1gram MDMA kristallen

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Telefoon zei:
nix aan over gehouden :wave:

Grinnik... inderdaad, hoe komt het in je op om dat nu te zeggen?!

Niks aan overgehouden. Alleen 16 uur geslapen de day after. Nee dan is er inderdaad niks aan de hand. Je lichaam neemt gewoon ff een paar uurtjes meer rust dan de normale 7/ 8 :P

Hoe kan je nou weten dat alles goed gaat in je hoofd. Kijk idd maar eens over een aantal jaar.

nutsss

Wijs gebruiker
Ach

1 gram is natuurlijk veel en veel te veel. Dan ben je het punt waarop het gewoon niet meer leuk is allang heel ver gepasseerd. Of ga je me nog vertellen dat 2000mg je volgende uitdaging is?

De hersenschade? Ik denk dat het allemaal wel meevalt. Kristallen zijn ook niet helemaal zuiver dus netto gehalte aan MDMA zal wat minder zijn. Zolang dit een uitzondering is zal de schade meevallen. Maar dit was geen uitzondering? Heb je niet dat je hele stukken uit je geheugen kwijt bent van die avond?

Hallucinaties op MDMA die zijn zo supervet. Veranderen ze nu nog qua verschijning als de dosis hoger wordt?

J0rrit

Badass junkie
idd, hallucinaties van MDMA zijn heel erg vet. Deze hallucinaties zijn een stuk "echter" dan die van paddos, daarop heb je vooral vervormingen en tracers en wat kleuren, op de MDMA zie je meestal echt dingen heel anders dan ze zijn.

Supervlieg

Wijs gebruiker
dus neem je maar 1g kristallen.. Ik kan er nog steeds niet bij.

Ik wil al snel te hard gaan op mdma, maar dat doe ik dan tijdens dat ik waus ga, vaak onbewust neem ik dan bij. Maar deze jongen hier gaat bewust over de grenzen van zijn kunnen heen, om 'ff' vet te hallucineren..

maargoed ieder zn ding

Anathema

Belezen gebruiker
Psycho_Chrono zei:
Telefoon zei:
me IQ is idd al met 20 punten gedaald naar 137 sins mijn laaste IQ test van 3 maanden geleden :flushed: dus nog genoeg IQ over om te verpesten :grin:

Ik ben vast niet de enige die hier geen zak van gelooft:)

Hier nog een..
Valt me op dat er nog zo serieus op wordt gereageerd..
En dat dit topic niet in de afvalbak zit..

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Nix aan overgehoud? Dat weet jij helemaal niet nu. Als je zit te computeren en het voelt alsof je hoofd momenten uitvalt en je overal kippenvel krijgt kom dan meer weer terug. Ik hoop dat de rest van je leven beschadingen aan je kop leuk zullen bevallen dan :wave:

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
Ik heb ook eens ooit 1 gram mdma kristallen binnen gehad...
Spacen als een gek, maar verder geen last van gehad.

Ik had wel goed geinformeerd om zeker van te zijn dat je er niks blijvend aan overhoud! Het was een erg leuk feestje op die gram.

Achteraf wel 3 dagen ziek geweest, daarom dat ik het geen 2e X meer ga doen, maar was wel een leuke ervaring.

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Fat Freddy's cat zei:

Ik had wel goed geinformeerd om zeker van te zijn dat je er niks blijvend aan overhoud! Het was een erg leuk feestje op die gram.

Achteraf wel 3 dagen ziek geweest, daarom dat ik het geen 2e X meer ga doen, maar was wel een leuke ervaring.

Ook genoeg om te weten dat je van een halve pil al blijvende schade kan houde?

J0rrit

Badass junkie
even een vraag over kristallen, ik las net dat er in kristallen naast MDMA ook MDEA inzit bijvoorbeeld, maar het heet toch MDMA kristallen?

En als de kristallen bijvoorbeeld 80 % puur zijn wat betekent dat dan? betekent dat 80 % PURE MDMA of 80 % MDMA, maar die opzichzelf al niet puur is, en wat zit er voor de rest dan bij?

