spitfire007 zei:Kolere!!! 100 pillen voor 200 euri klinkt me als een droom in de oren,doe maar een zak als je ziet dat ik er meer als 5 euri per stuk voor betaald heb!!!! nog slappe klote pillen ook
Méér dan 5 euro? Dat heb ik nog nooit gehoord.
spitfire007 zei:Kolere!!! 100 pillen voor 200 euri klinkt me als een droom in de oren,doe maar een zak als je ziet dat ik er meer als 5 euri per stuk voor betaald heb!!!! nog slappe klote pillen ook
Jah binnen op een feest misschien, vind ik het nog vrij veel.Dissonant zei:spitfire007 zei:Kolere!!! 100 pillen voor 200 euri klinkt me als een droom in de oren,doe maar een zak als je ziet dat ik er meer als 5 euri per stuk voor betaald heb!!!! nog slappe klote pillen ook
Jah binnen op een feest misschien, vind ik het nog vrij veel.Dissonant zei:spitfire007 zei:Kolere!!! 100 pillen voor 200 euri klinkt me als een droom in de oren,doe maar een zak als je ziet dat ik er meer als 5 euri per stuk voor betaald heb!!!! nog slappe klote pillen ook
vriendin van me heeft op Sonne Mond Sterne aan duitsers pilletjes verkocht voor 10euro p/sSupervlieg zei:Jah binnen op een feest misschien, vind ik het nog vrij veel.Dissonant zei:spitfire007 zei:Kolere!!! 100 pillen voor 200 euri klinkt me als een droom in de oren,doe maar een zak als je ziet dat ik er meer als 5 euri per stuk voor betaald heb!!!! nog slappe klote pillen ook
Armani7 zei:heb op rock werchter 2 voor 15 kunnen verkopenen mn laatste speed (0.1gram) ook nog eens voor 10 euro verkocht
![]()
Armani7 zei:heb op rock werchter 2 voor 15 kunnen verkopenen mn laatste speed (0.1gram) ook nog eens voor 10 euro verkocht
![]()
Dissonant zei:Armani7 zei:heb op rock werchter 2 voor 15 kunnen verkopenen mn laatste speed (0.1gram) ook nog eens voor 10 euro verkocht
![]()
Haha
Afripper
DreamWeaver zei:despeeser zei:Ik ben eigelijk nog helemaal niet zo lang in het 'junkwerelde' aan de gang.
Sinds een maand of 8 ben ik echt begonnen met blowen, iedere week.
Nu zit ik via een vriend bij een bron waar ik zo pillen voor €0,29 de stuk kan kopen. Het gaat los, in een hele grote plastic zak of in een strip van 202 pillen.
Nooit had ik gedacht om zo dicht bij de ''bron'' te komen. Op straat betaal je al snel 4 á 5 Euro voor één pilletje, terwijl ik er nu gewoon 15 voor kan kopen. Het is wel erg gevoelig om nu te zeggen ik ga er in handelen, maar ik blijf er met mijn takken vanaf, vind het een veel te gevaarlijke wereld om in te dealen. Lekker voor eigen gebruik![]()
In welke hoek van Nederland/België moeten we dit zoeken? En die 29 cent, wat is dan de minimale afname? Als zomaar iedereen kleine hoeveelheden voor dat soort prijzen kan kopen gaat de handel naar de kanker. Er gelden in het wereldje in mijn streek regels, niemand verkoopt onder de 3 euro, omdat ze anders andere dealers in de buurt in de weg zitten. Dan krijg je een prijzenoorlog en dat kost mensen geld. En laten dat nu juist de mensen zijn waar je geen ruzie mee wilt hebben.
En die strips, wat moet ik me daar bij voorstellen?
Die 29 cent is overigens alleen mogelijk direct bij de drukker/het lab, of misschien bij de distributeur (mensen die 5000+ inkopen). Daarna is het financieel gezien niet eens mogelijk omdat diegene er anders sowieso verlies op moet draaien. Heel eerlijk gezegd denk ik dat je poep praat, of heb je een boom waar kristallen aan groeien?![]()
Everio zei:ik krijg normaal (110-130mg) voor 1 euro tot 1.30 per stuk
krijg nu de beroemde blauwe mitsubishis (kan niet teveel zeggen maar als ik ze doorlever (int klein, geen dealer :P) voor 2.50 wil dat zeggen dat ik er iets op verdien)
en dan heb ik et over de 180mg versie (getest, en gezien)
Pepnoize zei:de persoon van wie ik ze kan kopen zei ook dat ze geen breeklijn hebben, en glad zijn ipv zo ruw... en dat da beter voor de maag is ofzoiets? kan da kloppen ?

