Smoken
Bewuste gebruiker
Dag lieve DrugForumers
Ik heb een vraag aan jullie.
Namelijk over het langdurige gebruik van ecstasy.
Het zit namelijk zo, dat een aantal vrienden van mij en ik graag komende keer naar tommorowland gaan, niet meerdere dagen, maaralleen één feest van 12 uur lang, namelijk van 12 in de middag tot 12 in de aaf, met nog een lange terug weg te goed, vanuit België naar den haag.
Nu vraag ik mij af of het slecht is om dat hele feest van begin tot eind strak te staan van de xtc?
Zo ja, is er een mogelijkheid om het veiliger/gezonder te doen? Of raden jullie het sowiso sterk af?
Hoop dat jullie me hier meer over kunnen vertellen.
Groetjes smoken.
Ik heb een vraag aan jullie.
Namelijk over het langdurige gebruik van ecstasy.
Het zit namelijk zo, dat een aantal vrienden van mij en ik graag komende keer naar tommorowland gaan, niet meerdere dagen, maaralleen één feest van 12 uur lang, namelijk van 12 in de middag tot 12 in de aaf, met nog een lange terug weg te goed, vanuit België naar den haag.
Nu vraag ik mij af of het slecht is om dat hele feest van begin tot eind strak te staan van de xtc?
Zo ja, is er een mogelijkheid om het veiliger/gezonder te doen? Of raden jullie het sowiso sterk af?
Hoop dat jullie me hier meer over kunnen vertellen.
Groetjes smoken.
en ook nog een leuke licht Spacy terug reis heb ha 
Tot het feest echt knallend begint te worden en ik weer nuchter ben van de 2-cb, want dan zal ik hard gaan op me X