1P-LSD

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
De trip duurde in totaal een 5 a 6 uur.
Dat is erg kort voor LSD .
Het kan dus óók wat anders zijn geweest .
Dat kan, maar soms is de echte trip op LSD zelf niet zo heel lang, maar zit daar vooral een lange staart met voornamelijk na-stimulatie achteraan. Soms is het echte trippen ook niet zo lang omdat de dosering net niet genoeg was.

Grappig vind ik het om te zien hoe sommigen zeggen dat als je een slechte ervaring hebt gehad, je niet echte LSD had. Dit lees ik vooral op Amerikaanse fora. Alsof LSD een soort heilig middel is waar je niet bad mee kunt gaan haha en dat het dan waarschijnlijk wel een nbome is geweest of zo.

Zou deze ervaring met het mislukken van de 1 lp LSD trip ergens iets te maken hebben gehad?
Moeilijk te zeggen. Kan aan zoveel dingen liggen. Ik ken ook wel mensen die zelfs met hogere doseringen psychedelics amper trippen. Of wel trippen, maar nooit echt diepgang of een spirituele trip beleven. Wat me doet denken aan dit filmpje van Terence McKenna:

Nogal hard gezegd van Terence :laughing: en ben het hier ook niet helemaal mee eens hoor en wil ook zeker niet beweren dat jij dan dom bent. Maar waar denk ik wel waarheid in zit, is dat de intentie en het bewustzijn waar mee getript wordt, grote invloed heeft op de ervaring. Daarnaast kan er natuurlijk lichamelijk ook iets zijn waardoor iemand niet echt sterk reageert op een tripmiddel.

De Zandman

DF-koning
Ah. Ik moet dus zeer waarschijnlijk op zoek naar... iets anders!
Op zich kan ik wel zeggen dat ik nogal wat nodig heb om (van meerdere soorten drugs) onder merkbare invloed te raken.
Bij de tandarts bijvoorbeeld gemiddeld het dubbele aantal verdoving injecties als bij een ander.
Dit geldt óók voor morfine injecties tegen pijn in het ziekenhuis.
En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar ik vind dit wel typisch ...

psycel

Belezen gebruiker
Tripreporter
Maar waar denk ik wel waarheid in zit, is dat de intentie en het bewustzijn waar mee getript wordt, grote invloed heeft op de ervaring.

Volledig mee eens!
Ik er zelf van overtuigd dat psychedelica jou geeft wat je nodig hebt op dat moment. Dat kan dus ook betekenen dat psychedelica jou op dat moment laat zien dat je het met respect moet behandelen en dat is meestal niet erg leuk.

Ik heb zelf mogen ervaren dat wanneer je psychedelica met respect behandeld het jou ook geeft wat je nodig hebt. Zo heb ik vorige week de meest inzichtvolle trip (op LSD) gehad en een paar maanden geleden ook een zeer inzichtvolle trip op psilocybine, ik weet zeker dat dit mij overkwam omdat ik mezelf er voor openstelde.

Nadat ik een vriend vertelde over mijn truffeltrip en de inzichten die ik kreeg besloot hij samen met iemand anders (zonder zichzelf in te lezen over de werking etc.) een bakje truffels te eten. Een truffeltrip duurt bij mij zo'n 2 tot 3 uur en de laatste schokjes zijn na 6/7 verdwenen, maar mijn maat en zijn kameraad zijn tijdens hun trip allebei een uur of 5/6 keihard bad gegaan. Hoe zou dit nou komen? :wink:

De Zandman

DF-koning
Hier lees ik een punt van groot belang.
Namelijk: een goede voorbereiding , goed in je vel zitten,en....weten waar je aan begint.
Ik had eigenlijk toen geen flauw idee waar ik aan begon. En, ook al, ik wil niet in een situatie raken waarin ik de controle over mijzelf geheel en al verliezen kan, in het " onbekende".
Ik denk dat je, al dieper gaande, je ineens gaat verzetten, dat je een daverende bad ervaring stimuleert....
En nu, dat ik onbewust een herhaling tegenga.
Is dit bovenstaande van invloed nu?
Zou dit kunnen?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hier lees ik een punt van groot belang.
Namelijk: een goede voorbereiding , goed in je vel zitten,en....weten waar je aan begint.
Ik had eigenlijk toen geen flauw idee waar ik aan begon. En, ook al, ik wil niet in een situatie raken waarin ik de controle over mijzelf geheel en al verliezen kan, in het " onbekende".
Ik denk dat je, al dieper gaande, je ineens gaat verzetten, dat je een daverende bad ervaring stimuleert....
En nu, dat ik onbewust een herhaling tegenga.
Is dit bovenstaande van invloed nu?
Zou dit kunnen?
Onbewust of bewust zelfs ja.

Als je de "controle" (is het niet, eerder een soort illusie van controle door steeds gedachten aan onszelf te herhalen om een soort schijnbaar gevoel van 'houvast' te hebben) niet wilt verliezen, dan moet je gewoon geen psychedelica doen. Zo simpel is het denk ik.

