1e keer speed, merk je dat?

neti

Badass junkie
ik lees en hoor allerlei verschillende verhalen, maar als voor 't eerst een snuif pep neemt... merk je dat net als een doorgewinderde snuiver, of moet je lichaam dr eerst aan wennen? let me know :) :mrgreen:

Albino

Bewuste gebruiker
Bij de eerste keer speed wist ik niet echt of ik het wel leuk vond, of ik er echt iets aan had.. Maar na een paar keer wist ik heel goed wat ik er aan heb :hearteyes:.

Lana

Wijs gebruiker
Ja ik merkte het goed. De hele dag op ´veertjes´ gelopen, alsof ik lucht was. Veel praten, alles interessant vinden, overal zin in hebben en niet moe worden. En ´s nachts niet kunnen slapen.
Da waren nog ´s tije... Dat is niet meer na langdurig gebruik. Dus ik zou zeggen, geniet ervan zolang het kan.

neti

Badass junkie
bezie je dat dan als de gevaarlijke kant van speed... je normaal mens gaan voelen maakt een verslaving wel erg dicht bij... of nie?

Goanaut

Bewuste gebruiker
Bij de allereerste keer speed voelde ik er nauwelijks wat van, maar ik weet niet meer hoe veel het was (niet zoveel in ieder geval). Bij de andere keren wist ik heel goed wat ik er aan had, ik stampte lekker over de dansvloer heen. :P

neti

Badass junkie
Re: RISKY BUSINESS !!!

Johannes de Tripper zei:
Ik denk dat hij van de christenunie is (no offense CU) en een paranoia wil zaaien in df-land....

lieve mensen, ook anti-geluiden zijn wat mij etreft welko op het forum... drugs heeft ook zn keerzijden

off topic: PARAnl Frysland schrijf je als Friesland of Fryslân :tongueout:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Valt me op dat veel anti-drugs mensen zelf erg verslaafd zijn geweest. Dat jij niet met drugs kan omgaan wil niet zeggen dat niemand het kan. De discipline ligt gewoon volledig bij jezelf, kun je het aan of niet.

Moon

Bewuste gebruiker

Sc0rp10n zei:
SPEED is de grootste rotzooi die er bestaat, en zeer verslavend. Alles is goed en fun in het begin, tenzij je zoveel neemt dat het schuim naast je mond hangt. Een jointje erbij werkt om den duur 0sec, en de speed zelf stopt ook met werken.

na 7 jaar intens gebruik voel je de afkick wel hoor, als je hersenen nog intact zijn tenminste...

het meeste lachen met speed is wanneer je begint te merken dat er bepaalde zaken in je neus kapot zijn, of dat je zo paranoide bent dat je echt niet meer kan functioneren.

Als ik een newbie moet checken hoef ik enkel is te ruiken, meer niet, de walgelijke chemische overschotten PMK gutsen uit je lijf, stukjes glas en bijvulling waar we niks van weten moeten onze lever en nieren maar kunnen verwerken hé :)

of je zou het moeten inshotten, dan valt het niet zo op... het effect is dan ook totaal anders...

of koop gewoon ergens CATORID of CAPTAGON... deze pharmaceutische amfetamines zijn al even goed... IDEAAL voor de ADHDDDHD jongeren

Blablablablablabla denk je nu werkelijk dat hetgeen jij schrijft iets uitmaakt hier?? Er zitten hier genoeg mensen die speed gebruiken en er niet verslaafd aan zijn, die vinden het gewoon lekker. Net zoals ik. Speed is heerlijk, zoveel beter dan xtc of coke bijvoorbeeld. Maar dat ik het zo lekker vind betekend niet dat ik meteen verslaafd ben. Er zijn ook mensen die hun gebruik (nu wel) goed in de hand weten te houden.
Die anti-drugs campagne die jij probeert te voeren hier haalt niks uit :openmouth:

luf10tje

Experimenterende gebruiker
Van je eerste keer moet je genieten!!!

Ik had ook bij m'n eerste lijntje dat ik er niets van vernam, dus heb ik meteen nog twee genomen (misschien beetje dom voor de eerste keer maar ach wou het toch vernemen :rolleyes: ) en ik mis nog elke keer dat gevoel dat ik de eerste keer had!!!
Na een tijdje is het niet meer zo bijzonder (althans voor mij dan), het voelt meer als 10 bakken koffie... :( Terwijl die eerste keer... Njah... Moet je ook maar xtje proberen...

