1ste maal mdma

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Is het aan te raden om 1x te proberen?
Het is wel nog een drug die me aanspreekt, maar zit met twijfels.

Wat is de juiste dosis voor de 1ste keer?
Wat zijn de risico's? (geestelijk, lichamelijk, en qua verslaving)
En waar moet ik zoal op letten?

Idd veel vragen maar ik heb liever wat zekerheid voor als ik domme dingen moest doen.

Debris

Bewuste gebruiker
Naar een oldschool goa feestje gaan, 0.3 in je flesje water doen, opzuipen en dansen!
Meer kan geen kwaad, minder ook niet :grin:.

En nu serieus:
Voor de eerste keer, 0.1, 0.2. Of gewoon je vinger in 't envelopje steken, zal ook wel genoeg zijn.
Pak goed dansbare muziek (oldschool bijv), pak een paar maten mee want je zult hard flashen.
Geniet ervan en geef je over aan de drug, vecht er niet tegen, geniet ervan.

Je zult enorm wazig worden, maar nog wel weten wat je doet.
Alles en iedereen zal lief zijn (behalve de mensen die je niet moet).
Er zijn over 't algemeen geen risico's, gewoon zorgen dat je niet uitdroogt, maar je ook geen watervergiftiging zuipen.

Verslaving? Dat zit allemaal in je eigen kop.
In 't begin denk je wel van "Oh! Dit wil ik elke dag", maar na een paar keer snel achter elkaar verliest 't z'n waarde.

Flameon

Badass junkie
Wat is je gewicht? Als je dat x 1.5 doet dan zul je een goeie dosis hebben.
Mijn eerste keer mdma was geloof ik een capsule gevuld met 120 mg.
De eerste keer is een heel goeie ervaring, een heel mooie ervaring waar je wellicht na afloop nog energie uit kunt putten.
De kans op verslaving lijkt mij minimaal. Ik vind het althans geen drugs waar je binnen notime verslaafd aan kunt raken, ondanks het lekkere gevoel. Er kan natuurlijk wel een verlangen zijn dat je het weer wilt, maar dan moet je even sterk genoeg in de schoenen staan en denken "over drie maanden weer" . Das dan ook tevens het advies, gebruik mdma ongeveer 1x in de 3 maanden. Dan haal je het beste effect er uit en is het niet zo schadelijk.

takala

Bewuste gebruiker
100 mg zal wel voldoende zijn. Die 150 die je voorstelde is er mss wat over voor je 1ste keer. Je kan achteraf ook nog bijnemen natuurlijk. In ieder geval is de 1ste keer de speciaalste, dus maak er wat van (op nor den oldschoool!)

@Debris: Zaterdag Green Nuns ofwaaaa?

Miss J

Bewuste gebruiker
Info: viewtopic.php?f=3&t=3182

En verder, 1x proberen kan geen kwaad mits je goede pillen hebt maar het nadeel is dat het meestal niet bij een keer blijft omdat je die ervaring zeker nog een keer wilt meemaken! Veel plezier! :)

TrippyShit

Badass junkie
flipkonijn zei:

Idd veel vragen maar ik heb liever wat zekerheid voor als ik domme dingen moest doen.

Dit is juist die drug die ik zou aanraden om een keer te proberen. het is geweldig.

Juiste dosis 1e keer: Las dat je 75kg was. dan zou ik 100/200 nemen. 200 als je bij neemt dan. Bij pillen: 1a2

Wij zijn de risico's: Lichamelijk: Je hart gaat ietsie sneller wat je verder niet merk. En je moet 1a3 glazen water/frisdrank per uur drinken tegen oververhitting. Dat is verder een klein risico.
Geestelijk: Weinig, je kan een psychose oplopen als die er al aan zat te komen maar dan moet je zowiezo al geen drugs gebruiken natuurlijk.
Verslaving: Je zal het geweldig vinden en denken dat je het volgend weekend weer gaat doen. De volgende dag denk je hier anders over en denk je 'dat was geweldig over 2maanden weer'. Verder is er echt heel weinig kans op verslaving. Zijn heeeel weinig gevallig bekend. Dan moet je heel verslavingsgevoelig zijn denk ik.

Waar moet je goed op letten: Dat je 1a3 glazen water/frisdrank per uur drinkt. Geen alcohol want dat droogt ook uit. Als je danst of veel beweegt, neem dan afentoe rust als je wat drinkt bijvoorbeeld. Doe het niet vaker dan 1x in de 2a3 maanden. Ik heb het een tijd elke maand gedaan en ik wacht nu expres 6maanden, tot 31dec, omdat het gevoel bij mij wat minder was. Let hier allemaal goed op. Lees je eventueel nog wat verder in op internet. En heb vooral plezier. maar dat zal geen enkel probleem zijn :wink: EDIT: vergeten.. Laat je gaan meeste vinden het inslaan geweldig en het zal waarschijnlijk dus geen probleem zijn maar als je denkt van wel. Ogen dicht, rustig de muziek luisteren en go with the flow. Komt zeker goed succes!!

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
flipkonijn zei:

Als jou dat lukt :grin: om het maar 1 keer te doen ^^,

Inhale

Bewuste gebruiker
Dit wil ik nog wel een beetje uitbreiden eigenlijk:

Wij zijn de risico's:
Lichamelijk: Je hart gaat ietsie sneller wat je verder niet merk. En je moet 1a3 glazen water/frisdrank per uur drinken tegen oververhitting. Dat is verder een klein risico.
Pijn aan de kaken (1 of 2 dagen waarschijnlijk). Mischien kapot gebeten wangen, of bij je lip.
Geestelijk: Weinig, je kan een psychose oplopen als die er al aan zat te komen maar dan moet je zowiezo al geen drugs gebruiken natuurlijk.
Verslaving: Je zal het geweldig vinden en denken dat je het volgend weekend weer gaat doen. De volgende dag denk je hier anders over en denk je 'dat was geweldig over 2maanden weer'. De volgende week denk je er waarschijnlijk weer anders over en wil je toch meer
Verder is er echt heel weinig kans op verslaving. Zijn heeeel weinig gevallig bekend. Dan moet je heel verslavingsgevoelig zijn denk ik.

