Mathys_NRD
Newbie
Het was zaterdagavond en ik en 2 vrienden van mij wouden gaan wausen. we waren hard op zoek naar pillen maar we konden niemand regelen die iets had. 1 vriend van mij had al 1 x eerder speed gesnoven, zei tegen mij dat we dat misschien wel een x zouden kunnen doen. toen hij mij van top tot teen had uitgelegd hoe je het moest innemen en wat je er van zou voelen was ik ervan overtuigd dat dit een leuke avond zou worden. we haalden 2 gram pep en we namen ons eerste lijntje. ik begon langzamerhand wat meer energie te krijgen en had zin om dingen te doen. ik begon met me kamer opruimen wat ik eigenlijk nooit doe. op een gegeven moment gingen we met z'n 3e naar buiten en ik genoot volop. we besloten nog maar een dikke lijn neer te leggen en op een gegeven moment wist ik niet wat me overkwam. Dat heerlijke gevoel en die praatkick en die super gezellige gesprekken over hoe mooi het leven wel niet is. Toen deze dag achter de rug was stond ik op met een kutgevoel. ik zou en moest me weer zo voelen als dat ik gister had gevoelt, dus ik belde dezelfde vrienden weer op, en ja hoor: we namen maar weer een lijntje van wat we gister over hadden gehouden. deze dag was ook weer zo fijn en zo leuk dat ik de volgende dag weer nam. ( we hadden tog vakantie en niemand kon ons wat maken ) en zo hebben we bijna elke dag van de vakantie met z'n 3e gesnoven. na een week of 2 deed ik het elke dag, maar werden we ook steeds meer gek in onze kop. Om dit weg te krijgen namen we er nog maar weer een. we hebben uiteindelijk anderhalve maand elke dag gesnoven totdat ik zo gek in me kop werd dat ik dacht: en nu moet het stoppen!!!!!!
ik heb het toen 3 weken niet gedaan en toen heb ik er weer een genomen. ik ben blij dat ik nu weet wanneer ik het wel en niet moet doen. ik doe het nou 1/2 x in de maand. Zou het de eerste x zijn geweest die mij gelijk verslaafd maakte?
ik heb het toen 3 weken niet gedaan en toen heb ik er weer een genomen. ik ben blij dat ik nu weet wanneer ik het wel en niet moet doen. ik doe het nou 1/2 x in de maand. Zou het de eerste x zijn geweest die mij gelijk verslaafd maakte?