Phreakingout
Bewuste gebruiker
in 1 woord...
WOW!
...
WOW!
...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
Phreakingout zei:Weet nu niet meer wat echt is, wat nep... Ben ik ditzelf die dingen loopt te posten?
DarkScope zei:fucking hell, waarom raak ik toch nooit aan lsd.![]()
Phreakingout zei:Waarom ben ik zo gek en laat ik in deze trip iedereen binnen tot mijn fantasie, en waarom gooi ik me hele leven zo ineens op drugsforum.
Phreakingout zei:Waarom ben ik zo gek en laat ik in deze trip iedereen binnen tot mijn fantasie, en waarom gooi ik me hele leven zo ineens op drugsforum.
Lake zei:Bevrijdend?
azgaza zei:Phreakingout zei:Waarom ben ik zo gek en laat ik in deze trip iedereen binnen tot mijn fantasie, en waarom gooi ik me hele leven zo ineens op drugsforum.
'T valt wel mee hoor, hoe zeer je hele leven hier staat. En ik snap ook niet waarom LSD verboden is, zo iets moois, zo puur, zo fantastisch en zooo zoo.... ja dat woord zocht ik dus mijn laatste trip; maar ik denk dat het niet bestaat.
lysergine25 zei:Ik krijg ook trek ... maar ik hou me sterk.
![]()
Dit is inderdaad een livereportje ...
azgaza zei:lysergine25 zei:Ik krijg ook trek ... maar ik hou me sterk.
![]()
Haha ik krijg er ook meteen weer zin in, maar ik had het zaterdag nog gedaan, en ik denk nog heel veel aan die trip dus ik denk dat ik nog wel minstens een week of 3-4 wil wachten. Of tenminste 2 ofzo.
Phreakingout zei:azgaza zei:lysergine25 zei:Ik krijg ook trek ... maar ik hou me sterk.
![]()
Haha ik krijg er ook meteen weer zin in, maar ik had het zaterdag nog gedaan, en ik denk nog heel veel aan die trip dus ik denk dat ik nog wel minstens een week of 3-4 wil wachten. Of tenminste 2 ofzo.
Ik wou dat ik allemaal mee kon praten, maar ik zit nu in heel ander soort ets. Ik hoor hier niet bij.
Dit is een ander niveau en het is te moeilijk voor mij om te begrijpen.

Lake zei:Kerel, ik kom je joinen. Ik heb net 10 seconden geleden een halve onder mn tong gelegd.
Phreakingout zei:Lake zei:Kerel, ik kom je joinen. Ik heb net 10 seconden geleden een halve onder mn tong gelegd.
Hehe over heen gelezen, hoe gaat ie daar?
Ben nu trouwens wel een beetje over me piek heen merk ik.