Net 16 uur geslapen
Eergisteren dus nr Shaktidei geweest zonder te intentie die avond iets te doen buiten drinken en blowen, maar daar kwam al snel verandering in...
We gingen eerst op het terrein onder een boom een joint blowen en er kwam al direct een kerel nr ons die ons MDMA wou verkopen, niemand van ons wou MDMA mr argulas zei dat hij wel acid zocht. Even later komt die kerel terug om te zeggen dat hij iemand heeft gevonden die lsd verkoopt (ik en R. waren ondertussen even weg). Toen ik en R terugkwamen krijgen we dus te horen dat M. en argulas hartjes hadden gekocht en op die moment ben ik beginnen twijfelen of dit geen goede gelegenheid was om voor men eerste keer lsd te doen, uiteindelijk ben ik die kerel zelf ook nog tegegekomen en ik kon men kans niet laten schieten dus zelf ook een zegel hartjes gekocht.
Tussen 21.30u en 22.00 u dropten we de acid; M., argulas, X. en ik ieder een halve zegel hartjes en L. een halve (of hele?) zegel rolling stones. Vanaf dan zijn we regelmatig in groepjes opgesplitst geweest en terug samengekomen en al mijn herinneringen zijn 1 grote chaos qua chronologie.
Een uur na inname ongeveer schat ik was ik echt gefascineerd door alle decoratie op rhackidei, ik weet nog dat L., X. en ik op zoek waren nr argulas en ik liep vanvoor en op een gegeven moment verander ik totaal van richting en begin sneller te wandelen richting een stuk decoratie waar mijn aandacht op gevallen was en begin er gewoon nr te staren :P .
De 2 nachten voor rhaktidae heb ik samen bijna 10 uur geslapen mr ik had hier totaal geen last van, integendeel, ik werd iets actiever van de lsd had ik zo het gevoel, ik heb vaak staan dansen en poien (en dansen zie ik mezelf niet snel doen in nuchtere toestand op goa:P).
Op een gegeven moment zaten we allemaal weer samen en ik was een joint aan het rollen en plots wordt ik me gewaar van een raar warm gevoel tegen men rug, ik had eerst niet de intentie te kijken wat het was want ik was met iets anders bezig:P mr dan plots zie ik L. raar kijken achter men rug en besloot ik toch ook mr eens te kijken. Er was iemand op zijn zij met zen rug tegen mij aan komen liggen en die kerel lag dr gewoon te slapen

, ik dacht van jah die kerel heeft slaap nodig en ik kan wel wat rugsteun gebruiken dus laat ik hem gewoon liggen :P .
Een uur later schat ik (tijdsbesef volledig weg) kwamen er plots 2 kerels van ehbo met een zaklamp dichterbij, ik wist even niet wat er gebeurde mr blijkbaar kwamen ze kijken of die kerel die daar tegen men rug lag te crachen nog leefde ofzo

. Ik zei iets in de trend van hij ademt nog ofzo

(kvoelde ademhaling tege men rug).
Dr zijn nog heel wat rare dingen gebeurd die andere mensen zeker beter kunnen uitleggen dan ik, ik had nooit gedacht dat ik me er zo weinig van ging herinneren. Op de moment dat ik aan het trippen was leek alles vrij 'helder'.
Ik had vooral meer visuals verwacht, ik had er wel mr zelfs niet zo veel als bij men eerste keer paddo's, ook had ik heel de trip door een lichte hoofdpijn mr ik weet niet of dit door de lsd kwam.
In elk geval vond ik dit een prachtige kennismaking met lsd, alhoewel het allemaal misschien ietsje te impulsief was

. Mja, nx ergs gebeurd...