1 a 2 mg normale dosis ?

ILikeWeedzz

Experimenterende gebruiker
ik zit al een tijd hier op het forum rond te kijhken zonder echt veel te posten maar ik lees echt heel vaak dat 1 - 2 mg mdma per kg lichaamsgewicht op een avond goede dosis is.

nou gebruik ik blauwe macdonals, met ong 170mg mdma per pil zoals ik me heb laten vertellen. meestal slik ik gewoon eerst 1, en van de avond afhankelijk 2-3 per avond. heb dus ook wel eens gehad dat ik 3x170 = 510 mg mdma op een avond gebruik. ben nog nooit bad gegaan en ga altijd vet hard maar is dit HEEL ERG schadelijk op lange termijn? ik gebruik ong 1x per 1,5 maand xtc, neem dan 2-3 pillen en doe dit voor ongeveer 9 maand.

Tufnut

Badass junkie
Je gaat er niet dood van.
Welke schade het precies geeft is moeilijk te zeggen. Feit is wel dat 510 mg op een avond veel is en dat dit voor een goed effect niet noodzakelijk had geweest. Inmiddels heb jij een aardige tolerantie opgebouwd dus gaat het minder op. Beginners kunnen aan 1 mg al genoeg hebben.
De norm van 1 a 2 mg geeft aanvaardbare risico's.

In jou geval heb je de sterkte van horen zeggen, wat helaas geen goede basis is om vanuit te gaan. Als de sterkte wel echt klopt dan is het voor mij wel de vraag of die derde eigenlijk nog wel hét effect geeft of alleen een effect?

ILikeWeedzz

Experimenterende gebruiker
Tufnut zei:
Je gaat er niet dood van.
Welke schade het precies geeft is moeilijk te zeggen. Feit is wel dat 510 mg op een avond veel is en dat dit voor een goed effect niet noodzakelijk had geweest. Inmiddels heb jij een aardige tolerantie opgebouwd dus gaat het minder op. Beginners kunnen aan 1 mg al genoeg hebben.
De norm van 1 a 2 mg geeft aanvaardbare risico's.

In jou geval heb je de sterkte van horen zeggen, wat helaas geen goede basis is om vanuit te gaan. Als de sterkte wel echt klopt dan is het voor mij wel de vraag of die derde eigenlijk nog wel hét effect geeft of alleen een effect?

hoe kan je nou tollerantie opbouwen door 6/7x in 9/10 maand tijd te gebruiken ? En het geeft zeker wel HET effect, want bij elke pil die ik neem ga ik weer harder en is het nog mooier

Arnie87

Belezen gebruiker
ik heb de afgelopen 2.5 jaar om de 2-3 of 4 weken tot halve grammen gebruikt en zelfs een keer 5 weken achter elkaar elke week 400mg........ pas afgelopen paar maanden kreeg ik hiier echt last van.. (slecht slapen en 3 weken koppijn, druk in hoofd) ik hield alles goed bij door na gebruik al te beginnen met grote 5htp doseringen.....

maarja nu 4 weken niet gedaan en ook geen zin meer in leren gaat nog perfect boek van 400 bladzijden leer ik zo :P no problemo .. als je katers te erg worden krijg je weken lang koppijn door dopamine problemen en slaap tekort en je slaapt 10 uur per dag en wordt moe wakker als de effecten echt schadelijk worden......... ik drink overigens bijna nooit alcohol en feesten doe ik ook niet aan.. als ik xtc doe sta ik buiten in de nahct met een groep mensen en loop ik door het bos ofso :rockband: daarna ga ik op tijd naar bed en slaap ik uit.

BTW als ik mdma neem is het elke keer weer alsof het mijn eerste keer is en schrik me kapot van hoe extreem sterk het effect is!! dit al bij 140 mg ofso....... ik heb NOOIT last van tolerantie.. ik las gewoon wat onderzoeken en peilde daar mijn 5htp gebruik op.. enj ik kan goed tegen drugs :P en ik doe aan 10km hardlopen 4x per week en ik fitness om de dag :P

Als je xtc gebruikt is het belangrik om je hoofd koel te houden. XTC is niet goed maja ik merk wel dat mensne extreem achteruit gaan op alcohol en cannabis .. maar niet echt op de mdma.. alleen tijdelijk een kut gevoel en depressie :P

Bovenaan