Wacky zei:het bij 1 keer te laten.
Niet iedereen is een slappe zak he.yeti zei:Wacky zei:het bij 1 keer te laten.
1x uit proberen kan al een sprong in de afgrond zijn die er op volgt. Helemaal niet doen meiden! En ik volg je klakkeloos Wacky wat je oordeel over speed betreft. Ook al heb ik dat nog nooit gebruikt. Vond dat ik mijn handen al vol had om sos enigszins onder controle te houden![]()
kiekert zei:Gewoon een keer proberen meiden! En ervan genieten. Dan kun je heus voor jezelf wel bepalen of je het vaker wil doen of niet. Niet iedereen is een junk in spe
kiekert zei:Gewoon een keer proberen meiden! En ervan genieten. Dan kun je heus voor jezelf wel bepalen of je het vaker wil doen of niet. Niet iedereen is een junk in spe
lysergine25 zei:waar bidt je wel voor Bartje ?
Balletjes Bruin ?
Bonie
Wacky zei:Het is idd zooi, maar speed doet er niet echt voor onder denk ik. Ik vind het altijd wel appart dat gebruikers van de ene drug de andere afzeiken.
Speed en coke zijn beide gevaarlijk verslavende klote drugs. Bij coke valt het je gelukkig direct op, je zult het wel merken hoe het naar meer smaakt. Speed is wat achterbakser, daarbij heb je het pas door als het te laat is.
Beste is idd om dat als waarschuwing te nemen en het bij 1 keer te laten. (hierbij dus ook alvast een waarschuwing voor pep) MDMA is veel minder verslavend, veel lekkerder, en je word er een veel plezieriger persoon van dan van coke/speed![]()