100 pillen

Dissonant

Bewuste gebruiker
spitfire007 zei:
Kolere!!! 100 pillen voor 200 euri klinkt me als een droom in de oren,doe maar een zak als je ziet dat ik er meer als 5 euri per stuk voor betaald heb!!!! nog slappe klote pillen ook

Méér dan 5 euro? Dat heb ik nog nooit gehoord.

Supervlieg

Wijs gebruiker
Dissonant zei:
spitfire007 zei:
Kolere!!! 100 pillen voor 200 euri klinkt me als een droom in de oren,doe maar een zak als je ziet dat ik er meer als 5 euri per stuk voor betaald heb!!!! nog slappe klote pillen ook

Jah binnen op een feest misschien, vind ik het nog vrij veel.

Supervlieg

Wijs gebruiker
Dissonant zei:
spitfire007 zei:

SperSIZEboon

Badass junkie
Supervlieg zei:
Dissonant zei:
spitfire007 zei:

vriendin van me heeft op Sonne Mond Sterne aan duitsers pilletjes verkocht voor 10euro p/s

ken iemand die kreeg op k-dag ook 10 euro per pil

Armani7

Bewuste gebruiker
heb op rock werchter 2 voor 15 kunnen verkopen :) en mn laatste speed (0.1gram) ook nog eens voor 10 euro verkocht :grin:

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
Armani7 zei:
heb op rock werchter 2 voor 15 kunnen verkopen :) en mn laatste speed (0.1gram) ook nog eens voor 10 euro verkocht :grin:

ach wat is nou 15€... Kan me wel voorstellen dat als je eens 1-2X spaced per jaar daar wel 15€ voor over hebt.

idem voor het lijntje pep van 10€.

despeeser

Newbie
DreamWeaver zei:
despeeser zei:
Ik ben eigelijk nog helemaal niet zo lang in het 'junkwerelde' aan de gang.
Sinds een maand of 8 ben ik echt begonnen met blowen, iedere week.

Nu zit ik via een vriend bij een bron waar ik zo pillen voor €0,29 de stuk kan kopen. Het gaat los, in een hele grote plastic zak of in een strip van 202 pillen.

Nooit had ik gedacht om zo dicht bij de ''bron'' te komen. Op straat betaal je al snel 4 á 5 Euro voor één pilletje, terwijl ik er nu gewoon 15 voor kan kopen. Het is wel erg gevoelig om nu te zeggen ik ga er in handelen, maar ik blijf er met mijn takken vanaf, vind het een veel te gevaarlijke wereld om in te dealen. Lekker voor eigen gebruik :stoned:

In welke hoek van Nederland/België moeten we dit zoeken? En die 29 cent, wat is dan de minimale afname? Als zomaar iedereen kleine hoeveelheden voor dat soort prijzen kan kopen gaat de handel naar de kanker. Er gelden in het wereldje in mijn streek regels, niemand verkoopt onder de 3 euro, omdat ze anders andere dealers in de buurt in de weg zitten. Dan krijg je een prijzenoorlog en dat kost mensen geld. En laten dat nu juist de mensen zijn waar je geen ruzie mee wilt hebben.
En die strips, wat moet ik me daar bij voorstellen?

Die 29 cent is overigens alleen mogelijk direct bij de drukker/het lab, of misschien bij de distributeur (mensen die 5000+ inkopen). Daarna is het financieel gezien niet eens mogelijk omdat diegene er anders sowieso verlies op moet draaien. Heel eerlijk gezegd denk ik dat je poep praat, of heb je een boom waar kristallen aan groeien? :wave:

Kijk, het zou een stunt zijn als ik erover ga liegen, maar ik snap niet wat ik daar aan heb, laat staan wat jij daar aan hebt.

Die strip is doorzichtig, met folie aan de onderzijde, je ziet de pillen dus zitten, je ziet ook of ze gebroken zijn of niet.

Het is natuurlijk pure toeval dat juist ik bij zo'n enorme 'baron' terecht kom, die het spul gewoon rechtstreeks ergens vandaan haalt, of zelf maakt. In principe ga ik gewoon nooit naar die vent toe, ik krijg ze gewoon graties van die maat van me die bij hem altijd veeel afneemt. Ik was gewoon de juiste tijd op de juiste plaats om zo die vent te ''ontmoeten''.

Handelen erin is mij gewoon te link, ik zie mijn toekomst anders in dan drugs dealen en daarmee rijk worden (of niet).

Ik weet het, en dat is het, klaar. daarmee uit.

@zaagmans, geloof je me niet, dan geloof je mij niet. Zoals ik net al zei, ik heb er niets aan om hierover te gaan liegen, ik laat jullie alleen weten hoe het zit.

Carlitos

Badass junkie
Hehe kan eindelijk een beetje voor fatsoenlijke prijs aan pillen komen.