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
even een vraag over kristallen, ik las net dat er in kristallen naast MDMA ook MDEA inzit bijvoorbeeld, maar het heet toch MDMA kristallen?

En als de kristallen bijvoorbeeld 80 % puur zijn wat betekent dat dan? betekent dat 80 % PURE MDMA of 80 % MDMA, maar die opzichzelf al niet puur is, en wat zit er voor de rest dan bij?
your'e an idiot

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
FlipMeister zei:
Fat Freddy's cat zei:

Ook genoeg om te weten dat je van een halve pil al blijvende schade kan houde?

ja ok, maar ik bedoel dat dit in normale omstandigheden geen overdosis is, waar je van in coma gaat of zo... Drugs zijn altijd schadelijk uiteraard, dat weet ik ook wel :rolleyes:

Ellesdee

Badass junkie
De letale dosis voor een muis is 97 milligram per kilogram lichaamsgewicht; aangenomen wordt dat het voor een mens ongeveer diezelfde waarde heeft. Een persoon van 70 kilogram zou dan dus 6,79 gram MDMA in moeten nemen, hetgeen in de praktijk ongeveer gelijk staat aan het innemen van 85 XTC-tabletten. De dosis bedraagt normaliter tussen de 1 en 2 mg per kilo lichaamsgewicht. Overlijdensgevallen komen wel voor, maar worden niet veroorzaakt door de directe gevolgen van de drug, maar door bijvoorbeeld oververhitting en/of uitdroging, veroorzaakt door de onderdrukking van de dorstgevoelens en combinaties met andere drugs

J0rrit

Badass junkie
GabberSnoePie zei:
DarkScope zei:

your'e an idiot

Hoezo? weet jij het antwoord dan zo goed? De MDMA in pillen is geloof ik 50 % puur, en dan bedoel ik de MDMA moleculen zelf, de rest van de moleculen zijn MDEA en miss MDA (?), dat alles bij elkaar is de MDMA. Aks je een pil laat testen op 100 mg MDMA, is 50 mg daarvan miss MDMA, en de rest MDEA, omdat deze in de mdma moleculen zelf verwerkt zitten, je ondervindt dus geen MDEA effect, omdat het effect van MDMA zelf al MDEA-achtig effect bevat.

Weet iemand het antwoord voor kristallen, ik las namelijk hierboven ergens dat in de MDMA-kristallen bijvoorbeeld die 70 % puur zijn, de rest MDEA ofzo is? of wat is de rest van de kristallen? Dan bedoel ik niet dat 70 % van de kristallen MDMA is, bij kristallen is elk beetje MDMA, alleen de MDMA moleculen zijn niet 100 %, wat is de resT?

J0rrit

Badass junkie
GabberSnoePie zei:
DarkScope zei:

your'e an idiot

Hoezo? weet jij het antwoord dan zo goed? De MDMA in pillen is geloof ik 50 % puur, en dan bedoel ik de MDMA moleculen zelf, de rest van de moleculen zijn MDEA en miss MDA (?), dat alles bij elkaar is de MDMA. Aks je een pil laat testen op 100 mg MDMA, is 50 mg daarvan miss MDMA, en de rest MDEA, omdat deze in de mdma moleculen zelf verwerkt zitten, je ondervindt dus geen MDEA effect, omdat het effect van MDMA zelf al MDEA-achtig effect bevat.

Weet iemand het antwoord voor kristallen, ik las namelijk hierboven ergens dat in de MDMA-kristallen bijvoorbeeld die 70 % puur zijn, de rest MDEA ofzo is? of wat is de rest van de kristallen? Dan bedoel ik niet dat 70 % van de kristallen MDMA is, bij kristallen is elk beetje MDMA, alleen de MDMA moleculen zijn niet 100 %, wat is de resT?