Ben je wel bereid de controle los te laten en gebeurd dat ook daadwerkelijk tijdens een trip, dan kun je wel ervaren hoe immens bevrijdend het is om geen controle te hebben en alles te laten komen hoe het komt. Maar dat moet je wel goed van jezelf weten voordat je eraan begint.

De Zandman

DF-koning
Helemaal mee eens.
Juist het géén controle hebben, dat moet volgens mij ook heel bevrijdend werken.
Het is juist voor mij persoonlijk heel verdomde moeilijk om dit te kunnen .
Heeft met mijn werk te maken gehad denk ik.
Daarom is bij mij een tripsittter die ik 100% vertrouwen kan, heel belangrijk.
Tenminste dit denk ik.
Stof tot nadenken

Robbert40

Experimenterende gebruiker
Ah. Ik moet dus zeer waarschijnlijk op zoek naar... iets anders!
Op zich kan ik wel zeggen dat ik nogal wat nodig heb om (van meerdere soorten drugs) onder merkbare invloed te raken.
Bij de tandarts bijvoorbeeld gemiddeld het dubbele aantal verdoving injecties als bij een ander.
Dit geldt óók voor morfine injecties tegen pijn in het ziekenhuis.
En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar ik vind dit wel typisch ...

Ik heb pressies het zelfde. De laatste trip die ik had vereiste 12gram gedroogde paddos in combinatie met wat andere spul.
Een maat van me tripte helemaal weg op anderhalve gram.
Niet iedereen heeft het standaard gewicht nodig om te trippen.

Anyways, een vriend van me kwam afgelopen weekend naar me toe met 1p-lsd zegels en 2 buisjes "alagria" (Blanke 250 ml buis met zwarte tape). De lsd heb ik net getest, het is wat hij claimde dat het was (getest op het lab met chemicalien, niet door het te gebruiken )
Voor iemand die een vrij hoge weerstand heeft, wat zou een goed beginpunt zijn?
En weet iemand wat alagria is?
Edit: net uit de hplc, er zitten 2 onbekende stoffen in

Laatst bewerkt:

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
Die buisjes Alegria zijn cocktails van een hele hoop uppers door elkaar, ik zou je sterk afraden die te gebruiken. Gevaarlijk product.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Ik heb een paar dagen geleden mijn 2e 1P-LSD trip gedaan. Deze keer 1.5 tab, 150ug. Was veel sterker dan de vorige zegels van het zelfde bedrijf. Ik durf zelfs te zeggen dat deze overdosed waren (effecten waren echt heel heftig en sterk).

Kijk uit met dit soort zegels, ze zijn vaak realistischer dan van een dealer, en ze kunnen sterker zijn wegens het moeilijke doseren van de zegels. Dit geval was ik opzoek naar een sterke trip dus is het goed afgelopen.

Op de piek 40mg 4-HO-MET gesnoven, echt een hele bijzondere trip met echt verblindende visuals. 1P-LSD is toch vetter dan ik dacht, en zeker in combinatie met Phenibut en 4-HO-MET. Hele complexe hallucinaties gehad. Ook voor het eerst echt geometrische werelden met ogen dicht op de muziek.

We hebben een kwartier lang met hand voor ogen lopen schreeuwen: WOW WOW, BESTAAT DIT? WOW.. DIT IS HET ZIEKSTE OOIT. WTF.

Afijn, er komt nog een rapportje dus moet niet te veel verklappen.

1P-LSD is zeker een aanrader, lijkt heel erg op echte LSD.

रति

Wijs gebruiker
Ik heb een paar dagen geleden mijn 2e 1P-LSD trip gedaan. Deze keer 1.5 tab, 150ug. Was veel sterker dan de vorige zegels van het zelfde bedrijf. Ik durf zelfs te zeggen dat deze overdosed waren (effecten waren echt heel heftig en sterk).

Kijk uit met dit soort zegels, ze zijn vaak realistischer dan van een dealer, en ze kunnen sterker zijn wegens het moeilijke doseren van de zegels. Dit geval was ik opzoek naar een sterke trip dus is het goed afgelopen.

Op de piek 40mg 4-HO-MET gesnoven, echt een hele bijzondere trip met echt verblindende visuals. 1P-LSD is toch vetter dan ik dacht, en zeker in combinatie met Phenibut en 4-HO-MET. Hele complexe hallucinaties gehad. Ook voor het eerst echt geometrische werelden met ogen dicht op de muziek.

We hebben een kwartier lang met hand voor ogen lopen schreeuwen: WOW WOW, BESTAAT DIT? WOW.. DIT IS HET ZIEKSTE OOIT. WTF.

Lijkt heel erg op, maar toch verschil dus?

Robbert40

Die buisjes Alegria zijn cocktails van een hele hoop uppers door elkaar, ik zou je sterk afraden die te gebruiken. Gevaarlijk product.
Al"e"gria, ok, dat is duidelijker, ik heb er een geindentificeerd het is vermoedelijk,e afgeleid van mdma, de ander moet ik nog identificeren.
Dank je, dit helpt me heel erg met de zoektocht.