Roze hartjes 100 stuks = 150 / 130 mg mdma ofzo (heb het testnummer)
En ying yang die kosten de helft daarvan ongeveer want daar zat 70 in.

:)

Shiva1982

Belezen gebruiker
Ik koop er 50 voor 50 euri. Als hij nieuwe heeft mag ik er altijd eerst een paar mee om te testen. Toch best goed geregeld vond ik zo zelf :)

Sgele™

Experimenterende gebruiker
eerhm...gewoon rondkijken...een paar keer de mist in gaan...en uiteindelijk toch een goeie dealer vinden? :grin:

Everio

Bewuste gebruiker
ik krijg normaal (110-130mg) voor 1 euro tot 1.30 per stuk

krijg nu de beroemde blauwe mitsubishis (kan niet teveel zeggen maar als ik ze doorlever (int klein, geen dealer :P) voor 2.50 wil dat zeggen dat ik er iets op verdien)

en dan heb ik et over de 180mg versie (getest, en gezien)

zaagmans

Bewuste gebruiker
Everio zei:
ik krijg normaal (110-130mg) voor 1 euro tot 1.30 per stuk

krijg nu de beroemde blauwe mitsubishis (kan niet teveel zeggen maar als ik ze doorlever (int klein, geen dealer :P) voor 2.50 wil dat zeggen dat ik er iets op verdien)

en dan heb ik et over de 180mg versie (getest, en gezien)

Goh, dat is toevallig. Zijn er zeker weer "verschillende batches" in omloop. Ik heb net nieuwe blauwe mitzi's, ze zijn in Limburg gemaakt en vandaag de uitslag gehad (novadic): 140mg. Ik denk dat 180 niet waar is

Everio

Bewuste gebruiker
er zijn zover ik weet 2 verschillende in omloop in limburg

de rond de 140mg idd en rond de 180mg

je ziet het aan de blauwe kleur, kan iets lichter zijn

prijs ligt nu voor mij btw op 2.50... was beetje snel gezegd van me...

maja rode kersen zijn momenteel mn favoriet :) 130 mg voor een euro

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hier in het noorden zijn ook blauwe mitshu's ik gok ze zo'n 180, omdat ze zeker een hoop meer zijn dan de 120 die ik normaal heb....

Verder lijkt er iets bijzonders aan de hand met deze mitshu's omdat je er een abnormaal eurforisch gevoel van krijgt. Iets wat ik al een tijdje niet meer kreeg van mdma, maar dus wel van deze pillen... Zou niet weten wat het kon zijn... of zou de crystal meth eindelijk doorgedrongen zijn?

DjTrips

Bewuste gebruiker
100 voor 100€ worden ze hier verkocht, 400 voor 500€
1000 voor 1000€

ma das dan nog maar van hand naar hand naar hand enz...

thunder-droopy

Belezen gebruiker
ik woon hier toch in een grote stad, maar zoek me 4kant in de rondte hier.
de term dat je hier op elke straathoek wel aan je grieven kunt komen gaat dus niet op.
maar goed ik zoek rustig verder

Pepnoize

Belezen gebruiker
ik heb eindelijk iemand gevonden , 50 witte motorolas voor 40 € (die motorolas zijn van dezelfde producenten als de jodensterren, mensen uit omgeving antwerpen kennen deze 2 ongetwijfelt :sunglasses: )

de persoon van wie ik ze kan kopen zei ook dat ze geen breeklijn hebben, en glad zijn ipv zo ruw... en dat da beter voor de maag is ofzoiets? kan da kloppen ?

grtz

svenvdh

Pepnoize zei:
de persoon van wie ik ze kan kopen zei ook dat ze geen breeklijn hebben, en glad zijn ipv zo ruw... en dat da beter voor de maag is ofzoiets? kan da kloppen ?

Tkan zijn da er een beschermlaagje is aangebracht rond de pillen, om de maag een beetje te beschermen. Dan is het eigenlijk niet de bedoeling om deze pillen dus in 2 te breken. Daarom hebben ze dus ook geen breeklijn.
:wave:

Pepnoize

Belezen gebruiker
svenvdh zei:
Pepnoize zei:

Tkan zijn da er een beschermlaagje is aangebracht rond de pillen, om de maag een beetje te beschermen. Dan is het eigenlijk niet de bedoeling om deze pillen dus in 2 te breken. Daarom hebben ze dus ook geen breeklijn.
duidelijk antwoord en helemaal wat ik moest weten! thx! :wave:

als er nog anderen dit kunnen bevestigen, mag altijd natuurlijk

takedown84

Belezen gebruiker
thunder-droopy zei:
de term dat je hier op elke straathoek wel aan je grieven kunt komen gaat dus niet op.

