18 augustus Decibel

Jan janssen

Bewuste gebruiker
:grin: :grin: Wie gaat hierheen? IKKE! :sunglasses:

voorproefje;

Line-up
Decibel Mainstage 1

Balistic
Beholder
Charly Lownoise
Coone
Dana
Deepack
Francois
Genius
Promo
Ronald V
Technoboy
Zany
Zatox
MC: DV8
Hard Bass 2

Activator
Blackmail
D-Block & S-te-Fan
Headhunterz
Isaac
Josh & Wesz
Leep
Pavo
Showtek
The Prophet
MC: Villain
Refuse 3

Damian Keane
Frank Kvitta
Ghost
Luna
Manu Kenton
Marco Remus
Max Walder
Peaky Pounder
Sven Wittekind
Viper XXL
1992 is 4 you 4

Franky Jones
Gizmo
Lars
Pat C
Reza
Rob
Stanton
Live: Jones & Stephenson
MC: Joe
back2school 5

Bass-D & King Matthew
Forze DJ Team
Predator
Scott Brown
Tango & Cash
The Nightraver
The Stunned Guys
Weirdo
Live: G-Town Madness
Live: Gizmania
Live: Rotterdam Terror Corps
MC: Alee
Hardcore4life 6

Angerfist
Bike
Catscan
D-Spirit
Dazzler
Evil Activities
Headbanger
J.D.A.
Masochist
Neophyte
Offensive
Panic
Tha Playah
The Viper
MC: Syco
Pussy Lounge 7

Darkraver
Jeff Bounce
Mike Heart
Norman
Paul Elstak
Vince
Yves
MC: Ruffian
Darkness4life 8

Bryan Fury
DJNomen
DNA DJ-Team
Drokz
Hellfish
Meccano Twins
Noizefucker
Outblast
Smurf
Terror Suzy
The DJ Producer
Live: Destroyer
MC: Dart
Remember 9

Bas & Ram
Dave 202
Francois
Jowan
JP
Nico Parisi
Pat Krimson
Yves Deruyter
b2s rookie 10

D-knowledge
Franky Noodle
M-ystery
Royal X
Spike-E
Syco Illness
T-Bone
The Demon Dwarf
The Eagle
Wexx
MC: Apster
UP! 11

Binum
Coone
D-Feat
Da Goodfellaz
Dark E
Digital Punk
Greg C
Lobotomy Inc
Mystery
Pat B
Q-ic
Ronald V
Ruthless
Tek Soldierz
Tronic
MC: Da Mouth of Madness

Word knalluh :hearteyes:

Frisko

Badass junkie
FUCK FUCK FUCK hé
IK HEB GISTEREN ERGENS GELEZEN DAT VORIG WEEKEND HET LAATSTE WEEKEND WAS DAT ER KAARTEN VAN DECIBEL VERKOCHT WERDEN????? :angry: :angry: :angry:
klopt dit want dat zou wel vet klote zijn man pfffrt grrrrr :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

DreamWeaver

Badass junkie
Frisko zei:
FUCK FUCK FUCK hé
IK HEB GISTEREN ERGENS GELEZEN DAT VORIG WEEKEND HET LAATSTE WEEKEND WAS DAT ER KAARTEN VAN DECIBEL VERKOCHT WERDEN????? :angry: :angry: :angry:
klopt dit want dat zou wel vet klote zijn man pfffrt grrrrr :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Is zo, maar je kan nog wel kaarten halen aan de deur :)

Frisko

Badass junkie
DreamWeaver zei:
Frisko zei:
FUCK FUCK FUCK hé

zijt ge daar 10000% zeker van??? da moet ik heel zeker weten dan,want dan gaan we gewoon naar daar zonder kaarten... :wave:

DreamWeaver

Badass junkie
Frisko zei:
DreamWeaver zei:
Frisko zei:
FUCK FUCK FUCK hé

zijt ge daar 10000% zeker van??? da moet ik heel zeker weten dan,want dan gaan we gewoon naar daar zonder kaarten... :wave:

99.5% :wink: Ik heb namelijk ook geen kaartjes gehaalt omdat ik de dag ervoor pas weet of ik ga.

