• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1 Shiva op de donderdagavond ..

Hahahaha herkenbaar. Heeel herkenbaar. De neiging om wow te zeggen in een trip. Maareeh.. komt er nog een rest van het report?

Nu zit ik zelf in een complot met mij als hoofdpersoon die erover aan het nadenken is om iets in dit topic neer te zetten.

Nu ik dit zo schrijf kijk ik op mezelf neer alsof ik wat anders ben, een object... een of andere schakel binnen dit universum wat het mogelijk maakt om dit te posten op iets dat "drugsforum.nl" genoemd wordt..

Zo ook maar eens naar buiten om te kijken naar alle dingen en planten die zo raar bewegen in dit leven...

Wat voor onzin zet ik hier eigenlijk allemaal neer?

Phreakingout zei:
Weet nu niet meer wat echt is, wat nep... Ben ik ditzelf die dingen loopt te posten?

Haha geweldig. En ja; je post dit, want het komt aan. Eindelijk weer eens een live report (?) of iets in die richting dat functioneerd.

Maak je vooral geen zorgen over de realiteit; zorg gewoon dat je je lichaam niks aan doet en het komt allemaal goed :love:

Klinkt als een levensveranderende ervaring. Klinkt alsof je heb genoten. Kijk uit naar je reportje (als die er komt).

@ Phreakingout,

Je typt nog veels te goed, ik denk dat er nog wel eren Shivaatje bij kan hoor.

Als je nog niet te moe bent in ieder geval.

Groetjes

Stonie

Ik blijf dit ook nog ff volgen ja, als er tenminste een vervolg komt, en anders hoop ik dat er een achteraf report komt natuurlijk; altijd leuk om lsd gedachtes te lezen.

inderdaad erg leuk, ik zal ook es een keer een poging tot live report doen :)

PhreakingOut: leef je nog? :P

Waarom ben ik zo gek en laat ik in deze trip iedereen binnen tot mijn fantasie, en waarom gooi ik me hele leven zo ineens op drugsforum.

Phreakingout zei:
Waarom ben ik zo gek en laat ik in deze trip iedereen binnen tot mijn fantasie, en waarom gooi ik me hele leven zo ineens op drugsforum.

Ik ga er wel mee stoppen op dit moment.. zonder dat ik voor mezelf in kan staan zet ik hier van alles neer waar ik later spijt van krijg als ik het terug ga lezen. Omdat ik ergens nog in een ver besef realiseer dat ik 1 zegeltje genomen heb en nu gewoon KEIHARD aan het trippen ben.

Phreakingout zei:

'T valt wel mee hoor, hoe zeer je hele leven hier staat. En ik snap ook niet waarom LSD verboden is, zo iets moois, zo puur, zo fantastisch en zooo zoo.... ja dat woord zocht ik dus mijn laatste trip; maar ik denk dat het niet bestaat.

Lake zei:

Nee dat is te klein. Het is iets allesomvattents moois perfects puurs vaag maar toch kristalhelder reflecteerd in duizende fractal deeltjes... en daar ergens loop ik dan weer vast. De pracht is niet te omschrijven; iemand moet er een woord voor uit vinden.

azgaza zei:
Phreakingout zei:

'T valt wel mee hoor, hoe zeer je hele leven hier staat. En ik snap ook niet waarom LSD verboden is, zo iets moois, zo puur, zo fantastisch en zooo zoo.... ja dat woord zocht ik dus mijn laatste trip; maar ik denk dat het niet bestaat.

Precies!

Nu een eindje rijden tussen het plastic gras in me cartoon wereldje, en hopen dat ik weer normaal terug kan keren in deze wereld zonder dat het iemand is opgevallen.

lysergine25 zei:
Ik krijg ook trek ... maar ik hou me sterk.

:stoned:

Dit is inderdaad een livereportje ...

Haha ik krijg er ook meteen weer zin in, maar ik had het zaterdag nog gedaan, en ik denk nog heel veel aan die trip dus ik denk dat ik nog wel minstens een week of 3-4 wil wachten. Of tenminste 2 ofzo.

azgaza zei:
lysergine25 zei:

Haha ik krijg er ook meteen weer zin in, maar ik had het zaterdag nog gedaan, en ik denk nog heel veel aan die trip dus ik denk dat ik nog wel minstens een week of 3-4 wil wachten. Of tenminste 2 ofzo.

Ik wou dat ik allemaal mee kon praten, maar ik zit nu in een heel ander soort iets. Ik hoor hier niet bij.

Dit is een ander niveau en het is te moeilijk voor mij om te begrijpen.

Phreakingout zei:
azgaza zei:
lysergine25 zei:

Ik wou dat ik allemaal mee kon praten, maar ik zit nu in heel ander soort ets. Ik hoor hier niet bij.

Dit is een ander niveau en het is te moeilijk voor mij om te begrijpen.

Ik ken het gevoel van de wereld niet begrijpen. Ik kan het me nog allemaal zo goed inbeelden omdat het zaterdag pas voor't laatst was. De gedachtestroom en manier van denken zit er nog in, fragmenten, delen die samen komen, patronen in alles... :love:

Nu zit ik in me kamer met een paar hogere officieren, en we bedenken een wereld's omvattend plan uit om het een en ander mee op te lossen

Wat eigenlijk dat weet ik niet precies... maar, we gaan gewoon lekker verder

heerlijk zulke donderdagavonden.. kom maar op met je report, je hebt me nieuwschierig gemaakt!

Die gaat uitstekend hier :rolleyes:

Is trouwens niet mijn eerste keer LSD geweest, maar toch is het wel ff flink raak na een aantal maanden geleden weer..

Terug
Bovenaan