1ste keer lsd

takedown84

Belezen gebruiker
Hey, ik en 3 vrienden zijn van plan binnen een paar weken lsd te gaan doen. Maar we weten niet goed hoe te werk te gaan,
We zijn allemaal 17 jaar
1 ervan gebruikt dikwijls xtc
2 ervan paar keer
en 1 persoon 1 keer

voor de rest nog geen drugs gebruikt

nu wilde we het gewoon in de vrije natuur doen, zegge tege de ouders dat we ergens gaan slapen en bla bla bla...

Kan je dan het best 's morgens/ 's middags je zegeltje innemen? of mss 's avonds

we zijn het van plan in de vrije natuur te doen, bij iemand thuis lijkt te riskant en gaan we te zenuwachtig worde en mss scheef gaan?

en krijg je van lsd honger of dorst ofzo? ik weet er eigenlijk niets van maar wil echt wel een keer hallucineren, heb het nog nooit gdn, de andere ook niet.
En wat als er iemand scheef gaat, wat kan je het best met deze persoon doen? Er zal waarschijnlijk geen sitter bijzijn, maar als dit echt nodig is kan daarvoor gezorgd worden :)

alvast bedankt

Bengt

Bewuste gebruiker
Om te beginnen, begin met een halve trip.
Als je je achter een tijdje nog steeds goed voelt en je kan meer aan kun je nog steeds de rest binnengooien.

Vrije natuur is inderdaad een leuke plaats.
Ik neem mijn trips het liefst in de late namiddag.
Neem een fles water mee.
Een sitter de eerste keer is altijd handig meegenomen.

Veel plezier.

takedown84

Belezen gebruiker
Bengt zei:
Om te beginnen, begin met een halve trip.
Als je je achter een tijdje nog steeds goed voelt en je kan meer aan kun je nog steeds de rest binnengooien.

Vrije natuur is inderdaad een leuke plaats.
Ik neem mijn trips het liefst in de late namiddag.
Neem een fles water mee.
Een sitter de eerste keer is altijd handig meegenomen.

Veel plezier.

ok bedankt, maar verdwijnt het honger gevoel of blijft dees ook, en als j het in de late namiddag pakt is het dan niet raar als het nacht word?

Jaimie

Belezen gebruiker
Je zal waarschijnlijk zo van de kaart zijn of het zo vet vinden dat je aan honger niet meer denk,maar als ze dan toch afkomen met eten kun je wel serieus wat binnen schrokken,vooral als je dan ook nog eens geblowd hebt,dit is toch het geval bij mij op paddo's

takedown84

Belezen gebruiker
Jaimie zei:
Aan honger denk je niet,maar als er dan toch iemand met eten afkomen kun je wel serieus wat eten,vooral als je dan ook nog es geblowd hebt,dit is toch het geval bij mij op paddo's

ok mjah. ik blow nooit, 1 keer gedaan in zatte bui en kwam ni goed:), we zulle toch maar voor ete zorgen. :)

azgaza

Badass junkie
LSD duurt vrij lang; tussen de 8 en 12 uur waarvan de piek toch zeker een uur of 5-6; het is dus wel raadzaam om eten mee te nemen gewoon omdat je daar heel lang zal zitten.
Verder.. begin inderdaad met een halve zegel, na een paar uur bijpakken kan altijd. Ik neem LSD zelf meestal 's avonds, of later in de nacht zelfs maar dan haal ik de opvolgende nacht door en blijf ik gewoon 48 uur wakker. Als je daar geen zin in hebt is het aan te raden om het niet te laat in de nemen; dus in de middag of vroege avond. Dan zal je 's nachts ook nog wel na trippen maar niet een uur of 11 de volgende ochtend de grond nog zien bewegen.
Verder: veel plezier

Djo

Badass junkie
Klinkt allemaal heel leuk hoe jullie het willen gaan doen.

LSD is heel euforisch en ik vind het makkelijk te sturen. Het is juist heel mooi om het van licht, schemerig naar donker te zien gaan. Het gaat gewoon heel geleidelijk.

Ik heb meestal dus gigantische honger als ik er weer uit aan het komen ben, maar ja, dat is bij iedereen verschillend.
Neem gewoon wat eten en drinken mee. Kan je altijd nog zien of je er zin in hebt of niet.

