1e keer MDMA kristallen

ELPY10

Newbie
Dag dag allemaal

1 maart heb ik voor het eerst XTC gebruikt. Ik had een witte mitsubishi, eerst een halfje genomen.. na een uur werkte hij nog niet dus had ik de andere helft genomen..Half uur later nog geen effect, had ik een tweede gevraagd en daar de helft van genomen. Net toen ik die innam begon ik wat van die eerste pil te voelen, na een kwartier had ik de andere helft ook maar genomen(aghja wat zou t dacht ik). Dus in totaal 2 pillen. Ik voelde me wel anders en zat te kauwen etc, maar had niet t gevoel dat ik iedereen wou knuffelen of zelfs muren geweldig vond. Voelde me uiteraard niet helemaal mezelf maar had gewoon het gevoel dat ik niet het optimale gevoel bereikt had..

Een week later heb ik met iemand nog een halfje gehad en weer een week later 2 pillen op een feest. (weer twee omdat die eerste pil weer s niet werkte) Die tweede sloeg binnen (net weer nadat die andere insloef haha) en toen spacede ik wel ietsje harder maar nog niet het gevoel dat het optimaal was... Begon ook vaag te zien in de auto en als k naar een foto keek bewoog t een beetje allemaal. Wel vet
Maargoed, dus 3x XTC gedaan deze maand. De reden dat ik dat meld is hierom:

Nu ga ik over twee weken MDMA kristallen proberen, en ik vroeg me af of deze miss wat harder aan zal komen? En, hoeveel raden jullie me aan om te nemen? Wil er wel wat van voelen! En ja aangezien ik niet te zuinig ben geweest deze maand maar dat was omdat ik toch een keertje keihard wou space. Ben bang dat ik zowat immuun ben voor die dingen ofzo aangzien ik steeds 2 pillen meost nemen om wat te voelen.
Ben een meisje, weeg ongeveer 59 kilo en 1.74 lang. dus gewoon slank gebouwd.

Alvast bedanktt!!!

x

:wave: :wave:

Lauu

Badass junkie
ligt eraan hoeveel je in een keer neemt...

een bommetje (capsule met goeie hoeveelheid kristal) komt bij veel mensen hard aan...

het lekkere van de kristal is dat je het zelf kan doseren...dus doe dat...like je vinger nat stop het in je zakje en stop je vinger in het drankje(sinds het heel ranzig en bitter is anders)...en dan je drankje op drinken...is het niet genoeg na een tijdje? neem dan rustig aan meer...als je gaat wegen neem dan ongeveer 80-90mg in een keer(dat is een beetje het gemiddelde in een pil)

dat die pillen van jou niet goed werken dat kan aan de hoeveelheid mdma in de pillen liggen dus laat ze testen

ELPY10

Newbie
Ja ik denk dat die witte mitsubishis helemaal niet goed waren maar vond t vaag want vrienden van mij stonden daar wel op te spacen

De laatste keer op dat feest dat ik gebruikt heb was de eerste een witte mitsubishi en die sloeg niet echt hard in, en toen had ik de tweede een roze pilletje gehad weet niet hoe die heet. Maar ondanks dat nog niet keihard zitte space (wel meer dan de vorige 2 keren)

Lauu

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
misschien waren het wel gewoon slechte pillen....

dat zat er dik in ja...Witte Mitsu's zijn zoiezo niet echt goeie zeggen ze

verder nog iets? ander doorlopen naar balie 2

ELPY10

Newbie
Maar mdma bommetje zal ik dus met zekerheid wel gaan voelen? En voel je dat ook sneller dan een pil? Ik voelde die dingen altijd pas na anderhalf uur! :confused:

SperSIZEboon

Badass junkie
emototronic-su-si zei:
Maar mdma bommetje zal ik dus met zekerheid wel gaan voelen? En voel je dat ook sneller dan een pil? Ik voelde die dingen altijd pas na anderhalf uur! :confused:

nee, dat ligt ook maar net aan de kwaliteit van de mdma :wink: harde pillen lossen langzamer op in je maag, als je veel hebt gegeten duurt het ook langer