L

Lid 147679

Gast
Het klinkt allemaal zeer mooi, toegegeven , maar het blijft een RC waar weiniger onderzoek naar gedaan is dan LSD zelf, ik lees hier wel dat het naar alle waarschijnlijkheid omgezet wordt naar LSD zelf in het lichaam,...
Maar de echte LSD is nu al decennialang een veilige drugskeuze gebleken waarvan je geen hersenschade krijgt of vreemde tumoren ontwikkeld.
Zal dit ook zo blijken met 1p-lsd ? Zijn er geen lijken die uit de kast zullen vallen ? dat het meer neurotoxisch zou blijken enz? Dat zijn toch vragen die ik me hierbij stel, misschien ben ik wat van de oldschool maar ik blijf toch wat argwanend staan tegenover RC's?
Ik schrik er zelfs een beetje van dat zoveel mensen handenvol RC's slikken dezer dagen zonder te kunnen berusten in hun ''veilige status' ?
Ik zie voorlopig voor mezelf nog geen reden om dit te proberen , ik blijf voorlopig opteren voor de echte acid.

Robbert40

Klinkt goed!
Ik wacht gespannen af op het rapport :)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik vraag mij af wat meer op LSD lijkt- 1P-LSD of ALD-52?
Moeilijk te zeggen (voor mij dan).

Toen ik jaren geleden voor het eerst een LSD analoog nam, was dat ALD-52. Ik was verbaasd dat die ervaring eigenlijk praktisch hetzelfde was als met LSD. Tenminste, ik zag geen merkbaar verschil. Later had ik ook 1P-LSD geprobeerd en het leek wel alsof de werkingsduur iets korter was. Het leek toen ook wel alsof ALD-52 visueler was dan 1P. Maar dit is zo lastig te zeggen, omdat individuele ALD-52 trips soms ook minder visueel zijn. Daar komt dan nog bij dat ik nu al jaren geen echte LSD meer heb gedaan, omdat het gewoon zoveel prettiger is om de LSD analogen te gebruiken. (aanschaf, correcte dosering, etc.) Mijn herinnering aan echte LSD is dus misschien ook niet meer zo betrouwbaar.

रति

Wijs gebruiker
Moeilijk te zeggen (voor mij dan).

Toen ik jaren geleden voor het eerst een LSD analoog nam, was dat ALD-52. Ik was verbaasd dat die ervaring eigenlijk praktisch hetzelfde was als met LSD. Tenminste, ik zag geen merkbaar verschil. Later had ik ook 1P-LSD geprobeerd en het leek wel alsof de werkingsduur iets korter was. Het leek toen ook wel alsof ALD-52 visueler was dan 1P. Maar dit is zo lastig te zeggen, omdat individuele ALD-52 trips soms ook minder visueel zijn. Daar komt dan nog bij dat ik nu al jaren geen echte LSD meer heb gedaan, omdat het gewoon zoveel prettiger is om de LSD analogen te gebruiken. (aanschaf, correcte dosering, etc.) Mijn herinnering aan echte LSD is dus misschien ook niet meer zo betrouwbaar.
Mocht er al voor jou een verschil zijn tussen LSD en de RC varianten, dan is het ieg niet dusdanig veel dat het je meteen is opgevallen. Dus als het voor jou werkt is het op zich goed. Ik lees wel verschillende ervaringen. Veel mensen vinden ALD-52 juist significant anders dan LSD (blijft dus misschien een subjectief iets). En mogelijk (maar daar improviseer ik nu even verder op, zonder enig bewijs) is er ook een verschil tussen LSD en 1P-LSD omdat het lichaam toch de 1P-LSD moet omzetten. Misschien dat dat net een minimaal verschil in ervaring geeft. Maar of het één beter is dan het andere?

Ik heb bij m'n 4-ho-met bestelling een gratis zegel 1P-LSD gekregen van 100mcg. Maar ik heb nog helemaal geen ervaring met psychedelica verder. Ik ga het sowieso voorlopig nog niet nemen omdat ik er nu niet goed genoeg voor in mijn vel zit. Maar lees zo in dit topic dat 70-100mcg mooi is voor een beginner. Maar kun je dan gewoon een stukje van die zegel afknippen als je minder wilt?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Veel mensen vinden ALD-52 juist significant anders dan LSD (blijft dus misschien een subjectief iets).
Die geluiden hoor je ook ja. Al is het juist mijn impressie dat heel veel mensen vinden dat de twee stoffen niet van elkaar te onderscheiden zijn en dat ze de stoffen in een blinde test niet accuraat herhaaldelijk zouden kunnen identificeren.

En mogelijk (maar daar improviseer ik nu even verder op, zonder enig bewijs) is er ook een verschil tussen LSD en 1P-LSD omdat het lichaam toch de 1P-LSD moet omzetten. Misschien dat dat net een minimaal verschil in ervaring geeft. Maar of het één beter is dan het andere?
Zou kunnen ja.

Als je een tripmiddel zoekt die stimulerend is, perceptuele waarneming en denken versterkt, LSD-achtige visuals geeft en je op een meer spirituele en introspectieve manier laat kijken/denken, dan maakt het imo niet echt uit welke van de drie je neemt.