J0rrit

Badass junkie
GabberSnoePie zei:
DarkScope zei:

your'e an idiot

jasper

Wijs gebruiker
Jadi zei:
Telefoon zei:
mijn dislectie laat mensen een ingeving krijgen dat ik een taal probleem heb omdat ik de meeste woorden niet goed kan spellen dus oversla. en om nu alles eerst in word of in google te gaan typen. daar ben ik te lui voor.
No offence, hoor, maar van een persoon met een IQ van 137 kan ik dat echt niet geloven...

hier wil ik even op inpikken.
hetgeen wat m'n iq noemt is eigenlijk gewoon een gemiddelde van een aantal tests zo heb jij tests voor je logica, algemene kennis, onthouden

hoe je schrijft heeft dus niets met je iq te maken doordat (als je het proffesioneel laat doen) het bijna allemaal mondeling is.
ik heb een gemiddeld iq van 133 maar ik kan soms heel dom ogen doordat mijn algemene kennis echt op niets trekt (betekenis van woorden)

zaagmans

Bewuste gebruiker
Telefoon zei:
me IQ is idd al met 20 punten gedaald naar 137 sins mijn laaste IQ test van 3 maanden geleden :flushed: dus nog genoeg IQ over om te verpesten :grin:

Hahahaha, dus jij had een IQ van 157? Dan ben je wel erg intelligent. NU trouwens nog wel als jij zegt dat je een IQ van 137 hebt.

Dus: Ik geloof je niet. Bovendien is IQ aangeboren. Het kan hoogstens wat afwijken bij testen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Anathema zei:
Psycho_Chrono zei:
Telefoon zei:

Ik ben vast niet de enige die hier geen zak van gelooft:)

Hier nog een..
Valt me op dat er nog zo serieus op wordt gereageerd..
En dat dit topic niet in de afvalbak zit..
Aye! Einstein had 160, beter kap je met die troep en vind je iets nuttigs uit! Fucking relativiteitstheorie:
In deze theorie wordt aangenomen dat waarnemers die zich in rust in een gelijkmatig zwaartekrachtsveld bevinden "equivalent" zijn met andere waarnemers die een constante (uniforme) versnelling ondervinden. Deze veralgemening van het relativiteitsprincipe gaat samen met een nieuwe theorie van de zwaartekracht. In deze theorie wordt zwaartekracht niet langer als een kracht gezien zoals dat bij de Wetten van Newton het geval was, maar als een meetkundige eigenschap van de ruimte zelf. (Het Nederlandse woord 'zwaartekracht' is hier dus enigszins misleidend; beter is het te spreken van 'gravitatie'.)
(sorry! :flushed: )
Dat moet jij toch beter kunnen!

Edit: Ik ruik drugs en de helft is gejat >.<

123spacer

Experimenterende gebruiker
barry zei:
Jadi zei:
Telefoon zei:
mijn dislectie laat mensen een ingeving krijgen dat ik een taal probleem heb omdat ik de meeste woorden niet goed kan spellen dus oversla. en om nu alles eerst in word of in google te gaan typen. daar ben ik te lui voor.
No offence, hoor, maar van een persoon met een IQ van 137 kan ik dat echt niet geloven...

hier wil ik even op inpikken.
hetgeen wat m'n iq noemt is eigenlijk gewoon een gemiddelde van een aantal tests zo heb jij tests voor je logica, algemene kennis, onthouden

hoe je schrijft heeft dus niets met je iq te maken doordat (als je het proffesioneel laat doen) het bijna allemaal mondeling is.
ik heb een gemiddeld iq van 133 maar ik kan soms heel dom ogen doordat mijn algemene kennis echt op niets trekt (betekenis van woorden)

Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik heb een iq van 134, maar word toch ooit gezegt dat ik dom ben, waarom zit je dan niet op vwo?
Ik heb last van luiheid hehe, als ik iets leer haal ik een 8 of 9. Ik hoef dan ook maar een uur te leren, maar dat kan ik gewoon niet omdat mijn concentratie vermogen ZOO slecht is dat ik 5 minuten ga leren, en dan weer een half uur ga pauzeren. Als ik niet leer haal ik een 5 of 6. Ik ben dus ook 5 jaar NET over zonder te blijven zitte. Maar bijvoorbeeld de toetse waar ik niet voor hoef te leren (leestoetsen van engels, duits etc) haal ik dan ook altijd 9 of 10.
Ook de cito in groep 8 had ik 150, met 1 of 2 fouten!
Dit is wel off topic maar oke haha

