1 Oktober Etiz en FluAlp verboden?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Sheaira

Bewuste gebruiker
Niks persoonlijks naar u nu, maar het is wel een grappig gegeven.

Eti wordt verboden.
Hmm, misschien toch eens beslissen om te stoppen dan maar?
Nee, ik ga een bulkvoorraad inslaan

:tearsofjoy: :tearsofjoy:

* Bedoel dit UITERAARD algemeen he :blush:
Haha ik heb geen moeite met eti dus ik wil graag een voorraadje hebben voor na de pep. :relaxed:

De Zandman

Badass junkie
Waarom?
Er zijn nog veel legale RC's waar ze ook woekerwinsten op pakken hoor.
Ik ga ervan uit, dat er op alle rc's enorme winsten gemaakt worden.
Het gaat er in ons geval over, wat er o v e r b l i j f t
Aangezien er hele groepen ( grond) stoffen verboden gaan worden, zullen de chemici op een heel andere grondstoffen pakket moeten overgaan.
De facto helemaal opnieuw moeten beginnen met uitvinden....

Mijn ervaringen en benzo poeders op het DW zijn niet zo goed. Alles wat ik heb gehad was versneden, en niet zo'n beetje ook.
Maar 90% die het daar haalt steekt gewoon zn vinger in het zakje maar goed ook voor ze dus.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

🥺

Ik vind vooral het verbieden van die twee benzo’s zo random. Vind persoonlijk etizolam en flualprazolam de fijnste benzo’s eigenlijk. (Dus misschien dan toch niet zo random… maar toch, het is niet alsof die andere benzo’s onschuldiger zijn.) Goed, het is niet anders. Allemaal massaal inslaan en daarna aan de clonazolam ofzo. :wink: Thanks voor het delen!

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Niks persoonlijks naar u nu, maar het is wel een grappig gegeven.

Eti wordt verboden.
Hmm, misschien toch eens beslissen om te stoppen dan maar?
Nee, ik ga een bulkvoorraad inslaan

:tearsofjoy: :tearsofjoy:

* Bedoel dit UITERAARD algemeen he :blush:

Opzich begrijpelijk. Niet iedereen die deze middelen gebruikt heeft er issues mee. Ik heb niet perse een probleem met benzo’s (al ben ik me er wel gezond van bewust dat dit voor mij de gevaarlijkste categorie drugs is) maar ik vind sporadisch gebruik van etizolam en flualprazolam, in lage functionele dosering, zeer fijn. Ik voel geen behoefte om te ‘stoppen’, dus des te irritanter dat de overheid zo deze keuze voor je maakt, maar hey, dan maar een klein voorraadje aanleggen…

Etizolam werd overigens al een tijdje niet meer naar België verzonden (in elk geval door bepaalde vendors niet), maar voor flualprazolam en ook bijvoorbeeld clonazolam geldt dat niet. Ik vind het maar weird allemaal.

CuriousExplorer

Badass junkie
Opzich begrijpelijk. Niet iedereen die deze middelen gebruikt heeft er issues mee. Ik heb niet perse een probleem met benzo’s (al ben ik me er wel gezond van bewust dat dit voor mij de gevaarlijkste categorie drugs is) maar ik vind sporadisch gebruik van etizolam en flualprazolam, in lage functionele dosering, zeer fijn. Ik voel geen behoefte om te ‘stoppen’, dus des te irritanter dat de overheid zo deze keuze voor je maakt, maar hey, dan maar een klein voorraadje aanleggen…

Etizolam werd overigens al een tijdje niet meer naar België verzonden (in elk geval door bepaalde vendors niet), maar voor flualprazolam en ook bijvoorbeeld clonazolam geldt dat niet. Ik vind het maar weird allemaal.
Maar ik heb eerder in deze thread ( denk ik ) al uitgelegd waarom Etizolam verboden wordt. Of toch deels een reden van de oorzaak.
Het product is al ruim een jaar onder controle bij de WHO.
(Omdat een groot aantal mensen onder invloed rijden ermee)
Plus dat alle export uit India verboden is daarom.
Ik denk niet dat dit een beslissing genomen is enkel door Nederland, maar in samenspraak met WHO.