Ik heb bij m'n 4-ho-met bestelling een gratis zegel 1P-LSD gekregen van 100mcg. Maar ik heb nog helemaal geen ervaring met psychedelica verder. Ik ga het sowieso voorlopig nog niet nemen omdat ik er nu niet goed genoeg voor in mijn vel zit. Maar lees zo in dit topic dat 70-100mcg mooi is voor een beginner. Maar kun je dan gewoon een stukje van die zegel afknippen als je minder wilt?
Ja dat kan, al weet je niet zeker of de werkzame stof gelijkmatig is verdeeld over de blotter/zegel.

रति

Wijs gebruiker
Als je een tripmiddel zoekt die stimulerend is, perceptuele waarneming en denken versterkt, LSD-achtige visuals geeft en je op een meer spirituele en introspectieve manier laat kijken/denken, dan maakt het imo niet echt uit welke van de drie je neemt.
Wat leven we toch in een luxe. In de 80's had je alleen LSD en psilo's. Dingen als doornappel, vliegenzwam en andere plant medicine was iets waar je hoogstens van hoorde. Natuurlijk waren er wel andere dingen zoals bijv. angeldust, maar dat was niet iets waar je heel makkelijk aan kon komen. Nu is toch wel de hoogtij van drugs.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Ik vond 1P-LSD ongeveer identiek aan LSD. De trip duurde in mijn beleving juist langer dan LSD. 15 uur getript. (De tabs waren echt heel heel heel sterk). Heb meerdere keren LSD gedaan en ook 1p-LSD. ALD-52 of AL-LAD word mijn volgende.

Grappig om te lezen dat je ALD-52 toch ongeveer hetzelfde vind @Mindless, dit heeft in tegenstelling tot 1p-LSD een andere werkingsduur dan LSD. Minder potent.

Ook zou het minder mentale mindfucks geven, lees ik in veel rapporten. Ook de visuals zouden anders zijn.

Ben erg benieuwd!

Edit: AL-LAD schijnt ook "makkelijker" te zijn dan LSD. En een stuk korter te werken. Daarom toch ook wel geintresseert in ETH-LAD, deze schijnt echt wel heftiger te zijn.

Anderemaan

Wijs gebruiker
LSD was al weer een tijd geleden trouwens, en elke trip is anders natuurlijk. Daarom vind ik het lastig te zeggen. Geen duidelijk verschil gemerkt, al was deze trip aanzienlijk heftiger. Ik ben ook erg gevoelig geworden voor tripmiddelen omdat ik ook van wiet én nuchter trip (HPPD). Dus deze 150ug die ik nam, is qua heftigheid 250ug van wat mijn vrienden ervaren op dezelfde dosis. Toch echt minder nodig dan vroeger en dan andere mensen.

रति

Wijs gebruiker
Misschien, maar ze zijn duidelijk meer aanwezig na zo'n trip en had ze voordat ik LSD deed volgens mij niet.

Anyway, ze vallen mij normaal ook niet op dus het is niet heel erg.
Ik vermoed ook dat het miniscule stofjes zijn in je traanvocht op je oogbol. Normaal valt het je denk ik niet op, maar is er wel.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
@Stonologie
Ik ben daar dus sceptisch over, om te zeggen dat ALD-52 bijvoorbeeld andere of betere visuals heeft. Of dat ALD-52 een kortere werkingsduur heeft. Sommigen ervaren namelijk juist dat ALD-52 langer duurt en bij mij lijkt het hetzelfde te zijn. Ook heb ik inderdaad een paar trips op ALD-52 gehad die zeer visueel waren, veel meer dan ik ooit op LSD had meegemaakt. Maar andere keren was het dan weer bijna niet visueel.

Over hoeveel trips zeggen mensen deze dingen vraag ik me dan af. Want als je vaak op deze middelen hebt getript (wat ik imo wel heb gedaan - met waarschijnlijk over de 20 keer ALD-52 en iets minder vaak dan dat 1P-LSD - dan begint wel op te vallen dat afzonderlijke trips op hetzelfde middel soms extreem van elkaar verschillen. Waardoor het dus eigenlijk moeilijk is om bijvoorbeeld te zeggen "ALD-52 is visueler". De werkelijkheid is veel minder voorspelbaar dan dat.

Ik vermoed ook dat het miniscule stofjes zijn in je traanvocht op je oogbol. Normaal valt het je denk ik niet op, maar is er wel.
Eerder in je oogbol geloof ik. Heeft waarschijnlijk te maken met ouder worden.

रति

Wijs gebruiker
LSD was al weer een tijd geleden trouwens, en elke trip is anders natuurlijk. Daarom vind ik het lastig te zeggen. Geen duidelijk verschil gemerkt, al was deze trip aanzienlijk heftiger. Ik ben ook erg gevoelig geworden voor tripmiddelen omdat ik ook van wiet én nuchter trip (HPPD). Dus deze 150ug die ik nam, is qua heftigheid 250ug van wat mijn vrienden ervaren op dezelfde dosis. Toch echt minder nodig dan vroeger en dan andere mensen.
Lees op Jellinek website allerlei effecten (HPPD) die ik eigenlijk zelf ook continu ervaar (zie onder). Ben er al dusdanig aan gewend dat het me niet eens meer opvalt. Wist ook niet dat dit mogelijk een ziektebeeld is. Ben ook vrij gevoelig voor bepaalde psycho-actieve middelen.
Heb nooit last gehad van de visuele effecten, ervaar het zelfs als aangenaam (ik voeg er nog een visueel effect aan toe- een schaduw rand aan de grenzen van mijn gezichtsveld, alsof je vanuit een grot naar de wereld kijkt, zoals je wel eens bij oude foto's ziet). Alleen die gevoeligheid voor drugs is wel iets waar ik vaak mee heb geworsteld in een ver verleden. Tegenwoordig ben ik juist van mening dat je nooit gevoelig genoeg kan zijn. Dit kan je in je voordeel gebruiken.

