• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1e keer 4F-MPH.

Kevin761990

Belezen gebruiker
Ik heb afgelopen dinsdag voor het 1st 4F-MPH ingenomen. Ik begon met 3 pellets van 25mg, ik raakte in de stemming om mijn muziek op het hoogste volume te zetten.
2 uur later rond 16.00 besloot ik nog 2 pellets erbij te nemen, ik ging knarsetanden ervan.
Ik heb het erbij gelaten en zat in een gefocuste euforische roes. Niet energiek.
Toen ik 00.00 wou gaan slapen na het nemen van oxazepam 50mg raakte ik in een vredige roes en vervolgens in slaap.
S'ochtends was ik misselijk bij het wakker worden, nadat ik eenmaal mijn medikinet had ingenomen voelde ik mij normaal,
Ik heb een urinecontrole moeten doen, (steekproef gewijs) niets geïndiceerd.
Niet verstandig in mijn situatie, maar ik heb wel een lekkere dag gehad.
Overigens ik had totaal geen eetlust.

Nihilist88

Badass junkie
Wtf?! 3 x 25mg 4F-MPH???!!! Dat is 75mg🤦😖 Ik neem door de weeks mijn dagelijkse Rilatine vr mn ADHD en 4f-mph is dan eerder een weekend rilatine vr mij, lekkere focus, zin om bezig te zijn met bepaalde structuur, sociaal, heel lichtjes euforisch. Qua dosis, is 22.5-25mg mijn reguliere dosis, 1x 37.5mg, maar tov 25mg weinig verschil. Je weet toch dat dit een potente Rilatine (Methylfenidaat) rc is en je hier geen pure amfetamine, laat staan entactogene effecten moet van verwachten? Dat jij hier fckng 75mg v binnen speelt...is zooooo zinloos en heb je gewoon de volledig verkeerde verwachtingen van dit stofje. Neem dan gewoon 4-FMA fzo e🤷👋

Bovenaan