Lauu

Badass junkie
emototronic-su-si zei:

1,5uur :confused: dat is wel erg lang...meestal is het tussen 20-30min...ligt aan de persoon maar gemiddeld met pillen 30min en kristallen tussen 15-30min(iig bij mij)

een bommetje is bijna net als een pil sinds de capsule moet worden afgebroken(net als een pil) maar in een "bommetje" zit een hoge hoeveelheid mdma dus het slaat in als een bom(joh? :P) ik zou rustig aan beginnen...sinds je altijd meer kan pakken

Lauu

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
emototronic-su-si zei:

nee, dat ligt ook maar net aan de kwaliteit van de mdma :wink: harde pillen lossen langzamer op in je maag, als je veel hebt gegeten duurt het ook langer

dat is hardgedrukte pillen vallen minder snel uit elkaar in je maag :)

SperSIZEboon

Badass junkie
Lauu zei:
1,5uur :confused: dat is wel erg lang...meestal is het tussen 20-30min...ligt aan de persoon maar gemiddeld met pillen 30min en kristallen tussen 15-30min(iig bij mij)

een bommetje is bijna net als een pil sinds de capsule moet worden afgebroken(net als een pil) maar in een "bommetje" zit een hoge hoeveelheid mdma dus het slaat in als een bom(joh? :P) ik zou rustig aan beginnen...sinds je altijd meer kan pakken

dat ligt toch maar net aan de hoeveelheid die je in je bommetje doet :openmouth:

is het nou echt zo moeilijk om eerst een btje te lezen op een forum voordat je domme vragen gaat stellen :confused:

ELPY10

Newbie
Denk dat ik wel goeie MDMA krijg, dus hopelijk zal het daar niet aan gaan liggen..
Misschien heb ik trage stofwisseling? Of is dat een HELE domme veronderstelling? :P

Het was idd echt heel frustrerend dat t steeds zo lang duurde maar ik ga die kristal sowieso half uur van te voren het feest innemen.
Denk dat ik het in een vloeitje doe (is toch een bommetje????)
Had toen ook niet echt super veel gegeten dus dat kan t ook niet zijn
(kutpillen dus)

Thnx voor jullie hulp

SperSIZEboon

Badass junkie
emototronic-su-si zei:
Denk dat ik wel goeie MDMA krijg, dus hopelijk zal het daar niet aan gaan liggen..
Misschien heb ik trage stofwisseling? Of is dat een HELE domme veronderstelling? :P

Het was idd echt heel frustrerend dat t steeds zo lang duurde maar ik ga die kristal sowieso half uur van te voren het feest innemen.
Denk dat ik het in een vloeitje doe (is toch een bommetje????)
Had toen ook niet echt super veel gegeten dus dat kan t ook niet zijn
(kutpillen dus)

Thnx voor jullie hulp

nee je kan het ook in een capsule doen

ELPY10

Newbie
SperSIZEboon zei:
Lauu zei:

dat ligt toch maar net aan de hoeveelheid die je in je bommetje doet :openmouth:

is het nou echt zo moeilijk om eerst een btje te lezen op een forum voordat je domme vragen gaat stellen :confused:

heb al heel veel gelezen hier, maar vond niet echt een specifiek antwoorden op mijn "probleem"

Lauu

Badass junkie
vloeitje kan capsule kan...goeie hoeveelheid mdma erin en je hebt een bommetje...als ie maar hard inslaat :wink:

magical

Experimenterende gebruiker
Misschien had je speedpillen, met een geringe hoeveelheid mdma..
Als je toch amper iets voelt van pillen, kan je beter een bommetje mdma van ongeveer 150mg(+- 1 hele goede pil) nemen. Ervoor moet je ook niet teveel eten. Ikzelf neem ook 1x per 2 maand mdma, en voel niet veel van 80/90mg bommetjes..
:wave:

hersenspinsel

Bewuste gebruiker
Lauu zei:
emototronic-su-si zei:

Bij mij is hij wel eens pas na +/- 3 uur ingeslagen, dus het is wel degelijk mogelijk..

sinfony

gewoon een keer op zoek gaan naar goeie pillen
dan heb je er aan één meer dan genoeg als het je eerste keer is

Lauu

Badass junkie
sinfony zei:
gewoon een keer op zoek gaan naar goeie pillen
dan heb je er aan één meer dan genoeg als het je eerste keer is

ze wil kristallen proberen he...pillen heeft ze al gedaan

pilsner

De dosis voor MDMA is 1 tot maximaal 2 mg per kilogram lichaamsgewicht.