• Nabeelden (palinopsie)
Een bewegend voorwerp blijf je nog eventjes zien, terwijl het voorwerp al uit je gezichtsveld is verdwenen.

• Floaters (mouches volantes)
Zwevende vlekjes of sliertjes voor de ogen. Veel mensen herkennen floaters. Daar is op zich niets vreemds aan. Maar in sommige gevallen hebben mensen hebben er veel last van.

• Halo’s
Lichtkring om een persoon of object.

• Lichtflitsen
Het onverwacht zien van flitsen.

• Schaduwen
Het zien van schaduwen die er niet zijn.

• Trillende beelden
Bijvoorbeeld trillende letters.

Anderemaan

Wijs gebruiker
@Stonologie
Ik ben daar dus sceptisch over, om te zeggen dat ALD-52 bijvoorbeeld andere of betere visuals heeft. Of dat ALD-52 een kortere werkingsduur heeft. Sommigen ervaren namelijk juist dat ALD-52 langer duurt en bij mij lijkt het hetzelfde te zijn. Ook heb ik inderdaad een paar trips op ALD-52 gehad die zeer visueel waren, veel meer dan ik ooit op LSD had meegemaakt. Maar andere keren was het dan weer bijna niet visueel.

Over hoeveel trips zeggen mensen deze dingen vraag ik me dan af. Want als je vaak op deze middelen hebt getript (wat ik imo wel heb gedaan - met waarschijnlijk over de 20 keer ALD-52 en iets minder vaak dan dat 1P-LSD - dan begint wel op te vallen dat afzonderlijke trips op hetzelfde middel soms extreem van elkaar verschillen. Waardoor het dus eigenlijk moeilijk is om bijvoorbeeld te zeggen "ALD-52 is visueler". De werkelijkheid is veel minder voorspelbaar dan dat.

Hmm ja dat is ook wel waar indd. Valt mij ook op bij bijvoorbeeld 4-HO-MET. Mensen reageren sws heel anders op andere psychedelica. Sommige vinden LSD visueler/makkelijker, andere weer truffels. Werkingsduurt varieert ook nogal. Bij mij werken middelen altijd heftiger/langer dan bij vele andere. Truffels 8 uur, LSD 15 etc.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Lees op Jellinek website allerlei effecten (HPPD) die ik eigenlijk zelf ook continu ervaar (zie onder). Ben er al dusdanig aan gewend dat het me niet eens meer opvalt. Wist ook niet dat dit mogelijk een ziektebeeld is. Ben ook vrij gevoelig voor bepaalde psycho-actieve middelen.
Heb nooit last gehad van de visuele effecten, ervaar het zelfs als aangenaam (ik voeg er nog een visueel effect aan toe- een schaduw rand aan de grenzen van mijn gezichtsveld, alsof je vanuit een grot naar de wereld kijkt, zoals je wel eens bij oude foto's ziet). Alleen die gevoeligheid voor drugs is wel iets waar ik vaak mee heb geworsteld in een ver verleden. Tegenwoordig ben ik juist van mening dat je nooit gevoelig genoeg kan zijn. Dat betekent dat je potentieel subtieler met dingen omgaat. Dit kan je in je voordeel gebruiken.

• Nabeelden (palinopsie)
Een bewegend voorwerp blijf je nog eventjes zien, terwijl het voorwerp al uit je gezichtsveld is verdwenen.

• Floaters (mouches volantes)
Zwevende vlekjes of sliertjes voor de ogen. Veel mensen herkennen floaters. Daar is op zich niets vreemds aan. Maar in sommige gevallen hebben mensen hebben er veel last van.

• Halo’s
Lichtkring om een persoon of object.

• Lichtflitsen
Het onverwacht zien van flitsen.

• Schaduwen
Het zien van schaduwen die er niet zijn.

• Trillende beelden
Bijvoorbeeld trillende letters.

Ik heb in tijden (heel ongezond) echt 10 gram per dag gerookt. Ik werd gewoon stoned en uiteindelijk rookte ik mij weer bijna nuchter. Nooit ook maar 1 psychedelisch effect.

Toen opeens verandere het naar een echt psychedelisch middel, en dit bouwde maar op en verder op. Nu draai ik 20 joints van een sterke gram wiet. Dan ben ik na elke joint 4 uur vet stoned met een heel heftig mentaal effect (heftiger dan LSD of truffels). Visuals zijn 5% van 100ug LSD, maar wel weer heel anders. Ook heb ik het gevoel dat ik van klassieke psychedelica "slimmer word/trip", en van wiet dommer.

