heb precies het zelfde mee eerste en meestal laatste lijntjes zijn in het weekend en 2 dagen voor zaterdag denk ik er echt aan.

vitafitfit

Ik denk er eigenlijk zowat de hele dag aan, en al helemaal als ik me kut voel. En dat is vaak dusja.

Bovenaan