Dat betekent dus dat als je 60 kg weegt, je 60 tot maximaal 120 mg MDMA op een avond neemt.
Daaraast heb je witte en bruine kristallen, zelf ben ik een voorstander van het likken uit het zakje!
Beetje bitter maar met een sappie is de smaak snel weg.

Betreffende je pillen, laat eerst het spul testen voor je inneemt.
XTC-markt raakt weer vervuild: mCPP wordt verkocht als XTC.mCPP (meta-chloor-phenyl-piperazine ) is een stof die nog niet veel, maar wel steeds vaker in XTC-pillen voorkomt.
De verkoop van pure mCPP leidde in veel gevallen tot hoofdpijn en misselijkheid (feestspikkelpil). mCPP wordt nu gemengd met XTC en verkocht als XTC, in veel mitsubutsi pillen is MCpp gevonden, en in sommige gevallen Amphetamine.

In veel gevallen is het bindmiddel ( cellulose ) de boosdoener voor de inwerking van de pil, sommige pillen breken heel langzaam af in je maag en andere juist in een keer, daarom het verschil qua tijd voor de pil erin hakt!

MDMA is de werkzame stof in een XTC, dus met je kristallen zit je wel goed!

Succes

ELPY10

Newbie
pilsner zei:
De dosis voor MDMA is 1 tot maximaal 2 mg per kilogram lichaamsgewicht.

Dat betekent dus dat als je 60 kg weegt, je 60 tot maximaal 120 mg MDMA op een avond neemt.
Daaraast heb je witte en bruine kristallen, zelf ben ik een voorstander van het likken uit het zakje!
Beetje bitter maar met een sappie is de smaak snel weg.

Betreffende je pillen, laat eerst het spul testen voor je inneemt.
XTC-markt raakt weer vervuild: mCPP wordt verkocht als XTC.mCPP (meta-chloor-phenyl-piperazine ) is een stof die nog niet veel, maar wel steeds vaker in XTC-pillen voorkomt.
De verkoop van pure mCPP leidde in veel gevallen tot hoofdpijn en misselijkheid (feestspikkelpil). mCPP wordt nu gemengd met XTC en verkocht als XTC, in veel mitsubutsi pillen is MCpp gevonden, en in sommige gevallen Amphetamine.

In veel gevallen is het bindmiddel ( cellulose ) de boosdoener voor de inwerking van de pil, sommige pillen breken heel langzaam af in je maag en andere juist in een keer, daarom het verschil qua tijd voor de pil erin hakt!

MDMA is de werkzame stof in een XTC, dus met je kristallen zit je wel goed!

Succes

Thnx! Aan deze info heb ik heel veel. Maar wat zou er met me gebeuren als ik bijv 170 mg bij ongeluk (per ongeluk verkeerde dosering ofzo) neem? Erg gevaarlijk? Of kan ik dan fout gaan? ga naar een vet feest dus k wil niet bad trip krijgen ofzo... laatste wat je wilt is ook nog is de avond van degene die met je zijn te verpesten

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Uit je verhaal maak ik een aantal dingen op.

De eerste x had je 2 pillen op maar bereikte je niet het optimale gevoel.

Dit kan komen doordat of je hebt erbij gezopen (vlakt et effect enorm af), gesnoven (etzelfde), etc. Ook heb je 3x in een maand gedaan. Je merkt het waarschijnlijk nu niet in het alledaagse leven maar je serotonine is nu lager dan normaal. Dit betekend dat als je nu XTC zou nemen je zowiezo niet het optimale effect bereikt omdat je sero laag is.
Ik vind het alleen een beetje raar dat je van 2 pillen niet het echte ''love' gevoel en euforie ervaarde. Daarvoor kan ik dus maar een paar dingen voor bedenken. Of je hebt gezopen (zoals al eerder gezegd) of je had misschien iets met MDEA erin oid.

