12 uur lang ecstasy gebruik

Smoken

Bewuste gebruiker
Dag lieve DrugForumers :tongueout:

Ik heb een vraag aan jullie.
Namelijk over het langdurige gebruik van ecstasy.

Het zit namelijk zo, dat een aantal vrienden van mij en ik graag komende keer naar tommorowland gaan, niet meerdere dagen, maaralleen één feest van 12 uur lang, namelijk van 12 in de middag tot 12 in de aaf, met nog een lange terug weg te goed, vanuit België naar den haag.
Nu vraag ik mij af of het slecht is om dat hele feest van begin tot eind strak te staan van de xtc?
Zo ja, is er een mogelijkheid om het veiliger/gezonder te doen? Of raden jullie het sowiso sterk af?

Hoop dat jullie me hier meer over kunnen vertellen.

Groetjes smoken.

Mrrow14

Belezen gebruiker
Gewoon niet zo vroeg beginnen!!!!
12 uur lang strak gaan,gaat niet echt.
Als jij al om 12 uur je eerste pil neemt ben jij om 8 uur al gewoon wasted.
Wil je perse de hele dag wazig zijn,dan zou je al iets anders moeten nemen van te voren dat niet zo lang duurt.GHB//Ketamine//Lachgas//Weed.(gebruik het wel ''verstandig'')
ik zou gewoon een schijf lekker laat nemen voor de laaste 5-6 uur.

Ik raad het je wel sterk af om de hele dag door pillen te eten.
Er is geen gezonde manier om zoiets vol te houden en zeker niet zonder risico's

Grtz Row.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik ben wel een keer 15 uur bezig geweest, eigenlijk. Vanaf 3 's middags tot 6 's ochtends. Maar dat was m'n 2e keer dus ik liet het telkens een beetje uitwerken omdat ik bang was te veel te nemen :') Dat was wel irritant, want dan werd ik dus na een paar uur telkens ineens helemaal moe, haha. En die dag merkte ik op wonderbaarlijke wijze ontzettend veel van ontzettend weinig, misschien van de zon, dus ik had niet zo heel veel gebruikt (2 pillen in totaal).

Op het eind van de afterparty was ik ook wel aardig naar de tering, heb me prima vermaakt maar het was niet echt een toevoeging meer. Zat gewoon een beetje zittend te dansen met een watertje in m'n hand en rond een uur of 4 het allemaal maar uit laten werken. Om half 7 lag ik lekker in m'n bed.

Heb het eigenlijk nooit meer zo lang gedaan en was dat ook niet echt van plan. Je kan beter maar wat minder uren en een toptijd hebben in plaats van dat je je op het eind echt kapot gaat voelen!

Ik zou rond 3 's middags beginnen, en bijnemen tot een uurtje of 10. Dan kan je na het festival tenminste ook redelijk slapen :)

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ben zelf meerdere malen meerdere dagen achter elkaar hard gegaan xtc en speed afgewisseld dus het kan zeker. Het is wel dat ik dan speed moest nemen om de xtc te voelen want enkel xtc was geen lol. En dan met slapen erbij ben ik een jaar hard gegaan zo goed als iedere dag en kijk sta hier nog dus het kan zeker ken mensen die nog wel langer doorhalen als een jaar.

harry123

Bewuste gebruiker
12 is een beetje lang maak er 9 van ofzo dat kan precies. Gewoon niet te veel nemen anders krijg je niks meer mee van het feest en snap je er niks meer van.

Have fun vriend

Mrrow14

Belezen gebruiker
Vage vage Willem nog aan toe :mrgreen:

Hehe op een gegeven momemt als ik bijslik voel ik er zo goed als niets meer van.
Misschien heb ik altijd wel wat teveel gehad in de eerste paar uur.
Als ik het nu doe is 1 tot 1.5 schijf wel genoeg voor de hele avond,maar er zijn tijden geweest dat dat echt niet zo was :openmouth:

Smoken

Bewuste gebruiker
Hey hardstikke bedankt voor alle reacties zo snel :grin:

Maar wel beter dat ik het vroeg, anders had ik het wss wel gedaan...
Ik zal anders wel gewoon 4 tot 5 uur voor het eind één dikke pil nemen, zodat ik het spetterend afsluit :rock: en ook nog een leuke licht Spacy terug reis heb ha :tearsofjoy:

Misschien dat ik dan een andere drugs kan nemen daarvoor.... Want lijkt me niet verstandig veel te drinken en drank is altijd zo slopend en niet leuk voor me darmpjes xD

Alleen ik moet ff kijken welke drugs ik dan ga nemen want heb geen ervaring met andere harddrugs en blowen vind ik niet leuk voor een feest. Misschien speed ofzo?

Groetuuh :wave:

harry123

Bewuste gebruiker
Misschien beetje 2cb lichte dosis a 15mg ofzo?

Dit heeg geen kruislinge tolerantie dacht ik, weet alleen niet hoe schadelijk et is die combi

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Heb mijn naam in het verleden zeker waargemaakt.. Maar met alleen xtc werd ik na zo'n 6 a 7 soms geirriteerd of agressief. Daarom deed ik meestal eerst pillen of begon met wat speed en dan laterna nog 1 of 2 pilletjes tegelijk nemen en dat deed ik dan weer opvangen met pep. Ook om te voorkomen dat ik geirriteerd werd.

yoko

Newbie
Gewoon om een uurtje of 4 nemen, tussen 6 en 10 hard gaan en dan de eindshow weer redelijk normaal beleven.

