1e keer LSD met iemand

djstayla

Belezen gebruiker
Ik weet niet of dit mag dus zal het kort houden :rolleyes:

Binnenkort wil ik ook een reis maken met LSD..Het enigste probleem is dat ik in mijn vriendenkring niemand heb die dit wil doen en durft :confused: Zo heb ik al eerder in me eentje paddo's genomen met 5 nuchtere mensen die je niet zo serieus nemen :cry: Ik denk ook dat het ook leuker is om met meerdere mensen te trippen op hetzelfde moment.

Nu is mijn vraag of er mensen zijn op dit forum waar ik een keer ook LSD mee kan doen.. :)

Klein groepje of gewoon met ze tweeën..

Klinkt een beetje raar, maar anders komt het er nooit van :grin:

Ben 23 jaar en kom uit Dordrecht..
Werk full-time op kantoor bij de geel/rode "Schelp"
Serieus en relaxed :stoned:

Ciao!

djstayla

Belezen gebruiker
lucifer in the sky zei:
van waar kom je en hoe oud ben je ?
dan weet iedereen wat meer over je...
vertel wat over jezelf

Even erbij gezet...thx! Tijd om me bed in te duiken...wat duren de dagen tog kort op sommige momenten :beer:

Pikachu

Wijs gebruiker
Ik heb het nog nooit zelf geprobeerd maar ik heb wel veel gelezen dat het niet erg prettig is om te trippen met iemand die je niet kent. Misschien als je wat meer berichten hebt achtergelaten hier :wink: En dan een lage dosis ^^

Echelon

Belezen gebruiker
Ik heb alle drugs altijd eerst alleen uitgeprobeerd.
Dat werkt voor mij t prettigst (verschilt natuurlijk van persoon tot persoon)

maar goed... je bent een weldenkend persoon. je kunt jezelf wel handelen op LSD, trust me. Een LSD trip is stuurbaar en over het algemeen vrij mild.

en mocht je 'bad' gaan... dan ben je gewoon weer een (mooie) ervaring rijker.

djstayla

Belezen gebruiker
Echelon zei:
Ik heb alle drugs altijd eerst alleen uitgeprobeerd.
Dat werkt voor mij t prettigst (verschilt natuurlijk van persoon tot persoon)

maar goed... je bent een weldenkend persoon. je kunt jezelf wel handelen op LSD, trust me. Een LSD trip is stuurbaar en over het algemeen vrij mild.

en mocht je 'bad' gaan... dan ben je gewoon weer een (mooie) ervaring rijker.

Opzich doe ik veel alleen...maar omdat ik tog heftige tripreports lees vraag ik me af of het geen kwaad kan dat ik gekke dingen ga doen als ik alleen ben. Gezondheid is tog belangrijker voor mij :)

Maar kan ik eruit concluderen dat je dus wel je hoofd erbij hebt.. en nog jezelf kan sturen :P NIet zoals bij Salvia :hearteyes:

Echelon

Belezen gebruiker
ja absoluut. je blijft gewoon jezelf en je bent je echt wel bewust van het feit dat je stimuli anders interpreteert.
De mensen op dit forum die 'rare dingen' doen tijdens een LSD trip dikken het verhaal aan of hebben ontzettend veel genomen.

Pikachu

Wijs gebruiker
Als je niet te veel neemt heb je je kop er nog wel bij hoor. Maar toen ik één van mn beste vrienden voor het eerst een halve maya voerde werd hij ook al bijna gek. Waarmee ik dus wil zeggen dat 'te veel' erg afhankelijk is van de persoon.

djstayla

Belezen gebruiker
Echelon zei:
ja absoluut. je blijft gewoon jezelf en je bent je echt wel bewust van het feit dat je stimuli anders interpreteert.
De mensen op dit forum die 'rare dingen' doen tijdens een LSD trip dikken het verhaal aan of hebben ontzettend veel genomen.

Bedankt! Ga er nog even de tijd voor nemen en er over lezen op het forum...En daarna kijken of ik het Überhaupt kan vinden :sunglasses: Eerst gewoon goed informeren, doe ik altijd voordat ik iets neem...Volgens mij voorkomt dat voor een groot deel ook een kans op een "badtrip" :)

Voor mensen die het wel willen doen of ook voor de 1e keer die hetzelfde heeft als mij...Laat even een bericht achter of PM... Niet om gelijk iets af te spreken, maar eerst wat lullen over msn ofzo :beer:

Echelon

Belezen gebruiker
had je niet het idee dat hij zich gewoon aanstelde?
Ik heb vaak het idee dat mensen zichzelf gewoon gek maken omdat ze de (illusie van) controle kwijtraken.