Ik ben meteen begonnen met een hele zegel de eerste keeren dat beviel me prima en ik neem er vaak nog wel lsd bovenop om het te versterken en te verlengen, laatst heb ik gelukkig eens een keer een zegel gehad, waar ik er maar een voor nodig had. De beste zegel ever! Euforisch en visueel ten top. Doordat ik gehoord had dat het vrij sterk was heb ik deze niet in zijn geheel genomen meteen, maar later dus wel bijgepakt.
Deze proefde je dus ook echt mega goed, hele sterke smaak al.
Als ik een halve neem, is het gewoon niet krachtig genoeg. Maar ik zou toch zeggen begin met een halve zegel en je kunt altijd bijnemen. Je merkt het vanzelf. Het gaat allemaal vanzelf en geleidelijk en je gaat er ook geleidelijk weer uit, dat vind ik het fijne van LSD.

Veel plezier alvast en laat weten hoe het is geweest. :wave:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Het is ook tof om het om 4/5 uur 's nachts te nemen, want dan word het licht als je net op je piek zit! Dat zorgt voor een positieve impuls, daarbij schijnt dan de lucht het meeste spirituele energie te bevatten. Misschien vind je dat nu niet zo belangrijk, maar dan vast wel :mrgreen: .

En dan om een uur of 5 's middags ben je lekker uitgespaced, en kun je fijn naar huis, wat eten, en dan lekker pitten. Lijkt mij persoonlijk ideaal!

Goed idee trouwens om het buiten te doen, kies voor een mooie natuurrijke omgeving! Oja, nog een tip: neem voldoende warme kleren mee, en kleden enzo, misschien zelfs een tentje? Het is heel fijn om je tijdens je trip lekker te voelen!

teebo

Bewuste gebruiker
ik zou echt je niet aanraden om LSD te pakken zonder dat je een knusse thuisbasis hebt. ik heb het al eens gedaan en na een uur of 6 begon ik toch wel te verlangen naar een warme en droge plek, een knusse zetel en een deftige geluidsinstallatie. gelukkig konden we crashen in een kot van iemand waar wat zetels staan enzo. LSD is zeer uitputtend (vooral de eerste keer) en na een uur of 6-8 heb je het buiten wel gezien, geloof mij.
het kan zijn dat ik een trunt ben, maar ik heb toch graag wat luxe bij het trippen en krijg het zeer rap koud.
als jij en je vrienden tegen een stootje kunnen, en het is mooi droog weer dan is het wel doenbaar. zoniet raad ik het af.
LSD is namelijk geen speelgoed zoals xtc.
maar ik denk wel dat bier het wat gemakkelijker maakt. (?)
doe je het toch, zorg zeker voor genoeg eten en drinken, en als het kan, verstop dan ergens een slaapzak, je weet maar nooit

azgaza

Badass junkie
TechNora zei:
Het is ook tof om het om 4/5 uur 's nachts te nemen, want dan word het licht als je net op je piek zit!
/quote]

Ik heb het ook wel eens om 3 uur genomen, toen zat ik ook nog flink in de trip toen de zon opkwam, alleen was het kutweer dus hielt ik de gordijnen dicht om de nacht te verlengen, haha.

takedown84

Belezen gebruiker
teebo zei:
ik zou echt je niet aanraden om LSD te pakken zonder dat je een knusse thuisbasis hebt. ik heb het al eens gedaan en na een uur of 6 begon ik toch wel te verlangen naar een warme en droge plek, een knusse zetel en een deftige geluidsinstallatie. gelukkig konden we crashen in een kot van iemand waar wat zetels staan enzo. LSD is zeer uitputtend (vooral de eerste keer) en na een uur of 6-8 heb je het buiten wel gezien, geloof mij.
het kan zijn dat ik een trunt ben, maar ik heb toch graag wat luxe bij het trippen en krijg het zeer rap koud.
als jij en je vrienden tegen een stootje kunnen, en het is mooi droog weer dan is het wel doenbaar. zoniet raad ik het af.
LSD is namelijk geen speelgoed zoals xtc.
maar ik denk wel dat bier het wat gemakkelijker maakt. (?)
doe je het toch, zorg zeker voor genoeg eten en drinken, en als het kan, verstop dan ergens een slaapzak, je weet maar nooit

mjah, komt allemaal wel in orde, zorge er gewoon voor dat we een kampvuur kune make fzo, dan word het niet te koud en voor extra kleren zorgen :), natuurlijk ok wa bier :)

takedown84

Belezen gebruiker
azgaza zei:
takedown84 zei:
nog een vraag, hoe bewaar je lsd? :)