Zo doe ik t meestal op festivals en dat bevalt mij prima!

Smoken

Bewuste gebruiker
Ja lijkt me wel vet om inderdaad een keer 2-cb te gebruiken, maar dan doe ik inderdaad wel een hele lichte dosis omdat het ook hallucinerend is en we zijn op een festival.

Ik zal dan gewoon veel energiedrank nemen, een lichte dosis 2-cb en veel sigaretten roken :smoke: Tot het feest echt knallend begint te worden en ik weer nuchter ben van de 2-cb, want dan zal ik hard gaan op me X :grin:

Weten jullie eigenlijk hoe lang het duurt om weer echt nuchter te zijn na 2-CB gebruik?

Groetjes

Albino

Bewuste gebruiker
Gast, ik zou echt niet 12 uur lang strak staan. Ik ben daar afgelopen jaar geweest (geen drugs alleen drank) en ga dit jaar weer als ik kaarten kan fixen, er waren mensen die begonnen te spacen om een uur of 1 's middags die je tegen de avond knock out op het grasveld zag. Heb op Mysteryland wel een paar weggetikt, begon om 6 uur en dat was zelfs te vroeg vond ik. Een uur of 3-4 spacen is echt wel genoeg, langer wordt het echt zwaar met die drukte (het is echt kapot druk niet normaal) en de space wordt er niet beter op.

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Het kan wel, als ik gebruik ga ik ook lang door, vriend soms zelfs 2 dagen, slikt dan steeds om de paar uur weer een halfje erbij. Maar bedenk wel dat de climax dan tijdens de eerste uren is, dan voelt het allemaal het lekkerst en voel je je het meest euforisch, zo vaak bijpakken gaat je niet hetzelfde gevoel meer geven. Ook niet als je de dosis omhoog schroeft, dan wordt je vooral vager en krijg je zo'n 'speedy' gevoel. Ben zelf de laatste uren nog wel opgewekt, maar niet dat enorme OMG alles is lieff :hearteyes: gevoel meer, en ook minder energie. Meestal ga ik die laatste uurtjes dan bijv ergens zitten en ga gewoon lekker kletsen, is ook heeel gezellig maar mis je wel van alles wat er op het feest gebeurd. :P
Zo vaak bijpakken schijnt verder ook vrij slecht te zijn voor je hersenen, maar ja drugs zijn sowieso niet goed. :wink:

Smoken

Bewuste gebruiker
Albino zei:
Gast, ik zou echt niet 12 uur lang strak staan. Ik ben daar afgelopen jaar geweest (geen drugs alleen drank) en ga dit jaar weer als ik kaarten kan fixen, er waren mensen die begonnen te spacen om een uur of 1 's middags die je tegen de avond knock out op het grasveld zag. Heb op Mysteryland wel een paar weggetikt, begon om 6 uur en dat was zelfs te vroeg vond ik. Een uur of 3-4 spacen is echt wel genoeg, langer wordt het echt zwaar met die drukte (het is echt kapot druk niet normaal) en de space wordt er niet beter op.

Ah oké, nee zo iemand wil ik niet worden nee... Beter begin ik dan gewoon laat met pilletje, maar ik ben er nog nooit geweest, is het wel echt vet om hard te gaan daar of is het gewoon facking druk, waardoor dat niet zo chil is voor je trip?

En overigens boeit mij in een discotheek nooit zo veel of het druk is en heb ik wonderbaarlijk gezien energie voor 1000 als ik uitga en mag voor mij de avond nooit eindigen, alleen ja dan moet de muziek wel goed zijn natuurlijk.... Ff kijken wat ik ga doen dan

harry123

Bewuste gebruiker
Ik vind het altijd toch best wel meevallen hoor maar zoals ik al zei 12 is net te lang 9 kan echt wel hoor!

Smoken

Bewuste gebruiker
Hm... Is wel echt moeilijk, zou ook me tweede keer ecstasy worden, denk ik :P

Ik heb sowiso wel veel energie, maar op één of ander manier moet je toch wel beetje high zijn voor dat extra dingetje op een festival....

Maar heb sowiso nog nooit speed gebruikt en heb geen idee hoe dat bij mij gaat vallen, maar ja zo iets kan ik wel proberen..

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Vind je? Ik loop bij meerdaagse festivals bijna altijd alle dagen nuchter rond, op hier en daar een biertje na. Vermaak me prima.

Overigens, ik zou vooralsnog de eerste paar uurtjes niks doen, en genieten van het feit dat je daarna xtc gaat doen en dan xtc doen. Ik zou al idioot vrolijk zijn wetende dat het bijna komen gaat na weer een hele lange tijd wachten!

harry123

Bewuste gebruiker
Ja dat of je gebruikt iets xtc vervangends als 6apb, duurt langer voordat ie inslaat en het effect duurt ook langer en het gevoel is wel redelijk vergelijkvaar

Smoken

Bewuste gebruiker
Achja anders speel ik het gewoon op ''safe'' en neem ik inderdaad pas later dat pilletje en ben ik daarvoor gewoon een hele tijd nuchter en het uitkijken naar dat spetterende einde is ook al prachtig natuurlijk :grin:

Groetjes

Bovenaan