duidelijk antwoord en helemaal wat ik moest weten! thx!svenvdh zei:Pepnoize zei:de persoon van wie ik ze kan kopen zei ook dat ze geen breeklijn hebben, en glad zijn ipv zo ruw... en dat da beter voor de maag is ofzoiets? kan da kloppen ?
Tkan zijn da er een beschermlaagje is aangebracht rond de pillen, om de maag een beetje te beschermen. Dan is het eigenlijk niet de bedoeling om deze pillen dus in 2 te breken. Daarom hebben ze dus ook geen breeklijn.
![]()
thunder-droopy zei:ik woon hier toch in een grote stad, maar zoek me 4kant in de rondte hier.
de term dat je hier op elke straathoek wel aan je grieven kunt komen gaat dus niet op.
maar goed ik zoek rustig verder
netjes man, ik heb nog niets gevonden hier, maar moet voorlopig toch weer werken dus.....over een week of 2 gaat ik weer eens met me kaarsje op strooptocht, hahaha.takedown84 zei:thunder-droopy zei:ik woon hier toch in een grote stad, maar zoek me 4kant in de rondte hier.
de term dat je hier op elke straathoek wel aan je grieven kunt komen gaat dus niet op.
hehe, ik heb net dezelfde, en ik woon in antwerpen jah, kbetaal wel 1.5 € stuk maarjah
, snog ni veel vind ik, wel 25 tegelijk
![]()
svenvdh zei:Pepnoize zei:de persoon van wie ik ze kan kopen zei ook dat ze geen breeklijn hebben, en glad zijn ipv zo ruw... en dat da beter voor de maag is ofzoiets? kan da kloppen ?
Tkan zijn da er een beschermlaagje is aangebracht rond de pillen, om de maag een beetje te beschermen. Dan is het eigenlijk niet de bedoeling om deze pillen dus in 2 te breken. Daarom hebben ze dus ook geen breeklijn.
![]()
thunder-droopy zei:ik woon hier toch in een grote stad, maar zoek me 4kant in de rondte hier.
mjah, eigenlijk zijn het er 100 maar we zijn gewoon met vier om ze te kopenthunder-droopy zei:netjes man, ik heb nog niets gevonden hier, maar moet voorlopig toch weer werken dus.....over een week of 2 gaat ik weer eens met me kaarsje op strooptocht, hahaha.takedown84 zei:thunder-droopy zei:ik woon hier toch in een grote stad, maar zoek me 4kant in de rondte hier.
hehe, ik heb net dezelfde, en ik woon in antwerpen jah, kbetaal wel 1.5 € stuk maarjah
, snog ni veel vind ik, wel 25 tegelijk
![]()
DjTrips zei:100 voor 100€ worden ze hier verkocht, 400 voor 500€
1000 voor 1000€
ma das dan nog maar van hand naar hand naar hand enz...
Ja die ken ik ook en heb ik ook al gehad.Pepnoize zei:ik heb eindelijk iemand gevonden , 50 witte motorolas voor 40 € (die motorolas zijn van dezelfde producenten als de jodensterren, mensen uit omgeving antwerpen kennen deze 2 ongetwijfelt)
de persoon van wie ik ze kan kopen zei ook dat ze geen breeklijn hebben, en glad zijn ipv zo ruw... en dat da beter voor de maag is ofzoiets? kan da kloppen ?
grtz
Ga uit, kijk naar de pupillen. Als het knikkers zijn spreek je ze gewoon aan.tijdbom zei:Zo te horen is het makkelijk te krijgen in Limburg.. Hoe komt dat eigenlijk? Omdat het vlak bij de belgische grens ligt?
Ik snap trouwens niet echt hoe je kunt 'zoeken'.. Ga je dan gewoon mensen die je er wel voor aan ziet aan spreken als je uit gaat ofzo?
.