L

Lid 6909

Gast
als je nou niet zo ver weg woonde kon je wel een keer met ons meetrippen :grin:

Opa

Bewuste gebruiker
Ik zou iemand zoeken die je kent en vertrouwd, desnoods alleen trippen maar met sitter...
LSD voor beginners kan helemaal perfect zijn, of juist een ultra baddie...

Heb je al ge-experimenteerd met het lichtere spul als paddo's???

Mirrorball

Bewuste gebruiker
Je meot het natuurlijk zelf weten,

Maar ik vind het zelf nogal onverstandig om met je hyves op een drugsforum te gaan zitten.. vooral als je bij een bedrijf als shell werkt..
Zelf weten natuurlijk :rolleyes:

azgaza

Badass junkie
Ik zou ook toch iemand zoeken die je langer kent en die je goed vertrouwd, dat is in een trip toch wel erg handig omdat je mensen snel intens leert kennen als je zelf tript en met vertrouwde vrienden heb je meer zekerheid dat het goed zit.

geekos

Bewuste gebruiker
Mja als ge het alleen neemt raad ik u aan om vooraf goed voor te bereiden en u goed in u hoofd te prenten dat het binnen max 8u allemaal voorbij is. Raad toch aan om het te doen met iemand die je goed kent, maar je bent 23 en als je nog niet zoveel geëxperimenteerd heb zal je mentaal wel redelijk sterk zijn

djstayla

Belezen gebruiker
Opa zei:
Ik zou iemand zoeken die je kent en vertrouwd, desnoods alleen trippen maar met sitter...
LSD voor beginners kan helemaal perfect zijn, of juist een ultra baddie...

Heb je al ge-experimenteerd met het lichtere spul als paddo's???

Paar keer paddo's gedaan...zowel hele porties als dubbele.. Maar vond het wel meevallen waren mexicaanse :)

djstayla

Belezen gebruiker
Mirrorball zei:
Je meot het natuurlijk zelf weten,

Maar ik vind het zelf nogal onverstandig om met je hyves op een drugsforum te gaan zitten.. vooral als je bij een bedrijf als shell werkt..
Zelf weten natuurlijk :rolleyes:

Nu je het erover hebt :grin: - tog maar ff weggehaald :wink:

Je moet doen wat voor jou goed voelt. Als je liever de eerste keer met iemand doet, moet je dat gewoon doen.

Houd in ieder geval vitamine C bij de hand, liefst als poeder. Wil je de trip afbouwen, neem je drie gram vitamine C in vruchtensap. Zie topic:

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=19482&p=561991#p561991

Wat ook kan helpen is een rustige meditatie CD met geleide visualisatie. Als je op andere gedachten wilt komen zet je gewoon doe Cd op en laat je jezelf meenemen.

Echelon

Belezen gebruiker
k snap tot op zekere hoogte wel waarom het 'bad' gaan steeds aangehaald word... maar er word ontzettend de nadruk op gelegd door de meesten hier.

je situatie, elke situatie (ook als je drugs gebruikt) is neutraal. De interpretatie van een situatie, positief dan wel negatief is een projectie van het ego.

Mocht je dus bijvoorbeeld angstig worden tijdens je trip... ga dan niet para lopen doen. ga gewoon na waarom je angstig bent. onderzoek het. Juist een middel als LSD stelt je in de prachtige gelegenheid om dat onbevooroordeeld te doen.

L

Lid 6909

Gast
acidshaman zei:
Je moet doen wat voor jou goed voelt. Als je liever de eerste keer met iemand doet, moet je dat gewoon doen.

Houd in ieder geval vitamine C bij de hand, liefst als poeder. Wil je de trip afbouwen, neem je drie gram vitamine C in vruchtensap. Zie topic:

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=19482&p=561991#p561991

Wat ook kan helpen is een rustige meditatie CD met geleide visualisatie. Als je op andere gedachten wilt komen zet je gewoon doe Cd op en laat je jezelf meenemen.

vitamine C en suiker helpt niet bij LSD vriendje :grin:

alleen antipsychotica of benzo's

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Zal het ook gewoon met bekenden doen, probeer het eerst maar te vinden voor je te ver in je fantasieen opgaat :wink: ! Heeft voor mij ook paar jaar geduurd voor ik er eindelijk op stuitte, en die tijd is nu na 30 tripjes oook weer voorbij, helaas :beer:

Degene waar ik haalde gaat even wat andere kanten van zichzelf ontdekken en heeft er even genoeg van, en dat is goed! Dus voorlopig mag ook weer even verder gaan fantaseren :mrgreen:

Bovenaan