Doe het in zilverfolie in een leeg wiet zakje en leg dat op een donkere plek waar het niet heel warm wordt.

ok, thx, de koelkast is het beste zeker? maarjah, kwoon thuis en als m'n moeder da vind word ze zot :tongueout:

ik zoek wel plaatsje in de kelder :)

azgaza

Badass junkie
takedown84 zei:
azgaza zei:
takedown84 zei:

Doe het in zilverfolie in een leeg wiet zakje en leg dat op een donkere plek waar het niet heel warm wordt.

ok, thx, de koelkast is het beste zeker? maarjah, kwoon thuis en als m'n moeder da vind word ze zot :tongueout:

Ik weet niet; ik bewaar ze zelf niet in de koelkast zelfs al vind mijn moeder het prima dat ik het neem (ze weet ook van al mijn trips). Buiten de koelkast kan je ze ook wel zeker een paar maanden bewaren op de manier die ik eerder omschreef.

takedown84

Belezen gebruiker
azgaza zei:
takedown84 zei:
azgaza zei:
takedown84 zei:

Ik weet niet; ik bewaar ze zelf niet in de koelkast zelfs al vind mijn moeder het prima dat ik het neem (ze weet ook van al mijn trips). Buiten de koelkast kan je ze ook wel zeker een paar maanden bewaren op de manier die ik eerder omschreef.

ok thx, chille moeder? xD

DjTrips

Bewuste gebruiker
als je het in de namiddag pakt heb je een hele mooie dag en afterday :tongueout: ik had men 1ste keer om 6u genomen + halve gram mdma, man die 1ste 4uur heb ik gestuikt man niet normaal, en dan mooi nog de lsd voornamelijk die werkt ,prachtig, heeft bij tot diep in de nacht geduurt; was echter dan ook een festival :grin:

mdma + lsd = nice !

Jaimie

Belezen gebruiker
teebo zei:

Ja fuck man!dat kan ik beamen,gisteren heb ik me eerste keer LSD gedaan,halve maya op een festival. Uiteindelijk heb ik de taxi genomen zodat ik terug naar mijn warm nest kon :hearteyes: report zal mss later volgen :stoned:

DjTrips

Bewuste gebruiker
Jaimie zei:
teebo zei:

Ja fuck man!dat kan ik beamen,gisteren heb ik me eerste keer LSD gedaan,halve maya op een festival. Uiteindelijk heb ik de taxi genomen zodat ik terug naar mijn warm nest kon :hearteyes: report zal mss later volgen :stoned:

ja idd een omgevind waar je je goed in voelt is wel nodig, want heb ooit eens helemaal een bad trip gehad, dan dacht ik serieus wel echt ff om te stoppen hoor...

takedown84

Belezen gebruiker
DjTrips zei:
Jaimie zei:
teebo zei:

ja idd een omgevind waar je je goed in voelt is wel nodig, want heb ooit eens helemaal een bad trip gehad, dan dacht ik serieus wel echt ff om te stoppen hoor...

terstrax gan kijken voor plekjes, en we hebben er gevonden in, het is in een bos, het zal wel wat koud, maar we nemen kolen mee, voor het warm te houden, ik kende deze plek van te vore wel niet...

