plantenbak zei:denk zo'n 6x per dag... misschien meer.
bij zinnen als " ja ik'ook man " hoor ik ook altijd " ja coke man"
of die sos palen bij de metro :')
heb nooit veel gebruikt maar denk er wel veel aan.
Ik weet hoe ik ze op kan roepen en dat gegeven heeft ze stukken minder intimiderend gemaakt. Nee zeggen is echter makkelijk als het er niet is, maar zodra het voor mijn neus ligt gaat de beer los. Dan denk ik niet aan cocaine maar maak ik het met een brute gulzigheid op tot de laatste crystal.
kan mezelf hier ook wel een beetje in terug vinden...yeti zei:Zelf dacht ik 2 jaar lang zo'n 20 x per uur aan cocaine, dus zo rond de 250 X per dag. Wat er tijdens mijn slaap gebeurde tel ik hierbij niet mee: ik droomde de hele nacht dat ik aan het snuiven was. En elke keer dat de gedachte aan sos in me opkwam had ik er vreselijke trek in... en dan toch soms een maand lang niet aan de verleiding toegeven... dat was best wel slopend. Wakker worden en dan onmiddelijk weer aan coca denken is ook niet zo'n prettig begin van de nieuwe dag.
Nu denk ik gemiddeld maar 10 a 20 x per dag eraan en dat ervaar ik als vrij probleemloos. Meestal gaan die gedachten niet met trek in het gevaarlijk lekkere goedje gepaard.
Soms mis ik de cravings zelfsIk weet hoe ik ze op kan roepen en dat gegeven heeft ze stukken minder intimiderend gemaakt. Nee zeggen is echter makkelijk als het er niet is, maar zodra het voor mijn neus ligt gaat de beer los. Dan denk ik niet aan cocaine maar maak ik het met een brute gulzigheid op tot de laatste crystal.

plantenbak zei:bij zinnen als " ja ik'ook man " hoor ik ook altijd " ja coke man"

plantenbak zei:denk zo'n 6x per dag... misschien meer.
bij zinnen als " ja ik'ook man " hoor ik ook altijd " ja coke man"
jimi zei:haha, ik ook.
en je hebt dat programma, sos sonja
het eerste wat ik dacht was haaaaaa nu weten we wat je echte geheim is om dun te zijn
sosososossssssss
Oom Klaas zei:Als er een sealtje coke in m'n kast ligt zo'n 20 keer per dag :P
En anders zo'n 2 keer per maand.
cropp zei:Oom Klaas zei:Als er een sealtje coke in m'n kast ligt zo'n 20 keer per dag :P
precies, ik vind het ook niet zo'n boeiend spul...
Leuk ik mis mijn opleiding nu en ik mag niet blijven werken waar ik nu werk.TrippleKX zei:De gehele dag.. varieert denk ik van 100 tot 500 keer per dag. Zou het niet in kunnen schatten.
Dus daarom mag ik nu naar een afkickkliniek voor 3 maandenLeuk ik mis mijn opleiding nu en ik mag niet blijven werken waar ik nu werk.
Kben nu 1,5 jaar verslaafd.. ben net 17. Leuk!![]()
ben ook 17 maar als je een beetje werkt kan het best.royvdh65 zei:TrippleKX zei:De gehele dag.. varieert denk ik van 100 tot 500 keer per dag. Zou het niet in kunnen schatten.
Dus daarom mag ik nu naar een afkickkliniek voor 3 maandenLeuk ik mis mijn opleiding nu en ik mag niet blijven werken waar ik nu werk.
Waar tover je het geld vandaan dan op zo'n jonge leeftijd, en hoe heb je het zover kunnen laten komen op zo'n leeftijd?
royvdh65 zei:TrippleKX zei:De gehele dag.. varieert denk ik van 100 tot 500 keer per dag. Zou het niet in kunnen schatten.
Waar tover je het geld vandaan dan op zo'n jonge leeftijd, en hoe heb je het zover kunnen laten komen op zo'n leeftijd?
TrippleKX zei:royvdh65 zei:TrippleKX zei:De gehele dag.. varieert denk ik van 100 tot 500 keer per dag. Zou het niet in kunnen schatten.
Stelen. Ik heb in 1 jaar tijd meer dan 4000 euro gestolen van mijn ouders. Dus die hadden het niet altijd door als er wat weg was. Want er was altijd veel geld.
Oom Klaas zei:cropp zei:Oom Klaas zei:Als er een sealtje coke in m'n kast ligt zo'n 20 keer per dag :P
Ik ben er zelf ook een beetje overheen geraakt sinds de laatste keer,
betaal ik 37,5 euro voor 4/5 uur "plezier" aka paranoia en alleen maar kunnen denken aan de volgende lijn om vervolgens wanneer het op is me totaal kut en leeg te voelen voor 2 dagen.
Alleen die eerste lijn vind ik echt lekker, de rest is voor mij de drang naar en niets meer.
linke zei:elke dag meerdere malen, al is het alleen maar terugdenken al die keren die echt master waren. Dinsdags worden er meestal smsjes verstuurd binnen mijn vriendengroep van: "volgend weekend gaan we alleen zuipen! " en dan als het donderdag is beginnen we al te twijfelen en vrijdagavond zijn we allemaal 50 a 100 euro armer.
Oom Klaas zei:cropp zei:Oom Klaas zei:Als er een sealtje coke in m'n kast ligt zo'n 20 keer per dag :P
Ik ben er zelf ook een beetje overheen geraakt sinds de laatste keer,
betaal ik 37,5 euro voor 4/5 uur "plezier" aka paranoia en alleen maar kunnen denken aan de volgende lijn om vervolgens wanneer het op is me totaal kut en leeg te voelen voor 2 dagen.
Alleen die eerste lijn vind ik echt lekker, de rest is voor mij de drang naar en niets meer.
misanthrophy zei:Toen ik dexamfetamine ontdekte was mijn trek naar sos eigenlijk in 1 klap voorbij. ..
funky_skunk_junky zei:Ken een man die z'n hond Sossa heeft genoemd, zegt al genoeg lijkt me