रति

Wijs gebruiker

edit: misschien heb je toch wat hppd effecten, als ik zo de lijst van kenmerken doorlees. Was helemaal niet bekend met dit fenomeen.

Ja precies, is vooral ook lastig bij het middel waardoor je HPPD ervaart. In mijn geval wiet.

Ik heb in tijden (heel ongezond) echt 10 gram per dag gerookt. Ik werd gewoon stoned en uiteindelijk rookte ik mij weer bijna nuchter. Nooit ook maar 1 psychedelisch effect.

Toen opeens verandere het naar een echt psychedelisch middel, en dit bouwde maar op en verder op. Nu draai ik 20 joints van een sterke gram wiet. Dan ben ik na elke joint 4 uur vet stoned met een heel heftig mentaal effect (heftiger dan LSD of truffels). Visuals zijn 5% van 100ug LSD, maar wel weer heel anders. Ook heb ik het gevoel dat ik van klassieke psychedelica "slimmer word/trip", en van wiet dommer.
Ik ervaar bovenstaande visuele effecten altijd. ook als ik nuchter ben. Ik ben beslist heel gevoelig voor thc (altijd al geweest volgens mij) Had er vroeger ook intense hashtrips op. Echte reizen. Tegenwoordig niet, maar komt misschien ook omdat ik me er niet meer op focus. Maar geen LSD effecten. Ik vind persoonlijk dat het iets toevoegt aan mijn dagelijkse perceptie.
Off topic- de phenibut maakt de werking van wiet vele malen minder zwaar (normaal ligt het als een zware deken over mij heen) Heel licht en relaxed.

Laatst bewerkt:

Anderemaan

Wijs gebruiker
edit: misschien heb je toch wat hppd effecten, als ik zo de lijst van kenmerken doorlees. Was helemaal niet bekend met dit fenomeen.

Ik ervaar bovenstaande visuele effecten altijd. ook als ik nuchter ben. Ik ben beslist heel gevoelig voor thc (altijd al geweest volgens mij) Had er vroeger ook intense hashtrips op. Echte reizen. Tegenwoordig niet, maar komt misschien ook omdat ik me er niet meer op focus. Maar geen LSD effecten. Ik vind persoonlijk dat het iets toevoegt aan mijn dagelijkse perceptie.
Off topic- de phenibut maakt de werking van wiet vele malen minder zwaar (normaal ligt het als een zware deken over mij heen) Heel licht en relaxed.
Helemeel mee eens. Ik blow trouwens nouwelijks meer. Gemiddeld kwart jointje per week. Soms iets meer, soms weken niet. Phenibut of benzo's zorgen dat ik wiet weer als "oud" kan ervaren. Natuurlijk niet helemaal waar, maar er is geen angst/super mentaal effect meer. Ik kan trouwens ook niet slapen op wiet, word er mentaal erg gestimuleerd van. Wel uitkijken met benzo en phenibut verslaving, deze liggen altijd op de loer. Phenibut doe ik maximaal eens in de twee weken.

रति

Wijs gebruiker
Helemeel mee eens. Ik blow trouwens nouwelijks meer. Gemiddeld kwart jointje per week. Soms iets meer, soms weken niet. Phenibut of benzo's zorgen dat ik wiet weer als "oud" kan ervaren. Natuurlijk niet helemaal waar, maar er is geen angst/super mentaal effect meer. Ik kan trouwens ook niet slapen op wiet, word er mentaal erg gestimuleerd van. Wel uitkijken met benzo en phenibut verslaving, deze liggen altijd op de loer. Phenibut doe ik maximaal eens in de twee weken.
Niet om ook hier een lofzang over Phenibut te houden, maar dit middel voelt heel natuurlijk. Het voelt niet alsof je een medicatie / drug hebt genomen. Ik heb een hekel aan benzo's omdat het je duf maakt en mijn natuurlijke staat van zijn beïnvloedt. P voelt meer alsof het mijn -oude- natuurlijke staat, zonder stress, hersteld. En ja, uitkijken met verslaving. Ik heb het laatst 4 dagen achter elkaar gebruikt in dosis 875 mg, daarna 2 dagen niets, vandaag weer 875 mg. Maar goed mogelijk dat ik het binnenkort een tijdje niet ga gebruiken.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Niet om ook hier een lofzang over Phenibut te houden, maar dit middel voelt heel natuurlijk. Het voelt niet alsof je een medicatie / drug hebt genomen. Ik heb een hekel aan benzo's omdat het je duf maakt en mijn natuurlijke staat van zijn beïnvloedt. P voelt meer alsof het mijn -oude- natuurlijke staat, zonder stress, hersteld. En ja, uitkijken met verslaving. Ik heb het laatst 4 dagen achter elkaar gebruikt in dosis 875 mg, daarna 2 dagen niets, vandaag weer 875 mg. Maar goed mogelijk dat ik het binnenkort een tijdje niet ga gebruiken.
Dat is eigenlijk wel wat veel. Lees eens wat verhalen op reddit en fora, als je het 1 tot 2 keer per week gebruikt verliest het na een tijdje zijn leuke effect helaas (anders had ik het ook wel wat vaker gedaan :P..). Sommige mensen kunnen van 1 keer per week al na een tijdje best depressief worden.

