-spaceman-
Badass junkie
living colors....
iedereen moet er zo 1
iedereen moet er zo 1
lysergine25 zei:wwwooooohhh op een uitgedroogde kattekorrel dat kan niet waar zijn !!
Stonie
lysergine25 zei:Goh gezellig !!
Een meeting ?
![]()
Flinter zei:lysergine25 zei:Goh gezellig !!
Een meeting ?
![]()
Laten we er een keer een egte houden met een paar man I LOVE LSD.
meest visuele en psychologische ervaringen ooit met LSD alles wordt zo duidelijk maar tegelijkertijd klopt niets meer.
lysergine25 zei:Flinter zei:lysergine25 zei:Goh gezellig !!
Een meeting ?
![]()
Laten we er een keer een egte houden met een paar man I LOVE LSD.
meest visuele en psychologische ervaringen ooit met LSD alles wordt zo duidelijk maar tegelijkertijd klopt niets meer.
Bij mij wordt alles erg onduidleijk ....
![]()
Hoge Snelheids Trein zei:ik wil lsd, echt niet te geloven graag. maar ik woon net onder amsterdam in een klein boeren dorp en heb dus echt geen contact met iets dat ook maar lijkt op een lsd of enig ander drugs verspreidend persoon. heeft iemand heel toevallig een bekende uit amsterdam die me kan hooken,.?
dan kan ik tenminste ook delen met dit stukje forum![]()
-spaceman- zei:dude wie zoekt zal vinden!
je mag hier niet dealen of naar drugs vragen
mocridhe zei:LSD kom je écht tegen als je eraan toe bent, de tijd rijp is, ofzo. Ik liep er al een tijd mee in mn hoofd maar ja, je loopt niet even naar de supermarkt voor een paar zegels. En toen inééns waren ze binnen handbereik. Typisch.![]()
baarsjesbewoner zei:dat is ook wel waar, alleen is LSD een stuk moelijker aan te komen dan bijv. Coke of XTC. Dat is echt te makkelijk. Ik heb ook met geluk een zegeltje weten te bemachtigen.