Vaak worden houseparty's geassocieerd met drugsgebruik. Naast pepmiddelen als cocaïne en speed is de populairste drug nog altijd ecstacy (XTC). In 1988 werd deze drug in de opiumwet opgenomen. Vlak daarna werd er op houseparty's veel pillen aangeboden met op ecstacy gelijkende stoffen zoals MDEA, die toen nog niet verboden waren.

Van wikipedia alhoewel er weinig word verteld over de stof zie je dat het wel eens kan zijn dat je dat kreeg. MDEA is meer 'speedy' dan MDMA of MDA. Het kan zijn dat je dat kreeg waardoor ik ook wel kan begrijpen dat je geen lovegevoel kreeg (zelf meegemaakt). Een andere verklaring kan zijn dat er gewoon weinig MDMA in je pillen zat en de enige manier om dat te testen is in een testcentra.

Ik wil graag nog wat horen over je verdere verloop met MDMA.

Ik adviseer verder om 3 maanden te wachten (minstens) en dan weer eens (geteste) pillen te nemen.

Ik hoop dat je het XTC gevoel nog een keer krijgt het is echt een unieke ervarinv....

EDIT: Ik zie nu pas dat je kristallen wil proberen (stoned :mrgreen:). Het beste lijkt me om 3 maanden te wachten (als je echt niet kan wachten doe dan 9 weken). Als je Serotonine weer wat herseld is zul je het harder voelen aankomen, beter voelen en ook veel langer. Mijn ervaring met kristallen is dat het harder inslaat (denk omdatje het meestal opslikt in poedervorm = snellere opname) en meer het wause gevoel erbij. Dat is echter hoe ik het ervaar voor jou kan het heel anders zijn. Met kristallen is het vooral belangerijk om niet meteen te veel te nemen.
Je kan altijd bijnemen maar je kan niet weer terugnemen. Eenmaal leip is leip en een beetje raar kan altijd nog wel van de kaart worden.
De pauze kijk je mischien tegen op maar als je minstens 9 weken wacht (het liefst meer) dan denk ik ook datr je eerder het echte XTC gevoel zal hebben....

Veel suc6

Flip

Funky Monkey

Badass junkie
Weetje? MDMA slikken en vervolgens zeiken op files is dom... Ieder mens weet dat je in de spits niet van A'dam naar Utrecht moet willen rijden.. Voorkom wachtijden en neem de intercity naar Wallebroekervaart (Nee klopt... staat niet op de kaart :beer:) Kristallen vermalen... lijntje leggen en snuiven maar :hearteyes: Vind je pep al pijnlijk? Doe dan maar niet! :mrgreen:

Duurt 5 a 10 min voor die inslaat, minder brak gevoel aan je maag, maar is daarin tegen wel intenser en minder lang. Verder kan je ook de posts van L25 nog even lezen en tot de conclusie komen dat pluggen toch lekkerder is... gebruik je fantasie, maar nee ze tussen je grote teen leggen helpt niet :confused:

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
heb er gisteren ook voor het eerst genomen.
200mg door drie man. we dachten wel dat is genoeg voor de eerste keer.
maar ik heb er echt niets van gevoeld, soms misschien een klein beetje.
het licht zeker niet aan de kwalitiet, want ik weet dat het goede is 84% zuivere mdma kristallen.
maar ik zou het kunnen oplossen door volgende keer meer te nemen zeker.
of mdma is niet echt men partydrygs. maar chill drugs in de zetel

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Begin volgende keer met 100-150 ofzo :)
Ik doe meestal een capsule met 250mg erin krijg je een goede rush van :hearteyes:

ELPY10

Newbie
FlipMeister zei:

Dit kan komen doordat of je hebt erbij gezopen (vlakt et effect enorm af), gesnoven (etzelfde), etc. Ook heb je 3x in een maand gedaan. Je merkt het waarschijnlijk nu niet in het alledaagse leven maar je serotonine is nu lager dan normaal. Dit betekend dat als je nu XTC zou nemen je zowiezo niet het optimale effect bereikt omdat je sero laag is.
Ik vind het alleen een beetje raar dat je van 2 pillen niet het echte ''love' gevoel en euforie ervaarde. Daarvoor kan ik dus maar een paar dingen voor bedenken. Of je hebt gezopen (zoals al eerder gezegd) of je had misschien iets met MDEA erin oid.

Vaak worden houseparty's geassocieerd met drugsgebruik. Naast pepmiddelen als cocaïne en speed is de populairste drug nog altijd ecstacy (XTC). In 1988 werd deze drug in de opiumwet opgenomen. Vlak daarna werd er op houseparty's veel pillen aangeboden met op ecstacy gelijkende stoffen zoals MDEA, die toen nog niet verboden waren.

Van wikipedia alhoewel er weinig word verteld over de stof zie je dat het wel eens kan zijn dat je dat kreeg. MDEA is meer 'speedy' dan MDMA of MDA. Het kan zijn dat je dat kreeg waardoor ik ook wel kan begrijpen dat je geen lovegevoel kreeg (zelf meegemaakt). Een andere verklaring kan zijn dat er gewoon weinig MDMA in je pillen zat en de enige manier om dat te testen is in een testcentra.

Ik adviseer verder om 3 maanden te wachten (minstens) en dan weer eens (geteste) pillen te nemen.

Ik hoop dat je het XTC gevoel nog een keer krijgt het is echt een unieke ervarinv....

EDIT: Ik zie nu pas dat je kristallen wil proberen (stoned :mrgreen:). Het beste lijkt me om 3 maanden te wachten (als je echt niet kan wachten doe dan 9 weken). Als je Serotonine weer wat herseld is zul je het harder voelen aankomen, beter voelen en ook veel langer. Mijn ervaring met kristallen is dat het harder inslaat (denk omdatje het meestal opslikt in poedervorm = snellere opname) en meer het wause gevoel erbij. Dat is echter hoe ik het ervaar voor jou kan het heel anders zijn. Met kristallen is het vooral belangerijk om niet meteen te veel te nemen.
Je kan altijd bijnemen maar je kan niet weer terugnemen. Eenmaal leip is leip en een beetje raar kan altijd nog wel van de kaart worden.
De pauze kijk je mischien tegen op maar als je minstens 9 weken wacht (het liefst meer) dan denk ik ook datr je eerder het echte XTC gevoel zal hebben....

Veel suc6

Flip

Heyy

ik had niet erbij gedronken...Nu bedenkt ik me wel alleen iets; Ik drink abrnomaal veel koffie (lzo ongeveer 8 kopjes per dag) Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Had ooit gehoord dat caffeine de werking van andere drugs kan verminderen.
Vond t ook heel verbazend dat ik die euforie niet voelde, ik voelde m zitten en ik dacht ..Dit KAN het gewoon niet zijn waar al die mensen zoo lyrisch over zijn.
Van speed voel ik trouwens ook geen fuck..Niet ecjt speedy ofzo, kan alleen niet slapen dan.. :openmouth:

Ik zal je op de hoogte houden over hoe t is gegaan =)

zaagmans

Bewuste gebruiker
emototronic-su-si zei:
FlipMeister zei:

Veel suc6

Flip
Ik drink abrnomaal veel koffie (lzo ongeveer 8 kopjes per dag)

Maakt niks uit die koffie. Je hebt te weinig genomen of het was toch kut kwaliteit. Hoe kom je aan die 84%. Dat heeft je dealer zeker gezegd. Zou wel HEEL toevallig zijn dat je de maximaal haalbare kwaliteit hebt gehad, want dat is gewoon niet te realiseren in illegale labs. Ze moeten dan precies op het juiste kookpunt het synthtiseren afgebroken hebben. Was je kristal bruin of wit?

Bovenaan