Frisko

Badass junkie
DreamWeaver zei:
Frisko zei:
DreamWeaver zei:
Frisko zei:
FUCK FUCK FUCK hé

99.5% :wink: Ik heb namelijk ook geen kaartjes gehaalt omdat ik de dag ervoor pas weet of ik ga.
ik hoop het maar want nature one mis ik al dus ik wil dit zeker niet missen :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Maikelk

Belezen gebruiker
nee zijn geen kaarten aan de deur... waarschijnlijk alleen een aantal verkopertjes die het max aantal kaarten hebben gekocht en voor groot geld willen slijten via marktplaats e.d. als ze ze niet kwijt kunnen proberen ze de rest aan de deur te verkopen :wink:

SperSIZEboon

Badass junkie
Frisko zei:
TimKGB zei:
kaartjes zijn bijna uitverkocht :hearteyes: :wave:
bijna????
hoezo bijna???
ik had ergens gelezen dat ze al uitverkocht zijn...
HEEEEEEELP ik wil gaan :( :( :( :openmouth:
waarom heb je dan nog geen kaartje gehaald :confused:

nooit uitgaan van allerlei mensen die op internet bleren dat het uitverkocht is, tenzij het ook op de site van de organisatie staat...

Telefoon

Wijs gebruiker
God samme ik sta volgens mij op da filmpje :P maar goed

NOG EEN PAAR DAGEN !!! :grin::grin::grin::grin:

Meeting ?! @ een artiest ofzo ?

mijn zusje staat achter de bar ! Free beer XD! ( en water natuurlijk) :P

Jan janssen

Bewuste gebruiker
doe mij maar water dan :wink:... ik zal voornamelijk in de hardstyle tent staan een een uurtje ofzo in de hardcore tent... op t laatste mainstage natuurlijk :mrgreen: ik heb stekel8ig haar en heb nikies aan :mrgreen: als je me ziet mag je me op me bek slaan :mrgreen: :wave:

haha wa zal jij veel ruzie krijgen :smoke: :wave:

Jan janssen

Bewuste gebruiker
Supervlieg zei:
http://www.youtube.com/watch?v=LIeQMeYOtjI&mode=related&search=
:)

In your heaaad... in your heaaaad...

Maikelk

Belezen gebruiker
TimKGB zei:
ik heb stekel8ig haar en heb nikies aan :mrgreen: als je me ziet mag je me op me bek slaan :mrgreen: :wave:

niet iedereen met nikies en stekel8ig haar op zen bek slaan... zo lopen er meer rond :flushed:
alleen dan met een tribal er in :P

K&G @ Main, Hardbass, Hardcore4Life en Darkness4Life denk.

(snoep geregeld... en de p als et goed is ook wel op tijd :P )

Delcasa88

Bewuste gebruiker
hoogst waarschijnljk sta ik op de mainstage bier aan jullie te schenken :grin: :beer: Mijn zusje in ieder geval. Ik moet nog ff vrij kunnen krijgen van mn andere werk, en dan graqtis (en zelfs bij erdienen:P) op een leuk feest tussen duizende liters bier de hele dag :P drie uur pauze, dus nog ff feesten ook:wink:

Jan janssen

Bewuste gebruiker
:xtc:
Don't let me catch you sleeping, or you'll end up dead, keep those feet moving, cause we're going mad.
Keep those eyes open, hold you're head up, I can see you trippin, getting fucked up!
Don't let me catch you sleeping, or you'll end up dead, keep those feet moving, cause we're going mad.
Keep those eyes open, hold you're head up, I can see you trippin, getting fucked up!

:hearteyes:

Delcasa88

Bewuste gebruiker
TimKGB zei:
:xtc:

:hearteyes:

Evil Activities :sunglasses: :hearteyes:

Delcasa88

Bewuste gebruiker
$@#%@#^^$%& :smilingimp:

Waarschijnlijk geen vrij kunnen krijgen dus waarschijnlijk op niet bierschenken op decibel :(
kutzooi....

Bovenaan