1ste keer lsd

-spaceman-

Badass junkie
living colors....

iedereen moet er zo 1

-spaceman-

Badass junkie
wat is dat ding?

fucking ziek...

hij gaat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk op lsd! :) :)

beetje aan het chillen met mn man ozric tentacles

prachtige muziek!

-spaceman-

Badass junkie
lysergine25 zei:
wwwooooohhh op een uitgedroogde kattekorrel dat kan niet waar zijn !!

Stonie

tjah ongelovelijk, wat kan de wereld toch klein zijn... het was echt wooow van een ''uitgedroogde kattenbakkorrel''... was nog een best pittig dingentje... Na een half zegeltje had ik em al helemaal goed zitten en werd de wooow vervangen door (...) stilte!

Wat een ongelovelijk dag, wat is er een boel gebeurd...

Blijft toch apart dat je in je piek van je LSD trip toch nog maar ff een boodschapje gaat doen in de supermarkt. Al ben je vergeten wat je wilde halen als je de eerste stap zet in het consumptie artikelen overschot...

Deuren zijn open gegaan... damn dat kun je wel zeggen
En ik maar in de veronderstelling dat die kattenbakkorrels hun werk niet deden :P

word vervolgd!

Flinter

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
Goh gezellig !!

Een meeting ?

:hearteyes:

Laten we er een keer een egte houden met een paar man I LOVE LSD :hearteyes: .

meest visuele en psychologische ervaringen ooit met LSD alles wordt zo duidelijk maar tegelijkertijd klopt niets meer :grin:.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Flinter zei:
lysergine25 zei:
Goh gezellig !!

Een meeting ?

Laten we er een keer een egte houden met een paar man I LOVE LSD :hearteyes: .

meest visuele en psychologische ervaringen ooit met LSD alles wordt zo duidelijk maar tegelijkertijd klopt niets meer :grin:.

Bij mij wordt alles erg onduidleijk ....

AJ

Newbie
Bah! :grin: Al dat lezen krijg ik alleen maar zin om nog een keer LSD te doen! :)

Vorige maand eerste keer LSD, was geweldig! Een van de meest coole ervaringen ooit!
Was van plan het de komende tijd nog wel vaker te doen, maar nu zijn ze blijkbaar niet te krijgen komende 8 maanden...
Jammer, had het gevoel nog maar net te beginnen =[

Had 1 zegel, volgende keer misschien anderhalve? =]

AJ

Newbie
Ik woon net een paar maanden in Groningen (ken het hier nog maar een klein beetje :wink:) en m'n vrienden kopen LSD van een oude hippie- en die heeft ze nu niet meer.
Hij zegt ze pas over 8 maanden weer te hebben. Oeps, hehe.

Edit: Coole avatar man. ;D Viel me nu pas op.

crap

ik wil lsd, echt niet te geloven graag. maar ik woon net onder amsterdam in een klein boeren dorp en heb dus echt geen contact met iets dat ook maar lijkt op een lsd of enig ander drugs verspreidend persoon. heeft iemand heel toevallig een bekende uit amsterdam die me kan hooken,.?
dan kan ik tenminste ook delen met dit stukje forum :grin:

-spaceman-

Badass junkie
Re: crap

Hoge Snelheids Trein zei:
ik wil lsd, echt niet te geloven graag. maar ik woon net onder amsterdam in een klein boeren dorp en heb dus echt geen contact met iets dat ook maar lijkt op een lsd of enig ander drugs verspreidend persoon. heeft iemand heel toevallig een bekende uit amsterdam die me kan hooken,.?
dan kan ik tenminste ook delen met dit stukje forum :grin:

dude wie zoekt zal vinden!

je mag hier NIET* dealen of naar drugs vragen

Op dit forum zitten mensen uit breukelen en maarssen (dorpen) die er ook aan kunnen komen!

* Met dank aan de oplettende mens :wink:

Pikachu

Wijs gebruiker
Arme jongen, hij zal dit bericht nooit te zien krijgen omdat hij gebanned is :(

Lezen leer je op de basisschool, je kan er echter zo veel mee later! Zoals... forumregels lezen! :P

azgaza

Badass junkie
mocridhe zei:
LSD kom je écht tegen als je eraan toe bent, de tijd rijp is, ofzo. Ik liep er al een tijd mee in mn hoofd maar ja, je loopt niet even naar de supermarkt voor een paar zegels. En toen inééns waren ze binnen handbereik. Typisch. :sunglasses:

Ja best appart he, mensen hadden dat mij ook wel eens gezegd, dat je het zo vinden als de tijd rijp is. En.. ik had serieus geen betere timing kunnen kiezen; het begin van mijn mooiste zomer op een pracht locatie, moet zeggen dat ik de twee jaar daarvoor dat ik wel al intresse had het ook níet kon vinden, alleen steeds bijna, maar dan kwam er weer iets tussen.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik denk dat dit het bewijs is dat het lot bestaat :mrgreen: Ik had trouwens precies hetzelfde, maar opzich met alle drugs, kwam allemaal mooi uit :hearteyes:

baarsjesbewoner

Bewuste gebruiker
dat is ook wel waar, alleen is LSD een stuk moelijker aan te komen dan bijv. Coke of XTC. Dat is echt te makkelijk. Ik heb ook met geluk een zegeltje weten te bemachtigen.

Abusan

Newbie
baarsjesbewoner zei:
dat is ook wel waar, alleen is LSD een stuk moelijker aan te komen dan bijv. Coke of XTC. Dat is echt te makkelijk. Ik heb ook met geluk een zegeltje weten te bemachtigen.

Hier is het net omgekeerd, waar ik wel blij om ben. :)

ajed:) ik ben overtuigd ik kijk wel op het op me pad komt. maar dat neemt niet weg dat ik het lot een beetje ga helpen,.
zijn er trouwens ook mensen hier die wel eens mescaline heeft gebruikt? ik ben er ook vet nieuwsgierig naar. maasr alles op ze tijd

Bovenaan