Jeller

Badass junkie
tis leuker in een warm huis met een goede muziekinstallatie, want muziek is wel belangrijk in een trip.. In en huis heb je ook alles binnen handbereik en je kan nog altijd naar buiten gaan (je zal hier wss ook wel zin in krijgen in je trip)

zelf doe ik het liefst op feestjes want daar heb je de luidste muziek en de meeste scheve grappige taferelen :)

ik combineer lsd altijd met alcohol en wiet/hasj..
liefst een pint of 3 van te voren om al wat in de sfeer te komen en dan op het gemak voortdrinken en tegen het einde wat joints roken (in het begin smaakt mij dit niet altijd)

een nuchtere sitter is iets wat ik eigenlijk niet zo nodig vind, het is imo veel beter om met iemand te trippen die er wel ervaring mee heeft, daar zal je ook makkelijker mee kunnen praten aangezien je met nuchtere mensen meestal niet zo op de zelfde golflengte zit :tongueout:

veel plezier

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Wat fijn om zoveel verhalen over de eerste keer lsd te horen, ik wil een beetje een indruk krijgen van de ervaringen met de eerste keer...ik wil zelf namelijk graag lsd een keer tot mij nemen. Alleen gaat binnenkort een zeer vertrouwde vriend van mij naar een vriend van 'm die lsd verkoopt, ook in blotters (die wil ik dus). Alleen wat ik de prijs die ik kan verwachten van 1 blotter..?

azgaza

Badass junkie
Erbij blowen vind ik ook altijd prettig, verder vind ik LSD op feestjes ook altijd erg leuk, altijd wel iets te doen of te zien, en sitters zijn inderdaad niet nodig als je iemand erbij hebt met ervaring ofzo; of een groepje vrienden die allemaal niet te veel nemen.

takedown84

Belezen gebruiker
Jeller zei:
tis leuker in een warm huis met een goede muziekinstallatie, want muziek is wel belangrijk in een trip.. In en huis heb je ook alles binnen handbereik en je kan nog altijd naar buiten gaan (je zal hier wss ook wel zin in krijgen in je trip)

zelf doe ik het liefst op feestjes want daar heb je de luidste muziek en de meeste scheve grappige taferelen :)

liefst een pint of 3 van te voren om al wat in de sfeer te komen en dan op het gemak voortdrinken en tegen het einde wat joints roken (in het begin smaakt mij dit niet altijd)

een nuchtere sitter is iets wat ik eigenlijk niet zo nodig vind, het is imo veel beter om met iemand te trippen die er wel ervaring mee heeft, daar zal je ook makkelijker mee kunnen praten aangezien je met nuchtere mensen meestal niet zo op de zelfde golflengte zit :tongueout:

veel plezier

we hebben geen huis waar we het kunnen doen, iedereen is 17 en wonen dus allemaal nog bij hun ouders :(, en er gaan normaal gezien 5 personen zijn die lsd gaan gebruiken (er is er nog 1 bijgekomen) en 1 nuchtere :), voor muziek word gezorgt, maat van me heeft i-pod + boxkes maar wel spijtig da deze na paar uur al op zijn :confused:, mss heeft iemand nog wel een radio :)

takedown84

Belezen gebruiker
azgaza zei:
Erbij blowen vind ik ook altijd prettig, verder vind ik LSD op feestjes ook altijd erg leuk, altijd wel iets te doen of te zien, en sitters zijn inderdaad niet nodig als je iemand erbij hebt met ervaring ofzo; of een groepje vrienden die allemaal niet te veel nemen.

ik ken niemand dat al lsd heeft gedaan :)

Jeller

Badass junkie
takedown84 zei:
Jeller zei:

veel plezier

we hebben geen huis waar we het kunnen doen, iedereen is 17 en wonen dus allemaal nog bij hun ouders :(, en er gaan normaal gezien 5 personen zijn die lsd gaan gebruiken (er is er nog 1 bijgekomen) en 1 nuchtere :), voor muziek word gezorgt, maat van me heeft i-pod + boxkes maar wel spijtig da deze na paar uur al op zijn :confused:, mss heeft iemand nog wel een radio :)
mja als eens iemand zijn ouders op reis zijn ofzo anders doe ik da ook nooit thuis

azgaza

Badass junkie
takedown84 zei:
azgaza zei:

ik ken niemand dat al lsd heeft gedaan :)

Dan zou ik ervoor zorgen dat als je geen sitter hebt dat niemand te veel neemt, dus gewoon allemaal rustig aan beginnen. LSD is bij mij overwegend mentaal helderder dan paddo's, en al mijn vrienden die lsd hebben genomen kwamen tot dezelfde conclusie, hoewel dat natuurlijk niet voor alle verhoudingen geld; 300 ug LSD is hoe dan ook verawrrender dan een halve portie paddo's. Maar een halve of hele gemiddelde zegel zal waarschijnlijk niet al te zwaar vallen.

