1 grammetje

amy

Newbie
Volgend weekend gaan ik en twee vriendinnen voor de eerste keer sos proberen.
We hebben nu even niet veel geld dus besloten we om maar 1 gram te halen, maar k vroeg me af of je dan wel genoeg voelt? van 1/3 gram per persoon. we wegen alledrie tussen de 55 en 65 kilo.
:grin:

Wacky

Badass junkie
Als de kwaliteit redelijk is wel ja. Je hebt dan elk 2 of 3 lijnen. Niet genoeg om een hele nacht op los te gaan, maar wel een paar uurtjes.

Judas

Wijs gebruiker
1 gram is te veel. 0 gram lijkt me een beter plan. Je weet niet waar je aan begint.
Cocaine geeft een heerlijke roes. Het is echter een drug die je zeer gulzig maakt. Als je het lekker spul vindt, dan is het risico zeer groot dat sos de baas over je gaat spelen. Volgens mij wil je niet tot het type gebruikers gaan behoren dat om half 5 in de morgen wanhopig naar het lege sealtje staart, het tevergeefs nog eens afschraapt, met een rietje elk wit vlokje op het tapijt opsnuift en daarna slapeloos ligt te wachten tot de dealer wakker is...
Je geeft zelf al aan dat jullie weinig geld hebben. Dat is al reden genoeg om het niet te doen want als sos je in de grip krijgt, zul je door deze dure verslaving snel financieel geruineerd zijn. Om nog maar te zwijgen over de andere gebieden waarop het je ten gronde zal richten.

Kijk eerst eens op dit forum en elders op internet rond wat betreft de dark sides van dit verduveld lekkere poeder. Dan vergaat de lust je hopelijk.

Sorry about this bad news :( Zou zelf ook willen dat het alleen maar een hemelse rush voortbracht ipv dat het in je brein en onderewustzijn zit te wroeten naar zwakke plekken die tot een controleverlies leiden dat jullie niet willen ervaren.

bartje_v

Experimenterende gebruiker
Ik denk ook dat het 0,33 gram per persoon te veel is ...

Ik heb ook maar 1 keer gesnoven tijdens een oud en nieuw feest, het volgend jaar begonnen m'n neusvleugels al rond kerst te trillen want er kwam weer een groot oud en nieuw feest aan ... en jawel iets meer gesnoven. Het jaar daarop begon het al met sinterklaas het wachten op .........
Toch alvast maar wat met kerst gehaald om die druk eraf te halen voor het grote feest ....

De verdere voortgang zal ik je / jullie besparen maar uiteindelijk 3 bedrijven opgesnoven en vele splinternieuwe mercedessen en niet de goedkoopste basis mercedesjes.

En let wel 2/3 van wat in zaken als yabyum / mayfair etc werkt, werkt voor de coke en een vent die het ook graag lust ...

so be ware je kan wel eens de eerste stap zetten om uiteindelijk klaar te komen in de hel

Succes met je beslissing

Wacky

Badass junkie
Het is idd zooi, maar speed doet er niet echt voor onder denk ik. Ik vind het altijd wel appart dat gebruikers van de ene drug de andere afzeiken.
Speed en coke zijn beide gevaarlijk verslavende klote drugs. Bij coke valt het je gelukkig direct op, je zult het wel merken hoe het naar meer smaakt. Speed is wat achterbakser, daarbij heb je het pas door als het te laat is.

Beste is idd om dat als waarschuwing te nemen en het bij 1 keer te laten. (hierbij dus ook alvast een waarschuwing voor pep) MDMA is veel minder verslavend, veel lekkerder, en je word er een veel plezieriger persoon van dan van coke/speed :)

Judas

Wijs gebruiker
Wacky zei:
het bij 1 keer te laten.

1x uit proberen kan al een sprong in de afgrond zijn die er op volgt. Helemaal niet doen meiden! En ik volg je klakkeloos Wacky wat je oordeel over speed betreft. Ook al heb ik dat nog nooit gebruikt. Vond dat ik mijn handen al vol had om sos enigszins onder controle te houden :wink:

kiekert

Bewuste gebruiker
yeti zei:
Wacky zei:
het bij 1 keer te laten.