Ik betaal hier voor een gram zuivere mdma 25 tot 30 euri, en dat is via 1 tussenpersoon dacht ik.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
123spacer zei:
Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik heb een iq van 134, maar word toch ooit gezegt dat ik dom ben, waarom zit je dan niet op vwo?
Ik heb last van luiheid hehe, als ik iets leer haal ik een 8 of 9. Ik hoef dan ook maar een uur te leren, maar dat kan ik gewoon niet omdat mijn concentratie vermogen ZOO slecht is dat ik 5 minuten ga leren, en dan weer een half uur ga pauzeren. Als ik niet leer haal ik een 5 of 6. Ik ben dus ook 5 jaar NET over zonder te blijven zitte. Maar bijvoorbeeld de toetse waar ik niet voor hoef te leren (leestoetsen van engels, duits etc) haal ik dan ook altijd 9 of 10.
Even een klein stukje verder off topic, omdat ik even terugscrollde om te kijken of ik dit niet zelf had gepost (bij wijze van, duh, ietsje lager hier :) )
Zo herkenbaar

duval75

Experimenterende gebruiker
hoeveel er in een mdmapil zit is echt niet te zeggen hoor. Ik heb er wel eens 13 op en die waren heel licht. En ik heb eens andere gehad die waren zo heftig, dat ik maar halve tegelijk kon nemen , in totaal had ik 3 hele pillen op en ik stond te stuiteren, dat ik dacht : shit dit is teveel geweest. Keek in de spiegel, zag er niet uit, helemaal strak.
Daarnaast gooien ze van alles in die pillen, behalve mdma. Zoals GhB, Speed, soms zelfs rattegif en nog andere stoffen waar ik de naam ff niet van weet. Ook op het nieuws geweest dat er een nieuw stofje aan toegevoegd werd die een heftige reactie geeft maar waarbij de letale dosis lager ligt, dan bij MDMA. Het risico van dit stofje is ook, als je de pillen een tijd bewaart, de werking van dit stofje eruitgaat. DUs je merkt niet meer dat het erinzit, maar het zit er wel in en risico voor overdosering is dan groot..
ALs je het wilt weten laat dan je pillen testen
http://www.unitydrugs.nl/home_test.html

HarDman

Newbie
sjaartrol zei:
Telefoon zei:
huh heozo XD? ik ken geen andere dan bruine :P :confused:

hoe bruiner je mdma, hoe minder zuiver hij is...

Onderbouw dat eens, want dat is bullshit. Heb genoeg witte en bruine kristallen in mn hand gehad. Liet altijd alles testen. En ik kon uit al de test echt niet halen dat witte sterker zijn. Mijn bruine werden juist over het algemeen sterker getest. Kleur heeft dr dus niks mee te maken, eerder het aantal grondstoffen die nodig zijn om keiharde mdma te produceren.

DreamWeaver

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
123spacer zei:
Even een klein stukje verder off topic, omdat ik even terugscrollde om te kijken of ik dit niet zelf had gepost (bij wijze van, duh, ietsje lager hier :) )
Zo herkenbaar

Hier ook, het systeem is niet gemaakt voor luie honden als wij :wink:

DreamWeaver

Badass junkie
MindTraveler zei:
duval75 zei:
soms zelfs rattegif
ja :rolleyes:

Er was 1 keer een incidentje met wat kutpillen back in 2000. Een enkele batch had inderdaad strychnine erin zitten, waar je 'm waarschijnlijk redelijk op spaced, maar helaas niet zo goed voor je is. Die paar pillen heb xtc een behoorlijke kutnaam gegeven :angry:

Bovenaan