Me~plantu~isme~moat
Bewuste gebruiker
yoo iedreen.
ik wil hier juist mijn fustraties kwijt hier
ik ben vandaag met me blowhomie naar sluis geweest (heksenketel) om een lekkere portie paddo's te kopen.
in de winkel aangekomen, wij helemaal in de mood.
gericht tot de verkoper: ''1 portie mexicaanse, alstublieft''.
de verkoper wenst ons pasport te zien, (hoewel we er 18 uitzien hoor
)
oke wij geen pasport,
verkoper: ''jah.. dan niet''
ik en men maatje, extra uit belgie gekomen om een onschuldig dagje trippen waar te maken, helemaal ontgoochelt.
slimme ik, wilde de situatie redden. mijn plan was om mensen die zich buiten de winkel bevinden te vragen of zei dit wouden doen voor mij en dat ik hen nog geld wil geven voor hun moeite.
WAT GEBEURT ER. ik vraag een aantal mensen (jongeren die er 20 uitzien dus), en hun reacties zijn:
me bang aankijken, met me lachen (maakte mij het meest boos), me negeren, een uitvlucht zoeken, of gwn zeggn: neen ik doe dat niet.
dus beste mensen, geen tripreport! MAAR EEN BOOS EN VERDRIETIG IEMAND (meer boos dan verdrietig).
ik wil hier juist mijn fustraties kwijt hier
ik ben vandaag met me blowhomie naar sluis geweest (heksenketel) om een lekkere portie paddo's te kopen.
in de winkel aangekomen, wij helemaal in de mood.
gericht tot de verkoper: ''1 portie mexicaanse, alstublieft''.
de verkoper wenst ons pasport te zien, (hoewel we er 18 uitzien hoor
oke wij geen pasport,
verkoper: ''jah.. dan niet''
ik en men maatje, extra uit belgie gekomen om een onschuldig dagje trippen waar te maken, helemaal ontgoochelt.
slimme ik, wilde de situatie redden. mijn plan was om mensen die zich buiten de winkel bevinden te vragen of zei dit wouden doen voor mij en dat ik hen nog geld wil geven voor hun moeite.
WAT GEBEURT ER. ik vraag een aantal mensen (jongeren die er 20 uitzien dus), en hun reacties zijn:
me bang aankijken, met me lachen (maakte mij het meest boos), me negeren, een uitvlucht zoeken, of gwn zeggn: neen ik doe dat niet.
dus beste mensen, geen tripreport! MAAR EEN BOOS EN VERDRIETIG IEMAND (meer boos dan verdrietig).
)
) maarja.. Sluis ligt denk ik iets te dicht bij België en dat er daar veel Belgen rondlopen die ng van het 'anti-drugs'principe zijn.