1x uit proberen kan al een sprong in de afgrond zijn die er op volgt. Helemaal niet doen meiden! En ik volg je klakkeloos Wacky wat je oordeel over speed betreft. Ook al heb ik dat nog nooit gebruikt. Vond dat ik mijn handen al vol had om sos enigszins onder controle te houden :wink:
Niet iedereen is een slappe zak he.

Gewoon een keer proberen meiden! En ervan genieten. Dan kun je heus voor jezelf wel bepalen of je het vaker wil doen of niet. Niet iedereen is een junk in spe

Wacky

Badass junkie
Ik had besloten dat het 1 malig was voor ik die 1e keer deed, dat helpt denk ik wel. Maar de enorme drang naar meer die ik toen voelde was iig een goede bevestiging op dat voornemen.

nicolai

Wijs gebruiker
zoals al gezegd zou je dit eerst nog eens goed moeten overwegen...niet 1 keer, maar een aantal keer, zodat je zeker weet waar je aan begint. ik ken genoeg mensen die cocaine makkelijk kunnen handelen.

Judas

Wijs gebruiker
kiekert zei:
Gewoon een keer proberen meiden! En ervan genieten. Dan kun je heus voor jezelf wel bepalen of je het vaker wil doen of niet. Niet iedereen is een junk in spe

houdt dit soort hufterige comments voor je leeghoofd :angry:
Dat jij en ik zelf kunnen bepalen of en hoe vaak we het doen is niet relevant. Check zelf maar eens op het web hoeveel mensen ernstig verslaafd aan de cocaine zijn. Zonder die eerste lijn was dat niet gebeurt. Daarbij heerst er een gevaarlijke mythe onder jongeren waarin gesteld wordt dat cocaine niet verslavend zou zijn. Check hoe de sos-afkick-klinieken als paddestoelen uit de grond schieten. Het is mijn wereld niet, maar ga eens een keertje langs bij COCAINE ANONYMUS. Na afloop van zo'n sessie slik je dit soort geflipte adviesen voortaan wel in: www.ca-holland.org

Wellicht snuiven jullie in Emmen een slap versnijdsel waaraan je uberhaupt niet verslaafd kan raken omdat er geen kruimel yayo in zit :grin:

bartje_v

Experimenterende gebruiker
kiekert zei:

Dat klopt op zich wel niet iedereen is een junk in spe, maar gezien de eerste stelling "HEBBEN WE WEL GENOEG AAN 1 GRAM" zit de ziekte van meer ( verslaving ) er in effecto al in. En het simpele feit dat er iets buiten jezelf wordt gezocht om je lekker te voelen, of in ieder geval een poging om een gevoel te verkrijgen wat er normaal niet is maakt alvast duidelijk dat het bij een tijdelijke verbetering van het gevoel dit vast wel herhaald gaat worden.

Ik ken geen enkele verslaafde die niet is begonnen met 1 lijntje en voor de duidelijkheid verre van alle verslaafden komen tot een junk status

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
waar bidt je wel voor Bartje ?

Balletjes Bruin ?

en weer een spijker op de kop, met 1 gram op drie man creeer je meteen al een tekort en dus ook een kutavond.

3 gram klinkt beter lekker gangbangen met zijn 3én.

Bonie

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Wacky zei:
Het is idd zooi, maar speed doet er niet echt voor onder denk ik. Ik vind het altijd wel appart dat gebruikers van de ene drug de andere afzeiken.
Speed en coke zijn beide gevaarlijk verslavende klote drugs. Bij coke valt het je gelukkig direct op, je zult het wel merken hoe het naar meer smaakt. Speed is wat achterbakser, daarbij heb je het pas door als het te laat is.

Beste is idd om dat als waarschuwing te nemen en het bij 1 keer te laten. (hierbij dus ook alvast een waarschuwing voor pep) MDMA is veel minder verslavend, veel lekkerder, en je word er een veel plezieriger persoon van dan van coke/speed :)

Hej wacky kan je dat achterbakse van speed uitleggen? Ik gebruik zelf ook speed maar ik snap niet wat je bedoelt.

Ik vind bij mezelf dat ik echt een heel lomp en dom persoon wordt van M, ben juist leuker op speed. Heel vrolijk, vind iedereen aardig, lekker kletsen met speed en je ziet het niet aan me :) terwijl met M op ik helemaal in m'n eigen wereld zit, krijg zo'n verschrikkelijke pillenkop en de avond gaat zo snel voorbij, vind ik echt zonde!

Bovenaan