• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1e keer Salvia....

fokker

Belezen gebruiker
Nou... ik ben weer zowat nuchter, maar wel teleurgesteld eerlijk gezegd.

Was de eerste keer dat ik dit deed. En iedereen heeft t maar over trippen die er ooit over tegen me sprak....

Hier mijn ervaring dan maar:

Kwam thuis en pakte mn kleine waterpijp uit die ik ervoor gekocht had. Filtertje erin, water erin, Salvia erin... Hop, aan die bong, flinke teug en wel godverdomme, dat slaat op je keel. *niet hoesten, gmpfff... gpf... 1... 2.... 3... 4... 5................19....20....21...............30! pffffffffffffffffff*

Wow... Wat ben ik zwaar?! kom mn stoel niet uit zowat... nah... maar ff wachten, dit zou snel moeten werken. :rolleyes: ff rondkijken, niks nog... nah, zal nog wel ff duren dan giegelgiegel... hmmm... iedereen zei dat je er in t begin flink van in n deuk ligt, nou paar keer giegel en dat is t dan... rond proberen te lopen... damn tis net of ik gezopen heb!

Nou nog niks van n trip... misschien te weinig, wat meer in de bong en 2 flinke hijsen achter elkaar, en wat rustiger tot 30 tellen misschien.

Weer ff wachten...

En toen ging in ons dorp de kerkklok! :openmouth:

Wat ik nu ervaarde kan ik lastig uitleggen, ik zag niet echt wat van n visuele trip, maar in mn hoofd stond ik op t vrijthof op de markt tegen n groepje gasten mn irritatie van de kerkklok uit te leggen, en ze konnen t er wel mee eens zijn... t maffe is, ik kon gewoon zien dat ik in mn huiskamer zat, en t is niet echt alsof ik echt t vrijthof zag... meer alsof je wakker bent, en je heel goed voor in kunt beelden hoe t zou zijn om op t vrijthof te staan en met gasten staat te lullen, en dus ook niet kunt kappen met je dit in te beelden en je zit raar genoeg ook echt te praten, terwijl ik bij mezelf dacht, klootviool, houd je bek nou... je zit in je huiskamer... ALLEEN!

Nou ja, toen stopte de kerkklok en ben ik maar boterhammen gaan smeren, want in mn hoofd was ik ook niet meer op t vrijthof. Was wel nog wat wazig en beetje dooreen, maar goed... Toen op de bank gaan zitten, en wachten, nog geen trip... gvd... muziek, helpt ook niks... Op n bepaald ogenblik ging ik me zelfs vervelen, en baalde ik dat ik gerookt had, want ik was te wappie om mn deur uit te kunnen, wat zouden mensen denken als ik zo wappie naar buiten liep... en binnen viel zo ook geen flikker te beleven... :(

Nog maar eens de bong dan op hoop van zegen, paar flinke hijsen... VWAP, huh? Ik zat dus op de bank met mn hoofd tussen mn knieën en kreeg me zowat niet meer recht gezet, ik leek wel 100 kilo! Ook kreeg ik t eenorm benauwt, "alsof je op n hete zomerdag met n trui aan loopt terwijl t 40 graden is"-benauwd.... kleren uit, kreeg ik t ijskoud, dus op bed gaan liggen onder n dun laken zonder kleren, nou, daar kon ik mee leven, bij gebrek aan visuele trip maar gebruik gaan maken van mn inbeeldingsvermogen dat goed toegenomen was, en zo wakker op mn rug met mn ogen dicht wat liggen spacen en half dagdromen, zonder echt te zien waar ik aandacht maar wel precies weten hoe t eruit gezien zou hebben als t wel zo zou zijn, heel vreemd om uit te leggen. Zo heb ik n half uurtje gelegen, en ben toen half om half n beetje ingedut half, waar ik nog n half uurtje half heb liggen na-maffen.

Heel vreemd allemaal.

Niet echt vervelend, maar ook niet echt dat ik zeg van wauw, wat een ervaring.

Heb ik iets verkeerds gedaan, of is dit nu wat salvia ook met je hoort te doen? Zo ja is het een eenmalig iets geweest vrees ik, wel leuk om ns gedaan te hebben... maar ik miste t echt visueel tripppen, t dingen zien die er niet zijn enzo...

niet t door elkaar vagen van dromen en werkelijkheid alleen, ik wil t ook zien verdorie...

Wat zijn jullie ervaringen? Jullie wel vervormingen van t beeld of echt halicunaties?