Voor mij voelt het zeker alsof ik flink onder invloed ben. Neem ik 2 gram, voel ik me echt ergens tussen alcohol, benzo's en GHB. Heerlijk fijn "dronken" gevoel.

De Zandman

DF-koning
Het vergelijken van het ene middel naast het andere, in dit geval lsd met een analoog, dus, doet mij denken aan een scetch van ( en ja, errug lang geleden, maar nog steeds een supergoede!) Farce Majeure.
Deze scetch was als volgt:
Men neme 2 mensen, en we laten beide een lange witte doktersjas aantrekken.
Dan bouwen we een klein soort kraampje, en zetten deze bescheiden laten we zeggen op een drukke winkelstraat.
O ja, we geven deze beide mensen een vat met 25 liter gewoon kraanwater, en een heleboel drinkbekertjes mee.
Je kent ze vast wel, klein, doorzichtig, echt een "proef" bekertje.
Je laat een derde persoon in burgerlijke een hoop bekertjes vullen met een slokje water.
En dan......gaat het feest beginnen.
De twee "semi dokters" laten we aan de passanten vragen, of ze mee willen werken aan een onderzoek, naar smaak.
Het éne bekertje bevat kraanwater mét moleconen-stereotiep, het andere bekertje dus niet.
Proeft u verschil, mevrouw, mijnheer?
En zo ja, probeert u eens te zeggen, wat het verschil in smaak dan is?
En dan, beste mensen, ( en hierom ging het toen, vele jaren geleden, dus óók ,
kan je je buik vast gaan houden van de slappe lach!
Ongelooflijk, wat voor verschillen die passanten allemaal "proeven", terwijl het toch echt precies hetzelfde kraanwater is!!
Bovenstaand verhaal vind ik echt van toepassing op de vergelijking van LSD , de enige echte, en de analoog 1-lp-LSD en eigenlijk alle andere analogen.
En eigenlijk speelt dit al bij een aantal gelijke blotters! Uit dezelfde batch!
Er zullen altijd verschillende bevindingen zijn.
Van hetzelfde rc. Dezelfde drug. Hetzelfde middel. Altijd!

Purplext

Badass junkie
Ik merk geen enkel verschil tussen lsd en 1-p. Ik zeg trouwens ook altijd dat ik lsd doe terwijl ik 1-p doe, gewoon omdat ik het hetzelfde vind.
Ik merk wel verschil tussen de verschillende trips op dezelfde dosis van de dezelfde batch. Heeft volgens mij meer te maken met de set en setting dan met de blotter.

Chillax

Bewuste gebruiker
Het klinkt allemaal zeer mooi, toegegeven , maar het blijft een RC waar weiniger onderzoek naar gedaan is dan LSD zelf, ik lees hier wel dat het naar alle waarschijnlijkheid omgezet wordt naar LSD zelf in het lichaam,...
Maar de echte LSD is nu al decennialang een veilige drugskeuze gebleken waarvan je geen hersenschade krijgt of vreemde tumoren ontwikkeld.
Zal dit ook zo blijken met 1p-lsd ? Zijn er geen lijken die uit de kast zullen vallen ? dat het meer neurotoxisch zou blijken enz? Dat zijn toch vragen die ik me hierbij stel, misschien ben ik wat van de oldschool maar ik blijf toch wat argwanend staan tegenover RC's?
Ik schrik er zelfs een beetje van dat zoveel mensen handenvol RC's slikken dezer dagen zonder te kunnen berusten in hun ''veilige status' ?
Ik zie voorlopig voor mezelf nog geen reden om dit te proberen , ik blijf voorlopig opteren voor de echte acid.

Hier is al aardig wat discussie over geweest. Overigens geheel terecht om daar over na te denken. Echter de ene RC is de andere niet. Bij 1p-LSD kan in ieder geval al gesteld worden dat de kans dat het erg schadelijk is bijzonder klein is omdat het zo verwant is aan gewone LSD. Het is niet zo dat de samenstelling compleet nieuw is en er niets is dat er bij in de buurt komt zoals bij sommige andere RC's wel het geval is.

Ik kan er naar zitten, maar voor zo ver ik weet zijn er geen drugs die maar 1 molecuul verschillen en daardoor een totaal ander risicoprofiel hebben.

Ik vond ~90ug op een festival best veel, ik had echt mega veel visuals en zelfs gezichten bewogen tot rare vormen(OK, wellicht geen optimale setting maar toch) . Veel LSD tabs worden verkocht als 150ug maar bevatten eigenlijk maar 100ug. De 1p-LSD pilletjes en tabs zijn echter vaak wel accuraat... Dus pas op met die twee vergelijken qua dosis, je kan er compleet naar zitten. Ik zou iedereen aanraden rustig te beginnen (50, 75, 100 etc)

De Zandman

DF-koning
Die 1p-LSD heb ik een testrun waardig gekeurd. (Dwz: ik vond deze rc de moeite waard, om te testen)
Zegels zouden 100 ug moeten bevatten.
Ik kan er nu samenvattend van zeggen, dat deze zegels in ieder geval, mét rc erbij of erin, voor mij paarlen voor de zwijnen zijn .
Maw: aan mij klaarblijkelijk niet besteed.
Het enige effect wat ik ervan bemerkt heb, was dat prikkels zoals geluid, en zonlicht, tamelijk versterkt binnenkwamen.
Meer niet .

