FlipMeister
Bewuste gebruiker
niet doen ik heb 1 gram mdma gehad (wel met AD derbij) en heb er hersenbeschadigin aan overgehouwe...
Trip Unit zei:17,50 voor een gram kristallen is dat duur?
weet iemand dat ?
En dan praat ik over de gemiddelde prijs.
van pillen en alcohol kun je ook hersenbeschadiging oplopen.FlipMeister zei:niet doen ik heb 1 gram mdma gehad (wel met AD derbij) en heb er hersenbeschadigin aan overgehouwe...
hoe weet jij dat nou weer.. wacht maar over 10/20 jaar.....Telefoon zei:nix aan over gehouden![]()
Telefoon zei:nix aan over gehouden![]()
Telefoon zei:nix aan over gehouden![]()

Psycho_Chrono zei:Telefoon zei:me IQ is idd al met 20 punten gedaald naar 137 sins mijn laaste IQ test van 3 maanden geledendus nog genoeg IQ over om te verpesten
![]()
Ik ben vast niet de enige die hier geen zak van gelooft![]()
is het maximum niet 150 
Fat Freddy's cat zei:Ik heb ook eens ooit 1 gram mdma kristallen binnen gehad...
Spacen als een gek, maar verder geen last van gehad.
Ik had wel goed geinformeerd om zeker van te zijn dat je er niks blijvend aan overhoud! Het was een erg leuk feestje op die gram.
Achteraf wel 3 dagen ziek geweest, daarom dat ik het geen 2e X meer ga doen, maar was wel een leuke ervaring.
your'e an idiotDarkScope zei:even een vraag over kristallen, ik las net dat er in kristallen naast MDMA ook MDEA inzit bijvoorbeeld, maar het heet toch MDMA kristallen?
En als de kristallen bijvoorbeeld 80 % puur zijn wat betekent dat dan? betekent dat 80 % PURE MDMA of 80 % MDMA, maar die opzichzelf al niet puur is, en wat zit er voor de rest dan bij?
FlipMeister zei:Fat Freddy's cat zei:Ik heb ook eens ooit 1 gram mdma kristallen binnen gehad...
Spacen als een gek, maar verder geen last van gehad.
Ik had wel goed geinformeerd om zeker van te zijn dat je er niks blijvend aan overhoud! Het was een erg leuk feestje op die gram.
Achteraf wel 3 dagen ziek geweest, daarom dat ik het geen 2e X meer ga doen, maar was wel een leuke ervaring.
Ook genoeg om te weten dat je van een halve pil al blijvende schade kan houde?