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
heb je een extract gebruikt (en zo ja, hoe sterk?) of gewoon bladeren?
mijn ervaring met salvia is dat het elke keer anders is, geen enkele keer is hetzelfde
ik heb alleen maar ervaring met het 10X extract en vind dit juist niet sterk genoeg, dus heb mij onlangs een gram 20X aangeschaft
heb deze nog niet kunnen testen
ik vind salvia ook nooit "leuk", alleen maar raar zoals jij het ook ervaart denk ik
volgens mij kun je ook nooit een leuke trip hebben met salvia, omdat het toch altijd (bij mij toch) raar is en je er geen controle over hebt
ik gebruik het dus ook niet vaak, want ik weet dat het toch niet leuk ofzo gaat zijn, alleen maar raar
als je een leuke/aangename trip wilt dan is salvia niet het geschikte middel,
wil je daarentegen zien wat voor rare, geflipte dingen je hersens je kunnen laten zien/doen, dan moet je dus wel salvia gebruiken...

fokker

Belezen gebruiker
T hoeft ook niet 'leuk' te zijn, maar ik ben altijd op zoek naar dingen... sinds ik paddo's uitgevonden had, en ervaarde hoe ontzettend anders je het leven kunt ervaren, opvatten, zien en hoe n andere manier van 'zijn' op zicht kunt ervaren... Zo heb ik zelfs spirituele indiaan achtige trips gehad als je het zo kunt noemen... ik noem t n vision quest.

Blijkbaar nu wat verder onderzocht te hebben zou t goed kunnen zijn dat ik niet genoeg ingeademd heb bij de eerste hijs uit mn pijp, en dit mn trip nogal zwakjes gemaakt heeft....

toch moet ik wel zeggen dat hoe meer ik eraan terug denk er toch meer aan de hand met me geweest is dat ik misschien aanvankelijk beseft heb.

Zo weet ik nog dat ik me op de bank ook even heel vreemd gevoeld heb na t nemen van mn laatste teug, op t moment dat ik uitademde was t allemaal even t veel, wat t was kon ik niet zeggen, maar snapte t allemaal niet meer, had ik mijn waterpijp nu nog wel op tafel gekregen zonder m stuk te maken, wat was de afgelopen 20 seconde gebeurd? Kijkend naar mn waterpijpje zag ik dat ding staan, maar wist ik niet of dat wel was waar ik naar zocht, en of t geen dat ik zag, wel was wat ik moest zien, was ie nu stuk of niet? Hoe hoort ie eigenlijk uit te zien? En wat is dat nu, een waterpijp of ben ik dat?

Mn grote les is dat ik volgende keer een nuchter persoon erbij moet hebben, want op dat moment gaf de verwarring me een onveilig gevoel, was dit allemaal wel goed? Hoe komt t dat ik me zo voel? Ah gelukkig is dit zo voorbij, of..... nou ja, wie zegt dat, voor t zelfde geld is dit t gewoon, en is er buiten 'this state of being' helemaal niks... en is dit gewoon wat je bent... en plots trok t weg, en had ik t warm en vrij rap lag ik op bed.

Op dat moment vond ik t maar kut, achteraf kan ik n hoop dingen plaats geven, en op een of andere manier snap ik t nu helemaal voor mezelf, hoe ik t zou moeten uitleggen is zou ik echter niet weten, t is gewoon zo. Zonder dat het te verklaren is.... Hoop dat volgende keer dat ik t niet nodig zal hebben, maar n rustig glimlachend gezicht dat rustig pratend je gerucht probeert te stellen zou fijn geweest zijn vandaag... en waarschijnlijk was een vriendelijke glimlach al genoeg geweest.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
je kunt idd best voor een tripsitter zorgen
als je goed onder invloed van salvia bent doe je soms dingen waar je zelf geen controle over hebt (heb het al meegemaakt) zoals rondlopen en in een of andere gekke taal brabbelen...
kan dus best gevaarlijk zijn als je begint rond te lopen zonder dat je het zelf in de hand hebt, wie weet loop je wel gewoon uit het raam ofzo...

J0rrit

Badass junkie
ik heb laatst ook 10 x gedaan, dit was de 2e keer, vorige keer was 5 x extract. die 5 keer voelde ik me een beetje vaag van maar voor de rest niets. Van die 10 x voelde ik en die andere persoon ons bijna-trippend. Als je na dingen keek leken ze dichterbij en 2-d te zijn. Het gevoel was wel heel heftig ma we moeten de volgende keer echt 20 of 25 x hebben.

Bovenaan