Edit: Als ik wat meer Google vind ik ook dat "zoplicone" aan waardig alternatief is voor Etizolam.

Laatst bewerkt:

Dopemonster

Wijs gebruiker
Maar ik heb eerder in deze thread ( denk ik ) al uitgelegd waarom Etizolam verboden wordt. Of toch deels een reden van de oorzaak.
Ik denk niet dat dit een beslissing genomen is enkel door Nederland, maar in samenspraak met WHO.

Edit: Als ik wat meer Google vind ik ook dat "zoplicone" aan waardig alternatief is voor Etizolam.
Zoplicon en zolpidem zijn Z slaapmiddelen die zeker effectief zijn als slaappil maar zeker niet als kalmeringspil dus je kan ze niet echt met etizolam vergelijken als je die Z pillen neemt moet je direct slapen anders kan je gaan hallicuneren
En zolpidem staat ook bekend als de ergste in het geval van blackout nog erger dan clonazolam bijv het is alleen een stuk minder potent

CuriousExplorer

Badass junkie
Zoplicon en zolpidem zijn Z slaapmiddelen die zeker effectief zijn als slaappil maar zeker niet als kalmeringspil dus je kan ze niet echt met etizolam vergelijken als je die Z pillen neemt moet je direct slapen anders kan je gaan hallicuneren
En zolpidem staat ook bekend als de ergste in het geval van blackout nog erger dan clonazolam bijv het is alleen een stuk minder potent
Ik zei ook dat Google mij dat leerde he. Nergenq dat dit eigen ervaring is. Maar om toch even te reageren.
Het stuk dat je zegt over Zolpidem is bij misbruik. Niet bij gebruik.
Ik gebruik het al ruim 5j, en heb tbh nog nooit dergelijk zaken meegemaakt.
Ja, als je wakker wil blijven op Zolpidem.
Ja, als je meer dan 10mg neemt.

Bij gewoon gebruik vallen die heus mee hoor. Lormetazepam is daarin een stuk heviger.

Dopemonster

Wijs gebruiker
Ik zei ook dat Google mij dat leerde he. Nergenq dat dit eigen ervaring is. Maar om toch even te reageren.
Het stuk dat je zegt over Zolpidem is bij misbruik. Niet bij gebruik.
Ik gebruik het al ruim 5j, en heb tbh nog nooit dergelijk zaken meegemaakt.
Ja, als je wakker wil blijven op Zolpidem.
Ja, als je meer dan 10mg neemt.

Bij gewoon gebruik vallen die heus mee hoor. Lormetazepam is daarin een stuk heviger.
Klopt inderdaad over het algemeen alleen bij misbruik maar het komt ook bij normale dosisen voor als je wakker blijft
Maar er zijn mensen die schijnbaar gevoelig zijn voor het blackout gedeelte en hun bed uit gaan en de pillen blijven innemen zonder dat ze dit doorhebben en de raarste dingen doen tijdens de blackout maar bij zolpidem lees je echt de raarste dingen maja die verhalen blijven er altijd wel net als bij benzo's
Toch vind ik het nog steeds een goed slaapmiddel en heb ik het ook heel lang geslikt veel beter dan benzo's vond ik het om te slapen korte halfwaarde tijd geen slappe spieren extra hypnotiserend echt alleen maar pluspunten

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

Ik heb me daar verder niet in verdiept, ik geloof zeker dat er bepaalde redenen voor zijn, dan nog komt het op mij redelijk onlogisch over om van alle benzo’s die er te bestellen zijn dan net die benzo te verbieden die nog ‘relatief’ mild is (eti dan, flual vind ik een paardenmiddel). Laatste tijd druk dus wat minder tijd om in de rabbit hole van ‘alles opzoeken over drugs’ te duiken. :wink: Ik zal dit topic er nog eens op nalezen dan. Het is sowieso jammer, maar ja, zoals ik al zei, het is wat het is.