RoosJe16

Experimenterende gebruiker
Heb gisternacht voor de 1e keer getript op LSD, ben ook 17 :)

Was erg vet, maar was ook op 'n feest waar dat allemaal kon enzo. En daar dichtbij woont een vriend van me op zichzelf die ook mee ging dus we konden altijd relaxed naar binnen.

Ik zou de 1e keer ook afraden op in de bossen te trippen. Sowiso ligt het er wel aan of je sterke of minder sterke hebt, maar met die LSD die ik gister had, was ik gek geworden in de bossen. Muziek is sowiso erg belangrijk, en ik denk dat je 't ook erg koud kunt gaan krijgen :rolleyes:

Ik zou er nog eens goed over nadenken of jullie zeker in de bossen willen trippen. Het is echt een stuk heftiger dan XTC, en als je slim bent (heb ik wel gedaan) zou ik eerst een keer paddo's doen. Dat duurt minder lang, en dan weet je een beetje meer wat je kunt verwachten. Daarbij vind ik (weet niet hoe de rest daarover denkt?) paddo's minder heftig, en minder beangstigend.

Als je van blowen al niet goed werd, dan wens ik je veel suc6 met LSD :wink: Haha!

Naar maar als jullie er echt zeker van zijn, dan wens ik je een vette trip, maak er iets leuks van :P

takedown84

Belezen gebruiker
RoosJe16 zei:
Heb gisternacht voor de 1e keer getript op LSD, ben ook 17 :)

Was erg vet, maar was ook op 'n feest waar dat allemaal kon enzo. En daar dichtbij woont een vriend van me op zichzelf die ook mee ging dus we konden altijd relaxed naar binnen.

Ik zou de 1e keer ook afraden op in de bossen te trippen. Sowiso ligt het er wel aan of je sterke of minder sterke hebt, maar met die LSD die ik gister had, was ik gek geworden in de bossen. Muziek is sowiso erg belangrijk, en ik denk dat je 't ook erg koud kunt gaan krijgen :rolleyes:

Ik zou er nog eens goed over nadenken of jullie zeker in de bossen willen trippen. Het is echt een stuk heftiger dan XTC, en als je slim bent (heb ik wel gedaan) zou ik eerst een keer paddo's doen. Dat duurt minder lang, en dan weet je een beetje meer wat je kunt verwachten. Daarbij vind ik (weet niet hoe de rest daarover denkt?) paddo's minder heftig, en minder beangstigend.

Als je van blowen al niet goed werd, dan wens ik je veel suc6 met LSD :wink: Haha!

Naar maar als jullie er echt zeker van zijn, dan wens ik je een vette trip, maak er iets leuks van :P

word wel lache, trouwens, wa zijn van plan onze zegel te pakken rond 3-4 uur in de namiddag en dan gewoon nachtje kamperen, zo koud word het trouwens niet, we zorgen wel da we van die bbq kolen hebben, voor warm te houden,
Ik ben van plan ook te beginnen met een halve zegel en als het niet sterk genoeg is de rest:)

azgaza

Badass junkie
Mijn eerste trip was wel buiten; genomen om 11 uur 's avonds op een strand-goa feestje, maar het feestje werd afgebroken om 4 uur AM en we zaten in een ndere stad aan het strand, en er ging geen nachtvervoer. Uiteindelijk hebben we daar tot 11 AM gezeten terwijl de zon opkwam, en een geweldige tripgehad.. en ik heb nog vele meer trips gewoon buiten gedaan zonder ergens heen te kunnen. Binnen is ook lekker; maar mijn mening is dat het allebei eigenlijk prima kan, als je maar goed gezeldschap hebt en wat te doen.