GabberSnoePie zei:your'e an idiotDarkScope zei:even een vraag over kristallen, ik las net dat er in kristallen naast MDMA ook MDEA inzit bijvoorbeeld, maar het heet toch MDMA kristallen?
En als de kristallen bijvoorbeeld 80 % puur zijn wat betekent dat dan? betekent dat 80 % PURE MDMA of 80 % MDMA, maar die opzichzelf al niet puur is, en wat zit er voor de rest dan bij?
GabberSnoePie zei:your'e an idiotDarkScope zei:even een vraag over kristallen, ik las net dat er in kristallen naast MDMA ook MDEA inzit bijvoorbeeld, maar het heet toch MDMA kristallen?
FlipMeister zei:Darkscope, jij lult poep
Jadi zei:No offence, hoor, maar van een persoon met een IQ van 137 kan ik dat echt niet geloven...Telefoon zei:mijn dislectie laat mensen een ingeving krijgen dat ik een taal probleem heb omdat ik de meeste woorden niet goed kan spellen dus oversla. en om nu alles eerst in word of in google te gaan typen. daar ben ik te lui voor.
Ellesdee zei:FlipMeister zei:Darkscope, jij lult poep
no shit
Telefoon zei:me IQ is idd al met 20 punten gedaald naar 137 sins mijn laaste IQ test van 3 maanden geledendus nog genoeg IQ over om te verpesten
![]()
Aye! Einstein had 160, beter kap je met die troep en vind je iets nuttigs uit! Fucking relativiteitstheorie:Anathema zei:Psycho_Chrono zei:Telefoon zei:me IQ is idd al met 20 punten gedaald naar 137 sins mijn laaste IQ test van 3 maanden geledendus nog genoeg IQ over om te verpesten
![]()
Ik ben vast niet de enige die hier geen zak van gelooft![]()
Hier nog een..
Valt me op dat er nog zo serieus op wordt gereageerd..
En dat dit topic niet in de afvalbak zit..
(sorry!In deze theorie wordt aangenomen dat waarnemers die zich in rust in een gelijkmatig zwaartekrachtsveld bevinden "equivalent" zijn met andere waarnemers die een constante (uniforme) versnelling ondervinden. Deze veralgemening van het relativiteitsprincipe gaat samen met een nieuwe theorie van de zwaartekracht. In deze theorie wordt zwaartekracht niet langer als een kracht gezien zoals dat bij de Wetten van Newton het geval was, maar als een meetkundige eigenschap van de ruimte zelf. (Het Nederlandse woord 'zwaartekracht' is hier dus enigszins misleidend; beter is het te spreken van 'gravitatie'.)
barry zei:Jadi zei:No offence, hoor, maar van een persoon met een IQ van 137 kan ik dat echt niet geloven...Telefoon zei:mijn dislectie laat mensen een ingeving krijgen dat ik een taal probleem heb omdat ik de meeste woorden niet goed kan spellen dus oversla. en om nu alles eerst in word of in google te gaan typen. daar ben ik te lui voor.
hier wil ik even op inpikken.
hetgeen wat m'n iq noemt is eigenlijk gewoon een gemiddelde van een aantal tests zo heb jij tests voor je logica, algemene kennis, onthouden
hoe je schrijft heeft dus niets met je iq te maken doordat (als je het proffesioneel laat doen) het bijna allemaal mondeling is.
ik heb een gemiddeld iq van 133 maar ik kan soms heel dom ogen doordat mijn algemene kennis echt op niets trekt (betekenis van woorden)
Even een klein stukje verder off topic, omdat ik even terugscrollde om te kijken of ik dit niet zelf had gepost (bij wijze van, duh, ietsje lager hier123spacer zei:Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik heb een iq van 134, maar word toch ooit gezegt dat ik dom ben, waarom zit je dan niet op vwo?
Ik heb last van luiheid hehe, als ik iets leer haal ik een 8 of 9. Ik hoef dan ook maar een uur te leren, maar dat kan ik gewoon niet omdat mijn concentratie vermogen ZOO slecht is dat ik 5 minuten ga leren, en dan weer een half uur ga pauzeren. Als ik niet leer haal ik een 5 of 6. Ik ben dus ook 5 jaar NET over zonder te blijven zitte. Maar bijvoorbeeld de toetse waar ik niet voor hoef te leren (leestoetsen van engels, duits etc) haal ik dan ook altijd 9 of 10.
sjaartrol zei:Telefoon zei:huh heozo XD? ik ken geen andere dan bruine :P![]()
hoe bruiner je mdma, hoe minder zuiver hij is...
jaduval75 zei:soms zelfs rattegif

ExceptionalInsight zei:Even een klein stukje verder off topic, omdat ik even terugscrollde om te kijken of ik dit niet zelf had gepost (bij wijze van, duh, ietsje lager hier123spacer zei:Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik heb een iq van 134, maar word toch ooit gezegt dat ik dom ben, waarom zit je dan niet op vwo?
Ik heb last van luiheid hehe, als ik iets leer haal ik een 8 of 9. Ik hoef dan ook maar een uur te leren, maar dat kan ik gewoon niet omdat mijn concentratie vermogen ZOO slecht is dat ik 5 minuten ga leren, en dan weer een half uur ga pauzeren. Als ik niet leer haal ik een 5 of 6. Ik ben dus ook 5 jaar NET over zonder te blijven zitte. Maar bijvoorbeeld de toetse waar ik niet voor hoef te leren (leestoetsen van engels, duits etc) haal ik dan ook altijd 9 of 10.)
Zo herkenbaar![]()
MindTraveler zei:jaduval75 zei:soms zelfs rattegif![]()
FlipMeister zei:Je iq was eerst 20 punten hoger dan 137? Dan had je een IQ van 157is het maximum niet 150
?
http://www.wistudat.net/site_popup.php?id=80Armani7 zei:FlipMeister zei:Je iq was eerst 20 punten hoger dan 137? Dan had je een IQ van 157is het maximum niet 150
?
het hoogste ooit gehaald is 298 schijnt![]()