Oja je moet niet teveel naar anti-drugsies luisteren! Maar houd het aub wel bij af en toe

Jeller

Badass junkie
Goanaut zei:
Valt me op dat veel anti-drugs mensen zelf erg verslaafd zijn geweest. Dat jij niet met drugs kan omgaan wil niet zeggen dat niemand het kan. De discipline ligt gewoon volledig bij jezelf, kun je het aan of niet.
hmm overschat je eigen discipline niet hoor :wink:

zommes

Badass junkie
Aantal irrelevante posts verwijderd

Probeer niet te reageren op posts zoals bijv. die van Scorp1on en al helemaal niet op reacties van die irrelevante post. Het is niet verboden, maar bespaar mij the waste of time om ze allemaal weg te moeten halen.

neti

Badass junkie
snap neti geheel warom je die berichten van scorpion hebt verwijderd... zoals ik zei, ook tegengeluiden mogen er zijn

mr.dark

Newbie
ik heb een bommetje gebruikt het afgelopen weekend .Het was voor het eerst maar heb hem wel goed gevoeld 2 dagen niet geslapen.

Maar hij kwam vet snel aan eerst voelde ik niets maar na een 45 min ongeveer en 4 glazen wodka ging ik hellemaal los heb een top nacht gehad en genoten ja mot zeggen dat ik hem de eerste x goed heb gevoeld .

gr.mr.Dark

Supervlieg

Wijs gebruiker
Zoals bij alle drugs (op xtc na imo, de eerste keer is het vetst :grin:) moet je ze leren kennen en ervan leren genieten. Dit houdt niet in dat de eerste keer niet lekker is, maar eerder dat je meestal niet weet hoe je erop moet reageren.

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
De eerste keer dat ik pep snoof heb ik het zeker wel gevoeld.
Maar zoals supervlieg zegt.
Je moet aan het gevoel wenen.
Je vind het leuk (of niet) dat moet je zelf ontdekken.

Wacky

Badass junkie
Gister voor het eerst speed gebruikt. Wel 2 keer eerder XTC gebruikt.

Het was maar een klein puntje, maar het werkte zeker. De nacht goed volgehouden en vandaag ook weinig geslapen.

Maar het blijft bij 1 keer. XTC was veel beter, snuiven is goor en nu zit ik hier achter mn PC met een bloedneus. Ik houd het wel bij XTC :)

Supervlieg

Wijs gebruiker
Wacky zei:
Gister voor het eerst speed gebruikt. Wel 2 keer eerder XTC gebruikt.

Het was maar een klein puntje, maar het werkte zeker. De nacht goed volgehouden en vandaag ook weinig geslapen.

Maar het blijft bij 1 keer. XTC was veel beter, snuiven is goor en nu zit ik hier achter mn PC met een bloedneus. Ik houd het wel bij XTC :)
verstandig :) weet wel dat E met mate gebruikt moet worden :beer:

hypersnap

Bewuste gebruiker
Lana zei:
Ja ik merkte het goed. De hele dag op ´veertjes´ gelopen, alsof ik lucht was. Veel praten, alles interessant vinden, overal zin in hebben en niet moe worden. En ´s nachts niet kunnen slapen.
Da waren nog ´s tije... Dat is niet meer na langdurig gebruik. Dus ik zou zeggen, geniet ervan zolang het kan.

Raar, als ik speed heb gesnoven kan ik daar nog perfekt op slapen :confused:

Hallo,

Ik ben nieuw hier dus ik zal ma meteen zeggen wat ik van mijn eerste drug vond :grin: Speed is dus zekers geweldig heb ut nog maar 1 keer gehad was op de derde dag van carnaval ma was egt zalig is nu al 2,5 maanden geleden mss weer uns tijd wat te nemen :grin:

groetjes :)

MetaalKonijn

Badass junkie
hypersnap zei:
Lana zei:

Wellicht heb je ADHD, oid?

Delirium

Badass junkie
hypersnap zei:

Ik had dat ook na mijn eerste (en enigste, tot nu toe) keer. Vier uur na inname sliep ik heerlijk!

Ik werd er ook lichamelijk actief en opgewekt van, terwijl ik geestelijk heel rustig en geconcentreerd was :grin:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Enesteene zei:
ik lees en hoor allerlei verschillende verhalen, maar als voor 't eerst een snuif pep neemt... merk je dat net als een doorgewinderde snuiver, of moet je lichaam dr eerst aan wennen? let me know :) :mrgreen:

De eerste keer merkte ik zeer zeker, ik ben niet zo'n "beweger" en een nacht niet slapen trek ik al helemaal niet. Eerste keer pep, paar lijntjes, heel de nacht door gedanst en de gehele volgende dag wakker :grin:
So yeah, ik denk dat je het wel merkt :)

Osi`

Bewuste gebruiker
Vandaag ook zomaar ff onverwacht een lijntje, ze vroegen het me, omdat ik het ook eerder wou doen, ma kwist nie vandaag, en die zei van, wilde een lijntje (goeie kameraad) en dan zo in da auto gaan zitten, laptopske pakken, die speed derop en wa fijn doen, en dan opsnuiven die dikke lijn (iets van 5 cm? lang ofzo ..) en goddamn, m'n neus da brandde :/ en nadien 5 minuutjes later, ff goed m'n nuis gesnoven en damn, da chemisch spul proefde ik in m'n keel, snel water drinken enal.

ne een hafluurtje rijden, voelde ik kleine kleine effectjes, kzag precies wel zo'n zicht verandering, naar kameraad gegaan, hardcore geluisterd (de gitaren versie) en goddamn, da klonk zo vet chill :/ normaal luister ik da nie omdak da nie kan aanhoren ma bon ^^ en dan wa gepaft 5 uurtjes later na snuiven.