hehe, ik heb net dezelfde, en ik woon in antwerpen jah :), kbetaal wel 1.5 € stuk maarjah :), snog ni veel vind ik, wel 25 tegelijk :)

thunder-droopy

Belezen gebruiker
takedown84 zei:
thunder-droopy zei:

hehe, ik heb net dezelfde, en ik woon in antwerpen jah :), kbetaal wel 1.5 € stuk maarjah :), snog ni veel vind ik, wel 25 tegelijk :)
netjes man, ik heb nog niets gevonden hier, maar moet voorlopig toch weer werken dus.....over een week of 2 gaat ik weer eens met me kaarsje op strooptocht, hahaha.

zaagmans

Bewuste gebruiker
svenvdh zei:
Pepnoize zei:

Ja daar zal de maker ZEKER aan denken. Aan jouw tere maagje. Wat voor laagje zou dat dan moeten zijn? Echt de grootste grap die ik ooit gehoord heb.

Vraag de volgende keer of hij er ook wat vitamine C in stopt, dan zit er tenminste nog iets goeds in. :grin:

Leiden32

Newbie
thunder-droopy zei:

Helemaal met je eens goos, ook hier in Leiden is het bagger..

takedown84

Belezen gebruiker
thunder-droopy zei:
takedown84 zei:
thunder-droopy zei:

netjes man, ik heb nog niets gevonden hier, maar moet voorlopig toch weer werken dus.....over een week of 2 gaat ik weer eens met me kaarsje op strooptocht, hahaha.
mjah, eigenlijk zijn het er 100 maar we zijn gewoon met vier om ze te kopen :)

westside

De beste prijs voor honderd pillen is 125 euro maar moeten wel goeie pillen zijn dus kwaliteit

Everio

Bewuste gebruiker
meestal 110 voor 100 (goede kwaliteit)

hier in zuid limburg wordt je er mee "dood gegooid"

naja je moet natuurlijk de mensen kennen dan maar dan nog valt het mee..

tis wel grappig, ik ben begonnen met xtc, en vrienden voorgesteld en nu doen er meerdere het (en niet altijd waar ik ook bij ben) en hebben hun ook weer mannetjes gevonden, die ik dus ook weer heb :)

heb dus altijd wel zowiezo 2 achter de hand :)

en als het echt moet kan ik altijd uithalen :grin: met genoeg tijd :wink: (beetje bellen enzo :P)

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
mij is meestal verschillen als ik gewoon 10 stuks haal waren ze 1,50 stuk
heb ook gehad euro stuk heb gehad 4 voor 10 maar dat waren hele goeie
heb vershillende prijzen gehad

VonJunk

Newbie
DjTrips zei:
100 voor 100€ worden ze hier verkocht, 400 voor 500€
1000 voor 1000€

ma das dan nog maar van hand naar hand naar hand enz...

dit vind ik toch wel raar hoor :confused:
als je 100 pillen koopt betaal je 1€/st
als je 400 pille koopt betaal je opeens 1.25€/st
en bij 1000 pille word het weer 1€/st?

sorry als ik fout ben maar ik vind het raar :wink:

Tony Montana

Belezen gebruiker
Betaal voor 100 stuks veel minder.
Ik zit in de categorie 50 tot 100 euro.

(en nee, ik ga niet iets leveren. Dus vragen om iets te kunnen kopen daar doe ik niets mee.)

Giorgo

Pepnoize zei:
ik heb eindelijk iemand gevonden , 50 witte motorolas voor 40 € (die motorolas zijn van dezelfde producenten als de jodensterren, mensen uit omgeving antwerpen kennen deze 2 ongetwijfelt :sunglasses: )

grtz
Ja die ken ik ook en heb ik ook al gehad.
Goede prijs de pillen ga je wel goed van, maar er zitten veel andere stoffen ook in. Je moet is zoeken naar Witte Versaces die zijn schoner.

tijdbom

Zo te horen is het makkelijk te krijgen in Limburg.. Hoe komt dat eigenlijk? Omdat het vlak bij de belgische grens ligt?

Ik snap trouwens niet echt hoe je kunt 'zoeken'.. Ga je dan gewoon mensen die je er wel voor aan ziet aan spreken als je uit gaat ofzo?

Giorgo

tijdbom zei:
Zo te horen is het makkelijk te krijgen in Limburg.. Hoe komt dat eigenlijk? Omdat het vlak bij de belgische grens ligt?

Ik snap trouwens niet echt hoe je kunt 'zoeken'.. Ga je dan gewoon mensen die je er wel voor aan ziet aan spreken als je uit gaat ofzo?
Ga uit, kijk naar de pupillen. Als het knikkers zijn spreek je ze gewoon aan.
Ze zijn toch lekker sociaal :mrgreen: .

Bovenaan