Johannes de Tripper zei:Ik denk dat hij van de christenunie is (no offense CU) en een paranoia wil zaaien in df-land....
Sc0rp10n zei:SPEED is de grootste rotzooi die er bestaat, en zeer verslavend. Alles is goed en fun in het begin, tenzij je zoveel neemt dat het schuim naast je mond hangt. Een jointje erbij werkt om den duur 0sec, en de speed zelf stopt ook met werken.
na 7 jaar intens gebruik voel je de afkick wel hoor, als je hersenen nog intact zijn tenminste...
het meeste lachen met speed is wanneer je begint te merken dat er bepaalde zaken in je neus kapot zijn, of dat je zo paranoide bent dat je echt niet meer kan functioneren.
Als ik een newbie moet checken hoef ik enkel is te ruiken, meer niet, de walgelijke chemische overschotten PMK gutsen uit je lijf, stukjes glas en bijvulling waar we niks van weten moeten onze lever en nieren maar kunnen verwerken hé
of je zou het moeten inshotten, dan valt het niet zo op... het effect is dan ook totaal anders...
of koop gewoon ergens CATORID of CAPTAGON... deze pharmaceutische amfetamines zijn al even goed... IDEAAL voor de ADHDDDHD jongeren
) en ik mis nog elke keer dat gevoel dat ik de eerste keer had!!!hmm overschat je eigen discipline niet hoorGoanaut zei:Valt me op dat veel anti-drugs mensen zelf erg verslaafd zijn geweest. Dat jij niet met drugs kan omgaan wil niet zeggen dat niemand het kan. De discipline ligt gewoon volledig bij jezelf, kun je het aan of niet.
Enesteene zei:moet je lichaam dr eerst aan wennen?![]()
Sweetfunky zei:Enesteene zei:moet je lichaam dr eerst aan wennen?![]()
lol
beste quote tot nu toe

verstandigWacky zei:Gister voor het eerst speed gebruikt. Wel 2 keer eerder XTC gebruikt.
Het was maar een klein puntje, maar het werkte zeker. De nacht goed volgehouden en vandaag ook weinig geslapen.
Maar het blijft bij 1 keer. XTC was veel beter, snuiven is goor en nu zit ik hier achter mn PC met een bloedneus. Ik houd het wel bij XTC![]()

Lana zei:Ja ik merkte het goed. De hele dag op ´veertjes´ gelopen, alsof ik lucht was. Veel praten, alles interessant vinden, overal zin in hebben en niet moe worden. En ´s nachts niet kunnen slapen.
Da waren nog ´s tije... Dat is niet meer na langdurig gebruik. Dus ik zou zeggen, geniet ervan zolang het kan.
hypersnap zei:Lana zei:Ja ik merkte het goed. De hele dag op ´veertjes´ gelopen, alsof ik lucht was. Veel praten, alles interessant vinden, overal zin in hebben en niet moe worden. En ´s nachts niet kunnen slapen.
Da waren nog ´s tije... Dat is niet meer na langdurig gebruik. Dus ik zou zeggen, geniet ervan zolang het kan.
Raar, als ik speed heb gesnoven kan ik daar nog perfekt op slapen![]()
hypersnap zei:Raar, als ik speed heb gesnoven kan ik daar nog perfekt op slapen![]()
Enesteene zei:ik lees en hoor allerlei verschillende verhalen, maar als voor 't eerst een snuif pep neemt... merk je dat net als een doorgewinderde snuiver, of moet je lichaam dr eerst aan wennen? let me know![]()
![]()
Enesteene zei:Johannes de Tripper zei:Ik denk dat hij van de christenunie is (no offense CU) en een paranoia wil zaaien in df-land....
lieve mensen, ook anti-geluiden zijn wat mij etreft welko op het forum... drugs heeft ook zn keerzijden
off topic: PARAnl Frysland schrijf je als Friesland of Fryslân![]()

lot zei:Mijn eerste keer pep was met Serenity, of ik er wat van heb gemerkt? Nee heb die nacht geslapen als een dikke olifant, daarna nog vaak gedacht zal ik het nog eens proberen om te voelen hoe het nou écht voelt? Maar is nog steeds niet gebeurd en mss blijft dat wel zo.