TrippyShit

Badass junkie
Ben ik het niet mee eens. Pijn in me kaken heb k nog nooit gehad. Zeker geen 1of2 dagen. En heb ook nog nooit mn wangen of lippen kapot gebeten. Wel is langs mn wangen waardoor ze raar aanvoelde dat ze wittig zijn weetjewel. 1 vriend heeft wel is wondjes maar dat komt door zn slotjesbeugel. Voor de rest zal ik me hier niet al te druk om maken.

En dat bij verslaving gaat ook nergens over. Doe je toch iets fout als jij gelijk weekend daarop weer gaat doen. Mdma is niet zo verslavend dat jij niet 2a3 maanden kan wachten. Heb je toch zin. Denk er dan aan dat je 2a3maanden moet wachten om: hersenschade heel erg te beperken. Het gevoel zo lang mogelijk optimaal te houden. En dat je echt zware dipjes en eventuele depressies kan krijgen als je het elk weekend doet.. Misschien dat dit voor jou gelde Inhale. Maar voor de meerderheid niet denk ik. Vind het zelf beetje nutteloze uitbreiding. Als iemand em wel goed kan aanvullen ga je gang :)

Inhale

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:
Ben ik het niet mee eens. Pijn in me kaken heb k nog nooit gehad. Zeker geen 1of2 dagen. En heb ook nog nooit mn wangen of lippen kapot gebeten. Wel is langs mn wangen waardoor ze raar aanvoelde dat ze wittig zijn weetjewel. 1 vriend heeft wel is wondjes maar dat komt door zn slotjesbeugel. Voor de rest zal ik me hier niet al te druk om maken.

En dat bij verslaving gaat ook nergens over. Doe je toch iets fout als jij gelijk weekend daarop weer gaat doen. Mdma is niet zo verslavend dat jij niet 2a3 maanden kan wachten. Heb je toch zin. Denk er dan aan dat je 2a3maanden moet wachten om: hersenschade heel erg te beperken. Het gevoel zo lang mogelijk optimaal te houden. En dat je echt zware dipjes en eventuele depressies kan krijgen als je het elk weekend doet.. Misschien dat dit voor jou gelde Inhale. Maar voor de meerderheid niet denk ik. Vind het zelf beetje nutteloze uitbreiding. Als iemand em wel goed kan aanvullen ga je gang :)

Ik weet dat deze dingen niet voor iedereen gelden, maar wat ik er bij heb gezet komt wel voor. Natuurlijk niet bij iedereen, maar ik vind dat deze nadelen er wel vermeld bij moeten worden.

De wondjes en kaakpijn hebben natuurlijk veel te maken met de hoeveelheid die je neemt, en dat moet iemand van tevoren wel weten (vind ik), dan kan daar ook rekening mee gehouden worden. (lichte wondjes in mijn mond heb ik wel last van, kaakpijn pas als ik teveel heb genomen)
Dat stuk over de verslaving is mischien wel wat overdreven over. ik wil het eigenlijk ook geen verslavend effect noemen maar meer de behoefte om het nog een keer te doen. (hier zit een verschil in vind ik). Persoonlijke kan ik mij prima houden aan de 3 maanden regel. (dus ook echt 3 maanden en niet korter) Maar als ik zo om mij heen kijk dan ben ik toch de enige die zich daar aan houd. (ik vind mijn gezondheid ook wat belangrijker dan de gemiddelde drugs gebruiker). Echt verslavend is XTC gewoon NIET imo.

Ik vind het dipjes en depressie gedoe juist zwaar overdreven. Niemand van mijn vrienden voelt zich niet blij na gebruik, ook niet met veel gebruik of een paar weken achter elkaar.

Edit: En ja dat stukje over kaakpijn in mijn vorige post is overdreven zie ik nu. Dat was hoe ik erover dacht na een nachtje teveel te hebben genomen. Ik vond dat kaakpijn best wel vervelend

alex0303

Experimenterende gebruiker
ik weet niet of je het nu al hebt gedaan???

maar jij kan met gemak een hogedosis aan ik heb 2 dagen geleden 1 pilletje van 180 mg genomen en ik weeg 49.5 kilo dus dan moet jou die 150 ook wel lukken. ok ik heb het al vaker gedaan maar ook niet zo giganties veel.

misantropie

Experimenterende gebruiker
alex0303 zei:

maar jij kan met gemak een hogedosis aan ik heb 2 dagen geleden 1 pilletje van 180 mg genomen en ik weeg 49.5 kilo dus dan moet jou die 150 ook wel lukken. ok ik heb het al vaker gedaan maar ook niet zo giganties veel.
ik weeg 90 kilo en ik deed men eerste keer 3 halfjes van 60 dus in totaal 180 op een uur. en ik ging echt veel te hard.

Inhale

Bewuste gebruiker
alex0303 zei:

Waarom reageer jij in godsnaam in zo'n oud topic. autistisch?

MIA-1985

Wijs gebruiker
Whahaha! Flipkonijn is al zo lang niet meer online geweest, dat de DF server het niet eens meer weet LOL.

Gewoon sluiten deze zooi :)

Bovenaan