MDMAZIING

Badass junkie
Jaja dat word ff flink wat etizolam inslaan. Is die flualprazolam ofzo, ook net zo chill zoals etizolam?

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Jaja dat word ff flink wat etizolam inslaan. Is die flualprazolam ofzo, ook net zo chill zoals etizolam?

Dat is enigszins persoonlijk, maar ik vind flualprazolam een soort etizolam op steroïden. Wel fijn, maar gewoon echt veel potenter. Sederender ook. Ik heb pilletjes van 1 mg maar ik breek ze meestal doormidden omdat 500 ug voldoende is. Bij etizolam neem ik wel gewoon 1 mg.

Ik vind het altijd lastig om het verschil tussen benzo’s te beschrijven maar ik vind flualprazolam dan weer recreatiever (voor zover je dat überhaupt zo kunt noemen bij benzo’s, gebruik ze zelf in principe functioneel) dan bijvoorbeeld clonazolam, die laatste geeft voor mij gewoon ‘plain’ sedatie, zonder warm randje.

MDMAZIING

Badass junkie
Dat is enigszins persoonlijk, maar ik vind flualprazolam een soort etizolam op steroïden. Wel fijn, maar gewoon echt veel potenter. Sederender ook. Ik heb pilletjes van 1 mg maar ik breek ze meestal doormidden omdat 500 ug voldoende is. Bij etizolam neem ik wel gewoon 1 mg.

Ik vind het altijd lastig om het verschil tussen benzo’s te beschrijven maar ik vind flualprazolam dan weer recreatiever (voor zover je dat überhaupt zo kunt noemen bij benzo’s, gebruik ze zelf in principe functioneel) dan bijvoorbeeld clonazolam, die laatste geeft voor mij gewoon ‘plain’ sedatie, zonder warm randje.
Kan je flual gewoon savonds nemen zoals etizolam? Lekker chillen.. dan ga ik denk ik beide inslaan. Ik heb vandaag al 100 etizolam opgehaald bij PostNL punt. Morgen heeft zo een vendor 20 procent korting op eti,flua, 3’mmc etc.. maar heb niks met 3mmc, ik kan via me dealer aan 4mmc komen.

Dus flual is etizolam is anabolen? Krijg je er snel black-outs mee zoals clonazolam? Denk dat ik flual dan ook maar ga inslaan tegelijk met etizolam.

Dopemonster

Wijs gebruiker
Kan je flual gewoon savonds nemen zoals etizolam? Lekker chillen.. dan ga ik denk ik beide inslaan. Ik heb vandaag al 100 etizolam opgehaald bij PostNL punt. Morgen heeft zo een vendor 20 procent korting op eti,flua, 3’mmc etc.. maar heb niks met 3mmc, ik kan via me dealer aan 4mmc komen.

Dus flual is etizolam is anabolen? Krijg je er snel black-outs mee zoals clonazolam? Denk dat ik flual dan ook maar ga inslaan tegelijk met etizolam.
Volgensmij is flual net als clona ook blackout gevoelig weet wel dat flual veel korter werkt

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Beetje jammer als dat moet want clonazolam veroorzaakt een stuk meer bijwerkingen naar wat ik heb begrepen.

Ja, ik heb zelf geen ervaring met echte benzo black-out maar clonazolam staat er wel om bekend. Toch iets minder een ‘go to’ benzo dan etizolam en meer het zwaardere spul. Voor zover je überhaupt van ‘go to’ zou mogen/moeten spreken in het geval van benzo’s, maar oké. :wink:

Ik ken toch wel wat mensen (en dat zijn geen drugskenners of -fanaten) die etizolam blijken te gebruiken. Ik ben ook wel benieuwd wat die mensen dan nu allemaal gaan doen, of ze het erbij laten of overgaan naar potentere stuff.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

Ja, het werkt kort en je kunt het dus ‘s avonds nemen, maar wel oppassen, want het is echt sterk. Zeker uitkijken voor black-out’s, je gewoon echt aan de minimale dosis houden die je nodig acht voor het doel.