Kheb om half 1 m'n lijntje gesnoven. KWe nie of het nog utigewerkt is, maar kmoet nog soms veel bewegen enal. en tikken :tongueout:

Leuke ervaring was het zeker, volgende keer nog eens, ma kga het nooit kopen, kwil het niet eens in m'n bezit hebben, geowon, voor de gelegenheid.

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker

Enesteene zei:
Johannes de Tripper zei:
Ik denk dat hij van de christenunie is (no offense CU) en een paranoia wil zaaien in df-land....

lieve mensen, ook anti-geluiden zijn wat mij etreft welko op het forum... drugs heeft ook zn keerzijden

off topic: PARAnl Frysland schrijf je als Friesland of Fryslân :tongueout:

Ik lees het nu pas, maar dat weet ik :grin: :wink:

richie87

Belezen gebruiker
eerste x speed heb ik kleine 3 gram gehad...alleen de problemen komen later..2 keer black out gehad en vette hersenspinsels etc maja al doende leert men :stoned:

Brandon

Bewuste gebruiker
1e keer speed was wel erg relaxt, maar pas na een aantal keer wist ik wat het gevoel was. Voelde mij vooral erg chill, erg goed :) (wat een groot gevaar is ivm verslaving) maar niet onder invloed van speed zoals je wel bijvoorbeeld hebt bij xtc.. Had niet zoveel gehad <0.5 gram. Maar denk wel dat je het gevoel moet leren waarderen om het leuk te vinden. Als je heel erg wilt feesten dan is het cker tof en ook een heel duidelijk gevoel, maar het gezellig nachtjes doortrekken al pratend en tv-kijkend is weer heel anders. Minder opgefokt maar juist relaxt, relaxt door de pep :). Dat waardeer ik nu juist heel erg aan speed.

Speedie

Experimenterende gebruiker
Mm

Eerste x pep moet je van genieten en over je laten gaan.. je kan het nog niet zo goed controleren... soms is het wel jammer dat ik dat nu wel kan, soms ook niet... ach, genieteeee :tongueout:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Klopt inderdaad wel de eerste keer voelde ik het zeker wel maar wel het minst tot nu toe. Kon daarna ook gewoon slapen. terwijl als ik nu dezelfde dosis neem ik meer voel en toch moeite heb met slapen :P

Me eerste keer pep was zeker de beste :grin: lkkr wat energie geil sex en daarna gewoon slapen :grin: Kijk als het zo elke keer gaat en geen bijwerkingen heb dan is pep heel mooi :sunglasses: maarja helaas zo werkt het niet bij mij dus geen pep. Alleen af en toe als combo drug.

:wave:

lot

Badass junkie
Mijn eerste keer pep was met Serenity, of ik er wat van heb gemerkt? Nee heb die nacht geslapen als een dikke olifant, daarna nog vaak gedacht zal ik het nog eens proberen om te voelen hoe het nou écht voelt? Maar is nog steeds niet gebeurd en mss blijft dat wel zo.

Fishhead07

Wijs gebruiker
lot zei:
Mijn eerste keer pep was met Serenity, of ik er wat van heb gemerkt? Nee heb die nacht geslapen als een dikke olifant, daarna nog vaak gedacht zal ik het nog eens proberen om te voelen hoe het nou écht voelt? Maar is nog steeds niet gebeurd en mss blijft dat wel zo.

Vreemd dat je niets gevoelt hebt. Ik voelde toch zeker een duidelijke reactie de eerste keer, achteraf gezien wel een milde want ik kon ook slapen :grin: maar was toch duidelijk onder invloed.

Tja ik zou het lekker bij die ene keer houden, er zijn veel leukere drugs :)

Doodkapje

Wijs gebruiker
mijn eeste keer speed was ook geweldig. fucking zenuwachtig om eraan te beginnen maar eens het neusje goed gepoederd, geweldig. ik ging op die dag ook 's avonds naar een halloween event in planckendael uitgedost als high priestess (vampier dus). ik voelde me fantastisch heel planckendael rondgehuppeld met mijn zwarte cape die achter me aan wapperde!!! echt de max :grin: en ik vroeger die boel maar afkraken bah harddrugs hihi ben ik op teruggekomen :wave:

Bovenaan