15 gram fantasia werken niet

clipper

Newbie
Heey iedereen

Ik ben gio en ik vroeg mij af aan wat het kan liggen dat ik niets gezien heb want dat is toch de bedoeling ervan. Ik gebruikte en ik benadruk gebruikte veel en vaak 2cb lsd maar omdat ik 1 keer van de truffels zo slecht was gegaan. Ik was dus in een kamer beland in het huis waar ik nooit uitmen eigen zou komen en werd daar nuchter wakker de rest herinner ik me niet meer maar ik dacht dat het kwam omdat ik teveel ervan had gegeten en zoals ik de toen 24 uur niet gegeten had heb ik dat deze keer ook gedaan en over het kauwen op de truffels ik kauw het en dan spoel ik mijn mond net zoals mond water voor minstens 5 a 7 minuten voor ik nog maar denk van het door te slikken meestal steek ik er nog wat truffeltjes bij om zo te blijven kauwen tot het volledig op is . En volgens de regels alles mooi opgevolgt ik heb de trip goden ook geëerd dus zou egt niet weten hoe het komt dat ik nu die prachtige visuals gemist heb ... hoop dat iemand mij kan helpen voor volgende keren

Zou het iets met tolerantie te maken hebben ? Want ik durf namelijk wel is een heel weekend (van vrijdag 18h tot maandag 20h ) te trippen

Kan medicatie hier ook iets mee te maken hebben ? Xx tamol 200mg 3 had ik er genomen voor de truffels die 3 heb ik gevoelt en de truffels voelde ik een kleine beetje maar het ZIEN van patronen wil k hebben

clipper

Newbie
Probeer je wat duidelijker te formuleren, want ik kan er geen speculaas van maken.
Sorry dus ik heb 15 gram fantasia truffels naar binnen gewerkt goed gekauwd niet gegeten ervoor en heb niets gezien of gevoelt voor de dat ik de truffels naar binnen werkte heb ik 3 tramadols naar binnen gewerkt wil weten hoe dat komt
ps ik zit in een afkick van benzos kan dit er iets mee te maken hebben

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Wacht maar gewoon even geduldig tot je afgekickt bent van benzo's. Zou heel goed het effect kunnen dempen, en anders ben je sowieso niet in een goede mindset om je aan truffels te wagen.

En waarom de Tramadol? Waarom doe je dat als je truffels wilt ervaren, houd het gewoon puur man. Iedereen kan toch bedenken dat je de eerste keer een drug, zeker psychedelica, niet nog andere drugs erbij moet nemen. Had het wel gewerkt had je ook geen volledig eerlijk beeld van de truffels gehad.

clipper

Newbie
Wacht maar gewoon even geduldig tot je afgekickt bent van benzo's. Zou heel goed het effect kunnen dempen, en anders ben je sowieso niet in een goede mindset om je aan truffels te wagen.

En waarom de Tramadol? Waarom doe je dat als je truffels wilt ervaren, houd het gewoon puur man. Iedereen kan toch bedenken dat je de eerste keer een drug, zeker psychedelica, niet nog andere drugs erbij moet nemen. Had het wel gewerkt had je ook geen volledig eerlijk beeld van de truffels gehad.
Ik hou namelijk van het soort scheve tripjes xp en de tramdol als vervanging van de benzos voor niet helemaal depresief te worden

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Misschien ook nog handig te vermelden dat Tramadol zeer slecht combineert met veel drugs en al snel tot een toeval kan leiden, niet echt spul om onzorgvuldig mee om te gaan dus. Maar doe vooral wat je niet laten kan I guess.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik hou namelijk van het soort scheve tripjes xp en de tramdol als vervanging van de benzos voor niet helemaal depresief te worden
Psilocybine is interessant genoeg van zichzelf om niet te hoeven combineren met andere drugs. Kan me ook niet voorstellen dat een pijnstiller combineren met psychedelica nou zulke interessante resultaten geeft. En als dat dan ook nog eens een gevaarlijke combinatie is...

En psilocybine zou eventueel kunnen helpen met depressie. Al hangt dat ook af van de mate van depressie denk ik. Als je die al tijden de kop indrukt met benzo's is het mogelijk dat er heel veel pijnlijke gevoelens tegelijk weer bovenkomen tijdens een trip (de benzo's hebben het niet weggenomen, enkel tijdelijk weggedrukt). Maar als je een ernstige depressie ervaart (zonder verdovende middelen), dan is het misschien niet zo verstandig om zonder (professionele) hulp te gaan trippen.

Wat betreft het niet ervaren van visuals:

Dit kan vele oorzaken hebben. Misschien de benzo's inderdaad. Sommige mensen ervaren ook gewoon eerder visuals dan andere mensen. Of je geeft je op de een of andere manier niet helemaal over aan de ervaring. Misschien ben je teveel aan het denken(?), of teveel bezig met andere mensen of technologie (smartphone). Het kan aan zoveel verschillende dingen liggen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
En psilocybine zou eventueel kunnen helpen met depressie. Al hangt dat ook af van de mate van depressie denk ik. Als je die al tijden de kop indrukt met benzo's is het mogelijk dat er heel veel pijnlijke gevoelens tegelijk weer bovenkomen tijdens een trip (de benzo's hebben het niet weggenomen, enkel tijdelijk weggedrukt). Maar als je een ernstige depressie ervaart (zonder verdovende middelen), dan is het misschien niet zo verstandig om zonder (professionele) hulp te gaan trippen.
Even los van de oorzaak van de depressie. Tijdens de afkick van benzo's moet je gewoon niet gaan trippen en dan adviseren dat trippen bij een depressie kan helpen vind ik een beetje gevaarlijk eigenlijk.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Nee je hebt gelijk. Dat was ook meer gewoon een statement dat trippen kan helpen bij depressie. Maar inderdaad maar beter niet tijdens het afkicken van benzo's.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
was het nou regel 1 of 2, een uitstekende mindset voor je gaat trippen?

Doet er eigenlijk ook niet toe, de regel is duidelijk.

Bovenaan