Jeller

Badass junkie
RoosJe16 zei:
bwa blowen is meer lichamelijk dat je je dan slecht voelt, veel te zwaar voelen enzo.. bij lsd heb je niet vlug last van je lichaam want je bent juist heel energiek dus kvind dit moeilijk te vergelijken

ik denk trouwens dat iemand die nooit drugs heeft genomen eerder slecht zou gaan moest hij een superdikke joint roken dan en trip te pakken van 150ug :wink:

takedown84

Belezen gebruiker
- tent
- ete en drinken
- bbq-kolen, zand, stenen en vuur (voor een kampvuur)
- zeil
- radio op pille, of i-pod met boxkes
- zegels :tongueout:
- pillamp
- slaapzak
- extra kleren

zijn de dinges die we meenemen, iemand nog een idee wat nog mee kan genomen worden naar het bos en leuk is om te doen tijdens lsd :)

azgaza

Badass junkie
takedown84 zei:
- tent
- ete en drinken
- bbq-kolen, zand, stenen en vuur (voor een kampvuur)
- zeil
- radio op pille, of i-pod met boxkes
- zegels :tongueout:
- pillamp
- slaapzak
- extra kleren

zijn de dinges die we meenemen, iemand nog een idee wat nog mee kan genomen worden naar het bos en leuk is om te doen tijdens lsd :)

Hm.. klinkt als een goede voorberreiding in principe, ik denk niet dat je nog iets anders nodig zult hebben.

azgaza

Badass junkie
Jeller zei:
jawel je hebt nog bier en wiet nodig :tongueout:

aja wit doet ij niet, bier alleen dan

Bier is niet nodig, ik heb nu 6 keer op LSD getript en er geen een keer alcohol bij gedronken (nog niet eens een slokje) en het waren stuk voor stuk geweldige trips.. maar.. voor wie blowt is wiet wel echt heerlijk in een trip, ik verander op lsd in een extreme kettingblower.

Jaimie

Belezen gebruiker
azgaza zei:
Jeller zei:

Bier is niet nodig, ik heb nu 6 keer op LSD getript en er geen een keer alcohol bij gedronken (nog niet eens een slokje) en het waren stuk voor stuk geweldige trips.. maar.. voor wie blowt is wiet wel echt heerlijk in een trip, ik verander op lsd in een extreme kettingblower.

Ik heb dat op MDMA,echt waar,als ik bijna op mijn piek ben en mijn hart gaat 200km/u kan ik echt blijven blowen,gewoon constant blowen,doorgeven en opnieuw een rollen :stoned: Ik heb dit nu al twee keer gehad dat ik gwn bleef blowen tot men wiet op was.

Ik denk dat het is omdat je ervan kalmeert,het een extra stimulans geeft en waarschijnlijk ook gewoon meer opkan(net zoals sommige mensen blijven zuipen op xtc)

Maar ik LSD kan ik in vele gevallen moeilijk een joint rollen,en soms heb ik wanneer ik ene heb gerold er gewoon geen zin in heb,dus pas ik hem dan maar

takedown84

Belezen gebruiker
Jaimie zei:
azgaza zei:
Jeller zei:

Ik heb dat op MDMA,echt waar,als ik bijna op mijn piek ben en mijn hart gaat 200km/u kan ik echt blijven blowen,gewoon constant blowen,doorgeven en opnieuw een rollen :stoned: Ik heb dit nu al twee keer gehad dat ik gwn bleef blowen tot men wiet op was.

Ik denk dat het is omdat je ervan kalmeert,het een extra stimulans geeft en waarschijnlijk ook gewoon meer opkan(net zoals sommige mensen blijven zuipen op xtc)

Maar ik LSD kan ik in vele gevallen moeilijk een joint rollen,en soms heb ik wanneer ik ene heb gerold er gewoon geen zin in heb,dus pas ik hem dan maar

weet iemand of xtc + lsd euk is, kheb nog nooit gecombineert, behalve xtc + alcohol dan
want iemand dat mee lsd meedoet neemt xtc mee en alsie fout gaat neemt hij dat pilletje, omdat een vriend van hem helemaal aan het bibberen was van de coke en nam xtc en ging terug goe, weet iemand of dit normaal is? en of de combi xtc+lsd leuk is, ben het wel van plan pas te doen als de lsd al een beetje is uitgewerkt :)

Bovenaan