Buu

Wijs gebruiker
Ik heb een vendor gesproken en een vendor heeft het levensgroot op zijn frontpage staan.
Per 1 Oktober gaan Etizolam en FluAlprazolam eruit!

Nergens anders bevestiging kunnen vinden met tientallen zoekopdrachten(Google en forums)

Aangezien het mijn favorieten zijn ga ik geen risico lopen.
10 Gram Etiz inslaan en 5 Gram FluAlp. Verder maak ik daar mijn eigen PG solutions mee.

Weet iemand of het zinvol is om een gram vacuüm te sealen en vervolgens in te vriezen om de houdbaarheid over de 2 jaar te krijgen?
Hoe zijn jullie van plan dit aan te pakken? Of is het bullshit dat deze 2 per 1 Oktober verboden worden.
Benzodiazpines, of wat voor extreem potent middel dan ook altijd dubbel, al dan dan niet driedubbel verpakken zodat je zeker weet dat er geen poeder los kan komen in je opslag stash.

Verder gewoon in een gripzakje droog bewaren op kamertemperatuur. Vacuum sealen kan, maar is niet perse nodig. Vrijwel alle drugs gaan het langer uithouden dan jezelf op deze aarde zeer waarschijnlijk.

Afgelopen weekend nog 10 jaar oude 4-FA gebruikt wat even potent was als voorheen. Poeder gewoon als poeder laten en niet in PG opslaan, behalve het deel wat je daadwerkelijk van plan bent te consumeren. Ik zelf maak batches van 50-100mg per oplossing, de rest blijft gewoon in poeder. Over potency verlies hoef je je niet druk te maken.

Buu

Wijs gebruiker
Mijn ervaringen en benzo poeders op het DW zijn niet zo goed. Alles wat ik heb gehad was versneden, en niet zo'n beetje ook.
Maar 90% die het daar haalt steekt gewoon zn vinger in het zakje maar goed ook voor ze dus.
Ik zie echt precies nul reden om benzo poeders via het darkweb te halen. Kans op oplichting, veel meer kans op versnijden, meer tussenpersonen. Haal het gewoon bij een vendor zolang het legaal is, betere kwaliteit dan daar ga je niet krijgen. Want het is niet zo alsof een DW vendor zijn eigen lab heeft om benzos te synthentizeren.

Beetje hetzelfde verhaal als mensen die 3-MMC bij een dealer halen, dat zal ik ook nooit begrijpen.

cutepool

Bewuste gebruiker
Lekker 1g eti besteld, wat flualp and diclaz blotters.
Heb toch besloten om geen 3mmc te kopen.

Wat verstaan jullie onder inslaan? Voor het leven of komende 10 jaar. Ik zit wel goed de komende 10 jaar, dat is ook het aantal grammen dat ik heb ingeslagen per snoepgoed.

Thunderdome

Wijs gebruiker
Wat verstaan jullie onder inslaan? Voor het leven of komende 10 jaar. Ik zit wel goed de komende 10 jaar, dat is ook het aantal grammen dat ik heb ingeslagen per snoepgoed.

Ik heb zelf 2 gram liggen (inmiddels verdeeld over blotters). Hier doe ik ongeveer een paar jaar mee.

Als dit op is bestel ik gewoon nieuwe via het darknet :)

Buu

Wijs gebruiker
Genoeg zodat ik nooit van m'n leven zonder kom te zitten. Flual red ik het wel met 2g, eti heb ik nu zo'n 7 liggen maar haal nog een klein beetje bij denk ik.

3-MMC, Etizolam en Flualprazolam durf ik met zekerheid te zeggen dat je dat over vijf jaar niet meer gaat vinden op het darkweb. Te obscuur om een heel ondergronds lab voor op te zetten. Of je krijgt dingen als 3-CMC of Pyrazolam opgestuurd.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Genoeg zodat ik nooit van m'n leven zonder kom te zitten. Flual red ik het wel met 2g, eti heb ik nu zo'n 7 liggen maar haal nog een klein beetje bij denk ik.