L

Lid 147679

Gast
Hier is al aardig wat discussie over geweest. Overigens geheel terecht om daar over na te denken. Echter de ene RC is de andere niet. Bij 1p-LSD kan in ieder geval al gesteld worden dat de kans dat het erg schadelijk is bijzonder klein is omdat het zo verwant is aan gewone LSD. Het is niet zo dat de samenstelling compleet nieuw is en er niets is dat er bij in de buurt komt zoals bij sommige andere RC's wel het geval is.

Ik kan er naar zitten, maar voor zo ver ik weet zijn er geen drugs die maar 1 molecuul verschillen en daardoor een totaal ander risicoprofiel hebben.

Bedankt voor je antwoord , maar zolang daarover geen volledig uitsluitsel kan gegeven worden ga ik het toch bij de goede oude cleane lucy houden.
why change a winning team?

Die 1p-LSD heb ik een testrun waardig gekeurd. (Dwz: ik vond deze rc de moeite waard, om te testen)
Zegels zouden 100 ug moeten bevatten.
Ik kan er nu samenvattend van zeggen, dat deze zegels in ieder geval, mét rc erbij of erin, voor mij paarlen voor de zwijnen zijn .
Maw: aan mij klaarblijkelijk niet besteed.
Het enige effect wat ik ervan bemerkt heb, was dat prikkels zoals geluid, en zonlicht, tamelijk versterkt binnenkwamen.
Meer niet .

wel , ik ben eigenlijk blij dat ik dit lees, want dit lees je vaker op amerikaanse fora , dat het een beetje een trip van de lidl of de aldi is in tegenstelling tot de echte acid
maar hier lijkt iedereen op het forum bijna unaniem het erover eens dat er geen verschil merkbaar is.
De kans is hierbij natuurlijk niet onbestaande dat veel dealers gewoon 1p-LSD verkopen voor LSD , men kan maar zeker zijn als men test uiteraard.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
wel , ik ben eigenlijk blij dat ik dit lees, want dit lees je vaker op amerikaanse fora , dat het een beetje een trip van de lidl of de aldi is in tegenstelling tot de echte acid
maar hier lijkt iedereen op het forum bijna unaniem het erover eens dat er geen verschil merkbaar is.
De kans is hierbij natuurlijk niet onbestaande dat veel dealers gewoon 1p-LSD verkopen voor LSD , men kan maar zeker zijn als men test uiteraard.
Haha niet ald-52, maar aldi-52 :tongueclosed:

Overigens zijn er ook velen op amerikaanse fora die lsd en die rc's niet uit elkaar kunnen houden. En waarschijnlijk nog vele meer die door de mand zouden vallen tijdens een blinde test. Je hebt namelijk altijd puristen die erg veel waarde hechten aan het 'echte' ding en dan dus afgeven op de alternatieven. En misschien beleven ze echte lsd ook wel echt zoveel beter, omdat ze daar zo in geloven. Ik vraag me toch wel af hoeveel daarvan overeind blijft bij een blinde test.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Bedankt voor je antwoord , maar zolang daarover geen volledig uitsluitsel kan gegeven worden ga ik het toch bij de goede oude cleane lucy houden.
why change a winning team?

Grappig, ik lees juist op engels talige fora dat het hetzelfde is als LSD. Mijn ervaring is dat dealers zeggen dat er meer op zit dan er echt op zit. Bij RC'S (1p-LSD in dit geval) is dit veel realistischer gedoseert. Vele schikken dan ook van de sterkte van 1p-LSD. Ik zelf vind 1p-LSD sterker dan LSD naar ervaring, maar dat zal dus bovenstaande reden zijn.

Dat @Legio Patria Nostra er licht op reageert vind ik interessant, zo zie je maar weer hoeveel mensen verschillen. Dit kan trouwens aan van alles liggen, maar aan de 1p-LSD zelf zal het niet liggen.

L

Lid 147679

Gast
@Mindless en @Stonologie , mijne heren ,ik moet zeggen dat jullie zeker overtuigend klinken en ik wil zeker niet betwisten of weerleggen dat er een verschil in uitwerking zou zijn tussen 1p-lsd en gewone lsd (daar ik het zelf nog geeneens getest heb , dus kan ik me louter baseren op wat ik hier en daar lees en hoor ).

Uiteraard sta ik er sceptisch tegenover als oldschool tripper maar wat me toch vooral zorgen baart is het weinige onderzoek die ernaar gedaan is , zou het bv niet kunnen dat het neurotoxischer is dan gewone klassieke acid?

En is die 1p-lsd nog steeds gewoon legaal?

Vele vragen komen bij me op dat wel, het lijkt gewoon te mooi om waar te zijn, ik heb al lang geen acid schaarste meer gekend maar als het zo is dat dit even veilig en efficiënt is qua uitwerking dan Lsd is dat wel een baken van hoop in deze barre tijden ...

Aan de verre horizon gloort de dageraad als men weet dat er ergens steeds legaal goede psychedelica te verkrijgen zijn.

Bovenaan