100 pillen

takedown84

Belezen gebruiker
hey, een vriend van me heeft 100 xtc pille ineens gekocht, hij heeft hiervoor 180 € betaalt , dus 1.8 € per pil, ik dacht dat toch redelijk veel was voor zo'n grote hoeveelheid pillen.
wat denken jullie? (hij woont wel in België)

Danja

Experimenterende gebruiker
veel te veel idd
en nog eens extra jammer als het ook nog eens blijkt dat het niet zo'n goede pillen zijn
gaat heel snel rond :)

DreamWeaver

Badass junkie
Jezus..

Gemiddeld is 110 voor 100 in mijn kringen (en dat is al vrij veel als ik kijk naar wat degene betaald die ze per 5000 en meer haalt).

flashkop

Bewuste gebruiker
Idd wel veel, maar weet je 1.8 is nog altijd wel leuk om voor een pil te betalen als je weet dat ze hier soms rondgaan voor 5 euro of pakjes cigarettes...

En 100 pillen heb je snel verkocht tegenwoordig.

knurft

Ja uiteraard ben je goedkoper uit per pil als je ze per 5000 haalt!

Maar wat heb je aan zo'n belachelijke voorraad als je zelf niet fanatiek dealt? Vind 180 euri best een nette prijs eigenlijk :flushed: Er van uitgaande dat het zuivere sterke pillen zijn!

Jan janssen

Bewuste gebruiker
knurft zei:

Maar wat heb je aan zo'n belachelijke voorraad als je zelf niet fanatiek dealt? Vind 180 euri best een nette prijs eigenlijk :flushed: Er van uitgaande dat het zuivere sterke pillen zijn!

neeje... dichter bij de bron zien te komen jonge :wink: tussen de 100 en 130 is goeie :smoke:

Maikelk

Belezen gebruiker
da lijkt mij toch ook nogal duur... kan ze gewoon voor 1,50 p/s kopen... :confused: en das nog met tussenpersoon en koop ik ze niet eens per 100... max 10 ofzo

aviced

Het is inderdaad vrij duur
ik krijg meestal 150 voor n euro of 75
en zijn best goede :)

Everio

Bewuste gebruiker
1.40 kleine hoeveelheden

grote hoeveelheden zeker weten onder de 100

(altijd 100+ mg mdma (verschilt))

Wartaal

Belezen gebruiker
100 pillen zit meestal tussen de 40 en de 70 hier.
Meestal iets van 60 voor de wat betere snoepjes.

thunder-droopy

Belezen gebruiker
ik kwam s'morgens op de tramhalte iemand tegen die vroeg 150 voor 100 stuks, echter toen ik zij is goed geef je tel. nr. maar, was ie ineens weg......ach ach.
150 voor 100 vindt ik nog een redelijke prijs, maar als ik hier zo lees is zelfs dat nog teveel. zo steek je nog wat op! :smoke:

caatje

Badass junkie
Je steekt er mss wel wat van op maar wat heb je eraan als je toch niet dichterbij de bron komt of als ze voet bij stuk houden als ze 200 vragen?
Zelf vind ik het niet zoveel uitmaken (al is t leuk om 80 per 100 te betalen ipv 200), een avondje flink stappen kost met z 'n 2jes al snel 50/100 euro. 3 pillen voor een 5 euro is dan altijd nog goedkoper.

Fishhead07

Wijs gebruiker
TimKGB zei:
100 voor 100 hier :) en dan heb je nog goeie ook :wink:

mooi ik moet bij jou maar eens wat halen :P

pff maarja ik koop nu alleen nog maar klein voor eigen gebruik. Heb wel een tijdje gedeald maarja de pillen waren te duur dus werd niets.

Maarja als ik 100 voor 100 kan halen sla ik meteen heel boel in :P

wie weet vindt ik nog is een goedkoper dealer in de buurt..

robbert87

Newbie
ik kan op het moment aan ppille komen voor 50 euro de 100st. zijn echter niet de beste zit zit geen rotzooi in ma alleen vrij weinig mdma. Koop op het moment roze mitsu's die zitten op 120 de 100.. ma zijn wel knallers (getest tussen de 170 en 190 mg mdma)

Supervlieg

Wijs gebruiker
robbert87 zei:
ik kan op het moment aan ppille komen voor 50 euro de 100st. zijn echter niet de beste zit zit geen rotzooi in ma alleen vrij weinig mdma. Koop op het moment roze mitsu's die zitten op 120 de 100.. ma zijn wel knallers (getest tussen de 170 en 190 mg mdma)

Jah die waren fijn :grin:

Sgele™

ik betaal 1,20 bij 100, dus da's vrij veel als ik de andere reacties zie.
Het zijn wel altijd goeie pillen, en nooit geen zooi gehad, dus ik vind het wel okay.

Carlitos

Badass junkie
120 vind ik zeker oke hoor.
Mijn vorige dealer koste eerst 130 en later vroeg ie 170!

Ik heb wat contacten maar helaas zitten die ver weg..
Kan bv. aan roze hartjes komen voor 90eu per 100.

Maarja ik ben (nog) niet in staat om zo ver te reizen.

Armani7

Bewuste gebruiker
knurft zei:

ik zou ze snel verkocht krijgen :)

DreamWeaver

Badass junkie
Armani7 zei:
knurft zei:

ik zou ze snel verkocht krijgen :)

Je zou je inderdaad verbazen over hoe snel je zo'n aantal de deur uithebt. Nu is het nadeel dat je dan een naam krijgt, en het moet blijven doen want die klanten komen terug. Ook is vrouwe justitia het er niet geheel mee eens, en rinkelt je telefoon 24/7, wat erg op je zenuwen gaat werken. Your choice...

Daar staat dan wel een bom geld tegenover. Als jij er bijvoorbeeld 5000 koopt, kosten ze maximaal 29 cent het stuk (dat is relatief veel voor deze aantallen). Als je dan kleine dealers bevoorraad (wat de jongens die in duizendtallen inkopen meestal doen), verkoop je bijvoorbeeld 100 stuks voor 110 euro. 5000:100=50. 50*110=€5500. €5500-€1450(inkoop)= bijna vierduizend euro winst. Ka-ching. Het drievoudige als je ze in kleine aantallen verkoopt aan de gebruikers. En door die 5000 pillen ben je zo heen.

despeeser

Newbie
Ik ben eigelijk nog helemaal niet zo lang in het 'junkwerelde' aan de gang.
Sinds een maand of 8 ben ik echt begonnen met blowen, iedere week.

Nu zit ik via een vriend bij een bron waar ik zo pillen voor €0,29 de stuk kan kopen. Het gaat los, in een hele grote plastic zak of in een strip van 202 pillen.

Nooit had ik gedacht om zo dicht bij de ''bron'' te komen. Op straat betaal je al snel 4 á 5 Euro voor één pilletje, terwijl ik er nu gewoon 15 voor kan kopen. Het is wel erg gevoelig om nu te zeggen ik ga er in handelen, maar ik blijf er met mijn takken vanaf, vind het een veel te gevaarlijke wereld om in te dealen. Lekker voor eigen gebruik :stoned:

DreamWeaver

Badass junkie
despeeser zei:

Nu zit ik via een vriend bij een bron waar ik zo pillen voor €0,29 de stuk kan kopen. Het gaat los, in een hele grote plastic zak of in een strip van 202 pillen.

Nooit had ik gedacht om zo dicht bij de ''bron'' te komen. Op straat betaal je al snel 4 á 5 Euro voor één pilletje, terwijl ik er nu gewoon 15 voor kan kopen. Het is wel erg gevoelig om nu te zeggen ik ga er in handelen, maar ik blijf er met mijn takken vanaf, vind het een veel te gevaarlijke wereld om in te dealen. Lekker voor eigen gebruik :stoned:

In welke hoek van Nederland/België moeten we dit zoeken? En die 29 cent, wat is dan de minimale afname? Als zomaar iedereen kleine hoeveelheden voor dat soort prijzen kan kopen gaat de handel naar de kanker. Er gelden in het wereldje in mijn streek regels, niemand verkoopt onder de 3 euro, omdat ze anders andere dealers in de buurt in de weg zitten. Dan krijg je een prijzenoorlog en dat kost mensen geld. En laten dat nu juist de mensen zijn waar je geen ruzie mee wilt hebben.
En die strips, wat moet ik me daar bij voorstellen?

Die 29 cent is overigens alleen mogelijk direct bij de drukker/het lab, of misschien bij de distributeur (mensen die 5000+ inkopen). Daarna is het financieel gezien niet eens mogelijk omdat diegene er anders sowieso verlies op moet draaien. Heel eerlijk gezegd denk ik dat je poep praat, of heb je een boom waar kristallen aan groeien? :wave:

DreamWeaver

Badass junkie
TimKGB zei:
is overal hoor... koop ze per 5000 en je hebt ze vooor weinig geld

Klopt, maar dat is het hele probleem, hij zegt ze in kleine hoeveelheden te kopen :wink: 5000 is niet bepaald een kleine hoeveelheid "voor eigen gebruik" :P

erwin krol

Bewuste gebruiker
ik vind het ook wel een nette prijs, Belgie enzo. En waar hebben we het eigenlijk over, 50 of 150? Tuurlijk scheelt het veel geld maar nog steeds is een pil dan goedkoper dan een biertje in de kroeg. Het is nogal relatief; in sommige landen kost een pil 25 euro....

We zijn verwende krengen, dat is het!

chillze of pillze,
erwin krolll

sannetjuh

Belezen gebruiker
ik krijg ze meteen via het lab. en ben dus niet veel geld kwijt..
voor vrienden verkoop ik ze normale prijs..voor onbekenden 1.50 erop..

zaagmans

Bewuste gebruiker
DreamWeaver zei:
despeeser zei:

In welke hoek van Nederland/België moeten we dit zoeken? En die 29 cent, wat is dan de minimale afname? Als zomaar iedereen kleine hoeveelheden voor dat soort prijzen kan kopen gaat de handel naar de kanker. Er gelden in het wereldje in mijn streek regels, niemand verkoopt onder de 3 euro, omdat ze anders andere dealers in de buurt in de weg zitten. Dan krijg je een prijzenoorlog en dat kost mensen geld. En laten dat nu juist de mensen zijn waar je geen ruzie mee wilt hebben.
En die strips, wat moet ik me daar bij voorstellen?

Die 29 cent is overigens alleen mogelijk direct bij de drukker/het lab, of misschien bij de distributeur (mensen die 5000+ inkopen). Daarna is het financieel gezien niet eens mogelijk omdat diegene er anders sowieso verlies op moet draaien. Heel eerlijk gezegd denk ik dat je poep praat, of heb je een boom waar kristallen aan groeien? :wave:

Hij praat poep. Een strip van 202 pillen? Hoe kom je erbij. Als ik je maat was die die pillen aan jouverkocht zou ik je nu een gaatje in je hoofd geven. Als jij goeie pillen kan leveren voor 29 cent, dan wil ik er nu gelijk 5000 bestellen

DreamWeaver

Badass junkie
Waarom niet? 29 cent is een erg redelijke prijs per 5000. Wat betalen jullie (in theorie natuurlijk, wij zijn geen dealers) in die hoeveelheden dan?

sannetjuh

Belezen gebruiker
DreamWeaver zei:
Waarom niet? 29 cent is een erg redelijke prijs per 5000. Wat betalen jullie (in theorie natuurlijk, wij zijn geen dealers) in die hoeveelheden dan?

oww sorry per 5000 is het wel een redelijke prijs ja..las het verkeerd
ik koop er meestal 4000 in voor 32 cent per stuk ongeveer.. en moet ze boven de 3euro verkopen aan onbekende..voor vrienden heb ik wel vrienden prijs uiteraard

DreamWeaver

Badass junkie
Tbh zit er hier geen verschil in de prijs of je er 3, 5 of 7 duizend afneemt. Maar ik heb al genoeg informatie gegeven in dit topic, laten we weer verder gaan met pochen hoeveel we allemaal betalen voor 100 stuks.

Kolere!!! 100 pillen voor 200 euri klinkt me als een droom in de oren,doe maar een zak als je ziet dat ik er meer als 5 euri per stuk voor betaald heb!!!! nog slappe klote pillen ook

Bovenaan