3-MMC, Etizolam en Flualprazolam durf ik met zekerheid te zeggen dat je dat over vijf jaar niet meer gaat vinden op het darkweb. Te obscuur om een heel ondergronds lab voor op te zetten. Of je krijgt dingen als 3-CMC of Pyrazolam opgestuurd.

Ik neem aan dat jullie poeder gebruiken…? Ik neem zelf benzo’s graag in pellets, maar zie mezelf nog geen 5.000 of 10.000 pellets per soort bestellen lol. 😂 Poeder zal veel goedkoper zijn, maar da’s zo onhandig met benzo’s lijkt me?

Thunderdome

Wijs gebruiker
Ik neem aan dat jullie poeder gebruiken…? Ik neem zelf benzo’s graag in pellets, maar zie mezelf nog geen 5.000 of 10.000 pellets per soort bestellen lol. 😂 Poeder zal veel goedkoper zijn, maar da’s zo onhandig met benzo’s lijkt me?
Ik bestel poeder, en leg het vervolgens zelf op blotter papier met de juiste dosering (1mg per blotter).

Sheaira

Bewuste gebruiker
Gewoon genoeg voor een jaartje of twee. Tegen die tijd maar stoppen ofzo haha.

Buu

Wijs gebruiker
Poeder is een stuk goedkoper ja. Kost even wat moeite om het te gebruiken want je moet het oplossen in PG en daarna met een neusspray of spuitje doseren. Maar ik heb liever 10 gram etizolam poeder liggen dan 10k pellets. Ik heb zelf een guide geschreven over hoe je een neusspray kan maken met benzos.

Zelf blotters maken lijkt mij maar kut werk.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Maar de titel vraag is nog steeds niet beantwoord. Of ik heb het gemist.

Word Flual en Etizolam nou echt verboden vanaf 1 oktober? 😜😉

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Maar de titel vraag is nog steeds niet beantwoord. Of ik heb het gemist.

Word Flual en Etizolam nou echt verboden vanaf 1 oktober? 😜😉

Ja, helaas wel.

Zie de link naar de officiële bekendmaking die Neo postte:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ja, helaas wel.

Voor de mensen die te lui zijn om te klikken: 3-MMC wordt tegelijkertijd verboden met etizolam, flualprazolam, DOC,
4-CMC, 4F-MDMB-BINACA, 5F-AMB-PINACA, 5F-MDMB-PICA, AB-FUBINACA, alfa-PHP, crotonylfentanyl, N-
ethylhexedron, valerylfentanyl, en isotonitazeen.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ja, helaas wel.

Danke!
Wanneer is dat officieel bekend gemaakt?

Ik twijfel om een voorraadje aan te schaffen. Tis leuk spul maar je ziet ook erg veel misbruik.
Zeker na het lezen van het verhaal in de post van @Mezelf .

heb ik wat twijfel gekregen.

Erg makkelijk en handig/, fijn, goedkoop. Heb er nu geen moeite mee al vind ik het makkelijk maar als ik bv een zak met zeg 100 of 200 van in de kast hebben liggen kan het gevaarlijk worden.
Het sluipt er echt in lezen ik bij velen.

Ik denk er nog over na!

Laatst bewerkt:

Vchip

Badass junkie
etizolam word ook verboden??? das wel erg jammer... bromazolam moeten ze ook maar ff met rust laten.. sjonge, straks mot ik weer scoren op straat voor een beetje rust in mijn hoofd muwhahhahahahaha

met dope verdoof ik de spin mijn hoofd

De Zandman

Badass junkie
Idd, etizolam gaat ook op lijst 2 van de Opium wet...
Onbegrijpelijk dat men slechts enkele benzo's verbieden gaat. Gelukkig maar!
Het had veel erger kunnen zijn!
Uit deze gang van zaken blijkt maar weer eens, dat de overheid over totaal geen enkele kennis vwb rc's beschikt!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan